عکسهای جدید اینستاگرام افسانه پاکرو + بیوگرافی

عکسهای جدید اینستاگرام افسانه پاکرو + بیوگرافی
تبلیغات ویژهرزرو جایگاه

 

 

عکسهای جدید اینستاگرام افسانه پاکرو + بیوگرافی

بیوگرافی افسانه پاکرو :

افسانه پاکرو بازیگر جوان ایرانی متولد ۴ اردیبهشت ماه سال ۱۳۶۲ در شهر اهواز می باشد.

وی در سال ۸۴ با حضور در فیلم سینمایی رویای خیس توانست به خوبی شناخته شود و بعد از آن در چند اثر دیگر نیز به ایفای نقش پرداخت.

ور در فیلمهای محکومین بهشت,رویای خیس,محاکمه,زندگی شیرین,شیر و عسل,چشم,شبکه,یادگاری,دو عروس و دلتا ایکس به ایفای نقش پرداخته است

همچنین وی در سریالهای : پیدا و پنهان,رسم عاشقی,در مسیر زاینده رو و تکیه بر باد حضور داشته است.

آدرس صفحه اینستاگرام : instagram.com/afsanehpakroo

 

گفتگو و مصاحبه با افسانه پاکرو:

خانم پاکرو تولد شما چه روزی است ؟
من در ۴ اردیبهشت به دنیا آمدم اما با اشتباهی که صورت گرفته در همه جا ۱۱ اردیبهشت ثبت شده و من به دلیل اینکه کمتر مصاحبه می‌کنم، جایی مطرح نکردم و همه ۱۱ اردیبهشت به من تولدم را تبریک می‌گویند.

از حضور خود در سینما برایمان بگویید:
در سال ۸۳ اولین بار با فیلم «محکومین به بهشت» به سینما معرفی شدم، البته یک سال قبل از آن در کلاس‌های استاد سمندریان شرکت کردم و قرار بود دوره‌ای از کلاس‌های آقای  فخیم‌زاده را بگذرانم که به دلیل حضور در اولین فیلم خود نتوانستم. اما سال ها بعد در سریال «تکیه بر باد» با ایشان همبازی شدم.

شما در زمینه  نقاشی فعالیت دارید؟
بله. در دانشگاه سوره نقاشی خواندم و یکی از بهترین علایق من همین رشته است. سال‌هاست کنار بازیگری نقاشی می‌کنم و به زودی نمایشگاهی از کارهایم خواهم داشت.

نظر خانواده درباره حضور شما در عرصه بازیگری چه بود؟
زمانی که من رشته نقاشی را انتخاب کردم، همه پدر و مادرها اصرار داشتند فرزندانشان پزشکی و مهندسی بخوانند، اما خانواده من با انتخاب من موافق بودند، البته بعدها به آن‌ها گفتم کاش شما هم اصرار می‌کردید که من پزشکی بخونم؛ چون به رشته پزشکی نیز علاقه زیادی داشتم و  دو سه سال بعد از بازیگری با تغییر رشته کنکور پزشکی دادم و در همان کنکور اول قبول شدم اما چون تصمیم سختی بود در نهایت بازیگری را ادامه دادم.

از انتخاب خود پشیمان نیستید؟
از هیچ کدام از تصمیم‌های خود پشیمان نیستم، البته دوست داشتم هر دو را با هم ادامه می‌دادم، در هر صورت تقدیر اینگونه بود.

بیوگرافی افسانه پاکرو, اینستاگرام افسانه پاکرو

نقطه عطف کاری شما چه زمانی بود؟
نمی‌توانم دقیقا بگویم، چرا که اکثر کارهایی که داشتم با استقبال مواجه شد، «رویای خیس»، «محاکمه»، «تکیه بر باد»، «زاینده‌رود» و … اما شاید «رویای خیس» طیف گسترده‌تری از مردم در رده‌های سنی مختلف را راضی کرد.

کار با پوران درخشنده چگونه بود؟
کار کردن با خانم درخشنده خیلی خوب بود، اوایل کارم بود و گروه صمیمی داشتیم. البته موفقیت «رویای خیس» بعد از اکران صورت گرفت و به یکی از پرفروش ترین فیلم‌ها تبدیل شد.

در این مدت با کارگردان های خوبی کار کردید و انتخاب های خوبی داشتید.
بله.در این مدت در فیلم‌های خوبی حضور داشتم، هیچ وقت علاقه‌مند به حضور در هر کاری نبودم. من بازیگری را به خاطر شهرت انتخاب نکردم. به من می‌گویند که چرا کم بازی می‌کنی؟ می‌گویند خیلی بی‌حاشیه هستی! لازمه این شغل دیده شدن است. خب، من زیاد اهل مصاحبه نیستم و از فضای سینما دور هستم. خیلی دوست ندارم در چشم و معرض دیده شدن باشم اما از نوع ارتباط مردم با خودم متوجه می‌شوم  که راه خود را درست رفتم.

چه نقشی را دوست دارید تجربه کنید؟
نقش‌های متفاوتی را بازی کرده‌ام. برایم مهم است که ابتدا خودم نقش را باور کنم تا بتوانم برای بیننده آنرا باورپذیر کنم. صرفا بازیگری را در ایفای نقش یک معتاد و کاراکتری در فضای تلخ نمی‌بینم، چون معمولا هرچه این نقش‌ها را بازی کنی گویا هنرمندتری. به نظر من هنر در آن است که بتوانی هر نقشی را برای مخاطب باورپذیر کنی.

 

عکس جدید افسانه پاکرو, بیوگرافی افسانه پاکرو

کار با مرحوم قادری چگونه بود؟
دو بار با وی کار کردم. در «محاکمه» نقش دخترشان را بازی کردم و تجربه خوبی بود. سینمای ایرج قادری را به خاطر پشت صحنه منظم و مرتب دوست داشتم. همه چیز دقیق بود، برعکس بعضی از کارها که آشفتگی و بی‌نظمی زیادی در پشت صحنه وجود دارد. جالب بود که در فیلم «شبکه» هم با توجه به اینکه حالشان خوب نبود ولی همان نظم و ترتیب برقرار بود.

ارتباط مردم با سینما چطور است؟
باید همه چیز دست به دست هم بدهد تا ارتباط مردم با سینما برقرار باشد. هیچ وقت نباید انتظار داشت صرفا  فیلمی به خاطر بازیگری یا کارگردانی  بفروشد. فیلمنامه، عوامل پشت صحنه، بازیگران، کارگردان همه در موفقیت و عدم موفقیت یک فیلم تاثیرگذار هستند.

موسیقی مورد علاقه شما؟
همه نوع موسیقی گوش می‌کنم. سنتی هم دوست دارم.

چقدر مطالعه می‌کنید؟
کتاب زیاد می‌خوانم و چون فیلم کوتاه می‌سازم و نویسنده کارهایم خودم هستم، مطالعه تاثیر مثبتی در کارهایم دارد.

در خصوص فیلم‌های کوتاه خود صحبت کنید.
در انجمن سینمایی جوان، کارگردانی خواندم و از سال ۸۶ فیلم‌های کوتاه می‌سازم. سال گذشته داور بخش استعدادیابی جشنواره فیلم کوتاه جشنواره تهران بودم.

علاقه‌مند به کارگردانی هستید؟
با توجه به اینکه سال‌هاست فیلم کوتاه می‌سازم، می‌توانستم فیلم بلند خود را کار کنم و مشکلی نداشتم، اما فعلا قراری برای این کار ندارم.

کلام پایانی؟
مدت‌ها در صفحه‌های جعلی برای من در اینستاگرام ساخته بودند و از طرف من با مردم در ارتباط بودند که به هیچ عنوان این کار را پسندیده نمی‌دانم. در حال حاضر و در نهایت خودم پیج اصلی را ساختم اما باز  هم مردم فکر می‌کنند که جعلی است. امیدوارم این اتفاقات کمتر پیش بیاید.

 

 

  • بدون دیدگاه
  • 2017-06-17
https://www.rahafun.com/?p=57514
 
تبلیغات ویژهرزرو جایگاه
 
دیدگاه ها

تمامی حقوق این سایت برای رها فان محفوظ است و هرگونه کپی برداری از مطالب و قالب پیگرد قانونی دارد . طراحی سایت و سئو : شیکنا