علت پاره نشدن پرده بکارت و خون ریزی شدید چیست

علت پاره نشدن پرده بکارت و خون ریزی شدید چیست
تبلیغات ویژهرزرو جایگاه

 

 

پاره نشدن پرده بکارت سفت و ضخیم و خون ریزی شدید

سلام.من و همسرم چندین بار رابطه برقرار کردیم ولی پرده ایشون پاره نشد و هر بار کلی خون ازش رفته که واقعا قابل گفتن نیست ولی هر بار پرده کامل پاره نشده شاید ۴الی ۵بار.میخواستم بدونم با وجود خون زیادی که ازش میره اون زمان و پاره نشدن پرده مشکل کجاست ایا با رابطه بعد پاره میشه؟؟؟

 

خودارضایی در دختران و آسیب به بکارت

اگر واقعا واژنیسم داشته باشند یعنی پرده بکارت خیلی ضخیم و سفت باشد باید به متخصص اورولوژیست مراجعه کنید و با تزریق یک سری آمپولها در منطقه باعث شوند تحریکات انقباضی نا بجا کنترل شود. در نتیجه نزدیکی از آن حالت دردناکی خارج می شود و می توانید برای دخول اجازه بدهید. ولی گاهی عدم دخول به دلیل سفت نشدن کافی آلت جنسی مرد اتفاق می افتد. یعنی آلت تناسلی به حد کفایت سفت نمی شود. در این مواقع مرد باید مورد درمان قرار بگیرد. چون شما باکره هستید اگر آلت به اندازه کافی سفت نباشد دخول صورت نمی گیرد. متاسفانه در این گونه مواقع همیشه گمان می کنند خانمها باید درمان بشوند. در حالیکه این طور نیست. بنابراین بهتر است شما و همسرتان هر ۲ به اتفاق هم به یک اورولوژیست مراجعه کنید. تحت معاینه و بررسی قرار بگیرید تا به نتیجه مطلوب دست پیدا کنید.

  • بدون دیدگاه
  • 2016-11-21
https://www.rahafun.com/?p=70049
 
تبلیغات ویژهرزرو جایگاه
 
دیدگاه ها

تمامی حقوق این سایت برای رها فان محفوظ است و هرگونه کپی برداری از مطالب و قالب پیگرد قانونی دارد . طراحی سایت و سئو : شیکنا