علت بوی بد واژن در بانوان چیست؟ 

علت بوی بد واژن در بانوان چیست؟ 
تبلیغات ویژهرزرو جایگاه

 

 

علت بوی بد واژن در بانوان چیست؟

بوی بد واژن

 

همه چیز درمورد ترشحات و بوی بد واژن
اگر ترشحات شما به صورت رنگ سفید و یا بی رنگ باشد جای هیچ نگرانی نیست ولی در صورتی که این ترشحات رنگ کدر و همراه با خارش در اطراف واژن باشد نگران کننده است

 

از کجا متوجه بشویم ترشحات ما خطرناک است یا نه ؟
هر زمان تغییراتی را در ترشحات واژن دیده شد یک نوع عفونت واژینال به حساب می اید . در موارد زیر به تعدادی از این نوع ترشحاتی که عفونت زا هستند اشاره می کنیم
تغییر رنگ ترشحات
خون ریزی های بدون مقدمه
ترشحاتی که همراه با درد و خارش اطراف واژن همراه باشد
بوی بسیار بد که ناگهانی ایجاد می شود
این چهار مشخصه بسیار مهم است که ممکن است ترشحات وازن را غیر طبیعی القا نماید

چه چیزی باعث عفونت و در نتیجه ترشحات غیر طبیعی و بو دار می شود
هر عامل غیر بهداشتی که باعث ایجاد عفونت در واژن می شود . به طور مثال : استفده از بعضی صابونهای غیر استاندارد . اسپر های که برای دیر انزالی آقایان استفاده می شود . آنتی بیوتیک ها . و هر عاملی که غیر بهداشتی باشد.

در موارد زیر با چند ترشح خطرناک آشنا می شویم

 

ترشحات بی رنگی که همراه با خارش شدید است
اگر ترشحات شما رفیق باشد و اصطلاحا پنیری شکل باشد به آن قارچ برفکی گفته می شود که جای هیچ نگرانی نیست چراکه با تهیه قرص حای ضد قارچ وازن قابل رفع می باشد.

 

بوی بد واژن

 

ترشحاتی که به رنگ زرد باشد
یک نوع عفونتی به نام تریکو که از راه جنسی به شکل انگل بسیار کوچک وارد واژن می شود که باعث زرد رنگ شدن ترشحات شما می شود . این نوع عفونت با آنتی بیوتیک مترونیدازول قابل رف است که حتما با تجویز دکتر باید صورت بگیرد.

 

ترشحاتی که همراه با درد وحشتناکی همراه است
هر زمان که بعد از رابطه جنسی دچار خون ریزی و درد بسیار در اطراف واژن شدید شما به بیماری کلامیدیا مبتلا هستید که از راه رابطه جنسی به شما منتقل می شود . کلامیدیا ترشحات شما را به رنگ سبز تبدیل میکند که ممکن است بسیار خطرناک است و بهتر است هر چه سریعتر به دکتر متخصص زنان مراجعه نمایید.

 

ترشحاتی که باعث ایجاد باد کردن اطراف آلت تناسلی می شود
ممکن است اطراف آلت تناسلی دچار زخم و قرمز رنگی همراه با تاول دیده شود که این امر باعث پیشرفت ویروس در واژن شده است که بهتر است به متخصص زنان مراجعه کرد تا با تجویز قرصهای ضد ویروس واژن جلوی پیشرفت آنها را را بگیرد.

 

در کل ترشحات غیر طبیعی برای دودسته از زنان بسیار خطرناک است و در حالت طبیعی نباید ترشحاتی داشته باشند. ۱ – دختران جوان و مجرد ۲ – برای خانمهای مسن که به یائسگی رسیده اند.

  • بدون دیدگاه
  • 2017-08-19
https://www.rahafun.com/?p=69261
 
تبلیغات ویژهرزرو جایگاه
 
دیدگاه ها

تمامی حقوق این سایت برای رها فان محفوظ است و هرگونه کپی برداری از مطالب و قالب پیگرد قانونی دارد . طراحی سایت و سئو : شیکنا