علاقه مندی افراد به رابطه جنسی دهانی

علاقه مندی افراد به رابطه جنسی دهانی
تبلیغات ویژهرزرو جایگاه

 

 

علاقه مندی افراد به رابطه جنسی دهانی

jensi 23 azar (6)

علت تمایل افراد به رابطه جنسی دهانی و خودداری برخی از انجام آن
یکی از دلایل سرکوب شدن میل جنسی مردان و زنان عدم تمایل همسر به رابطه جنسی دهانی و مواجه شدن با برخورد نامناسب همسر با آن بوده است،در این مطلب سعی در بررسی دلایل لذت مردان و زنان از سکس دهانی و خودداری برخی از افراد از انجام آن هستیم.
ما در این مقاله صرفا عمل لیسیدن و مکیدن آلت تناسلی را در نظر گرفته ایم
تعریف رابطه جنسی دهانی ( ORAL SEX )
نوعی از اعمال اصلی رابطه جنسی که به واسطه لیسیدن ( Lick ) یا مکیدن (Suck) آلت تناسلی زنانه و مردانه انجام می پذیرد و جزء رفتارهای مستقیم رابطه جنسی میباشد ( نه معاشقه )
دلایل لذت  فیزولوژیکی رابطه جنسی دهانی
مردان :
مکیدن آلت تناسلی مردان باعث  ایجاد فشار بر آلت شده و این فشار منجر به تجمع خون در بافتهای آلت میشود و این حالت برای مردان لذتبخش است و باعث حالت برانگیختگی در آنها میشود ، همچنین حرکت ورود و خروج آلت درد هان و فشار لبها بر آن میتواند بر افزایش لذت آن موثر باشد.
زنان:
لیسیدن چوچوله یا مکیدن لبه های بیرونی میتواند برای زنان لذتبخش باشد و در تحریک و ارگاسم غیر دخولی موثر باشد خصوصا درمورد افرادی که واژن آنها ترشح معمول را ندارند و به به عبارتی دچار خشکی واژن هستند سکس دهانی پیش از دخول میتواند علاوه بر تحریک درسهولت عمل دخول نیز موثر باشد.
دلایل روانی لذت از رابطه جنسی دهانی
عامل روانی در لذت جنسی مردان بیش از عامل فیزیکی نقش بازی میکند تا حدی که مردان این توانایی غیر ارادی را دارند تا بدون عمل فیزیکی رابطه جنسی به انزال دست یابند که معمولا این اتفاق در خواب برای آنها اتفاق می افتد و علت آن  نیاز به تخلیه منی میباشد به عبارتی بدن مردان هر چند وقت یکبار نیاز به تخلیه منی دارد و این عمل برای پروستات و دفع بهتر ادرار لازم است.

 

همچنین حس برانگیختگی مردان میتواند با یک جرقه ذهنی زودگر چند ثانیه صورت پذیرد، پیرامون موارد مذکور رابطه جنسی دهانی از ابعاد روانی برای مردان از این حیث لذتبخش است که حس برتری به آنها دست میدهد و همچنین عمل همسر خود را فداکارانه و برگرفته از حس دوست داشتن محسوب میکنند،اثر روانی و ذهنیت پردازی در مردان آنقدری هست که بدون تجربه لذت آن به این باور رسیده باشند که این رابطه حتما برای آنها لذتبخش خواهد بود چرا که فکر به آن برای آنها لذت بخش است در نتیجه مغز آنها به این عمل واکنش مثبت نشان میدهد.
اگر چه در زنان دو فاکتور احساس و لمس نقش بسزائی در تحریک جنسی و لذت جنسی بازی میکند اما این بدان معنا نمیباشد که ذهنیت جنسی یا تخیلات جنسی در زنان کم اهمیت است ، رابطه جنسی دهانی در زنان نیز لذتبخش است و از نظر روحی روانی باعث شکل گیری حس خوشایندی نسبت به همسرشان در آنها  میشود باور این موضوع که همسر وی به او این لذت را تقدیم میکند در پرورش حس تعلق درونی موثر تر است.
چرا برخی زنان و مردان از رابطه جنسی اجتناب میکنند ؟
دلیل اول ) این یک رفتار کثیف و چندش آور است ..!؟
با توجه به آنکه  آلت تناسلی مردانه و زنانه محلی برای دفع ادرار است این طرز فکر در برخی افراد  بوجود می آید که این اندام از نظر بهداشتی پاک نمیباشد و لسیدن و مکیدن آن عملی کثیف است در حقیقت آلت تناسلی اگرچه محل دفع ادرار میباشد اما در صورت رعایت نظافت محلی غیر بهداشتی محسوب نمیشود و البته فراموش نکنیم این محل ، محل اصلی مربوط به لذت جنسی است.
این افراد اکثرا آنرا عملی چندش آور می دانند و در مواجه شدن با آن رفتار و برخوردی تند ( تدافعی – تهاجمی – اکراه ) از خود بروز میدهند یا حتی تمایل همسر خود نسبت به آنرا به تمسخر میگیرند و او را پس میزنند ، این رفتار آنها میتواند یکی از دلایل اصلی سرکوب  میل جنسی همسر (حتی برای همیشه ) نسبت به وی باشد معمولا این افراد خود را در اسارت ذهنیت  اشتباهی قرار داده اند، چه بسا هستند افرادی که حتی از دیدن و لمس کردن آلت تناسلی هم اکراه دارند  این افراد نیاز به درمان دارند / لازم به ذکر است برخی از این افراد پس تجربه عملی تغییر دیدگاه خواهند داد.
دلیل دوم ) این رفتار را درشأن  شخصیت خود نمیدانند
اکثر زنان تصور میکنند سکس دهانی مخصوص اعمال روسپیها . بازیگران پورنو میباشد و انتظار همسر آنها از انجام آن انتظاری غیرمعقولانه و مقایسه شدن با روسپیها میدانند و حتی یک توهین به خود  یا  به تصور اینکه انجام این رفتار باعث کوچک شدن شخصیت آنها میشود از انجام آن خودداری میکنند این در حالیست که یکی از نشانه های قدرت و برتری میتواند تامین غریزه جنسی همسر باشد.
دلیل سوم ) ترس و تصویر نا مطلوب ذهنی
برخی از افراد ممکن است مورد استفاده های جنسی قرار گرفته باشند و جز افرادی باشند که به زور و ناخواسته درگیر چنین رابطه ای شده باشند یا تصویری در ذهن آنها نقش بسته باشد ، مسلما ناخودآگاه وغیر ارادی نسبت به آن واکنش منفی بروز میدهند این افراد برای حل این مشکل نیاز به درمان درمان دارند.
دلیل چهارم  ) عدم تقابل آن
آیا خود حاضر به انجام این رفتار برای همسر تان هستید ؟ اگر نه بعید نیست علت خوداری همسر شما از انجام آن یا انجام با اکراه آن یکطرفه بودن آن باشد.
رابطه جنسی دهانی از نظر شرعی
رابطه جنسی دهانی بین زن و شوهر از نظر شرعی از روابط غیر متعارف نمیباشد و بر عکس  از روابطیست که اشکال شرعی در صورتی که ترشحات آلت تناسلی مردانه و زنانه خورده نشود  به آن وارد نیست و مراجع تقلید نیزانجام  آنرا  با شرط مذکور بدون اشکال میدانند.
از همسر خود لذت ببرید و لذت را به او تقدیم کنید
دسته ای از زنان و مردان هستند که لذت خود را معطوف به لذت همسرشان میدانند به اینگونه که از لذت بردن همسرشان نسبت به رفتاری که در رابطه جنسی انجام میدهند حس تحریک بیشتر و لذت بیشتری را تجربه میکنند  و برخی دیگر تنها به لذت جنسی خود اهمیت میدهند ، به عبارتی همسر خود را ملزم به انجام خواسته های جنسی خود میدانند اما این در حالیست که خود را ملزم به تامین خواسته های جنسی وی نمیکنند.

 

از اینرو طرفین دچار عدم توازن در رابطه جنسی میشوند که میتواند تبدیل به یکی از پایه های شکست در زندگی زناشوئی یا پدیده خیانت باشد ، مسلما خواسته رابطه دهانی جزء خواسته های غیر متعارف نیست بلکه یکی از اصول اصلی رابطه جنسی میباشد.

  • بدون دیدگاه
  • 2014-12-14
https://www.rahafun.com/?p=44418
 
تبلیغات ویژهرزرو جایگاه
 
دیدگاه ها

تمامی حقوق این سایت برای رها فان محفوظ است و هرگونه کپی برداری از مطالب و قالب پیگرد قانونی دارد . طراحی سایت و سئو : شیکنا