شاهرخ استخری مهمان برنامه دورهمی می شود

شاهرخ استخری مهمان برنامه دورهمی می شود
تبلیغات ویژهرزرو جایگاه

 

 

شاهرخ استخری مهمان برنامه دورهمی میشود

مهران مدیری هنرمند خوب کشورمان در چند سال اخیر به جای ساخت سریال مشغول برنامه سازی است ؛ دورهمی در سه فصل روی آنتن شبکه نسیم رفته است. این روزها قسمت های ابتدایی فصل سوم برنامه دورهمی از شبکه نسیم با حضور مهمان هایی همچون : لیلی رشیدی ، مرجان محتشم ، محمود کلاری ، الهه حصاری ، علیرضا طلیسچی و …. روی آنتن رفته است .

طبق آخرین اخبار رسمی شاهرخ استخری بزودی مهمان برنامه دورهمی خواهد بود.

بیوگرافی شاهرخ استخری مهمان برنامه دورهمی :

شاهرخ استخری پس از اتمام تحصیلات آکادمیک خود با حضور در تئاتر اسب ها به کارگردانی محمد رحمانیان در سال ۸۲-۱۳۸۱ گام بر عرصه ی هنــر نهاد و سپس یک دوره ی بازیگری زیر نظر مهتاب نصیرپور و پیام دهکردی و هدایت هاشمی گذراند.

 

وی با تله فیلم “تلــخون” ساخته علیرضا امینی به طور حرفه ای وارد عرصه بازیگری شد و پله به پله از “پریدخت” گرفته تا “مثل هیچ کس” و سپس “ماه عســل” و نقطه ی عطف همه ی فعالیتهایش که سریال “دل نوازان” است و بعد از آن “فاصله ها” جایگاه خویش را در میان مخاطبانش یافت.

استخری در سریال “دل نوازان” ساخته پیشین حسین سهیلی زاده ایفاگر نقش بهزاد بود و این آشنایی سبب شد تا در سریال “فاصله ها”، نقش سعید را بازی کند. او می گوید: مسیر هنری ام با بازی در سریال “دل نوازان” تغییر کرد. البته ورودم به دنیای بازیگری را مدیون علیرضا امینی هستم.

  • بدون دیدگاه
  • 2018-01-16
https://www.rahafun.com/?p=78957
 
تبلیغات ویژهرزرو جایگاه
 
دیدگاه ها

تمامی حقوق این سایت برای رها فان محفوظ است و هرگونه کپی برداری از مطالب و قالب پیگرد قانونی دارد . طراحی سایت و سئو : شیکنا