سیاست های مهم شوهر داری چیست

سیاست های مهم شوهر داری چیست
تبلیغات ویژهرزرو جایگاه

 

 

سیاست های مهم شوهر داری چیست

سیاست های مهم شوهر داری چیست

 

ای موفق شدن در زندگی زناشویی باید هم زن و هم مرد سیاست های مهمی را بدانید. این سیاست ها به شما کمک می کند که بدانید با همسرتان چگونه باید رفتار کنید.

در زندگی زناشویی تان پر تحرک، با حرارت و جذاب باشید! 

یکی از نیازهای اساسی شوهر شما این است که شما از نظر درونی و ظاهری هر روز برای او تازه‌تر و جذاب‌تر باشید. او عاشق تمامی ‌وجود شماست. در حقیقت مشتاق و آرزومند آن است که هر روز از باغ پرطراوت وجود شما گلی تازه بچیند.

 

ظاهر آراسته و پوشش زیبای شما همان چیزی است که شوهر شما در نخستین برخورد پس از ورود به خانه، از شما می‌خواهد. او می‌خواهد موقع مراجعت به منزل، دختر رویاهایش واقعاً یک خانم به تمام معنا باشد، با تمام ویژگی‌های یک زن زیبا و طناز، شادابی و شیطنت یک دختر جوان و سرزنده، لطافت و طراوت یک گل. این نیاز و انتظار واقعی یک مرد از همسر خود است.خانم‌های عزیز، به خاطر بسپارید که مردها آدمهای عجیبی هستند. یک مرد قبل از اینکه به شخصیت یک زن توجه کند، ابتدا سر و وضع ظاهری او را می‌بیند.

 

هرگز از ظاهر آراسته خود به‌منظور دیگر غیر از جلب و بیان محبت استفاده نکنید. مطمئن شوید که نیت و رفتار شما با لباس پوشیدنتان متناسب است و هرگز قصد ندارید از این ابزار برای سلطه به همسر و رسیدن به اهداف پنهانی استفاده نمایید. او کاملاً احساس خواهد کرد و عکس‌العملی برخلاف خواسته شما نشان خواهد داد.

 

در زندگی زناشویی خودتان را دست کم نگیرید 

خانوم ها گاهی فکر می کنید که اندامتون خوب نیست و از لحاظ ظاهری به هم ریخته شدید و در کل حساس هستید. شاید از چربی اضافه دور شکم تان منزجر هستید و مدام به خودتان ایراد می گیرید، ولی باید بدانید که هیچ کس بدون نقص نیست، به خودتان یادآوری کنید که زیبا هستید و مطمئن باشید در اغلب مواقع همسر شما آن طوری که فکر می کنید به این ایرادهای ظاهری توجه نمی کند. مطمئن باشید همسرتان از اینکه در کنار شما است خوشحال بوده و احساس رضایت می کند و همین به تنهایی برای خوشحال بودن کافیست.

 

مردتان را به زندگی علاقه مند کنید 

بهتر است او را در خانه راحت بگذارید، مردان از زنان سخت گیر و حساس و زودرنج گریزانند. خانومهایی با تشویق شوهرشان عشق همسرشان را قوی تر می کنند. مردها فرق بین تشویق واقعی و غیر واقعی را درک می کنند، پس حتما در خلوت تان به همسرتان بگویید که مرد بی نظیری است.

 

  • بدون دیدگاه
  • 2016-11-02
https://www.rahafun.com/?p=55879
 
تبلیغات ویژهرزرو جایگاه
 
دیدگاه ها

تمامی حقوق این سایت برای رها فان محفوظ است و هرگونه کپی برداری از مطالب و قالب پیگرد قانونی دارد . طراحی سایت و سئو : شیکنا