سری جدید پاسخ به پرسش های زناشویی

سری جدید پاسخ به پرسش های زناشویی
تبلیغات ویژهرزرو جایگاه

 

 

سری جدید پاسخ به پرسش های زناشویی

سری جدید پاسخ به پرسش های زناشویی

دارا: سلام, من ۲۷ سال دارم و بزودی زندگی مشترکم رو شروع خواهم کرد. نامزدم از شب زفاف خیلی هراس دارد , ما بسیار به هم عشق می ورزیم ولی نمی دونم برای استرس ناشی از این مسئله چه باید بکنم! و چطور او را آرام کنم؟دیگه اینکه بجز کاندوم چه روش پیشگیری دیگری توصیه می کنید؟
پاسخ پزشک: شب زفاف برای بسیاری از خانمهای کشورمان یک کابوس است و بیشتر در این موارد می توان اسم آنرا تجاوز به عنف قانونی گذاشت. من نمی دانم چه اصراری است که در یک شب بخصوص در زمان و مکان خاصی انسان بخواهد در یک شرایط بسیار خاصی جتما رابطه زناشوئی داشته باشد. توصیه می کنم این امر را به روزهای بعد وقتی شرایط مناسب است موکول نمائید…


.

.

.

.
احسان: با عرض سلام  من ۲۷ سالمه  ۶ تا۷ سال خود ارضایی کردم  و حالا حدود یک سال و نیم میشه که این عمل زشت و ترک کردم بیشتر مواقع  احساس درد در پهلو هام میکنم لطفا راهنماییم کنید نیاز به مراجه به پزشک دارم  واینم بگم که در ازمایشات کلی خون و ادرار چیزی رو نشون نداده   ۲- حدود ۶ ماه بیش نامزد کردم رابطه احساسی مون تا یک ساعت ادامه بیدا میکنه ولی بعد دخول یک دقیقی کمتر انزال صورت میگیره چیکارکنم
پاسخ پزشک: برای درد پهلوها به پرشک مراچعه نمائید. انزال زودرس شما به مقدار زیادی قابل درمان است.

.

.

.

.
فرشته:    با سلام ،من دوساله ازدواج کردم و زندگی خوبی دارم ولی چند ماهی هست که تمایلم به رابطه زناشویی کاهش پیدا کرده البته اوایل دوره (هشتم تا دوازدهم ) میل جنسی بالایی دارم ولی از اواسط دوره تا دوره بعدی این مورد به شدت کاهش پیدا میکند.درضمن من کارمند هستم آقای دکتر به نظر شما من دچار کاهش میل جنسی شدم و باید به دکترمراجعه کنم یا بخاطر خستگیه؟ازتون خواهش میکنم منو راهنمایی کنید
پاسخ پزشک: مسائل روحی و روانی، خستگی جسمی و فکری و خدای نکرده رابطه عاطفی نامناسب با شوهر، همگی در میل جنسی خانمها بسیار موثر هستند. بنظر نمی رسد که شما مشکلی داشته باشید. در صورت امکان از میزان مشغله کاری و فکری کاسته و به استراحت و تفریح خود بیفزائید.
.

.

.

.
حسین:    باسلام آیا داروی بیهوشی برروی میل جنسی اثر دارد یاخیر.دیگر اینکه آیا بعد ازنزدیکی برای مرد ادرار لازم است یا لازم نیست . باتشکر
پاسخ پزشک: پاسخ هر دو سئوال شما “نه” می باشد.
.

.

.

.
آرش: بسمه تعالی   با سلام و احترام   بنده به شدت دچار زود انزالی هستم . می خواستم از شما بپرسم که آیا این مشکل من راه درمانی دارد یا نه ؟ از شما متشکرم که وقت می گذارید .
پاسخ پزشک: انزال زودرس به راحتی در ۸۰-۷۰ درصد موارد با دارو خوب می شود.
.

.

.

.
eslam parsa: زنم اصلا هیچگونه تمایل نشان نمی دهد درحالی که من تمام امکانات ضروری زندگی را برایش فرام کرده ام و حتی تا به حال کوچکترین برخورد ناروا با او نداشته ام . بالاخره من مردم و احساس دارم تا به حال تفکر ازدواج  آنهم مخفیانه به سرم زده اما بعلت داشتن تفکر مذهبی نتوانستم خلاف کنم  امثال من باید چکارکنند.
پاسخ پزشک: خانمها بر خلاف اکثر مردان جهت برقراری یک رابطه زناشوئی طبیعی نیاز به یک رابطه عاظفی خوب با شوهر خود دارند و در ضمن باید تمایل به برقرای رابطه زناشوئی داشته باشند. وقتی مشکل شما به این شدت حاد است، حتما باید به پزشک مراجعه نمائید تا مشکل همسر شما مورد بررسی قرار گیرد.
.

.

.

.

محمد:با اهدای سلام و خداقوت.  ۳۵ سالمه ،یازده ساله ازدواج کرده ام .حدودا یک سالی هست احساس و جوشش جنسی ام ضعیف شده و در مقابل محرک جنسی برانگیختگی لازم رو ندارم با مراجعه به پزشک عمومی و تجویز …. هفته ای دو بار استفاده میکنم که موجب نگرانی ام شده لطف راهنمائی بفرمائید.
پاسخ پزشک: طبیعی است با بالا رفتن سن از میزان تمایلات جنسی در زن و مرد کاسته می شود. توصیه می کنم که از داروی مذبور استفاده ننمائید. اگر فکر می کنید مشکلی دارید به پزشک .مراجعه نمائید تا علت آن مشخص و بر طرف شود.
.

.

.

.
BAKHTAR: سلام / اقای دکتر بفرمایید که ایا هیچ داروی کاملا موثر و قابل اعتمادی برای زود انزالی اقایان وجود دارد؟ اگر وجود دارد لطفا نام دارو را درج بفرمایید بنده حاضرم به هر قیمتی اگه همچین دارویی وجود داشته باشه انرا تهیه نمایم چون واقعا بهش احتیاج دارم .  سپاسگزارم
پاسخ پزشک: انزال زودرس به راحتی در ۸۰-۷۰ درصد موارد با دارو خوب می شود. دارو را به هیچ وجه از طریق روزنامه، اینترنت و یا صفحه تلویزیون نمی توان تجویز کرد.
زارعی: چه کنم مدت ارضا من (مرد) بیشتر شود ؟ هنگام نزدیکی با همسرم من زود ارضا میشوم و نمیتوانم همسم را ارضا کنم  . ممنون میشم پاسخ بدید.

.

.

.

.
پاسخ پزشک: تشخیص انزال زودرس با پزشک است شاید شما انتظارات خاصی از خودتان داشته باشید این دلیل بیماری نیست. با مراجعه به پزشک مشکل شما به مقدار زیادی قابل حل است. ارضاء همسر شما و سایر خانمها با برقراری چندثانیه رابطه زناشوئی نمی باشد. خانمها برای رسیدن به ارگاسم نیاز به ۱۵-۱۰ دقیقه زمان با تحریکات کافی دارند. شما دچار انزال زودرس هستید ولی علت ارضاء نشدن همسر شما انزال زودرس نمی باشد.
.

.

.

.
حامدی:  سلام  زن ۴۵ ساله ای هستم از رابطه جنسی لذت نمی برم  تا کنو ن یکبار نشده  که من در رابطه جنسی پیش قدم شوم همسرم را خیلی دوست دارم او نیز همچنین  آیا دارویی هست که من مصرف کنم   چون می ترسم که در رابطه ما مشکلی ایجاد شود چون من نزدیکی را به خاطر همسرم انجام میدهم نه به خاطر خودم  متشکرم
پاسخ پزشک: البته مرقوم نفرمودید که چند سال است که ازدواج کرده اید. مشکل شما سرد مزاجی است. شاید در سن شما مشکل بتوان این موضوع را حل کرد. در هر صورت با مراجعه به متخصص مربوطه مسائل برای شما روشن می شوند.
.

.

.

.

.
Raha:با سلام من خانمی  ۳۵ ساله هستم  و مشکلی که دارم اینه که به صورت دوره ای میل جنسی ام خیلی ضعیف میشه و حتی به صفر میرسه خودم فکر میکنم دچار افسردگی میشوم چنین وضعیتی را  پس از زایمانم دقیقا  بمدت ۲ سال تجربه کردم که با مطالعاتی که داشتم احتمال میدهم  به افسردگی  پس از زایمان دچار بودم -از ادامه این مشکل نگرانم خواهش میکنم کمکم کنید . مورد قابل اشاره اینکه چند ماهی هست که سقط جنین داشتم و از آن موقع به بعد این مشکل ( میل جنسی کم )تقریبا دائمی شده .با تشکر
پاسخ پزشک: مسائل روحی و روانی، خستگی جسمی و فکری و خدای نکرده رابطه عاطفی نامناسب با شوهر، همگی در میل جنسی خانمها بسیار موثر هستند. با یک بررسی توسط پزشک متخصص علت مشکل شما و درمان احتمالی آن مشخص می گردد.

.

.

.

.
ٱرمان:با سلام   من ۴۳ ساله هستم و ۱۵ سال است که ازدواج کردم ولی مشکل زود انزالی دارم و نمی تونم بیشتر از ۵ دقیقه با همسرم نزدیکی کنم و در حین معاشقه و امادگی اولیه  دچار انزال میشوم .  لطفا مرا راهنماییی کنید.
پاسخ پزشک: تشخیص انزال زودرس با پزشک است شاید شما انتظارات خاصی از خودتان داشته باشید این دلیل بیماری نیست. با مراجعه به پزشک مشکل شما به مقدار زیادی قابل حل است.
.

.

.

.

.
جوادی:    با سلام و احترام .بنده ۳۳ ساله و مدت یک ماه است ازدواج نموده ام.با عرض پوزش: تا کنون نتوانسته ام نزدیکی داشته باشم و این موضوع باعث شده سیستم عصبی ام را تحت تاثیر قرار دهد. خواهشمند ام راهنمایی بفرمائید.                                                          با احترام مجدد
پاسخ پزشک: شما مبتلا به اختلال نعوظ هستید و نیاز به بررسی کامل دارید تا علت آن (روانی، عروقی، هورمونی، عصبی و …..) مشخص شود.
.

.

.

.

.
یادگاری: با عرض سلام و ادب  من مدت یه ساله به شدت عفونت و سوزش داخل وازن دارم  بارها پیش متخصص رفتم  یه مدت دارو و پماد داخلی  و جنتامایسین  استفاده کردم  افاقه نکرد  حتی یه ماه .. ۲۰ تا امپول سفالکسین میزدم  یه هفته ظاهرا خوب شدم  دیگه نه سوزش داشتم و نه ترشح  بعد یه هفته بازم شروع شد  میشه منو راهنمایی کنید  واقعا اذیت میشم  مخصوا شبا که میخوابم بخوابم    چون رد طول روز فعالیت دارم.. زیاد اهمیت نمیدم به سوزشش  ولی شبا خیلی اذیت میشم
پاسخ پزشک: احتمال شما بدنبال خوب شدن مجددا دچار عفونت می شوید. شاید لازم باشد که شوهر شما نیز درمان شود. در هر حال با بررسیهای تکمیلی از خود شما و شوهرتان، مشکل قابل حل است.
.

.

.

.
ناشناس: با سلام   چرا اکثر خانما از برقراری رابطه جنسی با شوهر خود بیزارند و در حقیقت خیلی سرد مزاج هستند؟  هنگام برقراری رابطه جنسی خانم من خیلی احساس ناراحتی می کند و واقعا هم اذیت می شود به دلایل فیزیکی اذیت می شود،سوز و درد پیدا می کند. هرچی هم اصرارش می کنم که بریم پیش دکتر برای معاینه قبول نمی کند.  حالا نمیدونم چکار کنم از یه طرف دوست ندارم اذیت بشه از طرف دیگر دوست دارم دکتر اونو معاینه کنه ولی قبول نمیکنه لطف کنید راهنمایی بفرمایید.  با تشکر
پاسخ پزشک: اکثر خانمها سرد مزاج نمی باشند. مسائل روحی و روانی، خستگی جسمی و فکری و خدای نکرده رابطه عاطفی نامناسب با شوهر، همگی در میل جنسی خانمها بسیار موثر هستند. علت اینکه خانم شما هنگام برقراری رابطه جنسی احساس درد می کند این است که اصلا وارد سیکل جنسی نمی شود، یعنی برانگیخته نمی شود. اگر خانم شما قول نمی کند که جهت مداوا به پزشک مراجعه نمایده احتمالا نیازی به آن نمی بیند.
.

.

.

.
f.m: با سلام   شوهر من سردمزاجه ولی خود من تقریبا تمایلات جنسیم بیشتر از اونه.این باعث شده بیشتر وقتا من مجبور بشم برای شروع رابطه جنسی او را تحریک کنم که معمولا وقتی تحریک میشه بیشتر اوقات به فکر ارضا خودشه و منو یادش میره و باید هی بهش یاد آوری کنم   این مسئله داره به لحاظ روحی بهم آسیب میزنه   چکار کنم که شوهرم تمایلات جنسیش بالا بره و شروع کننده رابطه باشه  در ضمن ما ۴ ماهه ازدواج کردیم و من تجربه زیادی ندارم  با تشکر صمیمانه از شما
پاسخ پزشک: البته شروع رابطه زناشوئی توسط خانم هیچ اشکالی ندارد. گاها یک عدم تناسب ما بین خواسته های زن و شوهر وجود دارد ولی اگر این عدم تناسب زیاد باشد مشکل ساز خواهد شد. زن و شوهر لازم است بدانند که باید به تمایلات جنسی طرفین در داخل خانواده به طریق مناسب پاسخ داده شود. شاید اگر سن خود و شوهر خود و تعداد روابط در هفته را می فرمودید، بیشتر می توانستیم کمک کنیم. علل سرد مزاجی مردان بسیار زیاد است، اختلالات هورمونی، و مصرف بعضی از داروها از جمله این موارد هستند، اگر شوهر شما تمایل دارد، چون بدو شروع زندگی شما است، حتما با پزشک متخصص مشورت نمائید، خیلی کمک کننده خواهد بود. موفق باشید.
.

.

.

.

.
مهدی: با عرض سلام   من الان حدود ۸ ماه است که ازدواج کرده ام . ولی متاسفانه وقتی که با همسرم امیزش میکنم .احساس لذت چندانی به من دست نمیدهد.  لازم به ذکر هست که میل جنسییم زیاد است ولی آمادگی کوتاه است  و سریع آمادگی خود را از دست می دهم.  لازم به ذکر است که در دوران مجردی زیاد استمنا میکردم . آیا به نظر شما  این روی بنده تاثیر گذاشته است  با تشکر.
پاسخ پزشک: شما مبتلا به اختلال نعوظ هستید و نیاز به بررسی کامل دارید تا علت آن (روانی، عروقی، هورمونی، عصبی و …..) مشخص شود.

.

.

.

.
حمید: با سلام من سی ساله و متاهل هستم میخواستم برای مشکل زود انزالی خود داروی داپوکسیتن مصرف کنم میخواستم بدانم مشکل من در طولانی مدت با این دارو رفع میشود یا خیر با تشکر
پاسخ پزشک: بنده عمدا اسم داروئی که آورده اید، حذف نکردم تا شاید سایر خوانندگان نیز اطلاع پیدا کنند. داروئی که ذکر فرمودید هم بسیار گران است و هم اینکه علیرغم تبلیغات میلیاردی شرکت سازنده، سازمان غذا و داروی آمریکا مصرف آنرا برای درمان انزال زودرس تائید نکرد. انزال زودرس به راحتی در ۸۰-۷۰ درصد موارد با داروهای بسیار ساده تر و ارزانتر به خوبی درمان می شود.
.

.

.

.
کاوری: با سلام و خسته نباشید  ببخشید در خصوص کنترل قوای جنسی آقایان خواهشمند است راهنمایی بفرمایید .
پاسخ پزشک: بنده متوجه سئوال شما نشدم. اجتمالا منظورتان کاهش تمایلات جنسی است. بهتر است با یک پزشک متخصص در این زمینه مشورت نمائید.
.

.

.

.
کیوان: سلام مردی ۳۴هستم ۳ سال پیش با همسرم ازدواج کردم .ایشان یک سال بزرگتر از من و  ۳۵ ساله  هستن.بسیار سرد مزاج از نظر جنسی هستند.ولی از تمامی جهات زن خوب و عالی .مانده ام چه کار کنم.
پاسخ پزشک: سرد مزاجی مختص همسر شما نیست و در خانمها علل زیادی دارد. یکی از مهمترین علل آن رابطه عاطفی نامناسب با شوهر است که خوشبختانه در مورد شما صدق نمی کند. اگر همسرتان مایل است، مشورت با یک پزشک متخصص خیلی کمک کننده خواهد بود.
.

.

.

.

.
کریمی: با عرض سلام وخسته نباشید..  من پسر ۳۰ ساله هستم وهنوز ازدواج نکردم…  خواهشاً به سوالات من به طور کامل و واضح پاسخ دهید … زیرا میخواهم طی چند ماه اینده ازدواج کنم…  ۱) آلت من دارای کمی انحراف است، چه باید بکنم آیا مشکلی ایجاد نمیکند؟  ۲) آیا میشود اندازه دستگاه تناسلی را تغییر داد؟  ۳) دچار زود انزالی هستم و در نزدیکی، انزال من شاید به ۳۰ ثانیه هم نرسد… چکار باید بکنم؟  ۴)  دیر آمادگی پیدا می کنم… و دستگاه تناسلی بطرف پائین خمیده است  ۵) آیا دستگاه …. میتواند مشکل زود انزالی و کوچک بودن دستگاه تناسلی را برطرف کند…  ۶) چه چیزهایی باعث افزایش منی میشود..    خواهشاً کمکم کنید….  من اهل سیگار و مشروبات الکلی هم نیستم… و ورزش هم انجام میدهم…  البته حدود ۱۵ کیلو کمبود وزن هم دارم..  باتشکر
پاسخ پزشک: انحراف دستگاه تناسلی با عمل جراحی قابل اصلاح است. انزال زودرس به راحتی در ۸۰-۷۰ درصد موارد با دارو خوب می شود. مشکل نعوظ شما نیاز به بررسی دارد تا پس از مشخص شدن علت نسبت به برطرف کردن آن اقدام نمائید. دستگاه مذبور هیچ تاثیری بر انزال زودرس ندارد و در ضمن ادعای سازندگان دستگاه در تغییر اندازه دستگاه تناسلی واقعیت ندارد.
 .

.

.

.

morteza    :با سلام  من خیلی اتشی مزاج هستم و از انجا که تا الان رابطه نامشروع نداشتم و نمیخواهم داشته باشم کنترل غریزه جنسی برام سخت است.  لطفا راهنمایی کنید که از نظر تغذیه چه چیزهایی را رعایت کنم که میل جنسی ام کمتر شود؟  در ضمن من ۲۵ ساله هستم و زیاد جنب میشوم  با تشکر

.

.

.

.
پاسخ پزشک: غرایز جنسی جزو فرایند لاینفک زندگی است. می توان با تجویز داروهائی بدون اینکه آسیب خاصی به شما برسد، از میزان تمایلات جنسی به میزان معقول کاست.
Gholam: باسلام  من یک مرد حدود ۵۵ سال متاهل ،  ۱- لطفا” علت خارج نشدن اسپرم بعد از نزدیکی را بفرمایید و آیا باید مداوای خاصی انجام دهم ؟  ۲- برای نعوظ طبیعی و طولانی شدن انزال و اصلا” احساس نزدیکی با همسر چه باید کرد؟  آیا دستگاههای واکیوم که بعضی شرکتها تبلیغ میکنند کارساز است؟باتشکر

.

.

.

.
پاسخ پزشک: علل خارج نشدن اسپرم پس از نزدیکی زیاد ونسبتا مهم هستند، چند تا از علل مذبور عبارتند از، عمل جراحی پروستات، دیابت، بیماری MS، آسیب به نخاع، مصرف بعضی از داروها و غیره. بنابراین باید حتما بررسی شوید. اگر شما در نعوظ مشکل دارید، باز باید بررسی شوید. تشخیص انزال زودرس با پزشک است شاید شما انتظارات خاصی از خودتان داشته باشید این دلیل بیماری نیست. اگر واقعا انزال زودرس دارید مشکل شما به راحتی در ۸۰-۷۰ درصد موارد با دارو خوب می شود. دستگاه مذبور مورد استفاده خاصی دارد، بعضی از بیماران از آن سود می برند و یعضی نه.
.

.

.

.

.
ه.ت: با سلام و سپاس از شما. زنی ۲۸ ساله ام که ۴ سال است ازدواج کرده ام . اوایل ازدواج رابطمون خوب بود اما یه سری استرس مسایل کاری و مالی باعث شده  که همسرم به کولیت روده بزرگ دچار بشه واز نظر رابطه جنسی  از هم خیلی دور شدیم. به خاطر بیماریش کمی هم افسردگی داره و به دلیل التهاب ناشی از کولیت به هر دلیلی  از ایجاد رابطه فرار میکنه با وجودی که میدونم خیلی دلش میخواد رابطه داشته باشیم. داروهای آرامبخشی که متخصص داخلی داده استفاده نمی کنه وجدیدا هم استرس داره که نکنه دچار پروستات بشه. در این میان هم مدت یک ساله آنچنان ارتباطی نداشتیم شاید در این یک سال فقط چند بار . من خیلی از نظر روحی و حتی جسمی تحت فشارم و نمیدونم چکار کنم. جایی هم خوندم کسانی که ناراحتی کولیت  و پروستات دارن نباید تحریک بشن. واقعا بلاتکلیف هستم. خودش هم از بیمارش چیزی به من نمیگه و حتی دکتر هم که میخواد بره ، تنها میره . نمی خواد من بدونم چه مریضی داره . لطفا راهنماییم کنید که من مثل سابق پیش قدم برای ارتباط  جنسی باشم یا نه؟

.

.

.

.
پاسخ پزشک: البته شما نفرمودید که همسر شما چند سال دارد. تمامی مردان کم کم پس از سن ۵۰ سالگی دچار بزرگی پروستات می شوند که مغایرتی با زندگی ندارد. بزرگی پروستات و کولیت روده هیچ مانعی برای رابطه زناشوئی نیستند و در ضمن اثر سوئی نیز بر روی آن ندارند. زوجها باید بدانند که لازم است، به نیازهای جنسی هر دو طرف در داخل خانواده به نحو مناسب پاسخ داده شود. مراجعه به پزشک بدون شما، مشکلی نیست ولی با بررسی و درمانهای مناسب پزشک خیلی می تواند برای شما کمک کننده باشد.
.

.

.

.
Raz: من مدت ۲ سال است ازدوج کردم ولی هنوز بعد از گذشت یکسال بچه دار نشده ام و چند مدتی است در بعضی مواقع ،موقع نزدیکی با همسرم دچار دردهای شدیدی در زیر شکم می شوم علتش چه می باشد؟  توضیح اینکه من یکسال پیش به دلیل کیست تخمدان لاپاراسکوپی کردم و بعد از آن از داورهای هورمونی که برای تحریک تخمدان استفاده می شود مصرف کردم و الان یک ماه است که از این داروهای استفاده نکرده ام مشکل من چه می تواند باشد؟  توضیح اینکه من در این یکسال داروهای هورمونی استفاده کرده ام و هنوز نتیجه ای برای بچه دار شدن نگرفتم و الان مدت یک ماه است که مصرف نکردم شاید خدا خواست و طبیعی باردار شد آیا استفاده نکردن از این می تواند به بارداریم کمک کند؟متشکرم

.

.

.

.
پاسخ پزشک: یکی از مهمترین معیارها برای بچدار شدن خانم، داشتن عادات ماهیانه طبیعی است. اینکه شما قبل از ازدواج عادات ماهیانه طبیعی داشتید یا نه، نفرموده اید. بررسی یک خانم از نظر علل ناباروری هم پیچیده و هم هزینه زا است. توصیه می کنم که اگر اینکار انجام نشده است، ابتدا شوهر شما از نظر چگونگی باروری بررسی شوند. بررسی مردان از نظر چگونگی باروری هم ساده و هم ارزان است. در مورد خود شما نیز قضاوت از راه دور امکان پذیر نمی باشد.
.

.

.

.
سعید: با سلام خدمت دکتر مهربان  من تازه ۳ ماهه ازدواج کردم و هنوز زندگی مشترکمان را شروع نکرده ایم ولی نمیدانم چرا خیلی علاقمند به برقراری رابطه جنسی با همسرم نیستم و اگر هم گاهی اوقات رابطه ای باشد اونم رو حساب انجام وظیفه از نظر روحی خیلی ارضا نمی شوم؟ ممنون می شوم راهنمائی بفرمائید
پاسخ پزشک: دوست عزیز اگر شما علاقمند به برقراری رابطه جنسی با همسر خود نیستید پس چرا هم خود را و هم وی را اذیت کرده و با او ازدواج کرده اید. اگر فکر می کنید که مشکل جسمی دارید حتما به پزشک متخصص مراجعه نمائید تا خدای نکرده مشکلی در آینده ایجاد نشود.
.

.

.

.
ایرانی: جناب آقای دکتر صفری نژاد. با سلام و تشکر از راهنمائی های ارزشمندتان، ۵۴ ساله هستم و به مشکل ارضاء کنترل نشده، دچار می باشم. به عبارت دیگر، با رعایت توصیه های مختلفی که جنابعالی به بیماران مختلفی که از انزال زودرس شکایت دارند، می نمائید، و نیز با همکاری و درک همسرم، امکان مدیریت زمان انزال را در حدود ۴۰% اوقات دارم. اما تصور می کنم که علت کنترل نشدن باقیمانده موارد، این است که در هنگام برانگیختگی و نعوظ، پوست بیضه ها منقبض شده و باعث می شود تا بیضه های اینجانب، به داخل ناحیه بالای آلت، و زیر پوست بدن در این ناحیه، رانده شوند. لطفا راهنمائی نمائید که آیا راهی برای شل نگه داشتن پوست اطراف بیضه ها، حتی در زمان برانگیختگی و نعوظ، وجود دارد؟
پاسخ پزشک: با تشکر از لطف جنابعالی، انزال مرد رابطه ای با موقعیت کیسه بیضه ندارد. اگر فکر می کنید که دارای انزال زودرس هستید، توصیه می کنم که زیاد خوتان را اذیت نکنید چون انزال زودرس به راحتی در ۸۰-۷۰ درصد موارد با دارو درمان می شود.
.

.

.

.
حسام:    سلام و عرض ادب  بنده بیماری هیپوسپادیاس دارم ۲۷ ساله هستم  نزد دکتر … چند مرحله عمل شدم اما مجرای پائین تر باز می شود  و یک توده چربی در آن قسمت بوجود دارد  از شما این خواهش رو دارم راهنماییم کنید و یک دکتر خوب در اصفهان در زمینه ترمیم مجای ادرار معرفی کنید  با تشکر
پاسخ پزشک: جهت اطلاع خوانندگان عرض می کنم که هیپوسپادیاس عبارت از باز شدن سوراخ مجرای ادرار پائین تر از محل خود بر روی تنه آلت تناسلی در مردان می باشد. مثلا سوراخ مجرای ادرار بطور مادرزادی در قسمت تحتانی وسط آلت تناسلی باز می شود. جراحی این بیماری یکی از مشکل ترین جراحیها است، و در مواردیکه بیمار چند بار جراحی می شود، کمک زیادی نمی توان کرد. خدای نکرده جراحهیای شما مشکل نداشته اند، بلکه ماهیت بیماری همین طور است. اگر هیپوسپادیاس شدید باشد، معمولا با جراحی نمی توان شکل طبیعی را ایجاد کرد ولی کمک زیادی می توان به بیمار نمود. توضیه می کنم که اگر ازدواج نکرده اید، قبل از ازدواج جتما موضوع را با همسر آینده خود در میان بگذارید. در مورد معرفی پزشک، رسالت ما فقط راهنمائی است، مطمئنا در شهر اصفهان متخصصین خبره به شما کمک زیادی می توانند بکنند.
.

.

.

.

Ali : سلام  ۱- همسرم تمایلی به برقراری رابطه جنسی از طریق دخول ندارد و با وجود آماده ساختن قبل از دخول در هنگام دخول درد زیادی دارد ایا استفاده از ژلهای موجود در داروخانه ها تاثیری در کاهش درد دارد و اینکه استفاده از آن بیضرر است یا خیر (در ضمن ایشان از قرص کاربامازپین ۳ قرص در روز بعلت عارضه صرع استفاده میکنند. )  ۲- در هنگام نزدیکی- ارضاشدن بنده از دو تا سه دقیقه   تا بیست دقیقه  طول میکشد . بعضی اوقات که زمان ارضا شدن زیاد طول میکشد من آمادگی خود را از دست می دهم ایا این مساله و زمانهای ارضا شدن متفاوت دلیلی بر ناتوانی جنسی میباشد یا خیر؟   متشکرم
پاسخ پزشک: بسیاری از خانمها بدون دخول می توانند به ارگاسم برسند ولی اگر خانمی به میزان کافی تحریک شده باشد، نباید در حین رابطه زناشوئی درد داشته باشد، گاها بعضی از بیماریها از جمله عونت لگنی سبب درد در هنگام رابطه زناشوئی می شوند. از دست دادن آمادگی در حین رابطه زناشوئی قبل از انزال، می تواند منشاء بیماری عروقی داشته باشد، که با بررسی قابل تشخیص است.
.

.

.

..
M2:  با سلام. لطفا در مورد پوزیشن رابطه جنسی توضیح دهید. با سپاس
برای موضوع مورد پرسش باید به کتابهای که در این مورد در بازار وجود دارند مراجعه کنی.

مهدی:    سلام  من با تجویز پزشک جهت افزایش طول مدت زمان ارضاء شدنم از قرص … استفاده میکنم. میخواستم بدونم در دراز مدت یا کوتاه مدت با مشکل خاصی مواجه خواهم شد؟ ضمنا بنده دارای هپاتیت نوع بی هستم. ممنون از پاسخ شما
پاسخ پزشک: داروی مذکور یک ماده مخدر است و برای انزال زودرس داروهای موثرتر و کم عارضه تر وجود دارند.
.

.

.

.

محمود:    سلام  محمود هستم و ۳۶ سال سن دارم ۹ سال پیش ازدواج کردم و هم اکنون ۲ پسر ۸ و ۴ ساله دارم .  تا قبل از زایمان دوم همسرم روابط جنسی خوب و بدون مشکلی داشتم اما از بعد از آن به مرور طی ۴ سال گذشته با توجه به تغییرات روحیه وعقیده ای همسرم ارتباط جنسی  ما کم کم از حالت طبیعی خارج شد و همسرم ابراز میکرد که درد شدیدی دارد و دیگر امکان دخول وجود نداشت همسر من خودش هم از این وضعیت ناراضی بود و برای من ناراحت بود وحتی یک بار به پزشک مراجعه کرد اما به او گفته شد که بدنش از لحاظ فیزیکی در شرایط ایده آلی است و فقط به او داروی افزاینده میل جنسی (عصاره گل سرخ)و کرم روان کننده تجویز شد که همسرم دارو را استفاده نکرد.  مدتی به همین منوال گذشت تا اینکه در سالی که گذشت به دلیل اتفاقات ناگواری که در زندگی شخصی و مشترک من بوجود آمد ابتدا نسبت به همسرم بدبین وبعد سرد  شدم اما با گذشت زمان و تغییر مثبت احوال  همسرم،هر دو ما سعی در بازسازی روابط داریم و همسرم هم در این زمینه تلاش زیادی دارد تا آنجا که توانایی مجدد دخول را نشان داده اما حالا من با مشکل زود انزالی مواجه شده ام به صورتی که اصلا در شرایط عادی قادر به دخول و رابطه کامل نیستم حتی با استفاده از اسپری بی حسی که با استفاده از آین دارو باعث مشکل نعوظ ناقص هم می شوم  در حال حاضر از این وضعیت رنج می برم و احساس میکنم برای بازسازی روابط و روحیه ام به درمان نیاز دارم لطفا من را راهنمایی کنید(توضیح: همسر من معمولا خیلی کم ودیر تحریک میشود و من هم همیشه  زود تحریک می شدم  )   باتشکر  و سپاس
پاسخ پزشک: تشخیص انزال زودرس با پزشک است شاید شما انتظارات خاصی از خودتان داشته باشید این دلیل بیماری نیست. با مراجعه به پزشک مشکل شما به مقدار زیادی قابل حل است.
.

.

.

.

.
رضا : با سلام حضور محترم جناب دکتر     بنده در سال ۱۳۸۷ ازدواج کردم با دختری که دوسش داشتم لیکن هیچ وقت مطمئن نشدم که کار درستی انجام دادم. بااین حال توکل کردم و رفتم جلو ، حدود ۹ سال از خانومم بزرگتر بودم.  راستش اتفاقی که برای خیلی از مردا می افته برای منم افتاد و میل جنسیم بعد از گذشت چند وقتی نسبت به خانومم کاهش پیدا کرد خلاصه این مسئله اصلی تبدیل شد به مشکلات دیگری و از جاهای دیگه سر در آورد…  الان حدود ۸ ماهه که جدا شدیم….  البته ایشون شاکی بود که من چرا میل جنسی شدید ندارم و نسبتش می داد به اینکه دوسش ندارم..ولی از نظر خودم تعداد رابطه جنسیمون بد نبود و بطور متوسط هفته ای یک مرتبه صورت می گرفت ولی باید اعتراف کنم که از اون شوق قبلا از اردواج خبری نبود البته من میل جنسی نسبت به خانوم های دیگه دارم و زیاد  نمی دونم واقعا این موضوع قابل حل هست یا نه؟  من هنوز خانوممو دوست دارم وهنوز امیدوارم که یه روز دوباره با هم زندگی کنیم.

پاسخ پزشک: شما نیاز به مشاوره با یک روانشناس متخصص در این زمینه دارید.

.

.

.

.
ح.ت.ت :   سلام   روز بخیر  من و خانمم ۱۰ ساله که ازدواج کردیم  مشکل ترس ایشان از عمل نزدیکی است به طوری که اشتیاق مرا از انجام عمل جنسی  از میان برده حدود ۸ سال پیش یک روانپزشک موفق راه کار عملی تمرین دخول با شیی غیر از دستگاه تناسلی داد که این موجب انجام دخول آن وسیله گردید و پرده بکارت پاره شد ولی این کمکی به انجام عمل جنسی نکرد از آن موقع من هنوز  به خانمم وفادار مانده ام ولی نبود بچه و تمام آن چیزهایی که می دانید دیوانه ام کرده   دوستش دارم ولی دیگر عادت کرده ام. در ضمن او خودش برای من استنمنا می کند تا من راضی بمانم  ولی از اینکه بخواهم با او عمل جنسی  داشته باشم  هیچ اشتیاقی ندارم تمام اطرافیانم فکر  می کنند یکی از ما مشکل نازایی دارد  زنهای زیادی بوده اند که حتی خودشان پیشنهاد رابطه داده اند  ولی من منفی بودم  ولی دیگر طاقتم تمام شده   چه کنم؟   او خودش روانشناس هست.

پاسخ پزشک: مشکل شما حاد است و می بایست در همان ابتدای ازدواج بطور مدام پیگیر می شدید تا تکلیف مشکل حل گردد. نوع اختلال جنسی همسر شما نامشخص است، ابتدا باید مشکل همسر شما به وضوح تشخیص داده شود، و سپس نسبت به درمان احتمالی آن اقدام گردد.

منبع:سلامت نیوز

  • ۱۱۳ دیدگاه
  • 2013-05-27
https://www.rahafun.com/?p=12234
 
تبلیغات ویژهرزرو جایگاه
 
دیدگاه ها
  1. رضا گفت:

    سلام
    ما حدود دو هفتش عروسی کردیم ، توی همون شب تصمیم به دخول گرفتیم و خون هم روی پارچه ای که بود اومد
    ما فکر کردیم که دخول انجام شده ، اما فردا مادرخانومم به همسرم گفت که کامل نبوده و ناقص پاره شده.میخوام ببینم همچین چیزی وجود داره؟؟؟ پس خون برای چی بوده؟
    ضمنا خانومم پریود نبوده.

    • سعید گفت:

      با سلام
      بله دوست عزیز این امکان وجود داره و در هر فرد متفاوت , به این صورت که در برخی از افراد به دلیل نوع پرده بکارت در شب زفاف هیچ خونی دیده نمیشود . و در برخی حتی تا اولین زایمان طبیعی قسمتی از پرده سالم باقی میماند .

  2. سحر گفت:

    من شوهرم مشکل اختلال نعوظ و زودانرالی باهم داره چه کنم؟

  3. رضا گفت:

    نیامدن مایع منی مانع بچه دار شدن وبارداری میشود

    • omidadmin گفت:

      برای فرزند دار شدن باید مرد توانایی جنسی داشته باشد , خروج منی اولین شرط آن است ولی در مایع منی باید به مقدار کافی اسپرم های باکیفیت وجود داشته باشد

  4. طه گفت:

    سلام
    ببخشید اگر رک میگم
    من و زنم شب زفاف تصمیم گرفتیم که من اصلا وارد رابطه نشم.و فقط زنم رو به ارگاسم برسونم.در حین رابطه ازم خواست که با انگشتم دخول انجام بدم.من به آهستگی این کار رو کردم و تا جایی که ازخود بیخود شد و دستم رو گرفت و عمیق فرو برد.بعد از انزال در حالی که من انتظار داشتم مقداری خون ببینم ولی این اتفاق نیوفتاد.حتی انگشتمم خونی مشخص نبود.بعد از اتمام به دستشویی رفت و برگشت و من با آرامی ازش سوال کردم که آیا نباید خون مشاهده میشد جواب داد که وقتی رفتم دستشویی خودم دیدم.
    حالا برام سواله این اتفاق چه معنی داره.آیا حتی اگر مقدار خون ریزی کم باشد باز روی انگشتم نباید مقدار کمی خون دیده میشد؟ چون بعد از اون شب هم بارها رابطه با دخول داشتیم ولی چیزی مشخض نشد

    • سعید گفت:

      سلام دوست عزیز، خونریزی در اثر اولین تماس جنسی ممکن است فقط به صورت لکه بینی و یا چند قطره خون باشد. گاهی هم به طور مادرزادی شکل پرده کنگره دار است و در اثر اولین نزدیکی خونریزی اتفاق نمی افتد. اگر بیمار در یک هفته اول پس از نزدیکی ویزیت شود می توان محل پاره شدن بکارت را تشخیص داد. همچنین می توان تشخیص داد که بکارت در روزهای اخیر پاره شده است. اما اگر بیش از دو هفته گذشته باشد دیگر نمی توان گفت آیا پارگی مربوط به تماس اخیر است یا در ماه های گذشته اتفاق افتاده.

      در ضمن فکر کردن به این مسائل جز ایجاد شک و بد بینی چیزی دیگری را برای شما به بار نخواهد داشت , خیلی از دختر ها ستند که به طور مادرزادی شکل پرده شان حلقوی است و اصلا با رابطه این پرده از بین نمیرود و در برخی شکل پرده کنگره دار است و در اثر نزدیکی خونریزی اتفاق نمی افتد و موارد دیگر پس دلیلی برای بها دادن به این شک وجود ندارد .

  5. محمد گفت:

    چندتا آهنگ حامد همایون گوش کنید ،کلا خوب میشید

  6. دختر خوب گفت:

    سلام خسته نباشید لطفا جوابمو بدید خیلی نگرانم. یه دختر ۲۰ ساله هستم
    من حدود ۱۱،۱۲ سالگی یه چوب بستنی نازک رو‌وارد واژنم کردم چون از پرده بکارت اطلاعی نداشتم و فقط از روی کنجکاوی این کار رو‌کردم…خیلی پشیمونم…واقعا نمیدونستم ک ضرر داره…چوب بستنیه عین مداد باریک‌بود ولی یادمه‌وقتی بیرون آوردم به اندازه ی یه قطره خون یکم‌خونی شده بود…خیییلی کم‌بود خونه ک حتی بعدش دستمال کشیدم‌روی واژنم و‌خونی روی دستمال باقی نموند…فقط به اندازه ای ک چوبه قرمز کم‌رنگ شد …همین…الان ک‌توی آینه واژنمو‌نگاه میکنم چرده ی بکارتم یه قسمتاییش مث قسمت پایین و بالاش یکم تیکه تیکه شده…میخواستم‌ببینم‌آیا پردم کامل پاره شده؟؟…خیلی میترسم…تا حالا لز واژن رابطه ای نداشتم…آیا شب عروسیم‌من‌خونریزی دارم؟؟ خواهشا جوابمو‌بدید

    • سعید گفت:

      با سلام
      بله قطعا در شب زفاف خون ریزی خواهید داشت
      پیشنهاد میکنم برا رفع نگرانی و مشاوره به یک ماما و یا متخصص زنان مراجعه نمایید

  7. علی اکبر گفت:

    خواستم بپرسم چرا زن از مرد بدش میاد و به مرد میل نداره

    • سعید گفت:

      با سلام
      این موضوع میتوانید علت های بسیار زیادی داشته باشد که به دو دسته تقسیم میشود ۱: علت از طرف مرد باشد ۲: علت از طرف زن باشد
      من به حالت اول میپردازم : اگر مردی جذابیتی نداشته باشد زن به او میلی ندارد , برخی اوقات مردان نه تنها جذابیتی ندارند بلکه با برخی رفتار ها حس تنفر زنان رو نیز بر می انگیزند , مواردی همچون بددهنی مرد و دست بزن و بد بو بودن بدن و یا حتی عدم مهارت مرد در رابطه جنسی که منجر به ازار و اذیت زن شود موجب میشود که زن از مرد دوری کند و میلی نداشته باشد

  8. شیرین گفت:

    سلام من۲۳سالمه همسرم۲۷٫مشکلم زیادازحدملایم بودن همسرم در رابطست زیادی توجه میکنه همش میترسه اذییت بشم حتی الانکه یک ساله ازعقدمیگذره من هنوزم احساس دردمیکنم ولی نه خیلی شدید.دوران نامزدی رابطه داشتیم بعدازعقد رفتم دکترگفت پردت پاره شده درصورتی که رابطم کامل نبودکلا تا یک سال بعدازعقدهم کامله کامل رابطه نداشتیم تا اینکه بعدازیک سال که رابطه کاملترازقبل بود خون نسبتا زیادی ازم رفت که دقیقا مثل پاره شدن پرده بکارت بود که زودهم خوب شد و بعداز اون یک باردیگه دو سه قطره بازم بعداز رابطه خون اومد ولی دیگه تکرارنشد اگه پردم همون اول پاره شد پس این خون چی بود؟واینکه چیکازکنم شوهرم تا این حد ملایم نباشه با اینکه خیلی مواظبه ولی بعدازرابطه هم بالای۳یا۴بارمیپرسه اذییت نشدی من بگم نه خیالش راحت بشه نمیدونم چرا فک میکنه من اذییت میشم چندبازم بهش گفتم لازم نیست انقدتوجه کنی اشکال نداره ولی میگه دلم نمیاد نمیتونم میترسم اذییت بشی ولی من دلم یه ربطه تا این حدملایم نمیخواد.

    • سعید گفت:

      با سلام
      بابت سوال اول این که پرده حتی تا زمان زایمان طبیعی نیز به صورت کامل از بین نمیرود پس طبیعی است
      در مورد سوال دوم باید عرض کنم این موضوع فقط باید با همسرتون در میان بگذارید
      برای از بین رفتن درد از ژل لوبریکانت استفاده نمایید و در مورد ملایم بودن ایشان بگویید که دوست دارید برخی اوقات خشن باشد و صرفا با صحبت حل میشود

  9. الهام گفت:

    باسلام زنی ۲۱ساله هستم رابطه خیلی خوبی با شوهرم داریم من هربار هم ارضا میشم و هم ارگاسم شوهرم خیلی بهم میرسه ولی نمیدونم تأثیر رابطس چون شوهرم شغلش فست فوده و خسته میشه ولی بااین حال برای رابطمون وقت میزاره تقریبا هرشب ولی عشقم بعد رابطه ضعیف میشه و من هم همیشه براش غذای خوب و بعد رابطه بهش ابمیوه و اینا خیلی میارم رو تخت بهش میدم اما مدتیه ضعیف شده و چشماش گود رفته چیکارکنیم اینجوری نشه

    • سعید گفت:

      با سلام
      کار سخت و رابطه زیاد و خواب کم و تغذیه میتواند علت سیاهی زیر چشم باشد , سعی کنید رابطه رو به هفته ای یک الی نهایت دو بار کاهش دهید و بعد از رابطه تغذیه مناسبی داشته باشید از غذاهای مفید مثل شربت عسل و خرما و کباب برگ استفاده نمایید همچنین خواب کافی را در نظر بگیرند

  10. ناشناس گفت:

    با سلام
    من ۲۶ سالمه مجرد پسر
    تقریبا از ۲۱ سالگی، هر چند هفته (یا ماه) یک بار فیلم میدیدم ولی خود ارضایی کمتر داشتم.
    این دو سال اخیر سعی در کنترلش دارم اما حداکثر زمانی که تونستم کنترل کنم ۴ ماه بوده
    الان مشکل نعوظ دارم و فکر میکنم مشکل زود انزالی هم داشته باشم.
    بعد از اون ۴ ماه یه مقدار بهتر شده بودم، نعوظ صبح بهتر شده بود (بعضی وقتا نعوظ صبح یا عصر خوب بود) و تقریبا هر هفته جنب میشدم ولی باز هم نتونستم کنترلش کنم
    این مسئله واقعا نگرانم کرده که بعد از ازدواج مشکلی نداشته باشم، یکی از دلایلی هم که بعد از یه مدت دوباره فیلم میبینم اینه که متوجه بشم مشکل نعوظم حل شده یا نه؛ اما ظاهرا هر بار بدتر میشه…
    الان با فیلم دیدن لذت میبرم ولی نعوظ کامل نیست و فقط مایع قبل از منی خارج میشه (غدد کوپر)
    به نظرتون مشکل روانی هست یا میتونه جسمی باشه؟ چون قبلا این مشکل رو نداشتم و نعوظم کامل بود و هیچ مشکلی یا سابقه بیماری خاصی نداشتم؛ ترس من هم این هست که هیچ وقت به حالت قبلی بر نگردم.
    لطفا یه راهکار هم معرفی کنید برای کنترل این مشکل. واقعا بعد از یه مدت که کنترل میکنم، ناخواسته افکار منفی سراغم میاد که در نهایت منجر میشه به فیلم دیدن
    بعد اگه من بتونم این مشکل رو کنترل کنم، چطور میتونم بفهمم که مشکل نعوظم حل شده یا نه که برای ازدواج مشکلی نداشته باشم؟
    ممنون میشم به ایمیلم هم جواب رو بفرستید

    • سعید گفت:

      با سلام
      این که به خاطر فهمیدن این که مشکل نعوظ حل شده مجدد فیلم دیدید مشخص است شیطان قصد دارد دوباره شمارو به دام گناه بیاندازد
      اگر خلاصه بخواهم جواب شما را بدهم باید بگویم همین فیلم دیدن باعث ایجاد اختلال بسیار بزرگ در زندگی زناشویی شما خواهد شد پس به کلی ترکش کنید
      برای فهمیدن این که مشکل نعوظ دارید یا خیر باید خدمتتون عرض کنم اگر حالت نعوظ تجربه کردید تا بحال یعنی مشکلی ندارید !
      در کل این راه تشخیص نیست که با گناه و فیلم دیدن مشکل بزرگتر نصیب شما میشود

  11. مینا گفت:

    سلام من تازه واسه اولین بار با نامزدم خواستم رابطه برقرار کنم ک قبل ورود الت و حتی تماس با واژن درد شدید و سوزش حس میکنم واصلا هم لذت نمبرم،من همسرمو خیلی دوسدارم ولی بشدت از ازدواج متنفر شدم ،واسه کاهش درد چیکار کنم؟ایا این درد طبیعیه بحدی درد دارم ک اجازه نمدم التشو وارد واژنم کنه،البته اینم بگم همیشه میترسیدم از شب زفاف و هنوزم میترسم،موقع پریودم همیشه درد شدید دارم یبار دکتر بهم گف احتمال اینکه لوله رحمت کوچیک باشه هس ایا این میتونه علت درد باشه؟هنگام نزدیکی من هیچ خونریزی ای نداشتم والت هم وارد واژنم نشده فقط مالیده شده و وقتی خواست وارد شه درد…ک دگ همسرم ادامه نداد این ممکنه پردم پاره شده باشه و احتمال حاملگی چقدره؟واسه منی ک تازه وارد رابطه زناشویی شدم چ روش جلوگیری رو پیشنهاد میکنید ک بعدا واسه بارداری مشکل پیش نیاد و همسرمم از رابطه لذت ببره ببخشید ک انقد طولانی شد

    • سعید گفت:

      با سلام
      ارائه یک راهکار کامل در چند خط واقعا امکان پذیر نیست ولی نکات کلیدی رو بهتون میدم که بتونید مشکلاتتون حل کنید
      ۱: اول از همه مطمئن بشید مانعی برای رابطه جنسی نداشته باشید مثلا پرده از نوعی نباشد که حتما نیاز به جراحی داشته باشد و یا مشکلی که خودتون گفتید , این قسمت اول فقط و فقط یک ماما متخصص میتونه بهتون بگه .
      ۲: در این مرحله برای اغاز یک رابطه با همسر و کامل کردنش باید خیلی صبور باشید و اول بسم الله نرید سراغ مرحله اخر , در اوایل سعی کنید فقط معاشقه کنید و آموزشش تو سایت موجود , معاشقه و نوازش باید به حدی طولانی باشد که خود زن تمایل بسیار شدیدی به دخول پیدا کند که در این مرحله نوبت مرحله دخول میرسد
      ۳: در این مرحله باید مرد بسیار صبور باشد و برای کاهش درد از ٰژل لوبریکانت استفاده شود که در هر داروخانه ای موجود است , مالش و مکیدن سینه ها در از بین رفتن درد بسیار مفید است و باز تاکید میکنم طولانی کردن رابطه بسیار مفید خواهد بود در از بین رفتن درد
      نکته اخر این که سعی کنید مقالات علمی در این خصوص را مطالعه کنید

  12. ای کاش گفت:

    سلام و تشکر.من از کودکی خودارضایی شدید و دفعات زیاد انجام میدادم الان ۲۵ سالمه و هنوز انجام میدم.آیا میتونم ازدواج کنم؟چون تغییرات زیادی در خودم حس میکنم و اصلا شاید باکره نباشم.آیا وجود مشکل ارضا و … در آینده با معاینه قابل تشخیص است؟

    • سعید گفت:

      با سلام
      برای مشاوره به ماما مراجعه فرمایید در ضمن در مورد باکره بودن به ماما مراجعه نمایید برای دریافت برگه سلامت

  13. علیرضا گفت:

    سلام . من دستگاه تنالسیم در حالت نعوظ بین ۱۲ یا ۱۳ سانتی متره . میخواستم بپرسم که برای رابطه جنسی کافیه این اندازه ؟ و اینکه من با اینکه ۲۳ سالمه ولی تقریبا یه ۶ یا ۷ سالی میشه که بدنم رشدش متوقف شده !! دلیلش چیه ؟ مرسی

  14. سحر گفت:

    سلام خسته نباشید من ۸ماهه ازدواج کردم والان نامزد هستم وقتی با همسرم رابطه برقرار میکنم خیلی زود انزال میشه و تو این ۸ماه فقط ۴یا۵بار رابطه داشتیم ایا مشکل زود انزالی همسرم عادی است؟؟؟

    • سعید گفت:

      با سلام
      انزال زود مسئله بسیار مهمی است
      نحوه رابطه نیز اهمیت بالایی دارد چه بسا اگر رابطه کامل باشد انزال نرمال خواهد بود
      تعداد رابطه در ۸ ماه فقط ۴ بار واقعا امار بسیار کمی است زیرا نرم آن هفته ای حد اقل یکبار است !
      البته با توجه به این که هنوز نامزد هستید این مورد طبیعی است

      نتیجه گیری : با توجه به این که در دوران نامزدی هستید واقعیت نمیتوان نظر قطعی در مورد زود انزالی و تمامی مسائل دیگر داد
      سعی کنید قبل از رابطه کامل با استفاده از مقالات دانش خود را در این مورد بالا ببرید مخصوصا در مورد روش های پیشگیری

  15. نفس گفت:

    سلام ببخشید من داشتم پیاماتون رو میخوندم میگفتین حاما از کاندوم استفاده کنیم که یار دار نشیم.من دوساله که عقد کردم تو این دوسال رابطم اصلا باکاندوم نبوده و همسرم موقع انزال آب منی رو به بیرون از واژنم میریزه،رو شکمم میریزه.چون قصد بارداری ندارم.وتاحالاهم باردارنشدم.ولی چون گفتین ۲۵درصد بارداری بخاطر آب پیش انزالی هستش نگران شدم که نکنه نازا باشم ک بااین آب باردار نمیشم.مشکلی دارم؟توروخدا جواب بدین

    • سعید گفت:

      با سلام
      این روشی که شما استفاده میکنید یک روش طبیعی سنتی که اگر به جمله دقت کنید گفتیم ۲۵ درصد از بارداری های ناخواسته به دلیل اب مذی میباشد نه ۲۵ درصد از حاملگی های رخ داده !
      پس در نتیجه احتمال حاملگی از اب مذی بسیار کم است ولی این احتمال وجود دارد ولی بسیار کم است , پس نگرانی نداشته باشید در این مورد …
      نکته مهم : هر زمان قصد بارداری داشتید سه ماه جلو تر به ماما مراجعه نمایید

  16. علی گفت:

    با سلام
    من یک پسر تنها هستم
    قصد ازدواج دارم ولی پول نه
    از شما هایی که مزدوج هستید یه خواهش دارم
    واسه این چرت وپرت ها یی به سادگی قابل حل شدن واسه خودتون مسئله درست نکنید
    زندگی خودتون رو جهنم نکنید
    خیلی ها مثل من این قدرت رو ندارن که تشکیل خانواده بدن حسرت داشته هایی رو دارن که شما
    خیلی ساده ازشون می گذرین
    نمی دونم شما ها از زندگی تون چی می خواهین یکم به فکر ماها باشید
    مواظب هم باشین

  17. ناشناس گفت:

    ایاازپشت رابط خواهدداشت ازنظرپزشکی معلوم خواهدشد؟
    چه بایدکردکه معلوم نخواهدداشت؟
    موقع رابط ازپشت چه بایدکردکه خانم دردنداشته باشد؟

    • سعید گفت:

      با سلام
      ۱: بله صدردصد
      ۲: راهی وجود ندارد
      ۳: این روش بسیار مضر است و باعث از بین رفتن اسفنکتر و بی اختیاری در دفع مدفوع میگردد

  18. ساناز گفت:

    باسلام
    من ٣٠سالمه و شوهرم ٢٨ سالشه،۵ساله که از ازدواج ما میگزره،چند وقتیه که همسرم موقع سکس حرفهای ناجور میزنه و این رفتارش منو اذیت میکنه .مثلاً از من و مردهای دیگه داستان های بد درست میکنه و تعریف میکنه.هر چقدر بهش میگم از این حرفا نزن ،من زده میشم از سکس میگه با این حرفها خودمو تحریک میکنم . البته این رو هم بگم که فقط موقع سکس از این حرفها میزنه ،بعد از این که ارضا میشه خیلی ناراحت میشه که این حرفها رو زده و خیلی هم رو من غیرت داره ،اما دست خودش نیست و من این رو کاملاً درک میکنم اما دیگه نمیتونم تحمل کنم .من عاشق همسرم هستم و دلم نمی خواد از دستش بدم ،دوست دارم کمکش کنم تا خوب بشه ،این رو هم بگم که من هم ظاهر خوبی دارم و هم به خودم میرسم.
    من و همسرم اوایل ازدواج مشکلاتی داشتیم و به مشاوره هم مراجعه کردیم ،دکتر مشاور گفتن که هردومون افسردگی داریم،یعنی مشکل همسرم میشه به خاطر افسردگی باشه یا نه؟همسرم خیلی تاکید داره که به هیچ کس نگم حتی به دکتر،نمیدونم چیکار کنم
    میشه لطفا راهنماییم کنید و بگید که ایا درست میشه یا نه؟
    و اگر میشه به چه دکتری مراجعه کنم؟

    • سعید گفت:

      با سلام و عرض ادب
      مشکل همسر شما مشکل روانشناختی است که قطعا در مورد آن باید با یک متخصص مشورت کنید تا درمان همسرتون شروع شود , این مشکل درمان دارد ولی باید درمان آن شروع شود
      در این خصوص با متخصص مشورت کنید و توکل بر خدا کنید .

  19. اسماعیل گفت:

    سلام.
    آقای دکتر من بعد از مصرف قرص ویاگرا (زرد رنک) یا به عبارتی ترامادول۳ الی ۴ ساعت بعد حالت تهوع و رنگ پریدگی بهم دست میده.لطفا راهنمایی کنید برای چی هست.

    • سعید گفت:

      با سلام و عرض ادب
      این قرص ها عوارض شدید و خاص خود را دارد به هیچ وجه مصرف نکنید

  20. رویا گفت:

    سلام من ۶ سال که از رابطه پنهانی پدرم با زن های مختلف با خبر شدم اصلا نمی دونم این زنا کین فقط می دونم ارتباطش در حد حرف زدن چون ۹۰درصد مواقع خونست. چند سال پیش مادرم متوجه شد ولی پدرم جمع و جورش کرد .من خیلی دارم عزاب میکشم و از عوقب این کارش و آبرو ریزی بعدش خیلی می ترسم چون اگه مامانم بفهمه صد در صد طلاق میگیره ولی نمی دونم باید چیکار کنم ؟؟؟؟ بابا خیییللللییی به من احترام میزاره و من اصلا نمی تونم درمورد این مسئله باهاش حرف بزنم .پیشنهادتون چیه ؟

    • سعید گفت:

      با سلام
      بهترین راه این است که در این مورد دخالتی نکنید به هیچ وجه
      دو راه موثر وجود دارد اول این که به پدرتون بسیار محبت کنید تا از نظر روانی محبت یک جنس مخالف از نوع محرم را داشته باشد تا از محبت جنس مخالف بی نیاز شود
      مورد دوم این که برایش دعا کنید و به خداوند بسپاریدش

  21. ز.ب گفت:

    سلام خسته نباشید
    من زمانی که پریود بودم خودمو با صابون شستم و ازون موقع واژنم حسابی قرمز شده و میخاره و ورم کرده
    به نظرتون چی استفاده کنم بهتر بشه؟

  22. ناشناس گفت:

    با سلام من پسری ۲۵ساله هستم و با زن ۴۵ساله ای رابطه دارم
    خیلی آدم احساساتی هستم اما وقتی با ایشان رابطه دارم احساس خاصی ندارم من قبلا هیچ رابطه با هیچ زنی نداشته ام استرس دارم در هنگام رابطه

    • سعید گفت:

      با سلام و عرض ادب
      از رابطه با زنان سن بالا به شدت دوری کنید
      و سعی کنید از راه صحیح و ازدواج با دختری که عاشقش هستید و دوستش دارید رابطه خوب و عاشقانه عاشقانه داشته باشید

  23. .... گفت:

    سلام…
    یک ماهی است ک ازدواج کرده ام ولی با دخول ارضا نمیشوم بنظر شما چ مشکلی وجود دارد؟ سه سال عقد بوده ام و از طریق کلیتوریس ارضا شدم آیا این موضوع میتواند علت آن باشد؟

    • سعید گفت:

      با سلام قطعا همینطور است
      شما با توجه به شیوه ارضا مغزتون شرطی شده
      برای حل این مشکل باید در حین رابطه به صورت دخول همسرتون روش قبلی رو ترکیب کند و شما نیز باید تو ذهنتون سعی کنید ارضا شوید
      همه چیز به ذهن شما بستگی داره

  24. هستی گفت:

    سلام.من با همسرم چهار ماه قبل نزدیکی کردیم دکتر بهم گف دو تا پرده دارم یکی از پرده هام پاره شده از ترس نزدیکی این چهار ماه و نزدیکی نکردیم الان چند روزیه لکه میبینم شکمم هم درد میگیره از موقع پریود شدنم هم ده روزی میگذره لکه ی پریود نیس میخواستم ببینم ممکنه پرده بکارتم زخم شده باشه یا عفونت کنه؟

  25. بهرام گفت:

    خسته نباشید خواستم ببینم مقعد درخواب کامل بسته میشه منظورم اینکه اگه یک نفر خوابش سنگین باشه ایا ممکنه که بهش نزدیکی بشه یاقرص خوب بهش بدن ولی خودش نفهمه تو رو خدا جواب بدین باتشکر

    • admin گفت:

      با سلام
      خیر !!
      در ضمن رابطه مقعدی یکی از مکروه ترین روابط جنسی است که باعث بیماری های غیر قابل درمان میشود

  26. حسین گفت:

    مگه سوال من مشکلی داشت ؟ پرسیدم آلتم به طرف پایین کجه ولی هیچ درد یا مشکل خاصی ندارم
    میشه عمل نکنی ؟ یا حتما نیاز به عمل هست؟

    • admin گفت:

      دو علت شایع کجی آلت تناسلی مردان عبارتند از کجی مادرزادی آلت که اغلب به همراه بیماری هیپوسپادیازیس دیده می شود ولی در بسیاری از موارد به صورت تنها دیده می شود و یا به صورت ثانویه و به علت بیماری پیرونی دیده می شود که برای تشخیص دقیق و درمان به متخصص ارولوژیست مراجعه نمایید

  27. نفس گفت:

    سلام.مشکل بزرگی داشتم از یه جاهم پرسیدم اما هنوز جواب ندادند سه ماهه از عروسیمون میگذره اما فقط یه روز بعد عروسیمون فقط یه بار نزدیکی داشتم الان سه ماهه نزدیکی نکردم همسرم خیلی دلش میخواد اما من نمیتونم میترسم به طوری که غش میکنم و تو اولین نزدیکی هم خیلی درد داشتم لطفا راهنماییم کنین

    • admin گفت:

      با سلام
      احتمال زیاد شما فوبیا بکارت دارید، فوبیا به ترس افراطی در مورد هر مسئله خاص میگویند ! فوبیا بکارت به ترس از دست دادن بکارت و دوشیزگی میگویند که راه حلش خیلی ساده است ولی دست روان پزشک که با یک دوره دارو کوتاه حل میشود
      البته اگر مشکلتون این باشد ، چون امکان داره مشکلتون موارد دیگری باشه در هر صورت به یک روانپزشک برای مشاوره مراجعه کنید ، مشکل خاصی نیست برطرف میشه

  28. عرفان گفت:

    با سلام
    من ۲۴ سال دارم.اوایل که رابطه جنسی بر قرار می کردم،مشکل نعوظ نداشتم.بعد مدتی یکی از دوستانم قرص سیدنافیل را به من معرفی کرد و گفت این قرص تاخیری است و من هم به صورت پیوسته استفاده کردم.بعدا فهمیدم که این قرص برای کسانی است که مشکل نعوظ دارند و بعد مدتی که استفاده نکردم مشکل نعوظ پیدا کردم .بنظر شما مشکل نعوظ بنده بخاطر استفاده از قرص سیدنافیل است؟آیا من باید به دکتر مراجعه کنم یا راه درمان وجود دارد؟و اینکه به چه دکتری مراجعه کنم؟با تشکر

    • admin گفت:

      با سلام
      دوست گرامی قرص سیدنافیل یا وایاگرا برای افرادی هست که سن بالایی دارند و یا به علت عوارض مصرف برخی دارو ها برای مشکل نعوظ استفاده مینمایند که بدون تجویز پزشک مصرف ان بسیار مضر است
      در حال حاظر به شما پیشنهاد میکنم برای بررسی تخصصی و حل مشکل به پزشک متخصص ارولوژیست مراجعه نمایید …

  29. فاطمه زهرا گفت:

    سلام من به دکتر مامائی مراجعه کردم ایشان گفتن نیمی از پرده من رفته و اصرار داشتن که بگن در اثر نزدیکی رفته ولی چون من آلزایمر ندارم میدونم نزدیکی نداشتم از چی میتونه باشه ولی من زمان های خیلی طولانی خودارضایی داشتم البته فقط از طریق کیلیتوس و به داخل چیزی نکردم خیلی وقت پیش ها هم بدلیل تماشای فیلم جنسی تحریک شدم ولی خودارضایی نکردم که دیدم داخل شرتم خونی شده اندازه یک سکه بود خون.وقت پریودمم نبود از چی میتونه باشه من نزدیکی نکردم پس چرا نصف پردم آسیب دیده درضمن گفتن نوع پردم ارتجاعیه.درضمن پرده ارتجاعی نگه همون حلقوی نیس؟ کلا چیه پرده ارتجاعی؟درد داره موقع نزدیکی؟ یاخون؟

    • admin گفت:

      با سلام
      بهتر به یک ماما دیگر مراجعه کنید
      علت احتمال بسیار زیاد برای خودارضایی میباشد

  30. هستی گفت:

    با سلام میشه طریقه صحیح شب زفاف رو توضیح بدین؟ من نامزدم و حدوده دوماه به عروسیم مونده هرکی به چیزی در مورده برداشتن پرده بکارت میگه البته من به پزشک مراجعه کردم و ایشان گفتن نیمی از بکارت من رفته اما نمیدونم چطوری چون ما دخولی انجام ندادیم

  31. علي حيدري گفت:

    سلام ميشه لطف كنين برام فيلم اموزش ياتصائيراموزش مسايل جنسي بفرستين.ممنون ميشم اززحماتتان

  32. حجت خان گفت:

    سلام من مدتی هست که عقد کردم

    2 روز پیش التم با سطح الت خانمم تماس پیدا کرد و به قول معروف مالیده شد ایا با توجه به اینکه پیش اب داشتم ایا احتمال بارداری هست؟ و باید چیکار کرد؟

    • admin گفت:

      با سلام
      مایع لیز کننده که قبل از منی از الت خارج میشود دارای اسپرم میباشد و 25 درصد از حاملگی های ناخواسته به خاطر این مایع میباشد
      در صورتی که این مایع خارج شده بوده از الت همسرتون میتونه یک قرص اورژانسی لونژیل مصرف کنه
      توجه کنید بدون کاندوم هیچ وقت رابطه نداشته باشید و اگر رابطه مشکوک بود قرص اورژانسی مصرف کنند
      توجه کنیددر یک ماه فقط یکبار باید مصرف شود و در کل نباید روش همیشگی برای پیشگیری باشد چون عوارض دارد

  33. مهدی گفت:

    باسلام وعرض خسته نباشید،خیلی ممنونم از سایت بسیار خوبتون، سوالی داشتم که خدمتتون عرض میکنم،پسری هستم 24 ساله که گاهی اوقات بطور مداوم چند شب پشت سرهم در خواب جنب میشم،میخواستم ببینم آیا بنده دچار مشکل خاصی هستم یا اینکه این حالت طبیعیس؟

    • admin گفت:

      بل سلام اگر تعداد انزال زیاد است حتما به پزشک متخصص جهت مشاوره و بررسی دقیق مراجعه کنید

  34. fati گفت:

    درضمن من خیلی خیلی دیر ارضا میشم . گاهی وقتام که اصلا ارضا نمیشم حتی بعد از 2 ساعت …ولی میل جنسیم بالاست و گاهی وقتا حتی تا دم ارضا شدن میرم ولی دوباره حسم میره و همش کلافم . میشه راهنماییم کنید

    • admin گفت:

      با سلام
      بهترین راه ارضا زنان دخول است ولی قبل از ان حد اقل 30 الی 40 دقیقه معاشقه

  35. fati گفت:

    سلام ..من تازه ازدواج کردم و برای اولین نزدیکی و دخول هیچ خونی از من نیومد . حتی یک قطره ..قبلا رفته بودم دکتر و گفته بود که پردت حلقویه ولی خونریزی داری ..اما برعکس هیچ خونریزی نداشتم ..برای خودم و همسرم سوال شده ..میشه بگید علتش چیه

    • admin گفت:

      با سلام
      باید به پزشک مربوط مراجعه کنید برای بررسی مجدد
      احتمال زیاد هنوز پرده از بین نرفته

  36. فریبا گفت:

    سلام.زنی 20 ساله هستم.همسرم بعد از نزدیکی علاقه زیادی داره که آلتش رو بخورم اما من واقعا از این کار متنفرم ولی چون عاشقشم عاشقانه میخورم که ناراحت نشه ولی تحملش سخت شده چی بگم که ناراحت نشه؟

    • admin گفت:

      با سلام
      اجباری نیست شما کاری بکنید که زجر میکشید از ان کار
      وظیفه شما عشق ورزی از راه های عرف است
      در صورت علاقه شدید ایشون از روی کاندوم برایشان این کار را بکنید
      در کل نتیجه این نشود به خاطر این کار از رابطه جنسی زده شوید

  37. farzad گفت:

    من نامزدم دیابت داره ایا میتونم رابطه جنسی مقعدی با اون رو داشته باشم اخه شنیدم زخم ها در افراد دیابتی خیلی دیر خوب میشن و حتی در بعضی موارد باعث عفونت و مرگ میشه ممنون میشم پاسخ بدید

    • admin گفت:

      با سلام
      خیر به هیچ وجه
      این کار در حالت عادی خطرات بسیار زیادی دارد چه برسد به این شکل
      دوست عزیز رابطه مقعدی یکی از منفور ترین اقدامات جنسی است

  38. shirin گفت:

    باسلام.. دختری هستم 17 ساله
    ﯾﻪ ﻣﺸﮑﻠﯽ ﺩﺍﺭﻡ ﺍﻭﻧﻢ ﺍﯾﻨﻪ ﮐﻪ ﻫﺮﻭﻗﺖ ﭼﯿﺰ ﺗﺤﺮﯾﮏ ﮐﻨﻨﺪﻩ ﺍﯼ ﻣﯿﺨﻮﻧﻢ ﯾﺎ ﻣﯿﺒﯿﻨﻢ..
    ﺣﺘﯽ ﺍﮔﻪ ﺻﺤﺒﺖ ﺩﺭﻣﻮﺭﺩ ﺭﺍﺑﻄﻪ ﻫﺎﯼ ﺟﻨﺴﯽ ﺑﺎﺷﺪ .. ﯾﺎ ﺍﻏﻠﺐ ﺍﻭﻗﺎﺕ ﮐﻪ ﺭﻣﺎﻥ ﻣﯿﺨﻮﻧﻢ ﻧﻮﺷﺘﻪ ﻫﺎﺵ ﺩﺭ ﺣﺪ ﻟﺐ ﻭ ﺑﻮﺳﻪ ﻭ ﺍﯾﻨﺎ ﺑﺎﺷﻪ ﻣﻨﯽ ﺍﺯ ﻣﻦ ﺧﺎﺭﺝ ﻣﯿﺸﻪ ﮐﻪ ﻣﺠﺒﻮﺭ ﻣﯿﺸﻢ ﻏﺴﻞ ﮐﻨﻢ ﺩﺭﺻﻮﺭﺗﯿﮑﻪ ﻣﻦ ﺍﺻﻼ‌ ﺧﻮﺩﺍﺭﺿﺎﯾﯽ ﻧﻤﯿﮑﻨﻢ ﺣﺘﯽ ﺑﺎ ﺟﻨﺲ ﻣﺨﺎﻟﻒ..
    ﻣﯿﺸﻪ ﺑﮕﯿﺪ ﭼﯿﮑﺎﺭ ﮐﻨم..
    عادت ماهانه ام هم نامنظم است دکتر هم رفتم اما تاثیر چندانی نداشت..
    میشه لطفا جواب سوالمو بدین ممنون میشم..Reply

    • admin گفت:

      با سلام و عرض ادب

      بهترین راه حل برای شما ازدواج کردن است دوست گرامی ، اگر راه ازدواج ندارید بهتر این افکار از خود دور کنید
      در ضمن ابی که هنگام تحریک شدن می اید با اب منی که هنگام ارضا شدن می اید فرق میکند ولی در هر صورت
      غسل باید صورت بگیرید …

  39. م گفت:

    با سلام آقای دکتر
    مردی41 ساله هستم و 14 ساله که ازدواج کرده ام .در طول این سالها همیشه در سکس با همسرم سعی کرده ام که او نیز ارضا شود و برای اینکار انجام معاشقه و نوازش را بسیار انجام میدهم ولی هنگام دخول معمولا پس از 30 ثانیه به انزال میرسم و تاکنون نتوانستم این زمان را بیشتر از یک دقیقه برسانم اما همانگونه که عرض کردم قبل از دخول حتی می توانم تا یکساعت و بیشتر نیز به معاشقه بپردازم و انزال نشوم .آیا من دچار زود انزالی هستم ؟ با توجه به اینکه هنوز نمیدانم واقعا توانسته ام همسرم را از یک سکس خوب ارضا کنم و یا اینکه تا بحال به ارگاسم رسیده یا اینکه بدلیل کوتاه بودن عمل دخول همواره ناراضی بوده است؟

    • admin گفت:

      با سلام و عرض ادب
      ارضا شدن همسر رو باید از خود ایشان جویا شوید !
      برای طولانی تر شدن رابطه استرس رو از خودتون دور کنید و حتما و حتما از کاندوم های دارای ماده تاخیری استفاده کنید
      بهترین راه حل برای شما ایجاد مکث در هنگام دخول است به صورتی که پس از 12 ثانیه دخول حدود 20 ثانیه دراز بکشید و نفس عمیق بکشید و همچنین میتوانید قسمت زیر کیسه دان بیضه رو فشار دهید سعی کنید حد اقل در هر رابطه 6 بار این مکث رو ایجادکنید ، به مرور زمان رسیدن به ارضا طولانی میشود ، توجه کنید این زمان کاملا ذهنی بدست می اید …

  40. ليلا گفت:

    باتشكرازجوابتون..اما با توجه به اينكه مدت زمان اين عمل از10سالگيم بوده و اينهمه مدت طول كشيده تخمدان من آسيب نديده؟؟عوارض غيرقابل جبران ندارد؟باتشكر فراوان

    • admin گفت:

      با سلام
      اگر پریود منظمی دارید شک نکنید که اسیبی ندیده است
      ولی باز میتونید پیش پزشک متخصص بروید تا ازمایش شوید
      در کل نگران نباشید اگر توبه کنید خدا بخشنده و مهربان است

  41. ليلا گفت:

    باسلام دختري 17 ساله هستم متاسفانه از حدودا 10 سالگي دچار خود ارضايي شدم اما تاهمين پارسال نميدونستم اسمش چيه و چه مضراتي داره..خلاصه خييييييلي پشيمونم و درگير افكار پريشان بعد از مطالعه مضرات اين عمل خيلي ميترسم كه دچار ضعف جسماني و ناتواني هاي مغزي و حتي در آينده ناتواني جنسي شوم…نزديك يك ساله اين كارو گذاشتم كنار آيابه تخمك هاي من آسيب رسيده؟
    آيا درآينده ميتوانم مادر شوم؟توروخدا جواب همه سوالاتم رو بديد خيلي نگرانم باتشكر

  42. سحر گفت:

    یک سوال ذهنمو خیلی مشغول کرده من درسن سه سالگی ضربه ب پرده بکارتم وارد شده ک پزشکی قانونی گفته آسیب دیده و تابزرگ شه ترمیم میشه’حالاکه ازدواج کردم وفتی نزدیکی عمیق داشتم حتی یو قطره خونم نیومد وتاالان ک یکساله نزدیکی دارم همینطور ار طرفی به پزشک مراجعخ کردم ک بعد از معاینه گفت ارتجاعیه چجوریه ک پزشکدر کودکی من گفته آسیب دیده پرده حالا میگن ارتجاعیه

    • admin گفت:

      با سلام این سوال تخصصی است و بایست از پزشک مربوطه سوال کنید که تشخیص داده !

  43. فاطمه گفت:

    سلام اول اینک ازتون خواهش میکنم پاسخ سوالمو به میلم بفرستید چون معلوم نیس بازم بیام این سای یانه’من ماه های اول ازدواجم تمایل زیادی به رابطه با همسرم داشتم بطوری ک خودم پیشنهادمیدادم اماالان ک یکسال از عقدمون میگذره تمایلم تقریبا به یک درصد میرسه بیشتر ممانعت میکنم اینم بگم ک وسواسم هستم دربین نزدیکی بیشتربه اطرافم فککر میکنم ک نجس نشه خیلی سخته غسلمم ۴۵دقیقه طول میکشه واقعا دارم عذاب میکشم از طرفی جوش شوهرمو میزنم ک نمیتونم نیازشو برطرف کنم امااون انقد آقاس بروم نمیاره راضی نیس ک اذیت شم اما میدونم داره اذیت میشه اون هرروز بیشترازقبل بهم ابراژ علاقه میکنه اما من بداخلاق وعصبی هستم پرخاشگر وزودرنج شدم اما ته دلم عاشقشم اینو بهشم میگم اما اخلاق بدم بیشتره پسرداییمه باعشق ازدواج کردیم’

    • admin گفت:

      با سلام و عرض ادب
      وسواس یک مشکل و اختلال است که برای هر کسی ممکن از پیش بیاید
      البته نگران نباشید و توکل بر خدا کنید چون مشکل شما به راحتی درمان میگردد
      بهترین راه مراجعه به مشاوره و یا روانپزشک برای درمان دوره ای است
      بهتر سریعا در پی درمان باشید تا خدایی نکرده مشکلات دیگری در زندگی برایتان رخ ندهد

  44. علی گفت:

    سلام من میخواستم بدونم که راه حلی برای برطرف کردن انزال زود رس وجود دارد بدون استفاده از اسپری و….. لطفاً جواب سوالم رو اگه امکان داره تا 48ساعت اینده بهم ایمیل کنید. ممنونم

  45. زهرا گفت:

    سلام میشه این سوال من را جواب دهید برام مهم است برا ازمایشات قبل از ازدواج حتما باید پاک باشید یا این که نباید عادت ماهیانه باشیم

  46. زهرا گفت:

    با سلام
    من به مدت دوهفته هست که ازدواج کردم…مدتیه که در هنگام نزدیکی داخل واژن من پر از ترشحات میباشد به طوری که همسرم از این بابت ناراحت است و دیر ارضا میشود.میشه بدونم دلیل این ترشح داخلی چیست؟و راه پیشگیری آن چیست؟

  47. zahra گفت:

    من یه ساله ازدواج کردم واجازه نزدیکی به همسرم نمیدم من از دوستام شنیدم رابطه جنسی خیلی درد داره برا همین بیشتر مواقع باهم دعوا میکنیم خب من چیکار کنم یه دختر 18ساله نباید بترسه لطفا راهنماییم کنید ممنون

    • admin گفت:

      با سلام
      رابطه جنسی غلط باعث ایجاد درد میشود …
      و الی دلیلی بر درد وجود ندارد

      مثلا رابطه جنسی از مقعد درد وحشت ناکی خواهد داشت ..

      ولی بعد از 30 دقیقه عشق بازی دخول از واژن لذت بخش ترین کار در دنیا خواهد بود برای یک زن ….
      ولی بار های اول باید ارام ارام باشد و …

  48. عسل گفت:

    سلام وخسته نباشيدخدمت شما ميخواستم بدونم من زيادخودارضايي كردم درزمان مجرديم و الان ١سال ازدواج كردم آيا ممكن بچه دارنشم؟

  49. فرزانه گفت:

    سلام من در رابطه باهمسرم اصلا أرضا نميشم يعني ازراه دخول أرضا نميشم حتمابايدهمسرم دست درواژن من كندوحالت خودارضايي تامنارضاشوم ٢سال ازدواج كردم وتواين ٢سال اصلابه روش آميزش ارضا نشدم لطفاراهنمايي كنيد ممنون

  50. رز گفت:

    سلام من دو روز پیش ازتون یه سوال پرسیدم ولی جواب ندادید اصلا کلا سوالم پاک کردید چرا؟ منم دیگه هیچوقت ازتون سوال نمیپرسم خداحافظ

    • admin گفت:

      با سلام
      برخی سوالات ناچار به پاسخ ندادن هستیم فقط به خاطر مسائل قانونی و …
      در کل پوزش

  51. رها گفت:

    باسلام دختری 18ساله هستم حدود1ساله که ازدواج کردم وتاحالا به دفعات زیادی با همسرم رابطه ی جنسی عمیق داشته ام.باتوجه به اینکه دردوران مجردی باتحریک چوچوله خودارضایی میکردم ولل الان دررابطه اصلا مشکلی ندارم زودانزالی هم ندارم میخاستم بدونم ایا این عمل من تحریک چوچوله باعث میشه که من درآینده در هنگام بچه اوردن مشکل پیداکنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟توروخدا جوابمو بدیدهمیشه دعاگوتون هستم منتظر جوابتون در ایمیلم هستم.توروخدادرایمیلم جواب بدید ممنونم.

    • admin گفت:

      با سلام
      خیر مشکلی در بچه دار شدن ایجاد نمیشود ولی خود ارضایی نکنید هنگام رابطه با همسر از ایشان بخواهید این کار رو انجام دهند
      البته در کل خودارضایی نباشد مشکلی نیست

  52. طاها گفت:

    منو نامزدم تقریبا 1ساله که ازدواج کردیم ولی تا به حال در روابط زناشویی دخول نداشتیم تا اینکه چن روز پیش باهمسرم رابطه داشتم که با آمدن آب منی روی واژن من ریخت ولی در همان لحظه با دستمال کاغذی کاملا خشک کردم و دوعدد قرص ضد بارداری اچ دی خوردم.بخ نظر شما امکان بارداری هست.چون نمیخوام حالا حالاها باردارشوم.اگه میشه راهنماییمون کنید.باتشکر

  53. شیدا گفت:

    با سلام. بیست و چهار سالمه. متاسفانه سابقه خودارضایی دارم و الان که تو دورات عقدم هنگام رابطه با شوهرم به ارگاسم نمی رسم درحالی که شوهرم خیلی هوای من داره اما من لذتی نمی برم. ایا عدم ارگاسم مربوط به خودارضایی من می شه ؟ اگه اره چطور می تونم برطرف کنم؟

  54. ناشناس گفت:

    با سلام
    من یک ماهی میشه نامزد کردم و تو معاشقه با همسرم اب منی ایشون لباس زیر منو خیس کرد من خیلی میترسم که باردار شده باشم چون برام خیلی بد میشه تو خانواده خودم و همسرم به نظر شما همچین چیزی امکان پذیر هست که از روی لباس زیر من باردار شوم؟
    من از همان روز البته قرص اچ دی استفاده کردم ولی فوق العاده نگران .
    خواهش میکنم راهنماییم کنید که چه کاری انجام دهم

  55. مریم گفت:

    سلام. من برای اولین بار در دوران عقد با همسرم نزدیکی کامل داشتم و هیج خونریزی نداشتم. چون از خودم مطمینم میخواستم برم دکنر ولی همسرم مخالفت کرد و گفت من به تو اعتماد دارم. میخواستم ببینم الان اگه برم دکتر با اینکه تعداد دفعات نزدیکی زیاد شده و دخول زیاد انجام گرفته باز هم نوع پرده قابل تشخیص هست یا نه؟
    ممنون

    • admin گفت:

      با سلام و عرض ادب
      نیازی به دکتر رفتن نیست ، بسیاری از خانم ها مادر زادی پرده بکارت ندارد ! و بسیاری به علت ضربه ، افتادن و ورزش پرده رو از دست میدهند و از همه مهم تر
      هر پرده ای هنگام پاره شدن نباید خونریزی داشته باشد ،

  56. فرزانه گفت:

    با سلام و خسته نباشید
    من همسرم راهنمایی شما رو عملی کردیم و به نتیجه رسیدیم … از طرف هردمون ازتون تشکر میکنم چون کاملا به همون چیزی که میخواستم رسیدیم …
    شاد باشید و سربلند …

  57. فرزانه گفت:

    با سلام من 1ساله ازدواج کردم و رابطه خیلی خوبی با همسرم دارم تنها مشکلی که دارم اینه که از رابطه ی جنسیمون کامل لذت میبرم اما فقط 2ماه 1 بار به اون ارگاسم واقعی میرسم … باید چکاری انجام بدم که هر بار به اون ارگاسم برسم چون این موضوع نارحتم میکنه …

  58. زینب گفت:

    با سلام
    حدود سه ساله که ازدواج کردم و از زندگی با همسرم راضی ام.
    به طور منظم حدود دو بار در هفته با همسرم رابطه دارم. توی این مدت با همسرم به اشکال مختلف با هم رابطه داشتیم. و تا به حال مشکلی هم نداشتم. اما چند وقتیه احساس می کنم همسرم از نوع رابطه با من ترس داره و شاید فکر میکنه من این نوع رابطه رو دوست ندارم. برای مثال گاهی حتی ما رابطه ی ایستاده داشتیم و یا حتی با لباس کامل گاهی زمانی بیرون میریم و دیر به خونه میایم ایستاده یا نشسته یا نیمه خوابیده با همان لباس ها و من به خاطر میل همسرم و دیروقت بودن زمان و مشغله ی همسرم مشکلی ندارم. میل همسرم هم بسیار به من بالاست با وجود این که مدت سه سال از ازدواجمون میگذره اما میل جنسی زیادی به من داره وحتی موقع بیرون رفتن به من سفارش میکنه تا لباس زیر نازک تر بپوشم تا راحت تر باشه. اما این روز ها حس میکنم سردرگم شده و شاید فکر میکنه من میلی به رابطه ی سریع یا ایستاده ندارم. سوالم اینه که ایا این نوع رابطه باعث سردی میشه و باید با هاش مخالفت کنم یا این که انعطاف بیشتری نشون بدم و بگم که مشکلی ندارم؟ و ایا میل زیاد همسرم به من و این که باید هرلحظه و هرجا از من کامیابی کنه مشکله یا کاملا طبیعیه؟ و این که همیشه خارج از خونه یا حتی در ماشین سعی میکنه من رو لمس کنه فقط میل بالای اون رو میرسونه؟ ممنون میشم اگه سریع تر جواب بدید این سوال رو تا حالا چند جای دیگه هم پرسیدم و منتظر جوابم.

    • admin گفت:

      با سلام و عرض ادب
      زن و شوهر مجازند از هر روشی از بدن یکدیگر لذت ببرند
      این که همسر شما به این شدن به شما علاقه دارند جای خوشحالی دارد که همسری دارید که سالم است و به شما که همسرشون هستید فقط و فقط عشق میوزند
      خوب این هنر زن است که که محیط خانه را برای مردش زیباترین و جذاب ترین محیط در دنیا کند !
      تنها موردی که باید توجه کنید عرف جامعه و شرعی است که خدایی نکرده رابطه شما در بیرون باعث گناه افتادن جوان مجردی نشود
      در کل خوش بخت باشید

  59. غزاله گفت:

    باسلام و خسته نباشی خدمت شما

    من 5سال ازدواج کردم و اینکه در مورد رابطه زناشویی مشکل دارم و مشکل من عفونت رحم هست و من نمیتوانم خیلی راحت با شوهرم سکس کنم از داخل رحم من مایع سفید رنگی بیرون می اید و من راحت نیستم از شما خواهشمندم مرا راهنمایی کنید

    • admin گفت:

      با سلام و عرض ادب

      مورد عفونت باید درمان شود تا پس بهتر است پیگیر باشید

      ولی در مورد راهنمایی چند توصیه خدمتتون دارم :

      1: همیشه در هر شرایطی از کاندوم استفاده کنید چه کاندوم زنانه و یا مردانه ( البته همزمان نباید از دو کاندوم استفاده کرد !
      2: رابطه دهانی واژینال به هیج وجه برقرار نکنید خدایی نکرده همسرتون مریض نشوند
      3: سعی کنید ارامش خودتون رو حفظ کنید این مشکل شما برای تعداد بسیار زیادی از خانم ها وجود دارد که با حفظ ارامش قابل درمان است

تمامی حقوق این سایت برای رها فان محفوظ است و هرگونه کپی برداری از مطالب و قالب پیگرد قانونی دارد . طراحی سایت و سئو : شیکنا