دانلود خلاصه سریال سایه بان شبکه دو قسمت آخر

دانلود خلاصه سریال سایه بان شبکه دو قسمت آخر
تبلیغات ویژهرزرو جایگاه

 

 

خلاصه سریال سایه بان شبکه دو قسمت آخر + عکس

 

به گزارش بخش فرهنگی پرتال رهافان سایه بان نام سریال جدیدی است که از ۴ آذر ماه روی آنتن شبکه دوم سیما خواهد رفت. موسیقی تیتراژ سریال سایه بان برعهده محسن چاوشی است که نام این اثر مریض حالی میباشد. خواننده ای که به دلیل دلخوری های به وجود آمده به نظر نمی رسید به این روزی ها با تلویزیون همکاری کند اما او با همکاری با سریال سایه بان خلاف این را ثابت کرد .

 

داستان سریال سایه بان شبکه دو چیست :

قصه سریال «سایه بان»؛ ساخته برادران محمودی، با تکیه بر زندگی قشر کارگر، روابط، بیم ها و امیدهای آنها طراحی شده است.در خلاصه داستان برادران محمودی آمده است: «سایه بان» قصه زندگی امروز ما و شما است.این قصه درباره ۲ رفیق است که در منطقه ای کارگرنشین بزرگ شده اند که تا پای جان تلاش می کنند تا با امید چراغ خانه های شان را روشن نگه دارند.

با اینکه به تاریخ پخش این سریال نزدیک می شویم اما این روزها گروه در لوکیشن دفتر کار شخصیت «ناصر» با بازی کامران تفتی در سعادت آباد و لوکیشن خانه پدری در خیابان سیمون بولیوار مشغول به کار هستند.

سایه بان؛ سریال پر بازیگری است. از جمله بازیگران این سریال « آناهیتا افشار» است که پس از چند سال دوری از تلویزیون با حضور در این پروژه به تلویزیون بازمی گردد.

تصویر برداری این پروژه از ابتدای تابستان آغاز شد. بخشی از داستان سریال در کشور گرجستان اتفاق می افتد. به همین دلیل گروه در میانه راه برای ادامه فیلمبرداری به این کشور سفر کردند.

 

 

لیست بازیگران سریال سایه بان شبکه دو :

بازیگران این سریال عباتند از: امین تارخ، هستی مهدوی، محمدرضا غفاری، مجتبی پیرزاده، محمد ولی زادگان، رویا جاویدنیا، کاوه خداشناس، افسانه کمالی، حسام محمودی، خاطره حاتمی، سینا مهراد، افشین اخلاقی، زهرا بهروز منش، پریوش نظریه، رویا تیموریان، بهزاد فراهانی، علی اوسیوند و کامران تفتی

 

 

لیست عوامل سریال سایه بان شبکه دو :

نویسنده: سعید دولتخانی و جمشید محمودی، ناظر کیفی: سیدهادی موسوی، طرح قصه: جمشید محمودی و نوید محمودی، مدیر تصویربرداری: امیر موسوی، مدیر صدابرداری: سعید بجنوردی، تدوین: نیما جعفری جوزانی، طراحی و ترکیب صدا: حسین قورچیان، دستیار اول و مدیر برنامه ریزی: شکیل مظفری، طراح چهره پردازی: محمد رضا قومی، طراح صحنه: امیرحسین باباییان، طراح لباس سیامک کاری نژاد، منشی صحنه: مرجان تاجیک، عکاس: فتاح ذی نوری، مدیر تولید: سامان شعشعه، مجری طرح: شیما قنبری، مشاور تهیه کننده: ارشاد محمودی، مدیر تدارکات: امیر جهانگیری

  • بدون دیدگاه
  • 2017-11-18
https://www.rahafun.com/?p=70006
 
تبلیغات ویژهرزرو جایگاه
 
دیدگاه ها

تمامی حقوق این سایت برای رها فان محفوظ است و هرگونه کپی برداری از مطالب و قالب پیگرد قانونی دارد . طراحی سایت و سئو : شیکنا