سرد شدن مردها در رابطه جنسی و دلایل آن

سرد شدن مردها در رابطه جنسی و دلایل آن
تبلیغات ویژهرزرو جایگاه

 

 

سرد شدن مردها در رابطه جنسی و دلایل آن

سرد شدن مردها در رابطه جنسی و دلایل آن

مردان همیشه از لحاظ روحی و جسمی دارای یک حس خشن بودن هستند. این حس از گذشته های بسیار دور تا بحال وجود داشته است. اگر روحیه مرد ها خشن نبود آنها نیز دیگر با زنان تفاوتی نداشتند و در نتیجه بسیاری از کار های سخت و خشن ، مانند شکار کردن و یا مبارزه و… هیچگاه انجام نمی شد. پس وجود این روحیه در مردان بسیار مفید و مثبت است.

فمنیست ها و زن سالارها : به یک خروس نگاه کنید، آیا بدون آن تاج و دمش خروس میشود؟ پس چرا خیال می کنید که با چیندن دم و تاج مردان میتوانید خوش بخت شوید و مطمئن هم باشید که مرداتان مرد باقی مانده است و زندگی تان در امنیت تمام گرم گرم شده است ؟

 

مردان، ذاتا به دلیل همین روحیه شان به دنبال فرمانفرمایی هستند، فرمان فرمایی که به مرد در روابط خانوادگی اش احساس قدرت بدهد، اشتباه نکنید که قدرت به معنای دیکتاتوری یا استبداد و یا حتی پدر سالاری صرف نیست ! بلکه قدرت به این معنا است که مرد باید در روباطش با جنس مخالف احساس کرامت و موثر بودن بکند، برای حضم این جملات باید به این مثل از یک استاد روانشناسی دانشگاه تهران ( که متاسفانه اسمشان را فراموش کرده ام ) اشاره کنم که میگفتند: « مرد باید در خانه پادشاه و زن نخست وزیر باشد » یعنی اینکه با وجود اینکه مرد باید فقط یک مقام تشریفاتی در درون خانه داشته باشد و اصل کار در دست دیگری باشد اما باید کرامت و ابهت مرد درخانه حفظ شود تا این خانه به یکی از گرم ترین و زیبا ترین عواطف انسانی آراسته شود. ( ملاک از مثل نخست وزیر و پادشاه، کشورهای مشروطه ای همچون انگستان است، پس اشتباه نکنید ! )

.

همان طور که زنان برای شکوفایی احساسات و عواطفشان نیاز به امنیت در روابطشان هستند، مردان نیز به فراخور طبیعتشان نیازمند، ابهت اند تا بتوانند احساساتشان را بروز دهند و به شکوفایی مطلوبی که میتواند بزرگترین تضمین های امنیتی را به زنان بدهد برساند، لذا مشاهده میکنیم که همواره اگر بخواهیم بهترین حالت را در روابط زناشویی داشته باشید باید از معادله ( دادن احساس احترام و ابهت به مردان = گرفتن احساس امنیت و تعهد برای زنان ) استفاده کنید، سرد کنندهای زیر این معادله را برهم میزنند و نتیجه اش این میشود که مردتان، یا از شما زده شود و به شما در خفا خیانت میکند، یا کار را برای همیشه تمام کند و شما را طلاق دهد و یا دربهترین حالت اگر آدم با اخلاق و با ایمانی باشد. با اینکه از شما متنفر است تا آخر عمر شما را تحمل میکند و شما را از آنچه که در روابط زناشیویی نیازمندش هستید و حقتان است، محروم سازد.

.

سرد کننده های جنسی مردان :

خانم های عزیز از نحسی این ۲۰ عمل بپرهیزید، زیرا عواقب آن در نهایت گریبان گیر خودتان خواهد شد!

۱- زنهایی که به گونه ای رفتار میکنند که گویی از روابط جنسی و معاشقه خوششان نمی آید. ۲- زنهایی که هیچ وقت شروع کننده نیستند.۳- زنهایی که نسبت به بدن مردها شناخت کافی ندارند.۴- زنهایی که بار رسیدن به اوج نقطه جنسی را به مرد شان واگذار میکنند.

۵- زنهایی که در رخت خواب مثل پلیس رفتار میکنند.

۶- زنهایی که مثل جسد در رختخواب بی حرکت و بی عکس العمل میباشند.

۷- زن هایی که در رختخواب زیاد حرف میزنند.

۸- زنهایی که زیاد مراقب بهداشت و زیبایی خود نیستند (موهای زهار بلند، پاهای پشمالو، دهان بد بو، سبیل ! ، بوی عرق متعفن، لباسهای نامرتب، رژیم غذایی ناسالم، موهای بیش از حد آرایش شده و تافت خورده، فرج های بد بو !، پیه شکم، پوست های ترک خورده، صورتهای ماست مالی شده و پوشیده از خروارها کرم پودر و رژ لب !، ناخن های شکسته و پوسته پوسته شده، لاک ناخن ورق شده و …)

۹- زنهایی که خودشان از ظاهر و قیافه خود خوششان نمی آید و مرتبا خودشان را پایین می آورند و تحقیر میکنند (مسلم است که اگر خودتان را پایین بگیرد پایین هم می آیید و اگر بالا بگیرید بالا میروید، دیگر توضیحی ندارم جز اینکه به؛ خودتان اعتماد داشته باشید و هرگز جلوی همسرتان خودتان را پایین نیاورد که اگر بکنید، خودتان کردید که لعنت بر خودتان باد!)

۱۰- زنهایی که بیش از اندازه به ظاهر و قیافه خودشان حساس اند.

۱۱- زنهایی که دوست ندارند معاشقه دریافت کنند.

۱۲- زنهایی که به هنگام بوسیدن زیاد از زبانشون استفاده میکنند.

۱۳- زنهایی که بیش از حد جدی هستند.

۱۴- زنهایی که بیش از حد به مردشان وابسته هستند.

۱۵- زنهای احمق و سطحی ( یا به اصطلاح ژورنالیستی زرد ! )

۱۶- زنهایی که فقط به وضع مالی و اقتصادی مرد اهمیت میدهند.

۱۷- زنهایی که با استفاده از بدن و جنسیت خود مردها را بازی میدهند.

۱۸- زن هایی که مدام از نامزد یا همسر قبلی شان صحبت میکنند.

۱۹- زن هایی که به لحاظ جنسی خود انگیخته نیستند.

۲۰- زن هایی که لباس زیر کهنه زشت میپوشند.

  • بدون دیدگاه
  • 2014-11-07
https://www.rahafun.com/?p=41995
 
تبلیغات ویژهرزرو جایگاه
 
دیدگاه ها

تمامی حقوق این سایت برای رها فان محفوظ است و هرگونه کپی برداری از مطالب و قالب پیگرد قانونی دارد . طراحی سایت و سئو : شیکنا