زن چینی که به طور عجیب مخچه ندارد

زن چینی که به طور عجیب مخچه ندارد
تبلیغات ویژهرزرو جایگاه

 

 

زن چینی که به طور عجیب مخچه ندارد

زن چینی که به طور عجیب مخچه ندارد

زن چینی که به طور عجیب مخچه ندارد  ، زن 24 ساله چینی که به دلیل مشکلات متعدد تکلم، گفتار و حرکتی به بیمارستان مراجعه کرده بود، متوجه شد که مغزش فاقد مخچه است. زن 24 ساله چینی که به دلیل شرایط نامناسب فیزیکی از جمله حالت تهوع، سرگیجه، عدم کنترل در حرکات فیزیکی و … به بیمارستان Shandong در غرب چین مراجعه کرده بود با این پاسخ روبرو شد که فاقد مخچه است.

 

مخچه که از آن به عنوان مغز کوچک نیز یاد می شود، بخش کوچکی از پشت جمجمه را به خود اختصاص داده و نیمی از نورون های مغزی را در خود گنجانده است. وظیفه مخچه را می توان در یادگیری، تلفظ کلمات و حرکات دانست.

 

پزشکان معتقدند نداشتن مخچه می تواند با بیماری های بسیاری مانند عقب ماندگی ذهنی، حرکتی یا سایر وظایف و عملکردهای مهم مغزی روبرو شود.

زن چینی که به طور عجیب مخچه ندارد

خانم 24 ساله چینی در مصاحبه ای گفت از دوران کودکی همواره با مشکلات متعددی مواجه بوده اما مشکلات با او بزرگتر شدند تا جایی که در سال های اخیر، مشکلات تشدید شده و او را راهی بیمارستان کردند.

 

 

وی در ادامه افزود:” اطرافیانم از شیوه صحبت کردنم و اینکه نمی توانستم کلماتم را به درستی ادا کنم یا با سایرین ارتباط برقرار کنم، گلایه می کردند.

 

” این خانم جوان مدت هاست که با چنین وضعیتی به زندگی خود ادامه می دهد و اکنون تحقیقات پزشکان برای پی بردن به چگونگی عملکرد مغز وی بدون داشتن مخچه ادامه دارد. پزشکان چینی احتمال می دهند که مغز عملکردهای خود را برای جبران نبود مخچه تغییر داده یا برخی از قسمت های مغز وظایف مضاعفی را برعهده دارند که این خانم چینی توانسته تاکنون به زندگی خود ادامه دهد.

 

 

  • بدون دیدگاه
  • 2014-09-17
https://www.rahafun.com/?p=37093
 
تبلیغات ویژهرزرو جایگاه
 
دیدگاه ها

تمامی حقوق این سایت برای رها فان محفوظ است و هرگونه کپی برداری از مطالب و قالب پیگرد قانونی دارد . طراحی سایت و سئو : شیکنا