زندگی نامه آرنولد + عکس های آرنولد

زندگی نامه آرنولد + عکس های آرنولد
تبلیغات ویژهرزرو جایگاه

 

 

گالری عکس های آرنولد

زندگی نامه آرنولد + عکس های آرنولد

او هم اکنون ۴ فرزند دارد (۲ دختر و ۲ پسر) و همسر او نیز ماریا شرایور کندی (خواهر زاده ی جان.اف. کندی) است..

از بهترین دوستان او میتوان به فرانکو کلمبو – فرانک زین – چارلز گینز و جورج باتلر اشاره کرد که در دوران ورزشی زندگی او خیلی تاثیرگذار بودند..
آرنولد بدنسازی را از 14 سالگی شروع کرده است واولین مدال خود را در 22 سالگی گرفته(مقام دوم مستر المپیاد).همچنین در 23 سالگی مقام اول مستر المپیاد را به خود اختصاص داده است.او در کل موفق شده 7 مرتبه قهرمان مستر المپیاد شود.او در زندگی ورزشی خود طعم شناخت را زیاد نچشیده است زیرا از 25 مسابقه رسمی که شرکت کرده است فقط در 2 مسابقه اول نشده است.
نام آرنولد در کتاب رکوردهای گینس به عنوان بهترین و کامل ترین بدن به ثبت رسیده است.
« من مي خواهم بهترين بدنساز در جهان باشم » آنها هميشه اين را از پسر 13 ساله شان مي شنيدند گوستاو و ارليا شوارتزنگر فقط آه مي كشيدند و در اين باره ترديد فراوان داشتند اما شك ولي ترديد آنها اكنون به يقين تبديل شده است در آن زمان آنها با شنيدن حرفهاي آرنولد در كتاب راهنما بدنبال روانپزشك گشتند…

 

 

 

اما آرنولد جدي بود. در چهارده سالگي تمرينات فشرده اي را زير نظر « كرت مارنول » آقاي اتريش آن زمان شروع كرد در 15 سالگي او روانشناسي را همراه با دكتر « كارل كرست » براي آموختن تأثير و قدرت مغز بر بدن مطالعه مي كرد در 17 سالگي او رقابتهاي حرفه اي خود را آغاز كرد. در 18 سالگي او به زندان افتاد.

اما بازداشت شدن قسمتي از برنامه او نبود! اما بعضي مواقع براي رسيدن به هدف بايد تاوانهايي را پرداخت آنچه براي او اتفاق افتاد به اين شرح است بر اساس قانون به عنوان يك شهروند خوب اتريشي به مدت يك سال به خدمت نظام فرا خوانده شد او به خدمت رفت به عنوان يك راننده تانك شروع به خدمت سربازي كرد او حق نداشت براي هيچ مسابقه پرورش اندام احمقانه اي پايگاه را ترك كند اما آنها هيچ چيزي در مورد يك مسابقه پرورش اندام متفكرانه نگفته بودند بنابراين او يك روز از كمپ در رفت به اميد بردن يك جايزه و واقعاً متفكرانه بود او يك جايزه برد.

وقتي مافوقش متوجه شد قبل از اينكه بگذارند او از خودش دفاع كند او را به زندان انداختند خودش آن را اينگونه بيان مي كند « 7 روز طولاني در خانه بزرگ » اما در آن هفته اتفاق جالبي پيش آمد افسري كه او را به زندان انداخته بود شروع به تحقيق در مورد مدال او كرد اين يك مقام كوچك نبود بلكه مقام خيلي با ارزشي بود او در كل اروپا اول شده بود آرنولد آقاي جوانان اروپا شده بود طبيعتاً او را از زندان آزاد كردند ولي از رانندگي تانك كنار گذاشته شد و به عنوان مجازات مأمور شد كه يك افسر رسمي باشد! بله آرنولد خدمتش را در نظام با آموزش و تمرين بدنسازي گذراند.

بعد از اينكه او خدمت سربازي را تمام كرد به نظر ميرسيدكه هيچ چيز نمي تواند جلوي او را بگيرد در سال 1966 او از رده جوانان به رده بزرگسالان ارتقا يافت به زودي در همان سال او بهترين بدنساز مرد در اروپا شد مستر اروپا و نفر اول مسابقات پاورليفتينگ براي يك جوان 19 ساله بد نيست!

از آن به بعد نام او در فهرست بزرگان بود. او براي شركت در رقابتهاي آقاي جهان ( مستر يونيورس ) به لندن رفت اگر او در اين رقابتها اول مي شد آقاي جهان شده بود و اين خيلي با ارزش بود.

آرنولد به محض ورودش به محل مسابقات با بدنسازان ديگر و طرفدارانش از سراسر جهان روبرو شد همه آنها در مورد مرد جوان اتريشي مطالب زيادي خوانده بودند اين يك تجربه غافلگير كننده براي آرنولد بود و اولين باري بود كه فهميده بود كه اينقدر مشهور شده است او اكنون در مسابقات جهاني بود عضلاتش كاملاً پمپ شده بودند و آماده مسابقه شده بود.

قهرماني او بوسيله يك آمريكايي تهديد مي شد كه «جت يورتن » نام داشت او فقط كوهي از گوشت نبود بلكه تعريفهاي خاصي از بدنسازي داشت و گويي بدنش را تراشيده باشند البته با هنر و دقت زياد و آرنولد فهرماني را از دست داد.

اما براي سال بعد آرنولد مانند يك مجسمه ساز كار كرد او به آناليز هر قسمت از بدن خود پرداخت. او تمرينات جديدي كه گروه هاي عضلاني را تفكيك كرده آنها را تعريف مي كرد اختراع كرد. در سال 1967 او بار ديگر براي شركت در مسابقات آقاي جهان به لندن رفت با اين بدن فوق العاده تراشيده و آراسته او مطمئن بود كه مي تواند يورتن را شكست دهد اما اوضاع به نفع آرنولد پيش نمي رفت اكنون يك رقيب جديد براي آرنولد پيدا شده بود « دنيس تينرينو » كه فقط عنوان قهرماني مستر آمريكا را داشت اكنون در مقابل او بود همه دوستان نزديك آرنولد فكر مي كردند كه دنيس او را شكست خواهد داد در صبح روز مسابقات ناگهان دنيس خواست كه به آرنولد بگويد كه چه احساسي دارد و به سمت او خم شد و با لبخندي در گوش او گفت: « اين روزي است كه من در آن مي خواهم برنده باشم »

اين سخن درس بزرگي به آرنولد داد و آرنولد متوجه شد براي برنده شدن در مسابقات علاوه بر بدن زيبا و عضلاني و بزرگ بايد قويترين اراده را داشت و اين باعث شد كه آرنولد با وجود « دنيس تينرينو » كه عملكردي فوق العاده و بدني با شكوه داشت بتواند قهرمان جهان شود و اين در حالي بود كه او فقط 20 سال داشت و جوانترين مستر جهان در تاريخ شد. آرنولد به آرزوي خود رسيده بود.

يا شايد خود او اينگونه فكر نمي كرد. او ميدانست كه در حقيقت 3 قهرماني جهان وجود دارد. آرنولد در رده آماتورها در انجمن بين الملي پرورش اندام آماتور قهرمان شده بود اما يك رده حرفه اي هم وجود داشت به عبارت ديگر فدراسيون بين المللي پرورش اندام براي خودشان يك قهرماني جداگانه داشتند و همچنين او فهميده بود كه يك مستر جهان و يك مستر المپيا وجود دارد اگر واقعاً مي خواست به رويايش واقعيت ببخشد بايد همه اين مقامها را مي برد!

گالری عکس های آرنولد

آرنولد چمدانش را بست و عازم مونيخ شد تا تمرينات بيشتري انجام دهد و اين دوراني فوق العاده بزرگ از زندگي او بود او روزي 4 تا 6 ساعت با وزنه كار مي كرد او همچنين به مدرسه اقتصاد رفت و باشگاه تندرستي خود را اداره مي كرد و سعي مي كرد روياي خود را بخاطر داشته باشد.

اما سختي ها تمام شده بود در سال 1968 او به لندن بازگشت و به سادگي مدال مسابقات ديگر قهرماني جهان را بدست آورد. او عنوان آقاي جهان NABBA در هر دو رده حرفه اي و آماتور را بدست آورده بود. او همچنين در مسابقات پاور ليفتينگ آلمان قهرمان شد و آقاي IFBB در مسابقات بين المللي مكزيك شد اما او هنوز عنوان مستر المپيا را در برابر خود داشت.

بنابراين در 21 سالگي به كاليفرنيا رفت تا با بهترين بدنسازان جهان به تمرينات خود ادامه دهد او 6 پا و 2 اينچ قد و 250 پوند وزن داشت و بزرگترين بدنساز در بين ديگران بود او به مطالعه حركات موزن در رقص باله پرداخت او از موزيكش قدرت مي گرفت و ژست و فيگور فوق العاده اي داشت او تراشيده و برنزه شده بود.

در طول دو سال بعد از آن آرنولد به جاهاي مختلفي از دنيا سفر كرد در سال 1969 او قهرمان جهان مسابقات آماتور IFBB در نيويورك شد و در سال 1970 آقاي جهان در مسابقات NABBA در رده حرفه اي ها شد و آقاي جهان در كلمبوس اوهايو شد در پايان سال او همه عنوانهاي قهرماني را به غير مستر المپيا بدست آورده بود و سر جيو اليوا اين مقام را از سال 1967 در اختيار داشت آرنولد مشتاقانه منتظر مسابقات سال 1970 بود كه در نيويورك برگزار مي شد و بلاخره اين لحظه فرا رسيد آرنولد در كل زندگي خود را براي اين لحظه آماده كرده بود و خودش اين را خوب ميدانست او حتي به اندازه سرجيو براي گرم كردن و پمپ كردن عضلاتش خود را به زحمت نينداخت و فقط خود را متمركز كرد و فقط در دو دقيقه مانده به به رفتن روي سكوي نمايش تغيير كرده بود و روغن زده بود همه به قدري هيجان زده بودند كه پليس مجبور بود در ازدحام طرفداران نظم را برقرار كند در بين جمعيت دو دسته وجود داشتند هر كدام قهرمان مورد علاقه خود را تشويق مي كردند اما در پايان فقط يكي برنده بود و يك مدال يك اسم : شوارتزنگر و بنابراين در سال 1970 در سن 23 سالگي اوبه رويايي كه 10 سال پيش در سر داشت رسيد اما با هر معيار و انداره اي بهترين بدنساز جهان بود و او اين مقام را براي سالها ادامه داد. او ركورد بي سابقه 7 بار را در در قهرماني مستر المپيا به ثبت رساند قبل از اينكه بازنشست شود و علت بازنشستگي او اين بود كه او هدف جديدي داشت و آن معروفترين هنرپيشه جهان شدن بود وقتي كه پدر مادر آرنولد اين را شنيدند دوباره آهي كشيدند و دوباره به جستجو در كتاب راهنما پرداختند.

 

عنوانهاي حرفه اي آرنولد

1965 Mr. Europe – Junior (Germany)
1966 Best Built Man of Europe (Germany)
1966 Mr. Europe (Germany)
1966 International Powerlifting Championship (Germany)
1967 NABBA Mr. Universe – Amateur (England)
1968 NABBA Mr. Universe – Professional (England)
1968 German Powerlifting Championship (Germany)
1968 IFBB Mr. International (Mexico)
1969 IFBB Mr. Universe – Amateur (USA)
1969 NABBA Mr. Universe – Professional (England)
1970 NABBA Mr. Universe – Professional (England)
1970 Mr. World (USA)
1970 IFBB Mr. Olympia (USA)
1971 IFBB Mr. Olympia (France)
1972 IFBB Mr. Olympia (Germany)
1973 IFBB Mr. Olympia (USA)
1974 IFBB Mr. Olympia (USA)
1975 IFBB Mr. Olympia (South Africa)
1980 IFBB Mr. Olympia (Australia

او در هفتم اکتبر ۲۰۰۳ فرماندار کالیفرنیا به جای گری دیویس شد و در هفدهم نوامبر ۲۰۰۳ سوگند خورد تا راه گری دیویس را ادامه دهد. در شانزدهم سپتامبر ۲۰۰۵ اعلام کرد که می‌خواهد درسال ۲۰۰۶ دوباره فرماندار کالیفرنیا شود. او در سال ۲۰۰۵ بهترین و محبوبترین سیاست‌مدار سال انتخاب شد.

مردم از او به عنوان فرشته نجات کالیفرنیا نام می‌بردند که همانند ترمیناتور با مشکلات مبارزه می‌کرد.

مردم به او القابی چون «درخت زیتون اتریشی»، «نابودگر»، «گاورنِیتور» (واژه مشتق از کلمات انگلیسی «گاورنِر» به معنای فرماندار و «ترمینِیتور» به معنای نابودگر) داده‌اند، او در جوانی در پرورش اندام شهرت زیادی کسب کرد.

گالری عکس های آرنولد

فیلم‌ ها  و سریال های آرنولد
نابودگر ۲: روز قضاوت
نابودگر
نابودگر ۲: روز قضاوت
نابودگر ۳: انقلاب ماشین‌ها
پایان دوران
خسارت جانبی
دروغ‌های حقیقی
غارتگر
کونان: ویرانگر
کونان: بربر
داغ سرخ
هرکول در نیویورک
خداحافظی طولانی
وزنه‌برداری
کوماندو
بتمن و رابین
روز ششم
دور دنیا در هشتاد روز
جونیور
جزیره بر تا
پارتی ”اخر”
آخرین حرکت قهرمان
بی مصرف ها
بی مصرف ها ۲
سینترا
پلیس کودکستان

 

 

گالری عکس های آرنولد

گالری عکس های آرنولد

گالری عکس های آرنولد

گالری عکس های آرنولد

گالری عکس های آرنولد

گالری عکس های آرنولد

گالری عکس های آرنولد

گالری عکس های آرنولد

گالری عکس های آرنولد

گالری عکس های آرنولد

گالری عکس های آرنولد

گالری عکس های آرنولد

گالری عکس های آرنولد

گالری عکس های آرنولد

گالری عکس های آرنولد

گالری عکس های آرنولد

گالری عکس های آرنولد

گالری عکس های آرنولد

گالری عکس های آرنولد

گالری عکس های آرنولد

گالری عکس های آرنولد

گالری عکس های آرنولد

گالری عکس های آرنولد

گالری عکس های آرنولد

گالری عکس های آرنولد

گالری عکس های آرنولد

گالری عکس های آرنولد

گالری عکس های آرنولد

گالری عکس های آرنولد

گالری عکس های آرنولد

گالری عکس های آرنولد

گالری عکس های آرنولد

گالری عکس های آرنولد

گالری عکس های آرنولد

گالری عکس های آرنولد

گالری عکس های آرنولد

گالری عکس های آرنولد

  • ۵ دیدگاه
  • 2013-04-25
https://www.rahafun.com/?p=10290
 
تبلیغات ویژهرزرو جایگاه
 
دیدگاه ها
  1. حسین گفت:

    منم با محمد موافقم اون عکس اصلا بدن آرنولد نیست فتوشاپه.

  2. محمد گفت:

    سلام عالی بود ولی اون عکسی که بدنش افتاده واقعی نیست من خودم اصلشو دیدم.

  3. سپهر گفت:

    غالی بود .واقغا دمت گرم

  4. محمد گفت:

    عالی بود.باتشکر از سایت خوبتون.اگه همراه با این عکسا بدنسازهای مشهوری که ازشون درمتن نام میبرید رو هم بیارید بهترمیشه.
    پیروزباشید

    • admin گفت:

      ممنون محمد جان
      چشم سعی می کنم عکس های دیگر بدنسازان مشهور رو هم اضافه کنم

تمامی حقوق این سایت برای رها فان محفوظ است و هرگونه کپی برداری از مطالب و قالب پیگرد قانونی دارد . طراحی سایت و سئو : شیکنا