رکورد سینما توسط شهر موش ها 2 شکسته شد

رکورد سینما توسط شهر موش ها 2 شکسته شد
تبلیغات ویژهرزرو جایگاه

 

 

رکورد سینما توسط شهر موش ها 2 شکسته شد

رکورد سینما توسط شهر موش ها 2 شکسته شد

علی سرتیپی از فروش ۲۱۰ میلیونی «شهر موش‌ها۲» در دو روز اول اکرانش در تهران خبر داد و این فروش را یک رکورد بی‌سابقه دانست.

مدیرعامل فیلمیران گفت: «شهر موش‌ها۲» شب گذشته ۶ شهریور ماه، ۱۳۵ میلیون در تهران و ۷۵ میلیون چهارشنبه در تهران فروخته است که این استقبال بی‌سابقه‌ای است.

وی همچنین مطرح کرد:اکران شهرستان‌های آن به طور کامل ظرف امروز و فردا آغاز می‌شود، به همین دلیل آمار دقیق فروش را برای شهرستان‌ها در روزهای آینده اعلام خواهیم کرد.

به گفته سرتیپی تمام سینماها از جمله آزادی‌، ملت به سانس فوق العاده رسیدند و تمام سالن‌ها از جمهوری به بالا در همه سانس‌ها پُر بودند.

او همچنین اظهار امیدواری کرد: سینماهای پایین‌تر از جمهوری ظرف امروز وفردا به شرایط فوق العاده برسند.

به گفته سرتیپی کل فروش سینما «قدس» در روز پنجشنبه ۸ میلیون بوده که برای این سینما که در آستانه تعطیلی بوده، رقم خیلی خوب است.

او گفت: مردم از فیلم خوششان آمده و با آن در طول فیلم همراهی می‌کنند، پیش‌بینی می‌کنیم با توجه به این روند هر روز استقبال گرم‌تر شود.

سرتیپی همچنین درباره تعداد سینماهای شهرموشها۲ به کارگردانی مرضیه برومند توضیح داد: در مجموعه ما ۲۴ سالن سینما در تهران داریم و تبلیغات خیلی خاص تلویزیونی هم نداریم و مانند بقیه فیلم‌ها هستیم و بیشتر در فضای مجازی تبلیغات داریم.

این تهیه‌کننده همچنین پیش بینی کرد: شهر موشها ۲ نقطه عطفی در سینمای ایران و سینمای کودک شود.

  • بدون دیدگاه
  • 2014-08-29
https://www.rahafun.com/?p=36822
 
تبلیغات ویژهرزرو جایگاه
 
دیدگاه ها

تمامی حقوق این سایت برای رها فان محفوظ است و هرگونه کپی برداری از مطالب و قالب پیگرد قانونی دارد . طراحی سایت و سئو : شیکنا