با اين روشها در قبل از بارداري مي توان پسردار شد

با اين روشها در قبل از بارداري مي توان پسردار شد
تبلیغات ویژهرزرو جایگاه

 

 

با این روشها در قبل از بارداری می توان پسردار شد

 

برای پسردار شدن چکار باید کرد

اگرچه پزشک و کارشناس باروری اعلام می کند که ما نمی توانیم بر پسر یا دختر بودن فرزند تاثیر بگذاریم اما شواهدی عکس این موضوع وجود دارد.

برخی والدین با استفاده از برخی روشها، تغییر رژیم غذایی، تغییر حالت دراز کشیدن در تخت و حتی نوشیدن ترکیبات خاص پسردار می شوند. اگرچه پزشکان این روش ها را براساس داستان های قدیمی می دانند اما امتحان کردن آن ها ضرری ندارد.

اگر صد در صد می خواهید پسر داشته باشید و هر چیزی را حاضرید امتحان کنید از روش های زیر بهره مند شوید.

 

رژیم غذایی پسرانه
کارشناسان معتقدند رژیم غذایی خاص چند هفته پیش از بارداری احتمال پسر دار شدن را افزایش می دهد. آن ها می گویند تغییر رژیم غذایی، اسیدیته بدن را تغییر داده و باعث تغییر جنسیت جنین می شود.

براساس این نظریه، منوی غذای پسرانه شما باید حاوی غذاهای نمکی، گوشت قرمز، تخم مرغ، نخود، قارچ، لوبیا، نان و ماهی باشد. همچنین توصیه می شود از غذاهای اسیدی دوری کنید زیرا برای تولد پسر باید محیط بازی باشد تا اسپرم پسرانه دوام بیاورد.

 

همچنین مطالعات جدید نشان می دهد مقدار بالای گلوکوز در بدن باعث افزایش احتمال پسردار شدن می شود. بنابراین موادغذایی دارای پتاسیم، ویتامین ث، کلسیم، ویتامین ای و ویتامین ب دوازده بخورید. صبحانه نیز بسیار مهم است و نباید فراموش شود.

 

حالت نزدیکی جنسی
نوع و حالت نزدیکی نیز بر روی پسردار شدن تاثیر می گذارد. در زمان های قدیم معتقدند بودند اگر سر خانم به سمت شمال باید یا مادر به پهلوی چپ بخوابد احتمال پسردار شدن افزایش می یابد. مطالعات به نکات پیچیده تری در این باره اشاره می کنند. اکنون می دانیم پدر جنسیت فرزند را تعیین می کند. مادر همیشه کروموزوم ایکس را در تخمک تامین می کند. پدر هم بر کروموزوم ایکس و هم بر کروموزوم وای تاثیر می گذارد. جنسیت بچه به این بستگی دارد که کدام کروموزوم سریع تر به تخمک نفوذ کند.

 

مطالعات نشان می دهد نفوذ عمیق تر در هنگام نزدیکی جنسی باعث تولد پسر می شود.

در واقع واژن خانم ها در نزدیکی ورودی اسیدی است و اسپرم مردانه نمی تواند در محیط اسیدی دوام بیاورد. بنابراین نفوذ عمیق تر باعث می شود اسپرم نزدیک تر به تخمک قرار بگیرد و فاصله ای که اسپرم باید طی کند تا از محیط اسیدی واژن خارج شود کاهش می یابد. این مسئله باعث می شود اسپرم کروموزموم وای (اسپرم مردانه) سریع تر از اسپرم کروموزوم ایکس (اسپرم زنانه) به طرف تخمک شناور شود. بنابراین افرادی که پسر می خواهند بهتر است نفوذ عمیقتری داشته باشند.

 

زمان مناسب پسردار شدن
سایر کارشناسان معتقدند اسپرم وای سریع تر از اسپرم ایکس حرکت می کند. اما اسپرم دخترانه بیشتر در مجرای تناسلی دوام می آورد تا اسپرم پسرانه.

بنابراین اگر می خواهید پسردار شوید بهتر است چند روز پیش از تخمک گذاری نزدیکی داشته باشید و نزدیکی نهایی تا حد امکان نزدیک به تخمک گذاری باشد. این مسئله احتمال این که اسپرم مردانه بر اسپرم زنانه غلبه کند و به تخمک برسد را افزایش می دهد. برای این مسئله باید به دقت زمانی تخمک گذاری خود را تعیین کنید.

 

گرما یا سرما برای پسردار شدن
اسپرم ها به دلیلی بیرون از بدن ذخیره می شوند. اسپرم نمی تواند دمای بالا را تحمل کند و ساختار مستقل بیضه از اسپرم ها مراقبت می کند. برخی معتقدند اسپرم های وای از اسپرم های ایکس تحمل کمتری به گرما دارند. بنابراین اگر می خواهید پسردار شوید از همسر خود بخواهید محیط بیضه را سرد نگه دارد تا اسپرم های مردانه زنده بمانند.

حمام سرد یا کمپرس یخ نیز به شما کمک می کند اما این کار خیلی مورد علاقه آقایان نیست.

 

نوشیدن قهوه
مطالعات نشان می دهد در صورتی که همسر شما پیش از نزدیکی جنسی قهوه کافئین دار قوی بخورد احتمال پسردار شدن افزایش می یابد. احتمالا قهوه باعث افزایش انرژی می شود.
توصیه می شود خانم ها قهوه های بدون کافئین مصرف کنند.

 

شربت سرفه
برخی معتقدند اگر خانم دو ساعت پیش از نزدیکی جنسی، شربت سرفه مصرف کند احتمال پسردار شدن افزایش می یابد. حامیان این نظریه معتقدند مصرف این دارو باعث نازک شدن مخاط دهانه رحم می شود بنابراین شرایط را برای اسپرم وای راحت تر می کند. شربتی که بیشترین تاثیر را دارد حاوی گایافنازین می باشد. بنابراین سعی کنید به دنبال شربتی باشید که این ماده را دارد.

 

سریع انجام دادن
براساس نظر دو مادر که هر یک دارای یک پسر و یک دختر بوده اند برای پسردار شدن باید بدون برنامه عمل کنی و نزدیکی غیر رمانتیکی داشته باشی.

 

لقاح مصنوعی
اگر به طور کامل از پسردار شدن ناامید شده اید می توانید از لقاح مصنوعی استفاده کنید. در این روش در ابتدا اسپرم و تخمک در آزمایشگاه ملاقات می کنند. در این روش به طور قطع جنسیت فرزند را شما انتخاب می کنید.

 

برخی معتقدند این نوع نزدیکی طبیعی نیست و برخی پزشک ها پیش از لقاح جنسیت نطفه را آزمایش نمی کنند. بعلاوه هزینه این کار بسیار بالا است و خیلی زوج ها نمی توانند از پس هزینه برآیند.

  • بدون دیدگاه
  • 2017-07-27
https://www.rahafun.com/?p=66012
 
تبلیغات ویژهرزرو جایگاه
 
دیدگاه ها

تمامی حقوق این سایت برای رها فان محفوظ است و هرگونه کپی برداری از مطالب و قالب پیگرد قانونی دارد . طراحی سایت و سئو : شیکنا