روش های تضمینی برای سفید کردن زیر بغل

روش های تضمینی برای سفید کردن زیر بغل
تبلیغات ویژهرزرو جایگاه

 

 

روش های تضمینی برای سفید کردن زیر بغل

 

بهترین روش برای سفید کردن ناحیه زیر بغل
اگر ناحیه زیر بغل شما نیز به رنگ تیره هست نگران نباشید, می توانید پوست زیر بغل خود را با روشهای خانگی زیر به رنگ روشن درآورید. اگر زیر بغل «به انگلیسی : Armpit» بدن‌تان دچار تیرگی شده به جای ناراحتی و بهره گیری از مواد شیمیایی مضرر می توانید کم کم با مواد خانگی و طبیعی پوست خود را روشن کنید. در ادامه چندین روش خانگی برای روشن و سفید شدن بدنتان را مورد بررسی قرار میدهیم.

لیموترش
لیموترش‌ها حاوی سفیدکننده‌هایی طبیعی میباشند. هم‌چنین ضد میکروب هم میباشند, بنابراین با بهره گیری از لیموترش, نه تنها زیر بغل تان سفید, بلکه تمیز و سرحال هم خواهد شد. ماهیت اسیدی لیموترش, یک خاصیت بینظیر برای روشن کردن پوست زیر بغل هست, و اگر به طور مرتب از آن بهره گیری کنید, بزودی زیر بغل تان هم رنگ پوست اندام‌های دیگرتان خواهد شد.

پودر زردچوبه
پودر زردچوبه با خاصیت دارویی فراوانی یکی از مهمترین ادویه جات هند هست, اندکی از پودر زردچوبه را با ۲ قاشق کشک و ۱ قاشق آرد مخلوط کنید و به مدت ۳۰ دقیقه بر روی سطح زیر بغل بگذارید و بعد بشورید. اینکار را ۲ بار در هفته برای یک ماه انجام دهید تا تفاوت را مشاهده نمایید.

مخلوط آب و جوش شیرین
ترکیبی از آب و جوش شیرین «به انگلیسی : baking soda»هم یک درمان خانگی بی‌نظیر دیگر برای سفید کردن تیرگی زیر بغل هست. مخلوط را بسازید و زیر بغل تان را بطور کامل به آن آغشته کنید. کمی‌صبر کنید, سپس زیر بغل تان را بشویید. امثال لیموترش, باید مدتی این راه درمانی را بهره گیری کنید تا نتایج مشخصی بدست بیاورید.

خیار
خنکی موجود در خیار باعث جوتنی و شادابی پوست می شود. آب خیار را با اندکی زردچوبه در قسمت مورد نظر بزنید و بعد از چند دقیقه بشورید.

آرد نخود با شیر یا ماست
شما به چند قاشق غذاخوری آرد نخود و ماست ساده یا شیر احتیاج دارید. آرد را با ماست یا شیر ترکیب نمایید و مخلوط بدست آمده را به زیر بغل تان بمالید. اگر کثیف شدن ملافه‌هایتان مهم نیست, میتوانید بگذارید این مخلوط در طول شب روی پوست تان بماند. از آنجایی که کاملا طبیعی میباشند, اثر سوءی نخواهند داشت. اگر میخواهید نتیجه‌ی سریع‌تری بگیرید, میتوانید اندکی آبلیمو هم به آن بیفزایید.

سیب زمینی
سیب زمینی نه تنها طعم خوبی دارد بلکه در درمان تیرگی کارساز هست, آب سیب زمینی را بگیرید و به مدت ۱۵ دقیقه بر روی پوست زیر بغل بگذارید هم چنین از سیب زمینی رنده شده هم می توانید بهره گیری کنید.اگر در بهره گیری‌ی هر کدام از آن راه‌ها, هر گونه واکنش یا حساسیتی به وقوع ضمیمه, درمان را متوقف کنید. حتی اگر تغییر رنگ غیر طبیعی یا علائم دیگری دیدن کردید, بهتر هست به یک متخصص پوست و مو مراجعه نمایید.

  • بدون دیدگاه
  • 2017-10-17
https://www.rahafun.com/?p=69869
 
تبلیغات ویژهرزرو جایگاه
 
دیدگاه ها

تمامی حقوق این سایت برای رها فان محفوظ است و هرگونه کپی برداری از مطالب و قالب پیگرد قانونی دارد . طراحی سایت و سئو : شیکنا