روش های تضمینی برای درمان زود انزالی

روش های تضمینی برای درمان زود انزالی
تبلیغات ویژهرزرو جایگاه

 

 

روش های تضمینی برای درمان زود انزالی

زود انزالی

 

راه و روشهای دیر انزالی
زود انزالی یکی از دغدغه های اصلی مردان و در ارتباط با آن دغدغه اصلی زنان نیز می باشد . به طور کلی زود انزالی به رابطه جنسی گفته می شود که در کمتر از ۱۱۸ ثانیه صورت بگیرد . زود انزالی مشکلی است که در تبعات آینده مشکلاتی همچون افسردگی پرخاشگری و گاها حتی باعث طلاق بین زوجین می شود .

 

بهترین مدت زمان برای یک رابطه جنسی
زمان مشخصی برای زود انزالی وجود ندارد به طور کل تمام پزوهشگران پزشکی بر این موضوع مشترک موافق هستند که هر فردی با توجه به نوع رضایتمندی خود در رابطه میتواند مدت زمان متفاوتی را تجربه کند . اما در صورتی که مرد در مدت زمان کوتاه وقبل از به ارگاسم رسندن همسر خود ارضا شود می توان گفت این فرد دچار زود انزالی شده است.

 

علت زود انزالی چیست و چه پیامدهای را دارد
معمولا زود انزالی به دو دسته تقسیم می شود . دسته اول : بر اثر مسائل روانی همچون افسردگی , اضطراب , احساس گناه و … می باشد و در دسته دوم می توان گفت مشکلات پزشکی وجود دارد به مانند : کمبود هورمون مردانه , آسیبهای جنسی و عوارض استفاده از قرص های جنسی می باشد در هر دو مورد بهتر است به پزشک مراجعه کنید . برای دسته اول معمولا پزشک ابتدا به صورت جداگانه با هریک از زوجین گفتگو میکند . چراکه زود انزالی دلالیل مختلفی دارد و ممکن است علت روانی و یا حتی ترس از زود انزالی باشد که مهمترین عامل در زود انزالی است . و برای دسته دوم معمولا با تجویز داروهای هورمونی مشکل بیمار حل خواهد شد .

 

یکی از بهترین روشها تسلط بر ذهن است
برای این کار میتوان در هنگام یجاد نزدکی و زمانی که احساس کردید در حال ارضا شدن هستید حواس و فکر خود را به گونه ای به جای دیگه ای به یک خاطره ای و یا هر چیزی که باعث شود از فکر ارضا شدن خارج شوید مشغول کنید.

 

استفاده از کاندوم می تواند بسیار مفید باشد .
کاندوم باعث کاهش تحریک آلت تناسلی می شود و در نتیجه علاوه بر دیرتر ارضا شدن شما باعث جلوگیری از انتقال بیماریهای جنسی خواهد شد.

 

استفاده از داروهای دیر انزالی
متاسفانه عوارض بسیار بالایی و گاها باعث نازایی می شود . حتما با تجویز دکتر اقدام به مصرف داروهای دیر انزالی کنید.

 

روش دیر انزالی به سبک ماستر و جانسون
این روش معمولا روی ذهن و نحوه کنترل احساسات تمرکز می کند . سبک مورد نظر را می توانید در کلاسهای خصوصی آموزش روابط زناشویی فرا گیرید.

 

زود انزالی

 

استفاده از کرم و اسپرهای که باعث بی حس شدن آلت تناسلی می شود
در این روش با استفاده پمادهای که در داروخانه ها قابل تهیه است روی آلت تناسلی مالیده میشود و پس از مدتی کوتاه باعث ایجاد بی حسی می شود . این موضوع را حتما در نظر بگیرید بعد از ارضا شدن حتما آلت تناسلی خود را خوب با صابون بشوید و حتما با تجویز دکتر از این نوع کرم ها استفاده کنید . چراکه عوارض جبران ناپذیری دارند .

 

ایجاد وقفه در زمان ارضا شدن
در این روش هر زمان که احساس کردید به مرحله ارضا رسیدید حدود ۳ الی ۵ دقیقه بین رابطه خود وقفه ایجاد کنید و در این حین آلت تناسلی خود را محکم فشار دهید تا مواد منی به عقب بازگردند.

 

فشار دادن محل پرینه آلت تناسلی
پرینه به محل اطلاق ما بین بیضه و معقد گفته می شود . هر زمان که به نقطه اوج ارضا شدن رسیدید بعد از خروج آلت تناسلی محل پرینه را محکم با انگشت فشار دهید . این عمل باعث برگشت آب منی می شود.

 

کنترل مراحل اوج لذت ارضا شدن
اگر لذت بردن از رابطه جنسی تا ارضا شدن عددی ما بین ۱ تا ۵ را در نظر بگیریم شما باید همیشه احساست خود را در حدود عدد ۳ کنترل کنید .

 

شل نگاه داشتن مقعد
یکی از راه های دیر انزالی مقعد خود را شل نگاه دارید این امر باعث کاهش انبساط آلت می شود و بسیار به دیر انزالی کمک می کند

 

و نکته آخر برای آقایان بهتر است ابتدا همسر خود را ارضا کنید و سپس خود ارضا شوید این عمل دو استفاده را برای شما خواهد داشت ابتدا اینکه از لحاظ روانی می توانید روی ذهن خود کنترل ایجاد کنید و با استرس کمتری شروع به نزدیکی کنید . هر مقدار استرس کمتری داشته باشید دیر تر ارضا می شوید . و استفاده دوم هر زمان همسر شما ارضا شود توانایی این را دارد که مجدد شروع به نزدیکی کند اما اگر شما زودتر ارضا شوید توانایی جنسیتون تحلیل میرود و در نهایت امکان ارضا کردن همسر خود را نخواهید داشت

  • بدون دیدگاه
  • 2017-08-30
https://www.rahafun.com/?p=69522
 
تبلیغات ویژهرزرو جایگاه
 
دیدگاه ها

تمامی حقوق این سایت برای رها فان محفوظ است و هرگونه کپی برداری از مطالب و قالب پیگرد قانونی دارد . طراحی سایت و سئو : شیکنا