راه هایی برای زنده نگه داشتن عشق

راه هایی برای زنده نگه داشتن عشق
تبلیغات ویژهرزرو جایگاه

 

 

راه هایی برای زنده نگه داشتن عشق

za4-2675

 

حتما شنیده اید که خیلی ها معتقدند ازدواج باعث تکراری شدن زندگی مشترک می شود و شور و هیجانی که زوج در دوره نامزدی تجربه می کنند، نهایتا بعد از یکی- دو سال زندگی مشترک از بین می رود. هرچند که روزمرگی بالاخره در پی تکرار روزها ناگزیر اتفاق خواهدافتاد اما راهکارهایی هم وجود دارد که می توانید با کمک آنها به رابطه تان رنگ و لعاب تازه ای بزنید و آسیب های تکراری شدن زندگی را کاهش دهید. کافی است وقت بگذارید و این ۱۳ راه را امتحان کنید و کمی هم خلاقیت خودتان را چاشنی اش کنید تا نتیجه بهتری بگیرید.
۱- کدامتان می توانید به بهبود رابطه زناشویی کمک کنید؟
در بیشتر رابطه ها، معمولا یکی از زوجین ارزش بیشتری برای احساسات قائل است و این فرد، همیشه خانم خانه نیست. ببینید در رابطه شما کدامتان این احساس را بیشتر دارید؟ این فرد معمولا زودتر از دیگر متوجه سردشدن رابطه با فاصله گرفتنتان از یکدیگر می شود و می تواند با قدرتی که ذاتا دارد، راههایی برای نزدیک تر شدن و صمیمیت را به شما نشان دهد. این فرد نه تنها خودش را مسئول می داند که همیشه از همه چیز مراقبت کند، بلکه به خاطر هوشیاری اش، می تواند عمق رابطه تان را هم تحت تاثیر قرار دهد.

۲- با هم قرارهای عاشقانه بگذارید
یادتان هست اوایل آشنایی با بهانه و بی بهانه برای دیدن هم بی تاب می شدید و قرار ملاقات های عاشقانه در رستوران، پارک، کافی شاپ، سینما و… می گذاشتید؟ یادتان باشد این قرار و مدارها فقط برای عاشق های تازه کار نیست؛ این کار ساده می تواند برای عشاق قدیمی هم جادو کند. برنامه های «دوتایی» را در برنامه زندگی تان بگذارید؛ دو تایی سینما، کنسرت و رستوران بروید یا با هم برای ورزش به پارک بروید. این قرارها می تواند بیش از چند ساعت طول بکشد؛ یک روز، یک هفته یا حتی بیشتر!

 

۳- دوباره (یا سه باره) ماه عسل بروید!
ماه عسل ها (قطعا بدون حضور بچه ها) فقط برای تازه عروس و تازه دامادها نیست. سالی یک ماه عسل اصلا زیاد نیست! خیلی از مردم این سنت را مدام تکرار می کنند و کلی هم به آنها خوش می گذرد.

 

۴-از برق بکشید!
فکر کنید می خواهید مدیتیشن کنید؛ اما این بار دوتایی همراه با همسرتان. جایی را پیدا کنید که هیچ تکنولوژی ای دم دستتان نباشد تا هیچ کس مزاحم لحظه های عاشقانه تان نشود. حالا لذت ببرید!

 

۵- سرگرم شوید!
بعضی کارهای دوتایی به خرج زیادی نیاز ندارد، فقط کافی است کمی خلاقیت به خرج دهید. ببینید چه بازی هایی مورد علاقه شما و همسرتان است و هر دو از آن لذت می برید. قطعا این کار می تواند شما را بیش از پیش به هم نزدیک کند.

 

۶- در خدمت هم باشید
نوبتی به یکدیگر خدمت رسانی کنید. مثلا شما می توانید ریش های همسرتان را برایش بتراشید و او می تواند موهایتان را برایتان بشوید یا شانه کند. این کارها هیچ خرجی ندارد و همه اش منفعت است!

۷- به هم غذا بدهید
شام خوردن زیر نور شمع را امتحان کنید. گاهی هم دور سفره یا میز کنار هم بنشینید و برای هم لقمه بگیرید.

۸- در چشم هم خیره شوید
سعی کنید لحظاتی فقط از طریق تماس چشمی با هم رابطه بگیرید، بدون اینکه نیاز به حرف زدن باشد. شاید اولش در این کار ناشی باشید یا خنده تان بگیرد اما مطمئنا بعد از چند دقیقه لحظات خوبی را تجربه خواهید کرد و با احساس بی نظیری غافلگیر خواهید شد.

۹- موسیقی دونفره
بعد از صرف شام که بچه ها به اتاق خودشان می روند، شما هم با همسرتان به اتاق خوابتان بروید، یک موسیقی ملایم بگذارید و با هم گوش کنید. مطمئن باشید اتفاق های خوبی خواهدافتاد!

۱۰- دوره دیدنی نمی خواهد
ماساژدادن یکی از روش های زنده نگه داشتن عشق است. نیازی به تخت مخصوص یا روغن های خوشبو و فانتزی نیست؛ برای لمس عشق، احتیاجی به دوره های حرفه ای ماساژ و… نیست. فقط کنار هم باشید.

۱۱- با هم شعر بخوانید
برای هم اشعار عاشقانه بخوانید. جادوی کلام حافظ و مولانا را فراموش نکنید که می تواند مدهوشتان کند.

۱۲- برای عشقتان یادداشت های عاشقانه بگذارید
یادداشت های عاشقانه ای که لای یک صفحه از کتاب، زیر بشقاب یا بالش پنهان شده باشد، مسلما لبخند تحسین برانگیزی را بر لبان همسرتان خواهدنشاند.

۱۳- با زبان عشق با هم صحبت کنید
به روش عشاق افسانه ای با هم صحبت کنید. سرشار از ارادت، صمیمیت و احساساتی که از قلبتان نشات گرفته است.

  • یک دیدگاه
  • 2015-08-31
https://www.rahafun.com/?p=52675
 
تبلیغات ویژهرزرو جایگاه
 
دیدگاه ها
  1. سجاد گفت:

    س.بسیار.خوب.بود

تمامی حقوق این سایت برای رها فان محفوظ است و هرگونه کپی برداری از مطالب و قالب پیگرد قانونی دارد . طراحی سایت و سئو : شیکنا