در 5 دقیقه پلاک دندان را از بین ببرید

در 5 دقیقه پلاک دندان را از بین ببرید
تبلیغات ویژهرزرو جایگاه

 

 

در ۵ دقیقه پلاک دندان را از بین ببرید

پلاک دندان

 

بهترین روش رفع پلاک دندان در ۵ دقیقه
به شما روشی معرفی می‌کنیم که با بهره گیری از آن می‌توانید پلاک ها و جرم های دندان را تنها در ۵دقیقه کاملا از بین ببرید.پلاک و جرم به گردهمایی غذا بیرون و درون دندان گفته می‌شود ، این مریضی دهانی باعث تنفس های بدبو و حتی پوسیدگی دندان میشود . وقتی غذا چندان در دهان یا لابه لای دندان بماند

باعث خونریزی میشود پس این تغییر را باید جدی گرفت و برای درمان آن اقدام کرد . راهکار های روشنی برای پیشگیری از ترقی پلاک های دندانی نیست ولی می‌توانید از راه های خانگی برای کاهش گردهمایی غذاها در دهان و جلوگیری از مریضی ها بهره گیری کنید ؛ در این بخش از سلامت دهان و دندان مرطوب توصیه های موثری برای رفع پلاک دندان خواهیم داشت.

در قدم اول توصیه ما برای همۀ افراد ویزیت دکتر هر شش ماه برای پیشگیری از مریضی و دشواری های دندانی هست اما برخی افراد دوست دارند اینکار را با خرج کمتر انجام دهند که برای آن ها در این متن نسخه های حیرت انگیز برای از میان بردن جرم ها بدون نیاز به دندانپزشک وجود دارد.

۶۰ گرم پودر پوست بادام ، فندوق یا گردو « به مد نظر»
در ظرف آلومینیومی آب و ۶۰ گرم پودر را بجوشانید و بگذارید ۱۰ دقیقه با حرارت کم بجوشد تا محلول نیمه آبکی مانند خمیر دندان به دست بیاید ، این محلول همان درمان سریع جرم و پلاک دندان هست که بایستی ۵ دقیقه روی دندان ها باقی بماند.

نسخه ۲ درمان و رفع جرم و پلاک دندان
مواد آغاز
۲ق دانه تخم آفتابگردان
۲ قاشق آبلیمو
نصف لیتر آب

یک ساعت مواد را درظرف آلومینیومی با حرارت پایین بجوشانید ماده به دست آمده را روی مسواک بزنید و دوبار در ماه بهره گیری کنید.بهداشت دهان و دندان بسیار مهم هست چون میخواهیم بخندیم و گفتگو کنیم گردهمایی پلاک و باره دندان باعث تنفس بدبو و زردی دندان می‌شود و ب هیچ وجه خوش آیند نیست.

بعد از هر وعده خوراکی دست کم دو دقیقه دندان ها را مسواک بزنید و ترجیحا از خمیر دندان های طبیعی بهره گیری کنید زیرا خمیر حبس های تجاری اکثر به سلامتی صدمه می زندهر شب گذشته ازخواب مانده غذاها را با نخ دندان خارج کنید.برای دهان شویه از دمکرده نعنا و آویشن بهره گیری کنیداگر به دکتر مراجعه کنید به شما می‌گویند که خیلی دندانها را جرم گیری نکنید تامینای دندان صدمه ببیند.

  • بدون دیدگاه
  • 2017-11-15
https://www.rahafun.com/?p=69987
 
تبلیغات ویژهرزرو جایگاه
 
دیدگاه ها

تمامی حقوق این سایت برای رها فان محفوظ است و هرگونه کپی برداری از مطالب و قالب پیگرد قانونی دارد . طراحی سایت و سئو : شیکنا