درمان رابطه جنسی دردناک

درمان رابطه جنسی دردناک
تبلیغات ویژهرزرو جایگاه

 

 

درمان رابطه جنسی دردناک

jensi 10 dey (5)

علل و راه حل روابط زناشوئی دردناک
دلایل مختلفی برای چنین تجربه دردناکی وجود دارد که به برخی از آنها و راه حل هایش اشاره می کنم…
تنگی پرده بکارت یکی از مسایلی است که خانم ها را به سمت تجربه دردناک هنگام رابطه زناشویی می کشاند.
تاکید ما و توصیه به اینکه حتما همه خانم ها قبل از ازدواج و عقد برای مشاوره و معاینه به متخصص زنان مراجعه کنند تا تحت معاینه قرار گیرند، در اینجا باز هم نمود پیدا می کند. من توصیه می كنم كه همه دخترخانم ها این توصیه را جدی بگیرند.
در معاینه، نوع پرده بکارت فرد مشخص و برخی مشکلات احتمالی دستگاه تناسلی که می تواند مشکل ساز شود، شناخته و درمان می شوند. امکان دارد نوع پرده بکارت حلقوی باشد و پس از تماس جنسی هیچ خون ریزی ای از آن دیده نشود.
چه بسیار خانواده هایی که تنها به دلیل همین مورد، دچار کشمکش هایی می شوند و آرزو می کنند ای کاش توصیه های ما را جدی می گرفتند و قبل از عقد، گواهی سلامت تناسلی دریافت می کردند. گذشته از این مورد چه بسیارند خانم هایی که تا سال ها از مشکل واژینیسموس خود بی اطلاع می مانند و به دلیل شرم و حیا از بیان این مشکل به پزشک با این ناراحتی زندگی می کنند.

متاسفانه گاهی خانم هایی مراجعه می کنند که رابطه زناشویی شان سرد شده و هیچ لذتی از رابطه جنسی نبرده اند و گاهی تا مرز طلاق پیش رفته اند. پس می توان تاکید دوباره کرد که بسیاری از مشکلات را می توان با یک معاینه ساده حل کرد.
مشکل دوم، وستیبولیت یا همان التهاب و تورم در قسمت تناسلی است. این تورم به راحتی با معاینه تشخیص داده و درمان می شود.
مشکل سوم، آندومتریوز است. در این حالت نقاط متعددی داخل لگن هستند که هنگام قاعدگی دچار خون ریزی می شوند. دردهای لگنی، احتمال نازایی و امکان مقاربت های دردناک و درد شدید لگن هنگام تماس جنسی در این افراد دیده می شود.
مشکل چهارم، واژینیسموس است. در این مشکل، خانم ها به خاطر آنچه از تجربیات بد و غیرواقعی شنیده اند یا ترس هایی که دلایل مختلف دارند، هنگام تماس دست پزشک یا ماما با ناحیه تناسلی شان هنگام معاینه یا هنگام رابطه زناشویی، همه عضلات ورودی مدخل را منقبض می کنند و این اسپاسم شدید مانع برقراری رابطه می شود.
حتی ما پزشكان هم برای معاینه این افراد با مشکل مواجه می شویم. بالا بردن آگاهی این خانم ها و اطمینان دادن به اینکه خطری متوجه شان نیست به علاوه تجویز داروهای بی حس کننده و حتی تزریق بوتاکس (همان دارویی که برای رفع چین و چروک تزریق می شود) در قسمت پرینه می تواند به شل شدن عضلات آن ناحیه منجر شود و زوجین می توانند رابطه زناشویی لذت بخش و سالمی را تجربه کنن

  • بدون دیدگاه
  • 2014-12-31
https://www.rahafun.com/?p=45518
 
تبلیغات ویژهرزرو جایگاه
 
دیدگاه ها

تمامی حقوق این سایت برای رها فان محفوظ است و هرگونه کپی برداری از مطالب و قالب پیگرد قانونی دارد . طراحی سایت و سئو : شیکنا