دختری که لقب زیباترین دانش آموز چین را گرفت

دختری که لقب زیباترین دانش آموز چین را گرفت
تبلیغات ویژهرزرو جایگاه

 

 

دختری که لقب زیباترین دانش آموز چین را گرفت

دختری که لقب زیباترین دانش آموز چین را گرفت

دختری که لقب زیباترین دانش آموز چین را گرفت ، “هی کن جیاو” دختر بچه 13 ساله است که در منطقه “هونان” در چین زندگی می کند و از او می توانیم به عنوان یک مثال درست از انسان پاک و درست یاد کنیم و دوستی را به معنای کامل تمام کرده است تا حالا مردم چین به او لقب”زیباترین دانش آموز چین” را بدهند.

  داستان از این قرار است که سه سال پیش و زمانی که “کن جیاو” تنها 9 سال سن داشت متوجه شد که بهترین دوستش بر اثر یک بیماری قدرت حرکت را از دست داده است و دیگر نمی تواند راه برود به همین خاطر توانایی حضور در مدرسه را ندارد و از آنجایی که خانواده اش بضاعت مالی خوبی ندارند قادر به گرفتن سرویس مدرسه یا کلا حمل و نقل او به مدرسه نیستند.

این دختر اما رفیق صمیمی خود را رها نکرد و از سه سال پیش تا به حال هر روز او را پشت خود حمل می کند و به مدرسه می برد. او در تمام این سه سال مسیر 6 کیلومتری تا مدرسه را پیموده است و همکلاسی و دوست صمیمی خود را به کلاس ها رسانده.

1855085673-parsnaz-ir

این دختر باعث شد تا رسانه های چینی به او لقب “زیباترین دانش آموز چین” را بدهند و حالا مسئولین برای آن ها یک صندلی چرخ دار تهیه کرده اند و “کن جیاو” هر روز او را با صندلی چرخ دار به مدرسه می برد سپس دوستش را بغل می کند به طبقه دوم می برد.

 

او در مورد کار خود می گوید:” من به دوستم علاقه دارم و به هیچ عنوان برای دیده شدن این کار را انجام نداده ام. من دوست ندارم کلاس را بدون او ببینم و برای اینکه روز خوبی داشته باشم حتما باید همراه او باشم

 

  • بدون دیدگاه
  • 2014-08-10
https://www.rahafun.com/?p=36232
 
تبلیغات ویژهرزرو جایگاه
 
دیدگاه ها

تمامی حقوق این سایت برای رها فان محفوظ است و هرگونه کپی برداری از مطالب و قالب پیگرد قانونی دارد . طراحی سایت و سئو : شیکنا