خواسته های مردان از یک رابطه که به زبان نمی اورند

خواسته های مردان از یک رابطه که به زبان نمی اورند
تبلیغات ویژهرزرو جایگاه

 

 

خواسته های مردان از یک رابطه که به زبان نمی اورند

خواسته های مردان از یک رابطه که به زبان نمی اورند

هیچ مردی عادت ندارد چیزی را که می خواهد به زبان بیاورد اما می توانم به شما اطمینان دهم که بیشتر مردها نیاز دارند و از شما می خواهند که موارد زیر را به آن ها تقدیم کنید:

دوستت دارم، به تو احتیاج دارم، می خوامت و… این ها عواطف و نیازهایی هستند که مردها به زبان می آورند. اما سوال این جاست که در واقع از همسرشان چه می خواهند؟ مردها در این باره چیزی به زبان نمی آورند، درباره آن چیزی نمی نویسند یا حتی بین خودشان هم در رابطه با آن کوچکترین صحبتی نمی کنند.

 

مهربانی

دنیا می تواند بسیار بی رحم و مجازات کننده باشد. کار ما سخت است و همکارانمان روحیه بیش از اندازه رقابتی دارند. ما با قضاوت های زیادی از جانب کسانی که در جامعه با آن ها در ارتباط هستیم دست و پنجه نرم می کنیم. قضاوت نکردن، بخشش و درک از جانب زنی که دوستش داریم می تواند تاثیر زیادی داشته باشد.

 

خوشحالی

به ما بگویید و نشان دهید که خوشحالید. وقتی خوشحال هستید بیشتر دوست داریم کنارتان باشیم. لحظات سختی را در محیط کار می گذرانیم و دوست داریم بدانیم که لحظات شادی هم در زندگی داریم و البته خود را مسئول این شادی هم می دانیم. شادی شما مسری است.

 

سپاسگزاری و قدردانی

این بار که کاری را خوب انجام دادیم به ما بگویید که بابت آن قدردان هستید و بخاطر آن خوشحال شدید. بگویید که چه حسی به خاطر آن دارید و چرا خوشحال تان کرده است. به ما نشان دهید که بابت بودنمان در زندگی شما، بابت همراهی، مشارکت و هم صحبتی با ما خوشحال و قدردان هستید.

 

توافق و تایید

دوست نداریم به این مسئله اقرار کنیم اما احساس می کنیم کارهایی که انجام می دهیم، نحوه رفتار یا زندگی ما مورد تایید شما نیست. فرصتی ایجاد کنید که به ما بفهماند مورد تاییدتان هستیم. به ما بگویید که تصمیم گیری ها، انتخاب ها و نحوه مدیریت مان مورد تاییدتان هست و بگویید که به ما افتخار می کنید.

 

لمس

به لمس، نوازش و بوسه های شما احتیاج داریم. رابطه جنسی شما برایمان مهم است شاید هم خیلی مهم. وقتی نوازش می شویم حس دوست داشتن می کنیم. وقتی در ابراز احساسات و عاطفه دست و دلباز باشید در زندگی احساس سعادت و شادی بی حد و حصر خواهیم داشت.

 

عشق و احساسات

از شما می خواهیم که ما را بخواهید، به ما تمایل داشته باشید و بگویید که دوستمان دارید. احساستان را نسبت به ما ابراز کنید و بگویید.

 

قدرت و حمایت

وقتی وارد چالشی در زندگی می شویم به شما نیاز بیشتری داریم. شاید دوست نداشته باشیم درباره آن چالش حرف بزنیم اما به کسی نیاز داریم که در این موقعیت ایجاد تعادل، حمایت و تشویق کند. در اوج درگیری ها به ما بگویید که پشتمان هستید. درست است که دوست نداریم درباره آن موضوع حرفی بزنیم اما هنگام نیاز در کنارمان باشید.

 

حضور و درک

ما حلال مشکلات هستیم و دوست داریم مسائل را رفع کنیم. هنگام دست و پنجه نرم کردن با مشکلات به اندازه ای که نیاز به حضور و درک شما داریم شاید نیاز به راه حل نداشته باشیم. ممکن است حتی حس حرف زدن در رابطه با آن مشکل را نداشته باشیم و تنها نیازمان حضور، درک و حمایت شماست. فقط می خواهیم حس کنیم که تنها نیستیم.

 

تواضع و بخشش

ما از یک زن احترام و رفتار متقابل می خواهیم. زنی که روحیه سازش و دور ریختن کینه ها را داشته باشد. اگر لحظه ای عصبانی شدیم یا رفتاری از روی عصبانیت نشان دادیم آن را برای همیشه بر علیه مان به کار نبرید. کینه ها را دور بریزید و به ما فرصت دیگری بدهید.

 

وفاداری

درست مثل خود شما دوست داریم تنها مرد زندگی تان باشیم. با نشان دادن این که به ما متعهد هستید کمک کنید که از این موضوع مطمئن شویم. زمانی که به شما نیاز داریم حضور داشته باشید. زمانی که هیچ حامی نداریم از ما حمایت کنید. شریک و همراهی متعهد باشید.

 

اعتماد

اعتماد شما ارزش زیادی برای ما دارد. دوست داریم بدانیم که می توانیم هنگام نیاز روی شما حساب کنیم. و متقابلا از شما می خواهیم که به قابل اطمینان بودن، متعهد بودن و حضورمان هنگام نیازتان اعتماد کنید.

 

صبر

اعتراف می کنیم که تمام و کمال نیستیم و ممکن است همین لحظه مردی نباشیم که شما می خواهید. صبور باشید و با صبرتان به ما کمک کنید تا بتوانیم خودمان را بهتر کنیم زیرا یک شبه نمی توان تغییر کرد. صبر و تشویق شما تنها نیازمان برای تغییر کردن هست.

 

نشاط و خنده های بلند شما

به گفته اسکار وایلد ” زندگی مهم تر از این است که جدی گرفته شود” انسان ها در زندگی اشتباهات و لغزش هایی دارند و حتی ممکن است باعث نا امیدی همدیگر شوند. وقتی با چیزهای نا امید کننده و سختی در دنیا رو به رو می شویم دوست داریم با کسی باشیم که هنوز هم می تواند از کوچیک ترین چیزها در زندگی لذت ببرد. خنده، شوخی و نشاط شما و مهم نبودن خیلی چیزها برایتان به ما کمک می کند که از زندگی لذت بیشتری ببریم.

 

حس دوستی

اولین چیزی که از شما می خواهیم رابطه دوستانه شماست. دوست داریم از وقت گذراندن در کنار شما لذت ببریم، در علایق و دلبستگی های شما سهیم شویم و از این که دور و بر شما هستیم احساس آرامش کنیم. پس رابطه دوستانه داشته باشید تا بتوانید برای همیشه قلب یک مرد را تسخیر کنید.

 

و در نهایت گاهی اوقات ایجاد فاصله

این بدین معنی نیست که مثل غارنشین ها بخواهیم زمان زیادی را تنها باشیم اما نیاز داریم که گاهی اوقات احساساتمان را بازسازی کنیم. بزرگ ترین هدیه ای که می توانید به ما بدهید این است که برای لحظاتی تنهایمان بگذارید تا علایقی که ممکن است نتوانیم با شما به اشتراک بگذاریم را دنبال کنیم. این فرصت در زندگی تعادل ایجاد کرده و باعث ایجاد حس دلتنگی نسبت به شما می شود.

  • بدون دیدگاه
  • 2016-11-04
https://www.rahafun.com/?p=55885
 
تبلیغات ویژهرزرو جایگاه
 
دیدگاه ها

تمامی حقوق این سایت برای رها فان محفوظ است و هرگونه کپی برداری از مطالب و قالب پیگرد قانونی دارد . طراحی سایت و سئو : شیکنا