خبری در تولد 35 سالگی مهناز افشار

خبری در تولد 35 سالگی مهناز افشار
تبلیغات ویژهرزرو جایگاه

 

 

خبری در تولد 35 سالگی مهناز افشار

خبری در 35 تولد 35 سالگی مهناز افشار

یک خبر در روز تولد 35 سالگی‌اش: مهناز افشار با همان آهنگسازی همکاری می‌کند که در “سعادت آباد” ترانه‌اش را خوانده بود + تصویری از او و این موسیقیدان پاپ، پشت صحنه فیلم …

 

مهناز افشار که این روزها سالگرد تولد سی و پنج سالگی‌اش است، سال گذشته در فیلم سعادت آباد ترانه “نفس کشیدن سخته” کار روزبه نعمت‌الهی را خواند. سکانسی که توجه فراوانی را برانگیخت و تبدیل به یکی از بهترین‌ بخش‌های سعادت‌آباد شد و حالا خبرگزاری پانا خبر داده که افشار قرار است در آلبوم تازه این موسیقیدان پاپ، با او همکاری کند.

 

آلبوم نعمت اللهی «رویای روزهای بارانی» نام دارد که با 13 قطعه با اشعاری از مولانا، نیما یوشیج، اخوان ثالث، میثم یوسفی، لیلا رضایی، حسین غیاثی، مسرور نعمت الهی و شاهکار بینش پژوه و حضور موزیسین‌هایی چون رضا تاجبخش، فردین قره گزلو، پیام قربانی و مرتضی ساعدی در آخرین مراحل تولیدی‌اش به سر می‌برد و تا اواخر آبان ماه در بازار موسیقی کشور منتشر خواهد شد.

 

 به همین بهانه تصویری از حضور نعمت‌الهی پشت صحنه سعادت‌آباد را منتشر می‌کند.

 

 

 

پس از انتشار اخباری مبنی بر حضور مهناز افشار در آلبوم بهرام رادان، مهناز افشار در آلبوم جدید با روزبه نعمت اللهی همکاری می کند.

 

به گزارش شبکه ایران به نقل از پانا پس از انتشار اخباری مبنی بر حضور مهناز افشار در آلبوم بهرام رادان، مهناز افشار در آلبوم جدید با روزبه نعمت اللهی همکاری می کند.

 

موج گرایش هنرمندان عرصه سینما به سمت موسیقی ادامه دارد و از قرار معلوم محبوبیت و گستردگی مخاطب دنیای موسیقی، باعث شده است شاهد حضور هنرمندان عرصه سینما دری هنر موسیقی باشیم.

 

یادآور می شود، پس از امین حیایی، محمد رضا گلزار، شهاب حسینی، نیکی کریمی و… در تازه‌ترین تجربه هنرمندان در دنیای موسیقی، مهناز افشار به عنوان همخوان و دکلمه کننده ترانه‌ها در آلبوم جدید روزبه نعمت اللهی حضور یافته و این عرصه را نیز تجربه کرد.

 

منبع:کافه سینما

  • بدون دیدگاه
  • 2013-03-15
https://www.rahafun.com/?p=6959
 
تبلیغات ویژهرزرو جایگاه
 
دیدگاه ها

تمامی حقوق این سایت برای رها فان محفوظ است و هرگونه کپی برداری از مطالب و قالب پیگرد قانونی دارد . طراحی سایت و سئو : شیکنا