تیم والیبال هنرمندان زن به زندان رفتند!!(عکس)

تیم والیبال هنرمندان زن به زندان رفتند!!(عکس)
تبلیغات ویژهرزرو جایگاه

 

 

تیم والیبال هنرمندان زن به زندان افتادند!!!(عکس)

دنیا کتمانی، کمک مربی تیم هنرمندان بود. این بازی به نفع تیم باشگاه هنرمندان به پایان رسید؛ در نیمه اول این تیم…

دنیا کتمانی، کمک مربی تیم هنرمندان بود. این بازی به نفع تیم باشگاه هنرمندان به پایان رسید؛ در نیمه اول این تیم ۲۵-۱۲ بر تیم زنان زندانی غلبه کرد و در گیم دوم هم با نتیجه ۲۵-۲۳ این تیم را پشت سر گذاشت و برنده نهایی بازی شد.
تک پاتق: روزگذشته بند زنان ندامتگاه «شهرری» روز متفاوتی را تجربه کرد. شور و انرژی بسیاری در فضای سرد و بی روح زندان جریان داشت. صدای جیغ و سوت و تشویق زنان جای سکوت سرد همیشگی حیاط را گرفت.

تیم والیبال زنان باشگاه هنرمندان با حضور چهره هایی چون فاطمه گودرزی، افسر اسدی، مهوش صبرکن، لیلا بلوکات و بیتا سحرخیز و همینطور بازیگران جوانی چون سمیرا حسن پور، مرجان سپهری، لادن سلیمانی، ماریه ماشاءاللهی و نفیسه لطیفیان (همسر احمدرضا عابدزاده) در دیداری دوستانه در مقابل تیم زنان ندامتگاه «شهرری» قرار گرفتند.

فریبا ممدوح، مربی با سابقه تیم صادرات، مربیگری تیم هنرمندان را در این بازی برعهده داشت. همینطور ۲ نفر از والیبالیست های تیم ملی، مرجان صادقی و شهنوش رضی، این تیم را همراهی می کردند.

دنیا کتمانی، کمک مربی تیم هنرمندان بود. این بازی به نفع تیم باشگاه هنرمندان به پایان رسید؛ در نیمه اول این تیم ۲۵-۱۲ بر تیم زنان زندانی غلبه کرد و در گیم دوم هم با نتیجه ۲۵-۲۳ این تیم را پشت سر گذاشت و برنده نهایی بازی شد.

تیم والیبال هنرمندان زن به زندان افتادند!!!(عکس) | www.takpatogh.com

بازی روز گذشته شور و حال خاصی داشت چرا که تیم هنرمندان در بازی سال گذشته این دو تیم چندان قوی ظاهر نشده بود و زنان زندانی انتظار نداشتند امسال با تیمی قوی و پرانرژی روبرو شوند.

بازی جوانمردانه

فاطمه گودرزی، بازیگر شناخته شده سینما و تلویزیون، در سمت کاپیتان تیم هنرمندان در شروع این بازی پرچم تیمشان را به کاپیتان زنان زندانی تقدیم کرد و بازیکنان دو تیم با یکدیگر دست دادند اما با شروع بازی، تماشاگران که زندانیان بند زنان این ندامتگاه بودند، به شدت تیمشان را تشویق می کردند و البته از روی مهمان نوازی وقتی تیم حریف امتیاز می گرفت آنها را هم مورد تشویق قرار می دادند.

از تیم سال گذشته زندان زنان تنها ۳ بازیکن هنوز در زندان مانده اند و باقی بازیکنان آزاد شده بودند. بازیکنان تیم زنان زندانی در فاصله بین دو گیم به مربی تیم هنرمندان می گفتند با توجه به بازی سال گذشته فکر می کردند امسال باید خیلی به حریف ارفاق کنند و مواظب باشند بازیکنان تیم هنرمندان آسیبی نبینند اما با بازی که از آنها در گیم اول دیدند در گیم دوم عزمشان را جزم کردند و بدون هیچ ترحمی در بازی جوانمردانه با همه وجود در مقابل تیم حریف ظاهر شدند و البته از حق نگذریم تماشاگران هم برای تیمشان سنگ تمام گذاشتند.

آنها با آنچنان شور و شوقی تیمشان را تشویق می کردند که هنرمندان تیم مقابل به شدت متاثر شده بودند. افسر اسدی، بازیگر باسابقه سینما، تئاتر و تلویزیون، که برای اولین بار با تیم هنرمندان همراه شده بود با دیدن این صحنه ها به قدری تحت تاثیر قرار گرفت که ناخودآگاه اشک از چشمانش جاری شد.

با پایان بازی، بازیکنان هر دو تیم دست های همدیگر را گرفتند و در مقابل جایگاه تماشاگران سر فرود آوردند. تیم هنرمندان طوری در این بازی خوش درخشید که دو نفر از بازیکنان تیم زندان زنان که خارجی بودند، یکی فیلیپینی و دیگری زنی آفریقایی و سیاه پوست، از دیدن بازی آنها متععجب شده بودند و می گفتند اصلا انتظار چنین بازی را نداشتند.

بازدید از بند مادران

بعد از پذیرایی که از تماشاگران و بازیکنان تیم هنرمندان، اعضای تیم هنرمندان به دیدن زندانیان بند مادران رفتند چرا که آنها به خاطر شرایط ویژه شان نتوانستند به تماشای این بازی بیایند.

بند مادران قسمتی از زندان است که زندانیان باردار و زنانی که بچه شیر می دهند در آن اقامت دارند. مواجهه با کودکان خردسال و بی گناهی که در میان دیوارهای خاکستری زندان بزرگ می شوند و زنان بارداری که در فضای سرد و بی روح زندان در انتظار تولد فرزندشان هستند هنرمندان را به شدت متاثر کرد به طوری که به سختی می توانستند اشک هایشان را مهار کنند. افسر اسدی به قدری متاثر شدکه او را به اصرار از این بند خارج کردند تا بیش از این اذیت نشود.

زنان زندانی هیجان زده به سمت بازیگران محبوبشان هجوم آورده بودند و با خواهش و التماس از آنها امضا می گرفتند. بعد از پایان این بازدید اعضای تیم هنرمندان که مهمان زندان «شهرری» بودند ناهار را با حاج آقا یوسفی، مدیر ندامتگاه و چندی از مسئولان این زندان صرف کردند.

منبع:تماشا

  • بدون دیدگاه
  • 2012-10-26
https://www.rahafun.com/?p=1987
 
تبلیغات ویژهرزرو جایگاه
 
دیدگاه ها

تمامی حقوق این سایت برای رها فان محفوظ است و هرگونه کپی برداری از مطالب و قالب پیگرد قانونی دارد . طراحی سایت و سئو : شیکنا