توصیه های امام رضا(ع)در مورد رابطه جنسی

توصیه های امام رضا(ع)در مورد رابطه جنسی
تبلیغات ویژهرزرو جایگاه

 

 

توصیه های امام رضا(ع)در مورد رابطه جنسی

توصیه های امام رضا(ع)در مورد رابطه جنسی

امامان و بزرگان ما درباره مسائل مختلفی صحبت کردن که یکی از آنها آمیزش صحیح با همسر است در زیر به مواردی از آنها اشاره شده است:

 

زمان مناسب برای آمیزش جنسی:

در ابتداى شب به بستر زنان نروید. چه در تابستان و چه در زمستان عمل نزدیکى با زنان در آغاز شب زیان آور است زیرا در آن هنگام معده و رگ هاى بدن گرم فعالیت هستند و عمل جماع موجب قولنج (کولیت) و فلج و لقوه و لغزش خواهد شد و سنگ مثانه و فتق و اختلال ادرار و ضعف چشم پدید خواهد آورد. اگر خواستى با زنى همبستر شوى بگذار شب به آخر رسد. در سحرگاهان عمل جماع براى قواى بدنى ملایم تر و سازگارتر و زمینه براى انعقاد نطفه مناسب تر بوده و در تکوین جنین اثرى شایسته خواهد داشت زیرا کودک را هوشیارتر به بار خواهد آورد.

 

پیش از شروع آمیزش جنسی:
پیش از آن که عمل جماع شروع شود شایسته است با همبستر خویش به بازى پردازى، پستان هایش را نوازش کنى و بر سینه و پهلویش با لطف دست بمالى تا او نیز از نظر امیال جنسى آماده شود.
در این هنگام شهوت زن بجنبد و آب او جمع شود و آثار میل در چهره و چشمانش پدیدار گردد و مانند تو به لذت جنسى گراید و از تو همان خواهد که تو از وى خواهى.

 

پس از اتمام آمیزش جنسی:
پس از انجام جماع از جاى برنخیز و کمر راست مکن، بلکه از پهلوى راست خود به بستر فرو غلت و لحظه اى آرام باش و بعد برخیز و ادرار کن.
ادرار در چنین حالتى مثانه را از آلودگى مواد رسوبى پاک مى کند و تو را از عوارض سنگ مثانه مصونیت مى بخشد. سپس حمام بگیر و غسل را به جاى آور.

  • ۲ دیدگاه
  • 2013-04-06
https://www.rahafun.com/?p=9364
 
تبلیغات ویژهرزرو جایگاه
 
دیدگاه ها
  1. علی گفت:

    کاش بیشتر می نوشتید. عالی بود

  2. سهیل گفت:

    واقعا بسیار آموزنده بود

تمامی حقوق این سایت برای رها فان محفوظ است و هرگونه کپی برداری از مطالب و قالب پیگرد قانونی دارد . طراحی سایت و سئو : شیکنا