تقویت میل جنسی بدون دارو

تقویت میل جنسی بدون دارو
تبلیغات ویژهرزرو جایگاه

 

 

تقویت میل جنسی بدون دارو

تقویت میل جنسی بدون دارو

تقویت میل جنسی بدون دارو

آیا بتازگی متوجه کاهش میل جنسی خود شده اید؟ اگر اینچنین است، شما تنها نیستید چرا که بسیاری از افراد با این مشکل مواجه هستند.  برخی از مردم آن را یک مشکل جسمی میدانند، اما اینگونه نیست. این مشکل  را می توانید به سادگی با چند تغییر در شیوه زندگی به آسانی حل کنید. در این مقاله ۴ روش برای تقویت میل جنسی ، بدون توسل به دارو  را بیان میکنیم.

ورزش :

مطالعات نشان می دهد که ۳۰ دقیقه ورزش می تواند سلامت جنسی  را بهبود و  اعتماد به نفس را افزایش دهد. پس همسر خود را تشویق  کنید هر روز نیم ساعت ورزش کند حتی ورزش های ساده مانند دویدن و یوگا برای افزایش میل جنسی  بسیار مفید است انجام این فعالیت ها با هم نیز به شما این امکان را میدهد که با همسر خود بیشتر ارتباط داشته باشید. روش دیگر برای افزایش میل جنسی  انجام ورزش kegel است، که باعث تقویت ماهیچه های لگن و کمک به پیشگیری از مشکلات پروستات  مردان و بی اختیاری در زنان است.

مصرف میوه :

مطالعات نشان می دهد که خوردن میوه می تواند به افزایش سوخت و ساز بدن کمک کند. بنابراین  میوه ای که سرشار از ویتامین E هستند  جریان خون را افزایش می دهند .  میوه هایی مانند کیوی، انبه، موز و انار که سرشار از آنتی اکسیدان هستند ،  نه تنها شما را سالم نگه  می دارد بلکه باعث افزایش میل جنسی هم می شود. بنابراین به جای دسر مورد علاقه  یک کاسه میوه های تازه در رژیم غذایی روزانه خود بگنجانید.

پوشیدن لباس قرمز : 

افزایش میل جنسی شما و جلب توجه شوهر با پوشیدن لباس قرمز و یا یک لباس قرمز ، به دلیل برخی از مطالعات نشان داده اند که رنگ قرمز نه تنها اعتماد به نفس را در زنان افزایش می دهد، بلکه باعث تقویت میل جنسی در مردان می شود.

ارسال پیامکهای عاشقانه به همسر :

به همسرتان در طول روز  پیام های متنی عاشقانه بدهید.  این باعث افزایش هورمون میل جنسی مانند دوپامین، سروتونین، و تستوسترون راتقویت کند، و به محض دیدن شما  میل جنسی همسر افزایش یافته است.

  • بدون دیدگاه
  • 2014-08-11
https://www.rahafun.com/?p=36269
 
تبلیغات ویژهرزرو جایگاه
 
دیدگاه ها

تمامی حقوق این سایت برای رها فان محفوظ است و هرگونه کپی برداری از مطالب و قالب پیگرد قانونی دارد . طراحی سایت و سئو : شیکنا