تاثیرات منفی بر زندگی زناشویی

تاثیرات منفی بر زندگی زناشویی
تبلیغات ویژهرزرو جایگاه

 

 

تاثیرات منفی بر زندگی زناشویی

تاثیرات منفی بر زندگی زناشویی

 

برخی وسایل در اتاق خواب هستند که می‌توانند بر زندگی زناشویی و روابط جنسی شما بدون آنکه بدانید تاثیر منفی بگذارند. این موارد عبارتند از :
– تاثیر منفی عکس‌های خانوادگی موجود در اتاق خواب بر روی رابطه جنسی
بر اساس تحقیقی که در مجله آمریکایی womens day منتشر شده است گاهی وجود عکس‌های خانوادگی در اتاق خواب این حس را به زوجین می‌دهند که در دید هستند و این موضوع باعث سرکوب تمایلات جنسی می‌شود. سعی کنید عکس پدر و مادر را در اتاق خواب نگذارید.

– تلویزیون از دیگر عواملی است که اثری منفی بر رابطه جنسی تان دارد
به گفته محققان ایتالیایی وجود تلویزیون در اتاق خواب میل جنسی را ۵۰ درصد کاهش می‌دهد. محققان پس از زیر نظرگرفتن ۵۲۳ داوطلب متوجه شدند زوج‌هایی که در اتاقشان تلویزیون دارند ۴ بار در ماه رابطه جنسی برقرار می‌کنند در حالی که این میزان در زوج‌هایی که تلویزیون در اتاق خوابشان ندارند.۲ بار در هفته یعنی ۸ بار در ماه است.

– پیژامه بلند و پشمی بر رابطه جنسی تان اثر بد می گذارد
شاید مخصوصا در فصل سرد سال تمایلی به پوشیدن لباس‌های باز نداشته باشید اما پوشیدن پیژامه پشمی با کفش‌های روفرشی بزرگ میل جنسی را در طرف مقابلتان از بین می‌برد. سعی کنید شلوارهای تو کرک که در عین حال شما را جذاب و زیبا نشان می‌دهد به پا کنید.

– اثر مخرب لباسهای کثیف در اتاق خواب بر رابطه جنسی

لباس‌های کثیف و جوراب‌هایی که بوی عرق می‌دهد را از اتاق خوابتان بیرون بیندازید، بدنتان اگر بوی عرق می‌دهد حمام کنید و اجازه ندهید نفستان بوی بد بدهد چون این موارد باعث کاهش میل جنسی می شود.

-تاثیر منفی گوشی‌های هوشمند و تبلت بر میل جنسی
بازی با تبلت یا کار با گوشی‌های هوشمند گاهی به قدری زوج‌ها را سرگرم می‌کند که برقراری رابطه جنسی را از یاد می‌برند. سعی کنید وقتی وارد اتاق خواب می‌شوید تمامی تکنولوژی‌ها را کنار بگذارید و حواستان به همسرتان باشد.

تشک سفت یکی از عوامل مخرب در رابطه جنسی است
سفتی تشک نه تنها می‌تواند باعث کمردرد شود بلکه روی رابطه جنسی هم اثر منفی می‌گذارد. بهتر است تشک نرمی انتخاب کنید تا خوابیدن روی آن مشکل ایجاد نکند.
منبع : های دکتر

 

  • بدون دیدگاه
  • 2015-07-24
https://www.rahafun.com/?p=52554
 
تبلیغات ویژهرزرو جایگاه
 
دیدگاه ها

تمامی حقوق این سایت برای رها فان محفوظ است و هرگونه کپی برداری از مطالب و قالب پیگرد قانونی دارد . طراحی سایت و سئو : شیکنا