تأثیر خود ارضایی بر زندگی زناشویی

تأثیر خود ارضایی بر زندگی زناشویی
تبلیغات ویژهرزرو جایگاه

 

 

تأثیر خود ارضایی بر زندگی زناشویی

تأثیر خود ارضایی بر زندگی زناشویی

تعریف خود ارضائی: 

مجموعه رفتاری که بر اثر پردازش ذهنی ازیک رابطه جنسی انجام شده و به یک ارگاسم مجازی منتهی می شود را خودارضائی می گویند…

تفاوت خود ارضایی با رابطه جنسی :

بسیاری از محققین و افراد صاحب نظر در این باره مقالاتی را ارائه کرده اند نقطه مشترکی که در این مقاله ها بدستم رسید این بود که رابطه جنسی یک نیاز طبیعی می باشد اما آیا خود ارضایی می تواند جایگزین رابطه جنسی شود . انجام عمل خودارضایی در هر شرایطی امکان پذیر است چون در ذهن ما شخص خاصی جهت رابطه پردازش شده و ما با انجام اعمالی خاص باعث ارضاء شدن خود  می شویم ، هم دررابطه جنسی و هم در خود ارضایی عمل ارگاسم صورت می گیرد هر دوی آنها می تواند لذت بخش باشد اما تاثیر کدامیک بر روی ما بیشتر است ؟ 
آثار منفی جسمی روحی و جنسی اعتیاد به خودارضایی و تاثرات آن بر رابطه جنسی و زندگی زناشویی :
افرادی که زود تحریک می شوند و برای ارضای خود به سوی خود ارضایی می روند بدانند که خود ارضایی تحریک پذیری را به میزان زیادی افزایش می دهد از این رو تنها با این کار عطش خود را زیادتر کرده اند . فردی که به خود ارضایی اعتیاد دارد مطمئنا در زندگی زناشویی خود در رابطه جنسی با شریک خود دچار مشکل جدی خواهد شد این فرد از رابطه جنسی حقیقی به ارگاسم نخواهد رسید پس نخواهد توانست خود و شریک جنسی خود را ارضاء کند و از رابطه جنسی حقیقی لذت ببرد. این گونه افراد معمولا انسانهای سردی خواهند شد . از تاثیرات روحی اعتیاد به خود ارضایی می توان بی حوصلگی عدم تمرکز لاغری ناتوانی جسمی سردردهای میگرنی را نامبرد . اعتیاد به خودارضایی آسیب های زیادی از نظری جنسی به فرد وارد می سازد در خانمها می تواند باعث شود تا عمل لقاح و تخمک ریزی به درستی انجام نگیرد و یا هرگز صاحب فرزند نشوند و یا اینکه فرزند آنها ناقص به دنیا خواهد آمد . 

مطمئن باشید علائم منفی خود ارضایی از سنین جوانی آغاز می شود. پرخاشگری یکی از عوامل اعتیاد به خودارضایی می باشد.
کسانی که مبتلا به استمنا ( خود ارضایی ) هستند ، بعدها مبتلا به بیماری زود انزالی می شوند که این بیماری تاثیر بسیار منفی بر روابط زناشویی دارد و در بسیاری از موارد منجر به طلاق می گردد زیرا این افراد نمی توانند همسر خود را به اوج لذت جماع ( ارگاسم ) برسانند و این مسئله موجب سرخوردگی شدید زن می شود. پس لذت تمایلات واقعی جنسی را از خود و همسر خود نگیرید .

مهمترین عوارض خودارضایی ( استمنا ) :

* در دین مبین اسلام این کار حرام است و از گناهان کبیره به شمار می رود .
* خودارضایی حالت خواب آلودگی به همراه دارد .
* خود ارضایی باعث بهم ریختگی وضعیت فکری و هوشیاری انسان می شود .
* خود ارضایی بینایی را نیز تحت تاثیر قرار می دهد در مردان خارج شدن بیش از حد اسپرم باعث می شود تا در عمل لقاح قدرت بارگذاری اسپرم آنها کاهش یافته و از اینرو نتوانند صاحب فرزند شود .
* پوکی استخوان در دوران میان سالی برای خانمها و آقایانی که در دوران نوجوانی و جوانی اعتیاد به خودارضایی داشته اند امری بعید نمی باشد.
* خودارضایی بر غدد هیپوتالاموس مغز آسیب جدی به همراه دارد.
اعتیاد به خودارضایی آسیبهای زیادی به همراه دارد آیا ارزش آن را دارد برای لحظاتی لذت خود را از لذت حقیق یک رابطه جنسی محروم کنیم و به بدن خود آسیب وارد سازیم .
دکتر رابرت شروکلر یکی از محقیقن بزرگ و اساتید دانشگاه برلین در تازه ترین تحقیقات خود در مورد خودارضایی در ۲۷ سپتامبر ۲۰۰۶ رسما اعلام کرد اگر فردی قصد خودکشی دارد، اعتیاد خودارضایی می تواند در درازمدت باعث کاهش رشد تک تک سلولهای بنیادی در انسان شود مسلما می دانیم اعتیاد به خود ارضایی عاملی نیست که باعث مرگ انسان شود اما آسیب های زیادی به همراه دارد. 

چگونه می توان این عادت را ترک کرد ؟

روشی ساده و عملی

دوستان عزیز شما به عنوان فردی که قصد ترک خود ارضایی را دارید باید راههای زیر را به دقت انجام دهید همه با هم یعنی از یک گزینه نباید فاکتور بگیرید .

اولین قدم : 

از محیطی که در آن زمینه انجام عمل خود ارضایی را دارید دوری کنید مثلا معمولا این کار در تنهایی صورت می گیرد حتی زمانی که تحریک هم نشده اید، سعی نکنید زیاد تنها بمانید .

دومین قدم : 

زمانی که بیکار هستید یا زمانی که فکر های تحریک کننده به سراغ شما می آیند سعی کنید برای خود یک سرگرمی پیدا کنید و خود را مشغول سازید.

سومین قدم : 

اگر در هارد سیستم خود یا روی سی دی عکس یا فیلمهای غیر اخلاقی دارید، همه آنها را نابود کنید.

چهارمین قدم : 

حتی اگر شرایط بالا را هم رعایت کنید امکان دارد باز هم مرتکب خود ارضایی شوید و چون به این عمل اعتیاد داشته اید باید استقامت کنید و عواقب جبران ناپذیر آن را همیشه به یاد داشته باشید.

 منبع:www. parsiteb.com

  • یک دیدگاه
  • 2013-02-07
https://www.rahafun.com/?p=4659
 
تبلیغات ویژهرزرو جایگاه
 
دیدگاه ها

تمامی حقوق این سایت برای رها فان محفوظ است و هرگونه کپی برداری از مطالب و قالب پیگرد قانونی دارد . طراحی سایت و سئو : شیکنا