بیوگرافی پرستو گلستانی همسر سابق بهروز بقایی

بیوگرافی پرستو گلستانی همسر سابق بهروز بقایی
تبلیغات ویژهرزرو جایگاه

 

 

بیوگرافی پرستو گلستانی همسر سابق بهروز بقایی

پرستو گلستانی بازیگر زن سینما تئاتر و تلویزیون متولد ۱۱ خرداد ماه سال ۱۳۵۰ در تهران می باشد.

او لیسانس بازیگری و کارگردانی را از دانشگاه آزاد اسلامی گرفت و دوره دو سال و نیم بازیگری را در مدرسه هنر و ادبیات صدا و سیما گذراند. بازی در تئاتر را از سال ۱۳۶۵ در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تجربه کرد و بازیگری در سینما را از سال ۱۳۶۹ با فیلم مجنون کاری از رسول ملاقلی‌پور شروع نمود

وی همسر سابق بهروز بقایی که از بازیگران و فیلمنامه نویسان ایرانی می باشد است که چند سال پیش از یکدیگر جدا شدند و طلاق گرفته اند.

گلستانی همچنین در برنامه دورهمی ، از جدایی خود از همسرش گفت و اشاره کرد: به هر حال ما همگی به دنبال خوشبختی هستیم. راه‌های متفاوتی هم برای دست یافتن به این خوشبختی وجود دارد. یکی از این راه‌ها ازدواج و تشکیل خانواده است. اما گاه به جایی می رسی که می‌بینی آنچه را که می‌خواستی به دست نیاوردی و خب من هم نمی‌خواهم کسی را مقصر بدانم. بعضی وقت‌ها نمی‌شود و باید از صفر شروع کرد. خب من هم از صفر شروع کردم.

پرستو گلستانی تا کنون در سریالهای زیادی از جلمه : مرد دوهزار جهره,دردسرهای عظیم,همسران,به کجا چنین شتابان,مسیر انحرافی, قرعه و … به ایفای نقش پرداخته است..

وی همچنین در چند فیلم سینمایی نیز حضور داشته است

  • بدون دیدگاه
  • 2017-04-07
https://www.rahafun.com/?p=57509
 
تبلیغات ویژهرزرو جایگاه
 
دیدگاه ها

تمامی حقوق این سایت برای رها فان محفوظ است و هرگونه کپی برداری از مطالب و قالب پیگرد قانونی دارد . طراحی سایت و سئو : شیکنا