بیوگرافی و عکس های هادی ساعی

بیوگرافی و عکس های هادی ساعی
تبلیغات ویژهرزرو جایگاه

 

 

بیوگرافی و عکس های هادی ساعی

بیوگرافی و عکس های هادی ساعی

بیوگرافی :هادی ساعی متولد ۲۱ خرداد ۱۳۵۵ در شهر ری، قهرمان تکواندو جهان و المپیک و عضو چهارمین دوره شورای اسلامی شهر تهران است. او با به‌دست آوردن دو مدال طلا و یک مدال برنز، پرافتخارترین ورزشکار ایرانی در تاریخ بازیهای المپیک است. پدر و مادر هادی ساعی اهل روستای بنه کهل از توابع شهرستان بستان آباد در استان آذربایجان شرقی می‌باشند.

هادی ساعی در ۱۴ آبان ۱۳۸۷ خداحافظی خود را از دنیای قهرمانی اعلام کرد و در ۱۸ آبان ۱۳۸۷ پس از انجام یک مسابقهٔ نمادین با امید غلامزاده در خانه تکواندو چهار گوشهٔ تشک را بوسید و به‌طور رسمی از رقابت‌های تکواندو کنار رفت.

این شب های شاهد حضورش در سریال آمین در نقش یک مامور نیروی انتظامی می باشیم و  این اولین تجربه بازیگری اش می باشد.

در ادامه گفتگوی وی در مورد نقشش و حضورش در مجموعه آمین بخوانید :

قصه این سریال روایت‌گر موضوع اجتماعی جذابی است که اتفاقا با نیروی انتظامی نیز ارتباط دارد و درباره موادمخدر به تصویر کشیده شده است.

او درباره تفاوت بین پلیسی که ایفا کرده با پلیس‌های سریال‌هایی که تاکنون دیدیم، افزود: شاید تنها تفاوت این پلیس با سایر پلیس‌ها در انجام حرکات رزمی باشد.

قهرمان تکواندو جهان و المپیک ادامه داد: شاید برخی افراد بگویند انتخاب من برای ایفای نقش پلیس در سریال «آمین» به خاطر توانایی بدنی‌ام بوده است اما در اصل اینطور نیست. زمانی‌که پیشنهاد این سریال به من شد نقش و فیلم‌نامه را بسیار دوست داشتم و دیدم که می‌توانم با آن ارتباط برقرار کنم، ضمن اینکه توانایی بدنی هم در کنار این موضوع قرار داشت.

او ادامه داد: «آمین» تنها سریالی است که در ایران با دوربین «رد» گرفته شده و همین موضوع هم تا حدی کیفیت کار را بالا برده است، ضمن اینکه این اثر بازیگرهای خوبی هم دارد که من هم در کنار آنها به تجربیات بازیگری‌ام می‌افزایم.

هادی ساعی با اشاره به حضورش در فیلم سینمایی «پی ۲۲» به کارگردانی حسین قاسمی جامی نیز ادامه داد: زمانیکه پیشنهاد بازی در این فیلم شد، پیشنهادهای دیگری هم برای بازیگری داشتم، اما در واقع علاقه ای به ورود به این حوزه نداشتم و برای بازی در این فیلم هم حدود دو ماه با خودم کلنجار می‌رفتم که بازی کنم یا خیر.

وی اظهار داشت: در همین اثنی و زمانیکه فیلم نامه را خواندم و درباره‌اش با دوستان صحبت کردیم، کم کم برای حضورم در این اثرعلاقه‌مند شدم. قصه «پی ۲۲» درباره رشادت‌های دلاور مردان نیروی دریایی ارتش است و واقعیت‌های عینی را به تصویر کشیده است. همه اینها مرا ترغیب کرد تا در این اثر بازی کنم.

عضو شورای شهر تهران گفت: یکی از دلایل حضورم در این فیلم تقدیر از افرادی بود که در زمان جنگ حضور داشتند و از مرزهای آبی کشورمان دفاع کردند. دوست داشتم کاری کنم تا نقشی در ایثارگری‌های آن عزیزان داشته باشم و واسطه‌ای باشم تا زحمات آنها به تصویر کشیده شود.

او در ادامه بیان داشت: شخصیتی که من در این فیلم به جای ایشان بازی می‌کنم در قید حیات‌اند و من هم چند بار ایشان را از نزدیک دیدم و صحبت‌هایی هم بین ما صورت گرفت که بخشی از آنها موضوعات مختلف و بخش دیگرش نقشی که بازی کردم را در بر می‌گیرد. خوشحالم که ایشان هنوز زنده اند و دوست دارم تا زمانی که این افراد و بزرگ مردان کشورمان زنده هستند، از آنها تقدیر شود، نه زمانی که از این دنیا رفتند.

ساعی درباره اینکه به چه دلیل برای این نقش انتخاب شده، گفت: هیچ شباهت ظاهری بین من و این شخصیت (فرمانده تکاوران ارتش نیروی دریایی) که نقش او را ایفا کردم وجود ندارد و بیشتر به این دلیل که توانایی جسمانی بالایی دارم برای این اثر انتخاب شدم و تمام کارهایی که یک بدلکار می‌توانست انجام دهد را همگی خودم انجام دادم و در هیچ سکانسی نیز از حضور بدلکار استفاده نکردیم. حتی در برخی از صحنه ها تصویربرداری زیرآب را هم خودم انجام می‌دادم.

ساعی افزود: هم چنین عوامل این فیلم می‌گفتند برای ایفای چنین نقشی به دنبال فردی بودیم تا خود در زندگی شخصی‌اش مسئولیت اجتماعی خوبی داشته باشد، چرا که به هر حال این فرد پست مهمی در نیروی دریایی داشته است.

او درباره حضورش در حیطه هنر افزود: حالا که در حیطه هنر ورود پیدا کردم دوست دارم که کار کنم، اما خب هر پیشنهادی را قبول نمی‌کنم.

وی درباره اینکه در انتخاب نقش‌های‌تان چقدر تکواندو برایتان مهم است، گفت: اینکه نقشم حتما تکواندو کار باشد و یا نه برایم اهمیت آنچنانی ندارد. دوست دارم نقشی را ایفا کنم که واقعا به من مرتبط باشد و از این به بعد هم سعی می‌کنم تا در انتخاب نقش‌هایم حضور تکواندو دخیل نباشد.

  • بدون دیدگاه
  • 2017-02-21
https://www.rahafun.com/?p=57757
 
تبلیغات ویژهرزرو جایگاه
 
دیدگاه ها

تمامی حقوق این سایت برای رها فان محفوظ است و هرگونه کپی برداری از مطالب و قالب پیگرد قانونی دارد . طراحی سایت و سئو : شیکنا