بیوگرافی و عکس های محمدرضا گلزار

بیوگرافی و عکس های محمدرضا گلزار
تبلیغات ویژهرزرو جایگاه

 

 

بیوگرافی و عکس های محمدرضا گلزار

بیوگرافی و عکس های محمدرضا گلزار

در این لحظه ما برای شما دوستان خوب بیوگرافی کامل به همراه عکس های محمدرضا گلزار را آورده ایم تا باعث خوشحالی طرفداران ایشون شود…

محمد رضا گلزار فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۷۶ به عنوان گیتاریست آغاز کرده و سینما را در سال ۱۳۷۹ با بازی در فیلم سام و نرگس تجربه کرد.
وی با توجه به علاقه زیاد به دنیای مد و مدلینگ توانست در سال ۸۰ به عنوان اولین فتو مدل مرد در طول ۲۷ سال گذشته ظاهر شود و گامی موثر در این زمینه برداشته و فصلی نو را در صنعت تبلیغات ایران رقم بزند.

گلزار در کارنامه هنری خود بازی در فیلم های مختلفی را داشته و تا به امروز او رکورد دار بازی در پرفروش ترین فیلمهای تاریخ سینمای ایران است .
محمد رضا بازیگری و مدلینگ را در اولویت اصلی فعالیتهای خود قرار داده و در حال حاضر به عنوان یکی از شناخته شده ترین چهرهای سینمای ایران مشغول به کار است .
او به همراه خانواده اش ساکن اندیشه ششم محله  اندیشه است فرزند سوم خانواده است. محمدرضا گلزار عاشق ماشین BMW است . او عاشق بیلیارد است و هیچ کسی در بیلیارد رقیب او نتوانسته بشود یکی از هنرمندانی که اقای گلزار با او احساس راحتی می کنند و در مسافرتهای مشترک همیشه هم اتاقی با او هستند بهزاد محمدی است گیتار را بدون استاد یاد گرفته و چند شاگرد خصوصی هم دارد.نه استقلالیه ونه پرسپولیسی !!!! نه خونه ای در فرشته داره !!!!ونه به طور مجردی زندگی می کنه. الان هم ساکن منطقه سهره وردی است ودر کنار خانواده گرم وصمیمی اش زندگی می کنه. از مطبو عات فراری است و گریزون از حاشیه به طوری که حتی در مجلس تولد خواهر زاده اش شرکت نکرد تا مبادا حرف و حدیثی در موردش به وجود بیاد. به صدای کویتی پور علاقه بسیار بسیار داره در بین فیلم هایش بوتیک را خیلی دوست داره چرا که به گفته خودش ،جهانگیر همون محمد رضا گلزاره!

 

نام و نام خانوادگی:محمد رضا گلزار آذری

تاریخ تولد : ۱۱/۱/۱۳۵۶

تاریخ تولد شناسنامه اى : ۱/۱/۱۳۵۶

شماره شناسنامه : ۱۱۰

محل تولد : تهران ( بیمارستان پاسارگاد )

ساعت تولد : ۶ صبح

تحصیلات : فارغ التحصیل رشته ى مهندسى مکانیک سیالات از دانشگاه آزاد واحد تهران جنوب

تسلط بر زبان انگلیسی

او در یک خانواده شش نفری متولد شده است، پدر آقای گلزار ،پرویز گلزار ،مهندس مکانیک هستند  و مادر شان خانه دار هستند.او یک برادر بزرگ تر به نام علی رضا(مهندس عمران)،یک خواهر بزرگ تر به نام آتوسا (مترجم زبان آلمانی)ویک برادر کوچک تر به نام بردیا(مترجم زبان انگلیسی) دارد.

محل زندگی محمدرضا گلزار در حال حاضر خیابان شریعتی ،خیابان میرزاپور در دوران نوجوانی و قبل از آن او ساکن محله اندیشه ی ۶(خیابان سهروردی شمالی)بوده است.

محل تحصیل دوران ابتدایى ، راهنمایى و متوسطه : مدرسه ى شهید محمد منتظرى واقع در سهروردى

 

فعالیت های سینمایی

 

فیلم شناسی محمد رضا گلزار :

۱ – سام ونرگس __________ ایرج قادری-۱۳۷۹

۲ – زمانه  _______________ حمیدرضا صلاح مند- ۱۳۷۹

۳ – شام آخر  ____________ فریدن جیرانی- ۱۳۸۰

۴ – بالای شهر پایین شهر       اکبرجامی- ۱۳۸۰

۵ – بوتیک ____________    حمید نعمت الله- ۱۳۸۱

۶ – چشمان سیاه _______  ایرج قادری-۱۳۸۱

۷ – زهرعسل ___________ ابراهیم شیبانی-۱۳۸۱

۸ – ۱۳ گربه روی شیروانی __ عبدلعلی زاده-۱۳۸۲

۹ – کما _______________  آرش معیریان- ۱۳۸۲

۱۰ – گل یخ  ____________ کیومرث پوراحمد- ۱۳۸۳

۱۱ – شام عروسی _______ ابراهیم وحیدزاده-۱۳۸۴

۱۲ – آتش بس __________ تهمینه میلانی- ۱۳۸۴

۱۳ – تله _______________ سیروس الوند- ۱۳۸۵

۱۴ – کلاغ پر ____________ شهرام شاه حسینی-۱۳۸۶

۱۵ – توفیق اجباری ______  محمدحسین لطیفی- ۱۳۸۶

۱۶ – مجنون لیلی _______  قاسم جعفری-۱۳۸۶

۱۷ – مثل آن شب _______  شهرام میراب-۱۳۸۷

۱۸ – دو خواهر _________   حمد بانکی-۱۳۸۷

۱۹ – دموکراسی در روز روشن   عطشانی- ۱۳۸۸

و …

 

فعالیت های او در زمینه موسیقی

 

او فعالیت موسیقی خود را از سال ۱۳۷۶ به عنوان گیتاریست با گروه آریان آغاز کرد.او در نواختن گیتار،ارگ و پرکاشن مهارت دارد.

وی همچنین قصد داشت که با گروه دارکوب کارکند که به دلایلی این همکاری پیش از آن که آغاز شود ،پایان یافت

 

فعالیت های او در زمینه ورزشی

 

محمدرضا گلزار در زمینه های اسکی و والیبال فعالیت دارد و به ورزش های اسکی،والیبال،بیلیارد و شنا علاقه دارد.

او کارت مربیگری اسکی دارد.به گفته خود محمدرضا گلزار،وی از ۶سالگی والیبال را دنبال می کرده است.

وی  از سال ۸۳ کاپیتان تیم والیبال هنرمندان بود که مسابقات آن برای کارهای خیرخواهانه برگزار می‌شد اما از سال ۱۳۸۶ به خاطر اختلاف با مربی این تیم و مشغله کاری از تیم کناره گرفت.

در حال حاضر وی مربی بدن ساز تیم ارتعاشات صنعتی است.او از سال ۸۷ به درخواست آقای بهشتیان به تیم ارتعاشات صنعتی ملحق شد.

 

فتو مدل:

او با توجه به علاقه زیاد به دنیای مد و مدلینگ توانست در سال ۸۰به عنوان اولین مرد  فتو مدل در طول ۲۷سال ظاهر شود.

جزو اولین مدل هاى تبلیغاتى ایران بود که عکسش براى تبلیغات ایکات بر روى بیلبوردهاى تبلیغاتى رفت پس از اکران فیلم شام آخر در سال ۸۰ شرکت ایکات از رضا دعوت کرد و او  سال ۸۱ با این شرکت قرارداد بست و بعد از آن دوباره تمدید شد اما او دیگر حاضر به این تجربه ى تبلیغاتى نیست .

فعالیت های متفرقه

مدیریت Men’s Club

آدرس باشگاه محمد رضا گلزار

خیابان شریعتی، خیابان یخچال، بن بست زهره، پلاک دو

اطلاعات تکمیلی دیگر»»»»

بیوگرافی و عکس های محمدرضا گلزار

محمد رضا گلزار متولد ((۱/۱/۵۶ )) و اهل تهران می باشد

ساکن محله اندیشه تهران((سهروردی)) می باشدفرزند سوم خانواده است ، یک خواهر به نام آتوسا و دو برادر به نام های علیرضا و بردیا دارد فارغ التحصیل رشته مهندسی مکانیک و مجرد می باشد.و به زبان انگلیسی تسلط کامل دارد.پدرش نیز مهندس مکانیک استدر زمینه های موسیقیُ سینما و تبلیغات فعالیت دارد در نواختن گیتار،ارگ و پرکاشن مهارت دارد ومدتها تدریس گیتار می کرد به ورزش های والیبال،اسکی وشنا علاقه دارد در حال حاضر کاپیتان تیم والیبال هنرمندان است

از غذا ها قرمه سبزی و ماکارونی را دوست دارد.خودرو او یک BMW مشکی استرنگ های مورد علاقه او قهوه ای، سفید، کرم و مشکی است اولین بار توسط ایرج قادری برای بازی در فیلم سینمایی سام ونرگس دعوت شداز سوابق سینمایی می توان سام و نرگس، زمانه، شام آخر،بالای شهر پایین شهر،چشمان سیاه،بوتیک، زهر عسل، کما،سیزده گربه روی شیروانی،آتش بس،شام عروسی، و تله که در نوبت اکران است را می توان نام برد.  محمد رضا گلزار به عنوان مشاورهنری سازمان بهزیستی استان تهران برگزیده شد

وباز هم مطبوعات…این دوبازیگر ، از دیرباز همیشه با شایعات دست و پنجه نرم می‌‌کردند،‌ مطبوعات بهراحتی درباره کسی، چنان مطالبی می‌‌نویسند که اصلا به شخصیت فرد موردنظرنزدیک نیست،محمد رضا گلزار در این باره گفت : دیگر برایم این شایعات بی‌‌اساسعادی شده است، واصلا برایم اهمیتی ندارد ، او در ادامه گفت این نشریات تنها بهخاطرفروش بالاتر دست به چنین کارهایی دست می‌‌زنند و تیتر انتخاب می‌‌کنند، و جالب‌تراین که مردم هم متوجه شایعات و اخبار کذب این نشریات شده‌اند و برای آنها هم این شایعات عادی شده است.
***

شاید در تاریخ سینمای ایران پس از انقلاب هیچ بازیگری مانند «محمدرضا گلزار» خوراک و سوژه مطبوعات نشد… او بارها توسط این نشریات ازدواج کرد و جدا شد، درحالی که او زندگی آرامی را در کنار خانواده‌اش سپری می‌‌کند…
***
این روزها در بیشتر مطبوعات ایران، از ازدواج قریب‌الوقوع او با «مهناز افشار» مطالبی به چاپ می‌‌رسد که باعث تعجب همگان شده است… رضا گلزار داماد می‌‌شود،مهناز افشار عروس می‌‌شود، فیلم سینمایی «آتش‌بس»، به واقعیت نزدیک شد…رضا و مهناز در زمان تصویربرداری عاشق یکدیگر شده‌اند و…اما… یکی از نزدیکان رضا گلزار که همیشه با اوست، این خبر راتکذیب کردو گفت:چنین چیزی واقعیت ندارد، جالب است، این خبر را از شما می‌‌شنوم،وی درادامه می‌‌گوید: تا چندی پیش، دوستان و اقوام گاهی اوقات با من و یا رضا تماسمی‌‌گرفتند و این اخبار را به ما می‌‌دادند، اما حالا آنها هم تماس نمی‌‌گیرند،چونمی‌‌دانند این اخبار کذب محض است، دیگر آنان هم مثل ما عادت کرده‌اند.

اگر چنین چیزی هم صحت داشت،‌ هیچوقت، هیچ یک از دو طرف کاری نمی‌‌کردند کهاین موضوع شخصی به مطبوعات کشیده شود… ازدواج گلزار و افشار از کجا خبرشآمده، من هم نمی‌‌دانم او در ادامه گفت: عملکرد این نشریات باعث می‌‌شود کهبازیگران حس خوبی نسبت به مطبوعات نداشته باشند و به همین خاطر با نشریاتمصاحبه نکنند، مگر نشریاتی که معتبر بوده و اخبار آنان دقیق باشد.

بیوگرافی و عکس های محمدرضا گلزار

اکران تله:

پیش از این قرار بود ” تله ” در عید فطر اکران شود که متاسفانه بدلیل طولانی شدن برخی از مراحل فنی و همچنین تاخیری که در صدور پروانه نمایش برای فیلم بوجودآمد باعث شد ” تله ” به جدول اکران عید فطر نرسد و نمایش فیلم به زمانی دیگرموکول شود. بدین ترتیب متاسفانه” تله ” در عید سعید فطر به نمایش در نمی آید.این فیلم اولین شب ازدواج دو جوان را نشان که با یک تلفن تمام خوشی هایشان بهپایان می رسد و شادی خیلی زود جای خود را به ترس و دلهره می دهد وبعدا مشخصمی شود که آن فرد… .

بیوگرافی و عکس های محمدرضا گلزار

بیوگرافی و عکس های محمدرضا گلزار

بیوگرافی و عکس های محمدرضا گلزار

بیوگرافی و عکس های محمدرضا گلزار

بیوگرافی و عکس های محمدرضا گلزار

بیوگرافی و عکس های محمدرضا گلزار

بیوگرافی و عکس های محمدرضا گلزار

بیوگرافی و عکس های محمدرضا گلزار

بیوگرافی و عکس های محمدرضا گلزار

بیوگرافی و عکس های محمدرضا گلزار

  • ۱۵ دیدگاه
  • 2013-03-31
https://www.rahafun.com/?p=8686
 
تبلیغات ویژهرزرو جایگاه
 
دیدگاه ها
  1. ف قr گفت:

    اقای گلزار خیلی خوشگل و دوست داشتنی من خیلی دوستش دارم

  2. ف قr گفت:

    خدا به یکی همه چی میده به یکی هیچی نمی ده کار خداست چه میشه کرد

  3. کوثر گفت:

    خیلی خوش تیپ صداشم خیلی خوبه

  4. milad گفت:

    کی به ایران برمیگردی

  5. milad گفت:

    داش گلزار ماشالله چقدر جووونی

  6. محمد گفت:

    در رابط با ازدواج مهناز افشار با محمدرضا این خبر ب شدت تکذیب میکنم چون. مهناز افشار با پسر معاون آقای احمدی نژاد ب نامزی یک دیگر در آمده اند

  7. دنیز گفت:

    عاشقشم.خیلی خوشتیپ و خوش صداست…
    دوست دارم………… :star: :sidefrown: :hypnotized:

  8. adrina گفت:

    فقظ کسایی که داشتن پول وتو زندگی در کنارنداشتنش وسایرمشکلات وغم وغصه تجربه کردن میتونن باارزش بودن ویانبودنش وحس کنن

  9. adrina گفت:

    بعدشم قرارنیست که ادم تاطاهرزندگی کسی ودید بگه خوش به حالش مگه هرکی 2تالباس چلوخوری کرد تنش میشه گفت خوش بخته وغم وغسه نداره خدا میدونه بسیارند اشخاصی که غرق در ثروت وتجملاتن اما دل خوش ندارن وحسرت 1ثانیه داشتن زندگی من وشمارودارن……………………………..

    • admin گفت:

      آره این حرفتم کاملا درسته
      خیلی از ماها به پول خیلی بها میدیم و لازمه خوشبختی میدونیم.(البته خودمم یکم همینجوری ام)

  10. adrina گفت:

    درکل ازاشخاصی که تازندگی یه نفرومیبینن ومیگن خوش به حالش بدم میاد باباجون خب اون زحمت کشیده تارسیده به اینجا خب تو هم بکش دیگه خوش به حالت گفتنت چیه؟

  11. adrina گفت:

    زندگی میکنه که زندگی میکنه به ماچه؟

  12. داریوش گفت:

    دمش گرم . كارش درسته . كور بشه هركي نمي تونه ببينه و تحمل كنه و ميره آدم فروشي ميكنه

تمامی حقوق این سایت برای رها فان محفوظ است و هرگونه کپی برداری از مطالب و قالب پیگرد قانونی دارد . طراحی سایت و سئو : شیکنا