بیوگرافی شکیرا به همراه عکس جدید

بیوگرافی شکیرا به همراه عکس جدید
تبلیغات ویژهرزرو جایگاه

 

 

بیوگرافی شکیرا به همراه عکس جدید

عکس شکیرا shakira

بیوگرافی شکیرا + عکس

شکیرا همیشه کنترلی باور نکردنی بر روی کارهای خود داشته است به خصوص به عنوان یک هنرمند زن. او تقریبا تمام کارهایش را خود یا با کمک دیگران می نویسد و در این جریان شهرت زیادی به عنوان یکی از بلند پروازترین  ترانه سرایان موسیقی لاتین بدست اورده است.

بعد از به شهرت رسیدن در سرتاسر امریکای لاتین  شکیرا که خود اهل کلمبیا بود  به بزرگترین خواننده زن پاپ از زمان “جنیفر لوپز” ( که  درهای  موفقیت در زبان انگلیسی را گشوده بود) ، تبدیل شد. او به خاطر داشتن سبک پرخاش جو و متاثر از راک برجسته و مشهور بود …

زمانی که او اولین کار خود به زبان انگلیسی را در سال ۲۰۰۱ منتشر ساخت به سرعت به یکی از بهترین های پاپ تبدیل شد در حالی که  احساس عمیق و شاعرانه اش  و نیز از ویدئوهای گرم او کمک فراوانی می کند.

.

.
شکیرا مباراک” ( نام کامل: شکیرا ایزابل مباراک ریپول ) در۲ فوریه ی سال ۱۹۷۷ در کلمبیا در خانواده ای فقیر متولد شد. مادر او اهل کلمبیا و پدرش اهل لبنان بود بنابراین اودر کودکی هر دو نوع موسیقی را  از دو فرهنگ مختلف یاد گرفت. او همچنین بسیار به راک اند رول گوش می داد و گروه های Led Zeppelin و the Beatles و the Policeو the  Cure و Nirvana را گروه های  مورد علاقه ی خودمی داند.

.

.

او در سن هشت سالگی اولین ترانه ی خود را نوشت. او در یازده سالگی شروع به یادگیری نواختن گیتار کرد در همین سن ماجرایی برای او پیش امد و آن اخراج از گروه همخوانان مدرسه بود.(به این دلیل که او خیلی غلیظ می خواند و حقیقتا فراتر از یک گروه همخوانان معمولی!)
درسال ۱۹۹۰ و در سیزده سالگی شکیرا به امید تبدیل شدن به یک مدل به Bogotá رفت اما به جای آن قراردادی برای  ضبط موسیقی برای یک بخش سونی کلمبیا امضا کرد. اولین آلبوم او یعنی Magia شامل آهنگ هایی بود که او در طول پنج یا شش سال قبل نوشته بود  و در بر گیرنده ی اولین تلاش های او در این راه بود.هرچند که این آلبوم موفقیتی جهانی برای او در بر نداشت اما نام او را در کشورش بر سر زبانها انداخت.

.

.
او به خاطر طبیعت پاپ گونه ی کار بعدی اش که در سال ۱۹۹۳ با نام Peligro (خطر) منتشر شد ناراضی بود ، شکیرا مسیرش را برای مدتی تغییر داد و در سال ۱۹۹۴ به عضویت کمپانی نمایش های تلوزیونی “El Oasis” درآمد.
زمانی که شکیرا در سال ۱۹۹۵به ضبط موسیقی بازگشت کنترل بیشتری بر روی موسیقی خود نشان داد و بیشتر بر روی راک اند رول کار کرد _به علاوه طنین عربی_در میان کار پاپ لاتین او به چشم می آمد. اولین نتایج این کار”Pies Descalzos”(پای برهنه) بود که در سال ۱۹۹۵ منتشر شد و در ابتدا به کندی به فروش می رسید .

.

.
 آلبوم کم کم شروع به دریافت  تقدیرهای متفاوت برای  Estoy Aqui که موفقیت بزرگی در سرتاسر  امریکای لاتین و نیز اسپانیا کسب کرده بود، کرد. پس از پیشرفت” Pies Descalzos” او به ساختن مشتقات آن ادامه داد یعنی: “Dónde Estás Corazón” و “Antología” و “Pienso en Ti” و “Un Poco de Amor” و “Se Quiere, Se Mata”.البوم رتبه ی اول را در هشت کشور جهان کسب کرد و سرانجام در امریکا حدود ۳۰۰۰۰۰ نسخه به فروش رسید. شکیرا دو سال را به گردش و ترقی گذراند (او سرانجام در ۱۹۹۷ El Oasis را ترک کرد.).
شکیرا در جست و جوی موفقیت “امیلیو استفان” همسر گلوریا را که یک فرد موفق در موسیقی بود به عنوان مدیر و تهیه کننده ی کارهایش انتخاب کرد. حرکت او زمانی نتیجه داد که آلبوم بعدی  او در سال ۱۹۹۸با نام Dónde Están los Ladrones (دزد ها کجا هستند) موفقیتی بزرگ تری نسبت به قبلی کسب کرد.

.

.

مسئله ی دیگر این بود که حدود ۱۱هفته رتبه ی اول بیلبورد البوم های لاتین را داشت و دو رتبه ی اول در امریکا(در جدول لاتین) با Ciega, Sordomuda و “Tu”. هر چند که تراک اصلی البوم “Ojos Así” اشاره ای واضح به موسیقی عربی بود که او از پدرش آن را به ارث برده بود.
“Dónde Están los Ladrones” هنوز تاثیر گذارترین معرف شخصیت با اراده اوست. تجزیه و تحلیل شخصیت او ،او را در میان طرفداران زن او به چهره ای محبوب تر تبدیل می کند. زمانی که گلوریا استفان پیشنهاد داد تا “Ojos Así”را به انگلیسی ترجمه کند ، شکیرا تصمیم گرفت تا برای  داشتن  کنترل کامل بر روی کارهایش زبان انگلیسی را به خوبی یاد بگیرد تا بتواند خودش آنها را بنویسد.

عکس شکیرا shakira

در این زمان او صحنه را برای اجرایی در ” MTV Unplugged” که اولین کانال به زبان اسپانیایی بود اماده کرد. ” MTV Unplugged” به عنوان یک البوم درسال ۲۰۰۰ منتشر شد و برای دو هفته در صدر جدول لاتین قرار داشت و این سومین آلبوم او بود که به فروشی بیش از ۳۰۰۰۰۰ هزار کپی دست یافت و همچنین برنده ی جایزه ی Grammy به عنوان بهترین آلبوم پاپ گردید. در افتتاحیه ی مراسم انتخاب بهترین های موسیقی Grammy سال ۲۰۰۰ او به عنوان بهترین خواننده ی زن پاپ به خاطر : (“Ojos Así”) و بهترین خواننده زن راک به خاطر : (“Octavo Dia”) انتخاب شد.

شکیرا موهای بلند قهوه ای اش را، بلوند رنگ می کرد،عاشق Antonio de la Rua (پسر رییس جمهور سابق آرژانتین ) بود .
او پس از مدتی بر روی اولین آلبوم خود به زبان انگلیسی  با نام “Laundry Service “شروع به کار کرد.”هرگاه ،هرزمان” آلبوم بعدی او بود که دراواخر سال ۲۰۰۱ منتشر شد و او را در زبان انگلیسی نیز به یک ستاره تبدیل کرد.”Laundry Service”در جدول پاپ امریکا در جای سوم و “هر گاه ،هرزمان”نیز در بین ده آهنگ برتر قرار داشت.آلبوم بعدی او  در بین ده آلبوم برتر و در مکان نهم قرار داشت.کمتر از یک سال پس از انتشار ان “Laundry Service “سه برابر ۳۰۰۰۰۰ نسخه به فروش رسیده بود.بازبینیها  از “Laundry Service ” آن را به بخش های تاثیرگذارترانه های شکیرا به زبان انگلیسی تقسیم کرد اما تقریبا تمام آن ها مطابق تصورات ذهنی او بودند.

عکس شکیرا shakira

تور مسافرتی گسترده برای ساپورت “Laundry Service  “وقفه ای طولانی برای خواننده ایجاد کرد بنا بر این  مجموعه ی ریمیکس Laundry Service: Washed and Dried و آلبوم  (Live & Off the Record) (که در واقع ضبط شده ی اجرای زنده بود)  او به جای آلبومی جدید منتشر شد.

مدتی است که شکیرا خواننده سرشناس پاپ نامزدی اش را با پیکه، مدافع بارسلونا رسما اعلام کرده است.

عکس شکیرا shakira

عکس شکیرا shakira

عکس شکیرا shakira

عکس شکیرا shakira

عکس شکیرا shakira

عکس شکیرا shakira

عکس شکیرا shakira

عکس شکیرا shakira

عکس شکیرا shakira

عکس شکیرا shakira

عکس شکیرا shakira

عکس شکیرا shakira

عکس شکیرا shakira

عکس شکیرا shakira

عکس شکیرا shakira

عکس شکیرا shakira

  • ۲ دیدگاه
  • 2017-05-09
https://www.rahafun.com/?p=22530
 
تبلیغات ویژهرزرو جایگاه
 
دیدگاه ها
  1. رز گفت:

    وای ممنون!!!من خیلی شکیرا رو دوس دارم….

تمامی حقوق این سایت برای رها فان محفوظ است و هرگونه کپی برداری از مطالب و قالب پیگرد قانونی دارد . طراحی سایت و سئو : شیکنا