بوتاکس شما را فلج می کنید !

بوتاکس شما را فلج می کنید !
تبلیغات ویژهرزرو جایگاه

 

 

بوتاکس شما را فلج می کنید !

بوتاکس شما را فلج می کنید !

 عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت :  بوتاکس مدت زمان محدودی چین‌ها را مخفی می‌کند، افزود: از جمله عوارض بوتاکس فلج عضله است که ممکن است باعث افتادگی پلک، لب و … شود.

بیرقی طوسی عنوان کرد: تزریق ژل برای پرکردن نواحی فرورفته‌ پوست که بر اثر عمل جراحی یا تصادف ایجاد شده است، به کار می‌رود.

.

.

.

تزریق ژل به پوست ممکن است باعث بروز عفونت شود

 

وی با اشاره به اینکه تزریق ژل نباید با حجم زیاد صورت گیرد، اظهار کرد: در صورتی که ژل در حجم زیاد تزریق شود، ممکن است در نواحی مختلف عفونت ایجاد کند.

 

بیرقی طوسی خاطرنشان کرد: تزریق ژل به مقدار کم و متعدد احتمال بروز عفونت کمی دارد اما در صورت ایجاد، این عفونت غیر قابل تخلیه است.

 

وی در خصوص تزریق کورتن به پوست اذعان کرد: تزریق کورتن برای از بین بردن ضایعات پوستی یا ورم ایجاد شده بعد از جراحی بینی به کار می‌رود که نقش درمانی خوبی دارد و باید توسط پزشک متخصص انجام شود.

 

این فوق تخصص جراحی پلاستیک بیان کرد: تزریق کورتن به پوست می‌تواند موجب فرورفتگی شدید در ناحیه تزریق و سفید شدن سطح پوست شود.وی تصریح کرد: کلاژن یک ماده پرکننده است که برای از بین بردن اثر جوش، آکنه و چین‌های عمیق استفاده می‌شود و نباید خودسرانه تزریق شود زیرا ممکن است عوارضی برای فرد ایجاد کند.

 

عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد عنوان کرد: افراد قبل از تزریق این مواد باید با پزشک متخصص مشورت کنند تا با انتخاب درست با عوارض کمتری مواجه شوند به طور مثال پروتز برای گونه و تزریق چربی برای پر شدن لب مناسب است.

 

وی تاکید کرد: اثر تزریق این مواد در افراد مختلف متفاوت است به همین دلیل باید معایب و منافع تزریقات توسط پزشک متخصص سنجیده شود.

منبع : سلامت نیوز

  • بدون دیدگاه
  • 2013-08-19
https://www.rahafun.com/?p=20029
 
تبلیغات ویژهرزرو جایگاه
 
دیدگاه ها

تمامی حقوق این سایت برای رها فان محفوظ است و هرگونه کپی برداری از مطالب و قالب پیگرد قانونی دارد . طراحی سایت و سئو : شیکنا