بهترین غذا ها برای کاهش استرس 

بهترین غذا ها برای کاهش استرس 
تبلیغات ویژهرزرو جایگاه

 

 

بهترین غذا ها برای کاهش استرس 

استرس 

 

غذایی که می خورید و نوشیدنی که می نوشید می تواند ضربان قلبتان را چند برابر کند یا اینکه آرامشی را که مدت ها تجربه نکرده بودید، به شما هدیه کند. با کمک این راهنما شما می توانید برخی از خوراکی های اضطراب زا و برخی از خوراکی های اضطراب کش را بشناسید.

باید اسفناج بخورید: مصرف است که مى تواند کمبود منیزیوم مى کند. اسفناج یکى از گیاهانى دارند، به کاهش اضطراب کمک خوراکى هایى که منیزیوم بالایى بدنتان را جبران کند.

نوشیدنى نباید چاى پررنگ بخورید: چاى، نسکافه و قهوه اصلاً مى شود و ضربان قلبتان بالاتر کردنشان اضطراب شما بیشتر اما واقعیت این است که با مصرف این نوشیدنى ها آرامش بخشند، بسیارى از افراد تصور مى کنند زندگى شما نیستند. گرچه خوبى براى روزهاى پراسترس مى رود.

باید عرق کاسنى بخورید: کاسنى، بیدمشک و بهارنارنج را بهتر شدن حالتان، ما به شما عرق مى توانند اضطراب را کم کنند. براى عرقیاتى که طبع سرد دارند، توصیه مى کنیم. الاى قند موجود در نباید نوشابه گازدار بخورید: نه تنها میزان ب هم مى تواند شما را گرفتار اضطراب به این نوشیدنى ها اضافه مى شود نوشابه هاى گازدار، بلکه فسفرى که کند.

 

استرس 

 

باید برنج بخورید: مصرف خوراکى هایى که ویتامین B بالایى دارند، مى تواند به آرامش شما کمک کند. کاهش اضطراب شما مى تواند مؤثر مصرف برنج و نان سبوس دار در باشد.

  • بدون دیدگاه
  • 2017-08-25
https://www.rahafun.com/?p=69470
 
تبلیغات ویژهرزرو جایگاه
 
دیدگاه ها

تمامی حقوق این سایت برای رها فان محفوظ است و هرگونه کپی برداری از مطالب و قالب پیگرد قانونی دارد . طراحی سایت و سئو : شیکنا