بزرگ کردن آلت تناسلی مردان

بزرگ کردن آلت تناسلی مردان
تبلیغات ویژهرزرو جایگاه

 

 

بزرگ کردن آلت تناسلی مردان

jensiii 23 azr (4)

آیا بزرگ کردن آلت تناسلی مردان ممکن است؟
بسیاری از مردان به اشتباه فکر می‌کنند آلت تناسلی‌شان کوچک است، در حالی‌که در اغلب موارد این چنین نیست و اندازه آلت تناسلی آنها در حد عادی قرار دارد. طول میانگین آلت تناسلی نعوظ کرده 10 تا 15 سانتی‌متر است. اندازه آلت تناسلی در حالت شل ممکن است تفاوت بیشتری میان مردان داشته باشد. منظور این است که آلت تناسلی مردی که در حالت شل شده به ظاهر اندازه بزرگتری دارد، ممکن است در حالت نعوظ خیلی بزرگتر نشود و بر عکس آلت تناسلی کوچک در حالت شل شده، ممکن است در حین نعوظ بسیار بزرگتر شود.
مشکل دوم در برخی از مردان این است با وجود اینکه اندازه‌گیری نشان دهد که اندازه آلتشان طبیعی است، همچنان از کوچک بودن آن احساس ناراحتی می‌کنند، در این صورت ممکن است یک تشخیص روانپزشکی مطرح باشد: «اختلال بدشکل‌انگاری آلت تناسلی». یک بررسی اخیر نشان ‌می‌دهد که اکثریت مردانی که به دنبال جراحی برای بزرگ کردن آلت تناسلی هستند، به این عارضه مبتلا هستند. این افراد اغلب از نتیجه عمل کمترین رضایت را دارند.
— شیوه‌های تبلیغ‌شده
1. پمپ خلا: یکی ار روش‌های معمولی است که برای بزرگ کردن آلت تبلیغ می‌شود. مرد آلت تناسلی‌اش را به درون استوانه‌ای فرو می‌برد که به پمپی متصل است که هوا را می‌مکد. خلائی که به این ترتیب به وجود می‌آید، خون بیشتری را به درون آلت می‌کشد و آن را به حالت راست‌کرده و اندکی بزرگ‌تر در می‌آورد. بعد با قراردادن یک حلقه سفت در انتهای آلت مانند یک تورنیکه از خروج خون از آلت جلوگیری می‌شود.

 

در واقع پمپ‌های خلا یک استفاده پزشکی واقعی دارند: کمک کردن به مردان دچار اختلال نعوظ یا راست شدن آلت، اما این پمپ‌ها اثری مداوم بر اندازه آلت ندارند. هنگامی که حلقه برداشته شود، طول آلت به حالت عادی باز می‌گردد. این پمپ‌ها عوارضی هم ممکن است ایجاد کنند از جمله اختلال نعوظ گذرا، تاول پوستی، کبودی، پاره شدن رگ‌های خونی و تغییر رنگ و ضخیم شدن پوست. حلقه‌ نباید بیشتر از 20 تا 30 دقیقه به دور آلت انداخته شود، چرا که استفاده طولانی‌تر آن ممکن است در نهایت به آسیب بافتی آلت منجر شود.
2. ورزش، وزنه و سایر وسایل: اول از همه باید بدانید که با انجام ورزش نمی‌‌توان آلت تناسلی را مثلا مانند عضلات جلوی بازو حجیم کرد. آلت تناسلی یک عضله نیست. همچنین وسایلی در بازار عرضه می‌‌شود که با متصل شدن به آلت گاهی تا 8 ساعت در روز آن را تحت کشش قرار می‌دهند. خطرات این روش‌ها شامل احتمال پارگی بافتی، آسیب به رگ‌ها و خونریزی و سایر مشکلات است.
3. قرص‌ها، مکمل‌ها و کرم‌ها: انواعی از کرم‌های حاوی داروهای گیاهی گوناگون از یوهیمبین ( که گاهی به نام ویاگرای گیاهی تبلیغ می‌شود)، جین‌سینگ و غیره نیز برای بزرگ کردن آلت فروخته می‌شوند. این فراورده‌ها نیز هیچ اثری بر اندازه آلت ندارند.
— جراحی بزرگ کردن آلت تناسلی
جراحی بر خلاف روش‌های ذکر شده در بالا می‌تواند آلت را بزرگ کند، اما جراحی هم خطرات خاص خودش رادارد و نتایج آن ممکن است مطابق انتظارات فرد نباشد.یک بررسی در سال 2006 نشان داد که جراحی به طور میانگین کمتر از 2.5 سانتی‌متر می‌تواند طول آلت را افزایش دهد.

 

دو روش اصلی برای بزرگ کردن آلت وجود دارد:
1) بریدن رباط متصل کننده آلت به استخوان لگن بعد تحت کشش قرار دادن روزانه آلت.
2) برداشتن چربی از سایر نقاط بدن و تزریق آن به درون آلت برای حجیم کردن آن. این عمل جراحی عوارض خاص خود را دارند و ممکن است در نهایت فرد از نتیجه راضی نباشد.
یک بررسی در اروپا نشان داد از 42 مردی که این اعمال را انجام داند، تنها 35 درصدشان از نتیجه عمل راضی بودند و 50 درصد این مردان خواستار جراحی مجدد بودند.

  • ۸ دیدگاه
  • 2015-01-13
https://www.rahafun.com/?p=46350
 
تبلیغات ویژهرزرو جایگاه
 
دیدگاه ها
  1. رضا گفت:

    باسلام و عرض خسته نباشید.
    بنده نوزده سال سن دارم و میخواهم آلت ۱۴سانتی ام بزرگتر شود.برای آینده ام نگرانی دارم.لطفا کمکم کنید چون به دغدغه ای برایم تبدیل شده است…

  2. رضا گفت:

    سلام
    جلق زدن تعثیری براش نداره

  3. وحید گفت:

    با سلام روش اول و بریدن رباط متصل آیا عوارضی دارد اگر ندارد چگونه و کجا میتوان اینکار را انجام داد؟

  4. بهزاد گفت:

    سلام سایز من 22سانت هست بازم بزرگ میشه

تمامی حقوق این سایت برای رها فان محفوظ است و هرگونه کپی برداری از مطالب و قالب پیگرد قانونی دارد . طراحی سایت و سئو : شیکنا