بدست آوردن زیبایی طبیعی پوست صورت با طب سوزنی

بدست آوردن زیبایی طبیعی پوست صورت با طب سوزنی
تبلیغات ویژهرزرو جایگاه

 

 

بدست آوردن زیبایی طبیعی پوست صورت با طب سوزنی

طب سوزنی

طب سوزنی حدود ۱۵۰۰ سال قبل، از چین به ژاپن آمد، اما این روش درمان سنتی اکنون به عنوان رمزی برای زیبایی در حال بدست آوردن محبوبیت های تازه ای است.

همانطورکه دوره های درمان مربوط به زیبایی صورت بیش از پیش به سمت استفاده از مواد غیر شیمیایی و درمانهای سنتی متمایل می‏شوند،زنان در نمایشگاهی به نام “دنیای زیبایی ژاپن” صف کشیدند تا طب سوزنی را امتحان کنند. فواید درمانی طب سوزنی زمان زیادی است که شناخته شده است…

 

طب سوزنی,طب چینی,طب سنتی,درمان با طب سوزنی

 

تاکشی کیتاگاوای متخصص طب سوزنی می گوید: فرو کردن سوزنهای نازک در صورت، قدرت طبیعی التیام بخشی پوست صورت را تقویت می کند. 

 

طب سوزنی,طب چینی,طب سنتی,درمان با طب سوزنی

 

آقای تاکشی کیتاگاوا، یک متخصص طب سوزنی ژاپنی می گوید:

“طب سوزنی زیبایی یک روش پزشکی یا  عمل جراحی نیست. ما در این روش از قابلیت های درمانی که ارگانهای بدن هر شخص به طور طبیعی دارد بهره می گیریم و عامل اصلی نازیبایی پوست صورت را بر طرف می کنیم،و همانطوری که میل عموم مردم به درمان “زیبایی طبیعی” گرایش دارد،  روش طب سوزنیِ ژاپنی به خوبی مورد قبول مردم ژاپن به خصوص خانم ها می‏شود.”

با توجه به اینکه با فروش بالغ بر ۱۵ بیلیون دلار تنها در یک سال اخیر، ژاپن بازار شماره ۲محصولات و خدمات زیبایی در دنیا است.

صدور مجوز طب سوزنی ۱۳۰ سال پیش در دوره می جی ژاپن آغاز شد. کیتاگاوامی می گوید: درمانجویان مراجعه کننده زیبایی که عمدتاً حدود ۳۰ سال دارند، با توجه به گرانی و ناسالم بودن لوازم آرایشی یا پوست کشی های صورت، روز به روز به درمان با طب سوزنی امیدوارتر می شوند.

خانم ریه هایاشیدا، یک مراجعه کننده برای زیبایی با طب سوزنی می گوید:

طب سوزنی زیبایی با جراحی پلاستیک فرق می کند. خطر ناکامی درمان و معیوب شدن پوست را ندارد. همچنین از توانایی ذاتی بدن انسان که هماهنگی ارگانهای بدن و انرژی حیاتی می باشد برای به وجود آوردن زیبایی ضورت استفاده می کنند. به همین دلیل است که من آن را می پسندم و نتیجه ی بسیار خوبی گرفته ام.

 

در ژاپن حدود ۴۰ هزار متخصص طب سوزنی مجوز گرفته اند و بیش از ۱۵۰ مدرسه  که اغلب روی کاربردهای سنتی طب سوزنی متمرکز بودند وجود دارد ، اما هنگامی که کاربرد آن در پوست کشی صورت مشاهده شد، استفاده از وسایل آرایشی و بوتاکس و تزریق ژل نیز بیش از پیش کنار گذاشته شد.

طب سوزنی,طب چینی,طب سنتی گیاهی,درمان با طب سوزنیموارد درمان زیبایی صورت که می توان از روش طب سوزنی ژاپنی و طب چینی انجام داد:

لیفتینگ و برطرف کردن افتادگی پوست صورت،گونه گذاری طبیعی صورت،برطرف کردن چین و چروک صورت، بر طرف کردن خط عمیق اخم پیشانی و لبخند و خط دور لب،بزرگ کردن لب،بر طرف کردن جوش یا آکنه ی صورت و جای مانده ی جوش صورت و بدن،بر طرف کردن تیرگی و گودی زیر چشم و پف زیر چشم،بر طرف کردن پف زیر چشم،بر طرف کرد منافذ باز پوست و خالهای سیاه زیر پوست،بر طرف کردن لک های صورت،بر طرف کردن غبغب و افتادگی پلک برای بعضی از افراد.

تمام این نا زیبایی های پوست صورت را می توان با درمان طب سوزنی چینی و ژاپنی و همچنین استفاده از روشهایی مکمل در طب چینی که برای کلاژن سازی و بر طرف کردن سریع نازیبایی صورت موثر خواهد بود استفاده کرد تا حداقل ۵ تا ۱۰ سال جوانتر به نظر برسید و ماندگاری بسیار خوبی هم برای فرد خواهد داشت.

 

طب سوزنی,طب چینی,طب سنتی گیاهی,درمان با طب سوزنینمونه ای از بر طرف کردن گودی زیر چشم و خط اخم:

 

طب سوزنی,برطرف کردن گودی زیر چشم,برطرف کردن خط اخم,درمان با طب سوزنی

 

طب سوزنی,طب چینی,طب سنتی گیاهی,درمان با طب سوزنینمونه ای از بر طرف کردن پف زیر چشم بعد از ۵ تا ۱۰ جلسه،این فرد ۳۵ ساله است

 

طب سوزنی,برطرف کردن پف زیر چشم,برطرف کردن پف زیر چشم با طب سوزنی

 

طب سوزنی,طب چینی,طب سنتی گیاهی,درمان با طب سوزنیاما با درد و ترس از طب سوزنی برای زیبایی صورت چطور می توان درمان کرد:

افرادی هستند که تصور می کنند استفاده از سوزن برای درمان روی صورت درد دارد یا خون می آید یا اینکه خطراتی برای آنها دارد.قابل توجه این افراد به خصوص خانم ها که بیشترین حسی که در حین درمان روی صورت دارید،احساس آرامش و خواب می باشد.و بهتر است بین سایر روشهای دیگر زیبایی طبیعی ترین و به صرفه ترین را با توجه به شرایط انتخاب کنید.  

 

 

سوزن های کوچکی که افراد مبتلا به چاقی و عدم تناسب اندام را امیدوار کرده است:

 

 

 هیچ چیزی به اندازه چاقی موجب آزردگی فرد نمی‌شود تا جایی که برای رفع آن دست به دامن هر روش و توصیه‌ای از جمله قرص‌های لاغری تا دستگاه‌های مختلف شده‌اند؛ اما آنچه امروز در دل آنها نور امیدی ایجاد کرده، لاغری با استفاده از سوزن‌های کوچکی است که البته بسیار نازک هستند و برای درمان های مختلف و تسکین درد در قسمتهایی از بدن فرو می روند.

 

 البته نه فقط آلرژی، آرتروز، میگرن، درد دست و شانه و گردن،بیماریهای زنان ، روحی روانی و غیره،بلکه آنچه امروز بیش از هر چیز توجه افراد را به این روش درمانی جلب می کند، تاثیرات آن در رفع چاقی است که البته این مسئله نیز مانند بسیاری از موارد مورد نزاع پزشکان طب سنتی و مدرن قرار گرفته است به گفته متخصصان و کارشناسان طب سوزنی در این شیوه، درمانگر با استفاده از سوزن هایی به کاهش سایز و لاغر شدن برخی از اندام‌ها مانند شکم و پهلو‌ها،سینه ها و سایر قسمتها می‌پردازد؛ به گونه ای که با تحریک اندام مورد نظر به کلاژن‌سازی‌، جمع شدن،رفع سلولیت و کاهش سایز آن قسمت کمک می‌کند و بیمار پس از گذراندن دوره درمانی خود می‌تواند شاهد کاهش وزن و کاهش و افزایش سایز در موضع مورد نظر باشد.

 

 

طب سوزنی,طب چینی,طب سنتی گیاهی,درمان با طب سوزنیطب سوزنی ۷۰ درصد از اشتهای کاذب فرد را از بین می‌برد و موجب کنترل ریزه خواری ها و درمان چاقی عمومی و موضعی می شود:

طب سوزنی اشتهای فرد را کم می کند و ۷۰ تا درصد اشتهای کاذب وی را از بین می برد و همین امر باعث کاهش وزنش نیز می شود. طب سوزنی سوخت و ساز بدن و تجمع چربی ها در قسمتهای بدن را تنظیم می کند و به همین دلیل فرد ضمن کاهش وزن، دچار سستی و ضعف بر خلاف بعضی از رژیمهای غذایی نمی شود؛ در صورتی که این کار توسط متخصص مربوطه انجام گیرد هیچ عوارضی از جمله ریزش مو ،آسیب رسیدن به ارگانهای بدن و غیره برای فرد ندارد، همچنین این روش درمانی چاقی های موضعی را نیز از بین می‌برد که یکی از موارد شایع در جامعه ی ما می باشد . 

البته قابل توجه شما که درمان با طب سوزنی و روش امبدینگ در ابتدا باعث کاهش سایز موضعی بیشتر و به مرئر کاهش وزن بدن را در پی دارد.

زیرا بیشتر چاقی ها برای تجمع چربی در بدن است که این چربی ها وزن کمتری نسبت به ماهیچه دارند و بعضی از مردم اینها را با هم یکی می دانند.

در درمان با طب سوزنی تعداد جلسات و دوره مورد نیاز برای لاغری بستگی به نوع، مدت و میزان چاقی دارد،که معمولا”بین ۱۵ تا ۲۰ جلسه حداقل دوره زمانی مورد نیاز برای از بین رفتن چاقی در فرد است و پس از ثابت شدن حالت بی‌اشتهایی، جلسات به مرور در فواصل زمانی بیشتر برگزار می شود.

البته در افراد مختلف این جلسات کمتر و یا بیشتر خواهد بود،شرایط سنی و شرح اعلام وضعیت استفاده فرد از سایر روشهای لاغری دیگر نیز مهم است که در مشاوره ی حضوری می توان نتیجه ی بهتری را در مورد تعداد جلسات درمان مشخص کرد.

تاثیر طب سوزنی در لاغری افراد به هیچ وجه به دلیل اثرات القایی در فرد نیست، اثرات بی اشتهایی ناشی از طب سوزنی از یک تا سه سال و شاید بیشتر که بستگی به تغییر سبک زندگی دارد، در فرد باقی می ماند و پس از پایان دوره به هیچ وجه اشتهای فرد به غذا خوردن بلافاصله بر نمی گردد، در حالی که در روش رژیم درمانی ،فرد پس از قطع کردن رژیم غذایی، اشتهای دو برابری برای غذا خوردن دارد و همین امر باعث بازگشت چاقی می شود و اگر تکرار شود باعث سلولیت و سفت شدن چربی های بدن و اینکه به راحتی دیگر فرد با این رژیم ها و سایر روشها به لاغری ماندگار نمی رسد. 

 

 

طب سوزنی,طب چینی,طب سنتی گیاهی,درمان با طب سوزنیکاهش سایز یا کاهش وزن با طب سوزنی ؟ یا هر دو؟

طب سوزنی می تواند با افزایش التهاب در بدن سبب افزایش سوخت چربی , کاهش وزن و سایز گردد. کاهش وزن بدست آمده تاثیر بسیار خوبی روی دردهای اندام تحتانی  , کمر و برخی از بیماریهای هورمونی (PCO ) می گذارد . اخیرا چربی های اضافی  شکمی را به عنوان یک کانون تولید هورمون در نظر می گیرند .این چربی ها  در خانم های جوان می تواند سبب بیماریهای متعددی گردد که ممکن است به صورت بی نظمی عادت ماهانه یا نا باروری بروز کند.در بیماران سنین بالاتر, دیابت بیشتر شیوع پیدا می کند. کاهش وزن می تواند تاثیر بسیار خوبی روی این نوع بیماریها داشته باشد. در این نوع  بیماریها ,کاهش وزن بسیار مهمتر از کاهش سایز است.

از نگاه مردمی :کاهش سایز شاید فقط دلیل زیبایی داشته باشد ولی چنین نیست .  مطالعات نشان داده است که افزایش سایز شکمی اثر مستقیمی روی افزایش درصد بروز بیماریهای قلبی عروقی ,دیابت نوع دو و سندروم متابولیک  و بیماریهای متعدد دیگری دارد . کاهش سایز  در کنار اثر مثبتی که روی روان بیمار  میگذارد  میتواند سبب جلوگیری از بروز زود هنگام بیماریهای فوق گردد .

آیا گرفتن رژیم غذایی ,در کنار طب سوزنی, خوب است ؟ پس دیگر چرا طب سوزنی کنم؟

این سوالی است که غالبا در ذهن مطرح می شود , که چرا همراه طب سوزنی  باید رژیم بگیرم؟ نکته مهم اینجاست که طب سوزنی سوخت بدن شما را بالا می برد  ,در نتیجه سبب کاهش وزن به دلیل افزایش سوخت می گردد. حال اگر شما دائما با افزایش خوراک مقدار ورودی غذا را افزایش دهید , این غذا جایگزین وزن کم شده میگردد  و وزن با سرعت کمتر کاهش می یابد چون هر چند که سوخت بدن افزایش یافته ولی ورودی غذا کاهش نیافته است. حالا اگر با طب سوزنی وزن کم شود و با کنترل غذا ,شما وزن را دوباره جایگزین نکنید , با سرعتی دو برابر یک شخص عادی می توانید وزن کم کنید.

چاقی تا چه اندازه می تواند برای سلامتی خطرناک باشد؟

در بین بیماریهای قابل پیشگیری، مرگ ناشی از چاقی مفرط، بعد از مرگ ناشی از دخانیات رتبه دوم رادارد. در مجموع طول عمر افراد چاق در مقایسه با افراد غیر چاق بطور متوسط ۵/۱۰ سال کمتر است.

چگونه متوجه شویم که آیا چاق هستیم و یا وزن مناسبی داریم؟

در واقع هر وزن غیر مناسب و غیر ایده آل را اضافه وزن و یا چاقی می گوئیم. برای اندازه گیری وزن مناسب ار فرموا BMI استفاده میگردد.

Body Mass Index) BMI) یا حجم توده بدن مساوی است با وزن ( به کیلو گرم) تقسیم بر مجذور  قد( به متر)BMI = وزن به کیلوگرم / مجذور قد ( به متر).

اگر وزن بالای خود را کاهش ندهیم چه بیماریهایی در انتظار ما است؟

شیوع بیماریهای همراه مثلا آسم در۲۵% افراد چاق،  پرفشاری خون در بیش از ۳۰% افراد،  بالا بودن قند خون در ۲۰% افراد به دنبال عدم تحمل گلوکز ، بازگشت محتویات معده به مری (رفلاکس) در۳۰- ۲۰ درصد افراد، اختلالات هورمونی در خانمها، کبد چرب، فشار خون بالا و افزایش چربی خون که عوامل خطر برای ابتلا به بیماریهای قلبی میباشند، کاهش اعتماد به نفس این بیماران و نارضایتی از  وضعیت ظاهر خود عواملی هستند که لزوم درمان اصولی را در این افراد نشان میدهد.            

طب سوزنی چگونه سبب کاهش وزن می شود ؟

– طب سوزنی با کاهش اشتها و افزایش احساس سیری(تاثیر روی مرکز هیپوتلاموس مغز), بهبود حرکت روده ها وکاهش یبوست, ایجاد آرامش ذهنی( تا ثیرات ضد اضطرابی) هورمونهای ترشح شده در هنگام اضطراب ونگرانی چاق کننده می باشند و بهبود خواب سبب کاهش وزن می گردد.

آیا در کاهش وزن با طب سوزنی رعایت رژیم غذایی الزامی است ؟

خیر ، در مواردی که  بیمار قادر به رعایت رژیم غذایی نباشد طب سوزنی می تواند به تنهایی موثر باشد  ولی با سرعت کمتر.

چه مدت طول می کشد تا وزن و سایز کاهش یابد؟

معمولا در بیشتر افراد, در هفته  اول یا دوم درمان, کاهش وزن و سایز آغاز می شود.

آیا می توان سایز را به صورت موضعی با طب سوزنی کاهش داد ؟

بله همانتطور که در این مقاله گفته شده، می توان سایز قسمتهای مختلف بدن را با طب سوزنی کاهش داد و بسته به نوع چاقی متفاوت می باشد.

طب سوزنی در درمان چاقی برای چه کسانی مناسب است؟

۱٫ افراد با چاقی ساده .

۲٫افراد مبتلا به درد کمر یا زانو که نمیتوانند ورزش کنند و باید وزن خود را کم کنند.

۳٫بیماران دیابتی با وزن بالا .

۴٫بیماران چاقی که اخیرا فشار خون بالا داشته اند.

۵٫همه کسانی که کاهش وزن می تواند علاوه بر بهبود زیبایی ظاهری در درمان مسائل پزشکی آنها نیز کمک کننده باشد. 

آیا طب سوزنی  در افرادی که درد زانو دارند و  نمی توانند ورزش کنند, می تواند سبب کاهش وزن گردد؟

بله، بدون ورزش نیز می توان وزن خود را با طب سوزنی کاهش داد ولی با سرعت کمتر.

نکته اینکه قرار نیست بیمار  تا آخر عمر هر روز طب سوزنی شود پس بهتر است یاد بگیرد که غذای خود را کنترل کند تا دوباره آرام آرام چاق نشوید.

یکی از مهمترین مسائل مطرح در خصوص طب سوزنی انجام این روش درمانی توسط افراد متخصص و در مراکز درمانی معتبر است،  در حالی که امروزه بسیاری از پزشکان که مبادرت به انجام طب سوزنی می‌کنند از فلسفه و دانش کهن آن اطلاعی ندارند و بدون تشخیص صحیح، تنها به کم کردن اشتهای بیماران می پردازند، این افراد ضربه مهلکی به این طب وارد می‌آورند؛ زیرا بیماران را نسبت به این طب بدبین می‌کنند.

مسلماً مسئله اصلی، انجام این کار توسط فرد متخصص است و پزشکی که به طب سوزنی اقدام می کند باید تمامی نقاط موثر و چگونگی تاثیرگذاری آنها را بشناسد. 

علاوه بر نقاط موثر، مسائلی چون چرخش، عمق و مدل سوزن زدن در تاثیرگذاری این روش از اهمیت بسزایی برخوردار است و در همین راستا باید توسط فرد متخصص انجام گیرد. قابل ذکر است که در ایران اقدامات بسیار خوبی در جهت توسعه طب سوزنی انجام شده است، و طب سوزنی بیشتر از طب سنتی  مورد توجه قرار گرفته و روی آن کار شده است و آموزشهایی نیز برای سایر پزشکان عمومی در نظر گرفته شده است.

 اما در مقابل این اظهارنظرها موضع گیری های متخصصان طب مدرن یا غربی نیز قابل توجه بوده و نزاع قدیمی طب سنتی و مدرن در این مورد نیز به خوبی نمایان است؛ به طوری که متخصصان و کارشناسان تغذیه در طب مدرن تاثیر طب سوزنی در رفع چاقی را تاثیری کوتاه مدت، القایی و موقت می دانند.

لازم هست که بدانید مهمترین اقدام برای لاغر شدن افراد، علاوه بر درمان با طب سوزنی و روش امبدینگ، اصلاح شیوه زندگی و روش اصلاح تغذیه ای فرد است که این نکات به شما گفته خواهد شد تا درمان ماندگار تری را بعد از رسیدن به تناسب اندام داشته باشید..    

طب سوزنی,طب چینی,طب سنتی گیاهی,درمان با طب سوزنیزیبایی بدن و داشتن تناسب اندام بدون عارضه و خطر که شما می خواستید با طب سوزنی و روش امبدینگ و سایر روشهای مکمل در طب چینی امکان پذیر است:

در طب چینی برای درمان زیبایی بدن به صورت موضعی سعی می شود تا ریشه ای درمان شود و رژیم های پاکسازی و سم زدایی بدن برای نتیجه بهتر برای فرد در نظر گرفته می شود و از طب سوزنی و روش امبدینگ برای درمان و طب گیاهی و سایر روشهای طب چینی برای اثر بخشی سریعتر و رسیدن به تناسب اندام در کمترین زمان ممکن انجام می شود.

این روشها می تواند به خوبی و ماندگاری بالا،باعث بزرگ و کوچک کردن و سفت کردن سینه ی فرد،باسن،کوچک کردن بازوها و افتادگی پوست بازو،کاهش سایز پهلو، شکم و ران و همچنین می توان سلولیت پوست را از بین برد.

تعداد جلسات برای درمان چاقی عمومی و موضعی مورد نظر و همچنین قسمتهای ذکر شده در این گزارش حدودا” بین ۱۵ تا ۲۰ جلسه در نظر گرفته می شود و مواردی هم برای اصلاح تغذیه و سبک زندگی به فرد داده می شود تا این تناسب اندام و رسیدن به لاغری برای فرد مورد درمان ماندگاری خوبی داشته باشد و دیگر نیاز به رژیم های غدایی مکرر و پکیج های لاغری و جراحی نداشته باشد.

در خصوص نتیجه ی درمان و تعداد جلسات دقیق تر بهتر است که یک جلسه مشاوره ی حضوری با پزشک مربوطه داشته باشید.

چگونکی عملکرد طب سوزنی برای فرم دادن سینه ها و عدم نیاز به جراحی یا پروتز:

بر اساس طب چینی، سالم و بدون مشکل بودن سینه ها به طور عمده از دیدگاه فیزیولوزیکی به عملکرد طبیعی کلیه، طحال و کبد با هورمون های جنسی، تغذیه و ذهن بستگی دارد. دلیل کوچکی، آویزان بودن و فرو رفتگی نوک سینه را می توان اختلال یا ناهماهنگی این اندامها دانست. سایر ارگان ها از جمله قلب و ریه ها نیز می توانند سینه ها را به طور غیر مستقیم تحت تاثیر قرار دهد.

بنابراین رسیدن به زیبایی و بزرگی سینه ها  به وسیله طب سوزنی تنها یک مسئله بی اهمیت نیست. ابتدا به تجزیه و تحلیل بیمار و بررسی عوامل درونی او می پردازیم و سپس بر این اساس درمان را آغاز می کنیم. 

زیبا سازی سینه ها به وسیله طب سوزنی از بخش های داخلی سینه شروع می شود و از طریق مکانیسم های زیر به دست می آید:

•افزایش گردش خون و لنف؛

•افزایش رشد بافت های خود سینه؛

•تقویت رباط ها و افزایش قابلیت ارتجاعی پوست؛

•بازیابی هورمون های جنسی و تعادل روانی؛

•بهبود تغذیه و از بین رفتن مشکلات زنانگی؛

آیا شما یکی از داوطلبین بزرگ کردن سینه به وسیله طب سوزنی هستید؟

بر خلاف جراحی ایمپلنت سینه ها ، که ممکن است باعث عوارضی چون عفونت، خونریزی، واکنش سیستم ایمنی بدن، خوب نشدن جای زخمها، پس زدن مواد ایمپلنت توسط بدن، کوچک شدن یا پارگی آنها، جایگزینی و برداشتن آنها شود، طب سوزنی بدون درد و جای زخم و به شکلی کاملا طبیعی اندازه ی سینه ها را بزرگ می کند. داوطلبین زیبا سازی سینه به وسیله طب سوزنی عمدتا خانم های بین شانزده تا پنجاه و پنج سال هستند که می خواهند از یک روش غیر از جراحی برای بهبود و زیباسازی شکل سینه هایشان استفاده کنند. این افراد اکثرا دارای مشکلات زیر هستند.

کوچکی سینه ها –  نابرابری سینه ها –  افتادگی سینه ها – فرو رفتگی نوک سینه 

حتی خانمهایی که سینه هایی نسبتا طبیعی دارند نیز ممکن است برای حفظ حالت سینه ها یا جلوگیری از افتادگی زودرس سینه ها این درمان را آغاز کنند.

درمان با طب سوزنی به بیماران مبتلا به سرطان سینه، اختلالات انعقاد خون و بیماری ضعف سیستم  ایمنی بدن توصیه نمی شود.

برای اثر بخشی بیشتر در مورد زیبایی سینه ها می توان از گیاهان مخصوصی جهت مکمل و نتیجه بهتر این درمان استفاده کرد.قابل توجه که این روش درمانی در افزایش یا کاهش حجم باسن نیز موثر و قابل اجرا می باشد.

 

طب سوزنی,طب چینی,طب سنتی گیاهی,درمان با طب سوزنیکاربرد روش کت گوت یا امبدینگ در طب سوزنی برای درمان سریعتر:

 

 

در طب سوزنی در قسمتهایی از بدن سوزنهای کوچکی را استفاده می کنند تا برای تحریک نقاط درمانی اثر بگذارد اما در روش امبدینگ به جای این سوزنها از یک تکه نخ تقریبا” ۱تا ۲ سانتی متری که قابل جذب و سازگار با بدن است کاشته می شود و این نخ ها به کمک سوزن مخصوصی  در نقاط مورد نظر پزشک برای تحریک قرار می گیرید. 

این نخ که که در تمام جراحی ها و بخیه های جذبی ومعمولی استفاده می شود بین ۲ تا ۵ هفته طول می کشد تا جذب بدن شود البته بسته به نوع نخ می توان این مدت را کوتاه یا طولانی تر کرد ولی  متوسط بین ۳ تا ۴ هفته برای جذب در بدن زمان می برد.

از زمانی که این نخ در بدن کاشته می شود به صوت مداوم این نقاط تحریک می شود و اثرات طب سوزنی را فرد به همراه خود دارد .هر بار که فرد نرمش کند،برقصد،راه برود یا فعالیتهای روزانه ی خود را انجام دهد این تحریک شدن نقاط طب سوزنی در حال انجام شدن است.

 

 

در این روش درمانجویی که با طب سوزنی حدود ۳۰ دقیقه تا ۱ ساعت در یک جلسه زمان می گذاشت و هفته ای ۳ جلسه نیز برای درمان با طب سوزنی مراجعه می کرد الان با انجام یک جلسه کت گوت یا امبدینگ تا یک ماه فرد این تحریکات را به همراه دارد،هر جلسه امبدینگ معادل ۱۰تا ۱۵جلسه طب سوزنی می باشد.

لازم به دکر است که برای کنترل این تحریکات و چرخش انرژی بهتر در بدن فرد لازم است تا فرد جلسات پیگیری را که معمولا” هفته ای یک بار است داشته باشد تا از طب سوزنی و سایر روشهای طب چینی برای اثر بخشی بهتر نیز استفاده شود.

و استفاده از روش امبدینگ در مواردی که پزشک بر اساس درمان لازم می داند انجام می دهد تا در رفت و آمد فرد و هزینه ها صرقه جویی شود.

 

منبع:سایت بیتوته

  • ۲ دیدگاه
  • 2013-02-12
https://www.rahafun.com/?p=5162
 
تبلیغات ویژهرزرو جایگاه
 
دیدگاه ها
  1. negin گفت:

    :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose:

  2. negin گفت:

    thanks for ur information and please put data about translation

تمامی حقوق این سایت برای رها فان محفوظ است و هرگونه کپی برداری از مطالب و قالب پیگرد قانونی دارد . طراحی سایت و سئو : شیکنا