اهانت ملک عبدالله به خاتمی: تو غلط می کنی؛ باید بیایی!

اهانت ملک عبدالله به خاتمی: تو غلط می کنی؛ باید بیایی!
تبلیغات ویژهرزرو جایگاه

 

 

ملک عبدالله به خاتمی: تو غلط می کنی؛ باید بیایی!|www.rahafun.com

شبکه وابسته «روزآنلاین» که پوشش شبکه فارسی زبان بی بی سی به شمار می رود، به همراه برخی رسانه های داخلی، در یک بازخوانی تاریخی، به اهانت ملک عبدالله خطاب به خاتمی اشاره کرد.

در این گزارش مطالبی به گفته های سردار نقدی در همایش امر به معروف و نهی از منکر دانشگاه تهران در روز یکشنبه، منتسب شده و به نقل از رئیس بسیج مستضعفین جریان اهانت ملک عبدالله به خاتمی بازخوانی شده است.

جالب اینکه تمامی مطالبی که از دیروز در نقد این سخنان سردار نقدی نوشته شده، به چگونگی اطلاع یافتن سردار، از این نقل قول مستقیم خاتمی پرداخته و این رسانه ها به نفس اهانت و کرنش خاتمی در مقابل شاه عرب اشاره ای نکرده اند!
«رئیس سازمان بسیج مستضعفین همچنین با انتقاد از مواضع یکی از چهره های شاخص سیاسی ادامه داد: آقایی [خاتمی] در سال 88 به عربستان سفر کرد و در مجمع برای دوستان خود تعریف کرد پادشاه عربستان به من گفت آیا در انتخابات شرکت می کنید؟ که من در پاسخ گفتم من در انتخابات نمی آیم موسوی می آید. پادشاه عربستان نیز گفت غلط می کنی تو باید بیایی. من نمی دانم این آقا خجالت نمی کشد که در یک مجمع این مباحث را نقل می کرد. این مواضع نیاز به امر به معروف و نهی از منکر دارد.»

  • ۲ دیدگاه
  • 2012-11-19
https://www.rahafun.com/?p=2055
 
تبلیغات ویژهرزرو جایگاه
 
دیدگاه ها
  1. عباس گفت:

    کلمه غلط میکنی در اینجا یعنی کار اشتباهی است!
    در اینجا مترجم شیطنت کردند

  2. مجید گفت:

    هر چند من یه ایرانیم و خشتکش رو جر میدم کسی بخواد به ایران چپ نگاه کنه..اما………
    این حرف پادشاه پیزوری عربا رو باهاش موافقم.هم خاتمی و گروه سبز و هم عربا با هم غلط کردند….. :bomb: :bomb: :bomb:

تمامی حقوق این سایت برای رها فان محفوظ است و هرگونه کپی برداری از مطالب و قالب پیگرد قانونی دارد . طراحی سایت و سئو : شیکنا