انفجار بمب در نزدیکی مسجدی در چابهار

انفجار بمب در نزدیکی مسجدی در چابهار
تبلیغات ویژهرزرو جایگاه

 

 

انفجار بمب در نزدیکی مسجدی در چابهار|Www.Rahafun.Com|

شخص انتحاری که قصد نفوذ به داخل مسجد را داشته توسط پرسنل بسیجی حاضر شناسایی و وی که موفق به ورود به…

شخص انتحاری که قصد نفوذ به داخل مسجد را داشته توسط پرسنل بسیجی حاضر شناسایی و وی که موفق به ورود به مسجد نمی‌شود با فاصله چند صد متری مبادرت به انفجار کمربند انتحاری خود می‌کند.

به گزارش مشرق، ظهر امروز فردی با کمربند انتحاری در نزدیکی مسجد امام حسین (ع) و مقابل درمانگاه سیدالشهدای این شهرستان ، خود را منفجر کرد.

به گفته شاهدان عینی، شخص انتحاری که قصد نفوذ به داخل مسجد را داشته توسط پرسنل بسیجی حاضر شناسایی و وی که موفق به ورود به مسجد نمی‌شود با فاصله چند صد متری مبادرت به انفجار کمربند انتحاری خود می‌کند.

انفجار بمب در نزدیکی مسجدی در چابهار|Www.Takpatogh.Com|

این اقدام که در حوالی مسجد امام حسین (ع) چابهار و مقابل درمانگاه سیدالشهدای این شهرستان به وقوع پیوست، دو بسیجی جان برکف پایگاه مقاومت بسیج مسجد به شهادت رسیدند.

در پی وقوع اقدام تروریستی امروز در چابهار توسط یکی از کوردلان مقارن ساعت ۱۲:۵۰ دقیقه امروز، فردی با لباس مبدل نظامی در مقابل مسجد امام حسین (ع) و مصلای این شهر در کمین خروج نمازگزاران بود که با شناسایی از سوی نیروهای انتظامی متواری و مقابل درمانگاه سیدالشهدا خیابان تعاون جنب مسجد خود را منفجر می‌کند که در پی این انفجار تعدادی از نیروهای بسیج، انتظامی و کودکان شهید و زخمی می‌شوند.

  • بدون دیدگاه
  • 2012-10-19
https://www.rahafun.com/?p=1845
 
تبلیغات ویژهرزرو جایگاه
 
دیدگاه ها

تمامی حقوق این سایت برای رها فان محفوظ است و هرگونه کپی برداری از مطالب و قالب پیگرد قانونی دارد . طراحی سایت و سئو : شیکنا