اشتباه وحشتناک بانک مرکزی در چاپ اسکناس

اشتباه وحشتناک بانک مرکزی در چاپ اسکناس
تبلیغات ویژهرزرو جایگاه

 

 

 اشتباه وحشتناک بانک مرکزی در چاپ اسکناس|www.rahafun.com

در واقع ان مسجدی که در همه تصاویر شاهد هستیم مسجد قبه الصخره است که توسط خلیفه دوم راشدین بنا شده است و آن چیزی که در تمامی تصاویر به عنوان مسجد القصی نام برده می شود،همان مسجد قبه الصخره است.باید گفت آن چیزی که به عنوان ..

بی باک امروز نوشت: در تمامی تصاویری که برای روز قدس استفاده می شود،همیشه یک تصویر کلیشه ای از مسجدی با گنبد طلایی را می بینیم که دارای زیبایی خاصی است و از آن به عنوان مسجد الاقصی نام برده می شود.

اما باید گفت که در این باره همه ما سخت در اشتباه هستیم و کلاه بزرگی بر سر ما رفته است.

نمایی از مسجد قبه الصخره

در واقع ان مسجدی که در همه تصاویر شاهد هستیم مسجد قبه الصخره است که توسط خلیفه دوم راشدین بنا شده است و از ان به عنوان مسجد القصی نام برده می شود

نمایی از مسجد القصی

اما چطور این اشتباه به این بزرگی رخ داده است؟

از چندین سال پیش عکس برداری از مسجد الاقصی ممنوع شده است و از این رو عکس تازه از این مسجد روی خروجی سایت های و خبرگزاری ها نرفته است و معدود عکس های که از این مکان مقدس وجود دارد قدیمی هستند.

باید گفت آن چیزی که به عنوان مدیریت رسانه از آن یاد می شود در این زمینه کاملاً عینیت دارد و به صورت کاملاً هدفمند صهیونیست ها عکس مسجد قبه الصخره را به جای مسجد القصی جا زده اند،مدیریتی که متاسفانه مسئولین ما را نیز به اشتباه انداخته و در روی اسکناس هزار ریالی کشور نیز شاهد آن بودیم هر چند که این اشتباه اصلاح شد و در چاپ اسکناس 20000 هزار ریالی شاهد تصویری از مسجد الاقصی هستیم اما نکته موجود در آن جهلی است که همه را اسیر خود کرده است.امری که حتی با نگاهی کوتاه به روزنامه های امروز کشور آن را فهمید.

اشتباه در چاپ مسجد قبه الصخره به جای مسجد القصی و اصلاح آن

هدف صهیونیست ها از این کار چیست؟

صهیونیست ها بر این باور هستند که بقایای هیکل سلیمان زیر مسجد الاقصی قرار دارد و از این رو به دنبال این هستند که به بقایای آن هیکل دست یابند.برای این کار نیز از چند سال پیش شروع به حفاری های متعددی در ضلع شرقی مسجد الاقصی کرده اند.

از جمله تلاش مایکل دینس روهن در 21 اوت 1969(30/5/1348) که در یک آتش سوزی در قسمت جنوب شرقی در حدود دویست متر مربع از سقف مسجد کاملاً منهدم گردید و گنبد مسجد در پنج نقطه سوخت. همچنین یکی از آثار متبرک مسجد و یک منبر مخصوص که هشتصد سال سابقه داشت نیز کاملاً از بین رفت

امری که موجب شده تا به پایه های اصلی این مسجد مبارک صدمات جدی وارد شود و امکان ریزش به وجود آید.

کارشناسان باستان شناسی معتقد هستند که هیکل سلیمان در زیر این مکان وجود ندارد و بر این باورند که صهیونیست ها به دنبال تخریب اصل بنای مسجد الاقصی هستند تا بتوانند هیکل سلیمان را به جای آن بسازند

برای اینکار نیز صهیونیست ها با خالی کردن زیر مسجد الاقصی در تلاش هستند که با ایجاد یک زلزله مصنوعی تمام بنا را تخریت کنند و به خواسته خود در این زمینه برسند.برنامه ای از پیش تنظیم شده که در حال حاضر نیز در حال اجرای ان هستند.

به همین دلیل است که تصاویر کمی از مسجد الاقصی و خرابی های آن در فضا اینترنت وجود دارد و این را می توان با یک جستجوی ساده فهمید و زمانی نیز که اعتراضی به تخریب مسجد الاقصی وارد شود شما در تمام رسانه های جهان شاهد یک مسجد با گنبدی زیبا و طلایی خواهید شد که کاملاً سالم است.

  • بدون دیدگاه
  • 2012-11-08
https://www.rahafun.com/?p=2532
 
تبلیغات ویژهرزرو جایگاه
 
دیدگاه ها

تمامی حقوق این سایت برای رها فان محفوظ است و هرگونه کپی برداری از مطالب و قالب پیگرد قانونی دارد . طراحی سایت و سئو : شیکنا