اسامی بازیگران فیلم شعله ور همراه خلاصه داستان و عکس بازیگران

اسامی بازیگران فیلم شعله ور همراه خلاصه داستان و عکس بازیگران
تبلیغات ویژهرزرو جایگاه

 

 

خلاصه داستان فیلم سینمایی شعله ور امین حیایی

عکس دارا حیایی بازیگر فیلم شعله ور

 

 

همه چیز درباره فیلم شعله ور باحضور امین حیایی

شعله‌ور فیلمی به کارگردانی حمید نعمت‌الله، نویسندگی هادی مقدم‌دوست و حمید نعمت‌الله و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی ساخته سال ۱۳۹۵ است.

اسامی بازیگران فیلم سینماییشعله ور:

امین حیایی، دارا حیایی، زری خوش‌کام، پانته‌آ مهدی نیا، مژگان صابری و بهمن پرورش بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

 

 

عکس امین حیایی بازیگر فیلم شعله ور

خلاصه داستان فیلم سینمایی شعله ور چیست:

فیلمنامه «شعله‌ور» به طور مشترک توسط هادی مقدم دوست و حمید نعمت الله به نگارش درآمده است و مضمونی اجتماعی دارد. این فیلم داستان زندگی مردی را روایت می‌کند که احساس می‌کند عددی نشده است و این احساس او همه‌ زندگی‌اش را تحت تأثیر قرار می‌دهد… .

 

تاریخ دقیق اکران فیلم شعله ور چه زمانی است:

محمدرضا شفیعی با اعلام این‌که 60درصد فیلمبرداری این اثر در سیستان و بلوچستان روایت خواهد شد، گفت: تاکنون انتخاب برخی از لوکیشن‌های فیلم به انتخاب نویسندگان این اثر؛ هادی مقدم‌دوست و حمید نعمت‌اله صورت گرفته است.

بر پایه این خبر حمید نعمت‌اله؛ کارگردان «شعله‌ور» است. همچنین هادی مقدم‌دوست به همراه وی سناریوی این اثر را به تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی؛ مدیرمسئول روزنامه «وصف صبا»، به تحریر درآوردند.«شعله‌ور» دومین همکاری محمدرضا شفیعی با حمید نعمت‌اله و هادی مقدم‌دوست پس از سریال «وضعیت سفید» است.گفتنی است، این فیلم برای نمایش در سی‌وپنجمین جشنواره فیلم فجر آماده خواهد شد. فیلمی که به‌لحاظ ساختاری و مضمون با دیگر ساخته‌های قبلی نعمت‌اله تفاوت دارد.

 

منبع : رهافان 

 

  • بدون دیدگاه
  • 2017-12-25
https://www.rahafun.com/?p=78690
 
تبلیغات ویژهرزرو جایگاه
 
دیدگاه ها

تمامی حقوق این سایت برای رها فان محفوظ است و هرگونه کپی برداری از مطالب و قالب پیگرد قانونی دارد . طراحی سایت و سئو : شیکنا