احمدی مقدم: آمار علاقه ۳۶ درصد زنان شوهردار به رابطه نامشروع را از کجا آورده اند؟

احمدی مقدم: آمار علاقه ۳۶ درصد زنان شوهردار به رابطه نامشروع را از کجا آورده اند؟
تبلیغات ویژهرزرو جایگاه

 

 

احمدی مقدم: آمار علاقه ۳۶ درصد زنان شوهردار به رابطه نامشروع را از کجا آورده اند؟|www.rahafun.com

احمدی مقدم: آمار علاقه ۳۶ درصد زنان شوهردار به رابطه نامشروع را از کجا آورده اند؟

در بحث امنیت اخلاقی همواره توقع است که در شرایط مختلف ما شل کن سفت کن داشته باشیم.

سردار اسماعیل احمدی‌مقدم در حاشیه همایش روسای پلیس امنیت اخلاقی دراین باره گفت: از نظر کثرت ماهواره و امنیت اخلاقی در سطح ظاهری جامعه بخش زیادی از ماموریت ماموران این یگان را به خود اختصاص می‌دهد اما بیشتر این ماموریت‌ها در مرحله اخطار و تذکر می‌ماند.
به گفته احمدی مقدم در مساله بدپوششی ۹۴ درصد از ماموریت‌ها پرونده نمی‌شوند و با تذکر یا اخطار برطرف می‌شود: تنها شش درصد از این تذکرها در بحث بدپوششی منجر به ایجاد پرونده می‌شود. برخورد با مزاحمان خیابانی، زنان خیابانی، باندهای توزیع و تولید مشروبات‌الکلی، باندهای فساد و اغفال دختران و زنان و سگ‌گردانی از دیگر موضوعات مورد رسیدگی ماموران پلیس امنیت اخلاقی ناجا است.
فرمانده ناجا با اشاره به برخی اظهارات مطرح شده در رسانه‌ها مبنی بر اینکه ۳۶ درصد زنان شوهردار دنبال ارتباطات نامشروع هستند، گفت: جای سوال است که این اطلاعات را از کجا آورده‌اند و اینها جز سیاه‌نمایی نیست.
وی افزود: روز به روز وضع اخلاقی جامعه رو به بهبود است. با این حال برخی اصرار دارند که وضعیت اخلاقی جامعه رو به بهبود نیست. گاها دیده شده است یک مطالعه موردی را در یک منطقه انجام داده و بعد نتایج آن را به کل کشور تعمیم می‌دهند. این آمارها سیاه‌نمایی است و ما برای دل خوش‌کنک نمی‌گوییم که وضعیت امنیت اخلاقی در کشور رو به بهبود است. بلکه بر اساس آمارهای مندرج پلیسی این مسئله را عنوان می‌کنیم که اوضاع نسبت به گذشته بهبود یافته است.
احمدی مقدم ادامه داد: در بحث امنیت اخلاقی همواره توقع است که در شرایط مختلف ما شل کن سفت کن داشته باشیم. اگر در جایی گشت ارشاد حضور نداشته باشد به انتخابات نسبت می دهند و می‌گویند پلیس دیگر کاری ندارد و بنابراین یک تجری در برخی افراد هتاک ایجاد می‌شود. شل کن سفت کن نباید موسمی باشد. برخی عنوان می‌کنند که فعالیت گشت‌ارشاد در برخی مواقع مصلحت نیست اما نباید این مصلحت‌ها تاثیری در مبارزه با فساد داشته باشد چرا که اجرای قانون مصلحت نمی‌شناسد.

  • بدون دیدگاه
  • 2012-12-04
https://www.rahafun.com/?p=3503
 
تبلیغات ویژهرزرو جایگاه
 
دیدگاه ها

تمامی حقوق این سایت برای رها فان محفوظ است و هرگونه کپی برداری از مطالب و قالب پیگرد قانونی دارد . طراحی سایت و سئو : شیکنا