اتفاقات عجیب برای محمدرضا گلزار

اتفاقات عجیب برای محمدرضا گلزار
تبلیغات ویژهرزرو جایگاه

 

 

اتفاقات عجیب برای محمدرضا گلزار

اتفاقات عجیب برای محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار بازیگر و ستاره سینمای ایران این روزها به شدت خبر ساز وپر از حاشیه است .از انتشار خبر دیدار او با احمدی نژاد ومشایی گرفته که به تازگی منتشر شد تاخبر های حاشیه ای متعلق به هفته های گذشته که توسط سایتهای پرخواننده ورسانه های مکتوب منتشر شد.
حواشی اخبار و بحثهای مربوط به گلزار از هفته نامه اصولگرای یالثارات تا نشریه جوان پسند همشهری جوان وستون پیامهای تلفنی یک هفته نامه سینمایی ادامه دارد…


 منتقدان و موافقان گلزار
رضا صائمی سر دبیر نشریه پر خواننده زندگی ایده آل در یادداشتی در همشهری جوان می‌نویسد :”تک سو پر استار سینمای ایران “این تیتر شرطی است که محمد رضا گلزار برای مصاحبه با تمام نشریات می‌گذارد .فرقی هم نمی‌کند چه یک مجله جدول و چه پر تیراژ ترین مجله کشور. اما این تیتر از کجا می‌آید؟ این عقیده ایست که شاید غیر از خود گلزار و تعدادی از اطرافیانش، کسی چندان به آن اهمیتی نمی دهد. البته باید منصف بود. وقتی در خیابان مدام تین ایجر های ۱۵تا ۲۰ساله برایت جیغ می‌زنند و دنیایت هم معطوف به اطرافیانی است که دوره ات کرده اند باید هم همین فکررا کنی .
آقای صائمی درادامه روایت می‌کند که دوست مشترکی پیش از بازی اخیر تیم ملی به او زنگ زده و پیشنهاد حضور در تمرینات تیم ملی را می‌دهد. این کار اگرچه برای وجه او خوب بوده بعد از چند دقیقه بااین دوست تماس می‌گیرد: برای اینکه بیایم تیم ملی چه قدر می‌دهند؟
حسادت به گلزار
این در حالیست که همایون نصیری سر پرست گروه دارکوب (یک گروه موسیقی که گلزار قبلا با آن همکاری داشت )در یادداشت دیگری درحمایت ازگلزار می‌نویسد: گلزار زمانی که در گروه ما بود در دوستی اش کم نمی‌گذاشت و وقتی هم همکاری مان قطع شد نه به خاطر اختلاف و حاشیه بلکه به خاطر مشغله کاری او بود.
وی درادامه می‌نویسد: در تمام دوران همکاری مان در دارکوب هیچ وقت ندیدم دنبال حاشیه باشد. مطمئنا کسی از درد سر خوشش نمی‌آید. او در بخش دیگری از مطلب خود می‌نویسد: به نظرم حسادت‌ها روی محمدرضا گلزار زیاد بود همین حسادتها باعث شده تا اطراف محمد رضا خبرهایی درست شود که صحت ندارد و برای او حاشیه سازی می‌کنند.
حاشیه سازان دست از سرم برنمی‌دارند
همشهری جوان در یادداشت دیگری به قلم خاطره علی نسب که از او به عنوان خبرنگار نزدیک به گلزار ذکر می‌شود می‌نویسد: در پرونده سو پر استار هیچ نشانه ای مبنی برمصرف مشروبات الکلی و ….به چشم نمی‌خورد.
در فیلم بازداشت ستاره که توسط نیروی انتظامی گرفته شده گلزار در خانه خود به همراه چند تن از دوستان خود نشسته و رفتار خلاف شرع هم نداشته است. خود سوپر استار هم نمی‌داند به چه دلیل باز داشت شده وخلافش چیست. چند روزی نمی ‌گذرد که مراحل اداری طی شده و روی توقیف گلزار خط کشیده می‌شود و سوپر استار برای اولین بار بعد از این ماجرا از خود دفاع می‌کند: اگر به جرم یکی از این تیترهایی که برایم پررنگش کردند باز داشت می‌شدم مگر به همین راحتی مشکلم حل می‌شد؟ این چند روز فقط به خاطر طی شدن مراحل اداری بود. من که عشقم ورزش است و مهمتر از همه خدا را به خود نزدیک می‌بینم. چگونه می‌توانم چنین اشتباهاتی را مرتکب شوم؟ حاشیه سازان دست از سرم برنمی‌دارند.
آیا عجیب است که گلزار نماز می‌خواند؟
از سویی دیگر محمد رضا گلزار به تازگی گفت وگویی با آیدا مصباحی و آرش نصیری در هفته نامه ایران دخت کرده و به دفاع از خود پر داخته است. در بخشهایی از این مصاحبه سوال کنندگان از گلزار می پرسند: به نظر می‌رسد حواشی که دیگران در مورد ش حرف می‌زنند اصلا مربوط به شما نمی‌شود. خیلی ها هستند که خیلی اعتقادات را ندارند اما در موردش حرف می‌زنند شما دارید ونمی‌خواهید درموردش حرفی بزنید؟ گلزار نیز در جواب می‌گوید :مثلاآیا برای شما عجیب است که من همیشه نماز می‌خواندم وخوانم؟ آیا هنر پیشه ای که شلوار جین می‌پوشد اگر نمازش را هم سر وقت بخواند عجیب ناراحت کننده وتعجب آور است ؟ چرااین غیر قابل باور است ؟
گلزار در ادامه جمله ای از پاییلو کوییلو نقل می کند ومی‌گوید: کوییلو معتقد است قبل از اینکه راجع به راه رفتن کسی قضاوت کنید. چند قدم با کفشهای او بردارید. یعنی خودتان را در جایگاه وموثعیت او ببینید بعد قضاوت کنید .
باد مخالف و بادبادک
بازیگر فیلمهایی چون بوتیک و آتش بس در ادامه حرفهای خود می گوید: من هم یک اعتقاددارم. من می‌گویم تا باد مخالف نباشد باد بادک بالا نمی‌رود. وفتی می‌خواهی برسی به اوج باد مخالف حتما باید باشد تا این اتفاق بیافتد.
گلزار در ادامه این مصاحبه می‌گوید که حاشیه ها برای او آزار دهنده بوده است: چون گاهی اوقات لطمات جبران ناپذیری به آدم می‌زند مثلا وقتی مجله ای را باز می‌کنم می‌بینم تیتر مغرضانه ای زده و مطلبی نوشته که خودش و دوستانش از آن استفاده کنند و این آدم با خودش فکر نمی‌کند که دارد به یک انسان دیگر لطمه می‌زند. من می‌ویم آدم نباید به هر قیمتی پول در بیاورد.
آدمهایی که گناه دارند
وی ادامه می‌دهد: مادرم به من می‌گوید: دیدی فلان جا فلانی برایت چی نوشته ؟ می‌گویم مادر من این آدمها گناه دارند. حق دارند. برای اینکه گاهی اوقات خودم را جای این آدمها قرار می‌دهم، می‌گویم شاید،یک درصد اگر من هم جای آن آدم بودم، شاید آن اشتباه را من هم مرتکب می‌شدم.
 
حسادت،گناه و غرض ورزی
گلزار همچنین گفته آدمهایی که برایش حاشیه سازی می‌کنند چند دسته اند یکسری از روی حسادت این کاررا می‌کنند، یکسری آنهایی که گناه دارند ودعا می‌کند خدا کمکشان کند. یک عده هم که مغرضانه رفتار می‌کنند آنها یی هستند که نتوانستند از او بهره برداری کنند مصاحبه خواسته اند او نداده است ساعتها با سبدهای گل دم در دفترم منتظر مانده اند و چون گلزار به گفته خودش جنس این آدمهای کثیف و بد ظاهر را می‌شناخته جوابشان را نداده است .
من همان گلزاری هستم که بودم
حرفهای آقای گلزار همچنان ادامه دارد: من چون شدیدا آدم روراستی هستم . زمانی احساسم در برخورد با آدمها فرق می‌کند که احساس می‌کنم با من روراست نیستند. من همان گلزاری هستم که از زمانی که خودم را شناختم بودم.
مردم می‌دانند مغرور نیستم
مردم وقتی من را می‌بیینند می‌گویند ما فکر می‌کردیم تو حتما خیلی مغرور و بداخلاق هستی. اما می‌بینند که من اینطوری نیستم چون مردم را دوست دارم.
 
گلزار مغرور یا گلزار مهربان؟
سیامک رحمانی درادامه یادداشتهای همشهری جوان درباره گلزار نوشته است: گلزار باید خوشحال باشد که طرفدارانش او را از نزدیک ندیده اند و فکر می‌کنند همان آدم حساس،شوخ طبع وجذابی است که بیشتر می‌توان روی پرده دید. این اشتباهی است که همیشه طرفداران ستاره ها دربرابر چهره های محبوبشان می‌کنند واز آن گریزی نیست. جالب است بدانید هفته نامه سینما در ستون پیامهای تلفنی این هفته خود پیامی را به نقل از خانواده ای با عنوان جمالی منتشر کرده بود و با اشتیاق خاصی در این پیام عنوان شده بود که گلزار بر خلاف تصورشان برخورد واقعا خوبی با آنها دریک مراسم اکران فیلم درسینما آزادی داشته است وای کاش بقیه بازیگران هم مثل او بودند.
پریدن با چتر
کار نکرده ای که خیلی دوست داشتم انجام بدهم خلبانی است. خیلی دوست داشتم خلبان شوم و پریدن با چتر را هم دوست دارم .اما می‌ترسم که این کار را انجام دهم و آقایان دوباره برایم حاشیه درست کنند. مگر اینکه یواشکی بروم با چتر بپرم.
ورود خانمها ممنوع
گلزار ادامه گفت وگوی خود با ایران دخت می‌گوید: من یادر خدمت خانواده هستم ویا می روم باشگاه یا در دفترم هستم. من فعلا نه کافی شاپ می‌روم ونه رستوران  .در دفترم یک عده جوان دارند کار می‌کنند که همه شان هم پسر هستند منشی های دفتر هم مرد هستند وورود خانم هم ممنوع است.
برای یکی از مراسمها رفته بودم کرمان. آنجا رفته بودم یک روز نامه بخرم دم دکه یک جوان یک مجله را برداشته بود وبدون اغراق ۷- ۸ دقیقه داشت به عکس من در آن مجله نگاه می‌کرد .من زدم به پشت پسر . برگشت . درآن لحظه فکر کرد که واقعا دارد خواب می بیند.داشت عکس مرا نگاه می‌کرد و فکر کرد از آسمان آمده ام.
چه کسی برای گلزار پاپوش دوخت؟
ستاره سینمای ایران در پایان حرفهای خود می‌گوید :مخصوصا تریبونی هم وجود ندارد که من بروم پشت آن تریبون و برای مردم صحبت کنم و از خودم دفاع کنم و بگویم این حواشی که درست شده همه اش دروغ است و پاپوش است .مسائل دیگری هم هست که اگر لازم باشد هم راجع به آنها صحبت خواهم کرد. مسائلی که مردم باز دارند راجع به آن صحبت می‌کنند و من حتما راجع به آن صحبت خواهم کرد.
گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ

  • بدون دیدگاه
  • 2013-03-30
https://www.rahafun.com/?p=8550
 
تبلیغات ویژهرزرو جایگاه
 
دیدگاه ها

تمامی حقوق این سایت برای رها فان محفوظ است و هرگونه کپی برداری از مطالب و قالب پیگرد قانونی دارد . طراحی سایت و سئو : شیکنا