آیا طول آلت جنسی افزایش پیدا می کند؟

آیا طول آلت جنسی افزایش پیدا می کند؟
تبلیغات ویژهرزرو جایگاه

 

 

آیا طول آلت جنسی افزایش پیدا می کند؟

آیا طول آلت جنسی افزایش پیدا می کند؟

این روزها افزایش طول آلت جنسی یکی از دغدغه های اصلی برخی از مردان، بخصوص جوانان را تشکیل می دهد. در این نوشته قصد داریم مصاحبه دکتر مایکل اولری جراح و اورولوژیست با سایت webmd را که بخشهایی از آن توسط سایت پزشکی راستینه ترجمه شده و نکاتی دیگر نیز به آن اضافه شده، برای شما قرار دهیم. در ادامه به بیان مطلب از زبان دکتر اولری می پردازیم.

من فکر میکنم مردی نیست که آرزو نکند آلت جنسی اش یک یا دو اینج بلندتر باشد. با اینحال بعد از بیشتر از یک قرن تلاشهای عجیب و بعضی اوقات دیوانه وار برای افزایش طول آلت جنسی، هنوز راه قطعی و موثری پیدا نشده است و با اینکه شما می توانید داروها و دستگاههای عجیب و غریب، یا حتی عمل جراحی را امتحان کنید، اما هیچکدام از آنها نتایج چشم گیری ندارند و بعضی اوقات ممکن است دچار اثرات خطرناک آنها چون اختلال نعوظ و … شوید…

دکتر اولری می گوید مطمئن باشید اگر من یا هرکس دیگر راهی موثر و مطمئن برای بزرگ کردن آلت جنسی بلد بودیم، تا امروز میلیاردر می شدیم؛ حال بیاییم به بیان بعضی واقعیت ها بپردازیم.

.

.

.

چه سایز آلتی واقعا کوچک است

اگر فکر می کنید که سایز آلت جنسی شما کم تر از سایز متوسط آلت جنسی در جهان است، معمولا اشتباه می کنید، چراکه تحقیقات نشان می دهد، بیشتر افرادیکه فکر می کنند آلت جنسیشان کوتاه است، در واقع سایز نرمالی دارند.

اندازه معمول آلت جنسی در حال نعوظ معمولا بین ۵ تا ۶ اینچ در درازا و بین ۴ تا ۵ اینچ در محیط می باشد. در زمینه آلت جنسی شل مقدار متفاوت زیادی وجود دارد.

بعضی اوقات افراد آلت جنسیشان کوتاه تر از این حد است، افرادیکه آلتشان در حالت نعوظ کوتاه تر از ۳ اینج هست دچار بیماری ای به نام میکرو پنیس هستند. بعضی اوقات بیماری پیرونی یا جراحی پروستات می تواند باعث کوتاه شدن آلت جنسی شود.

.

.

.

برخی از دلایلی که افراد بخاطر آن فکر می کنند آلتشان کوتاه تر از حد معمول است به شرح زیر است:

شما از بالا آلت جنسی خود را می بینید و معموبا از این زاویه، آلت کوچکتر به نظر می رسد.
بعضی اوقات بیماری روانی باعث این مشکل می شود، حتی در این زمینه بیماری روانی خاصی بنام اختلال بدشکلی آلت تناسلی وجود دارد.

.

.

.

قطعی ترین راه افزایش سایز آلت چیست

یک راه مطمئن، امن و موثر برای افزایش طول آلت جنسی وجود دارد و آن کاهش وزن است. دکتر جنیفر برمن اورولوژیست می گوید، خیلی از مردانی که فکر می کنند آلت آنها کوچک است، اضافه وزن دارند.

کاهش وزن ادامه آلت را که در چربی شکم فرو رفته است، نمایان می کند و با اینکه درواقع آلت شما بلندتر نمی شود، اما خودش را بلندتر نشان می دهد. همچنین اصلاح موهای ناحیه تناسلی هم به بزرگتر دیده شدن آن کمک می کند.

برای افرادیکه فقط می خواهند عمل جراحی داشته باشند، می توان از لیپوساکشن استفاده کرد، و چربی دور آلت را تخلیه نمود، هرچند که اثر آن دائمی نیست و اگر شما به خوردن ادامه بدهید دوباره چاق می شوید و دوباره آلتتان در چربی فرو می رود.

.

.

.

حال بیایید به ببرسی دستگاهها، داروها و کرم های افزایش طول آلت بپردازیم:

دستگاه وکیوم: یک وکیوم آلت جنسی لوله توخالی ای است که پمپش توسط باطری یا دست تامین نیرو می شود. لوله دور آلت جنسی قرار میگیرد و سپس پمپ هوای درون لوله را خالی می کند. این کار خلائی ایجاد میکند که باعث کشیدن خون در آلت می شود. با اینکار آلت جنسی شما سفت و کمی هم بزرگ می شود. اما توجه داشته باشید اثر این نوع دستگاهها در بزرگ کردن آلت فقط کمی باقی می ماند و پس از شل شدن آلت اثر سایز آن هم به اندازه اولیه بر میگردد.

دستگاه اکستندر: با این کار شما یک دستگاه اکستندر به آلت جنسی خود وصل می کنید، این دستگاهها باعث کشش آلت جنسی می شوند. درباره این دستگاهها تحقیقات کمی انجام شده است و در این تحقیقات گزارش شده که معمولا این دستگاهها ۱ تا ۲ سانت به طول آلت جنسی اضافه می کنند. البته باید در نظر داشت این مطالعات خیلی دقیق نبوده اند و تحقیقات دقیق تری در این رابطه نیاز است.

تمرینی که به آن جلکینگ هم می گویند و انجام آن به این صورت است که با دست شروع به مالش آلت جنسی کرده و خون را از پایه آلت به بالا هدایت می کنند. از خطرات این روش می توان به زخم، درد و بدشکلی آلت جنسی اشاره کرد و هیچ تحقیق علمی که اعلام کند این روش موثر هست هم وجود ندارد.

قرص ها، مکمل ها، پمادها و کرم ها: این مواد معمولا از ویتامین ها، مواد معدنی، داروهای گیاهی یا هورمون ها ساخته می شوند. هیچکدام از این محصولات اثری برروی افزایش طول آلت جنسی ندارند و بعضی از آنها خطرناک هم هستند.

.

.

.

جراحی بزرگ کردن آلت جنسی

این جراحی ها به دو صورت انجام می شوند، که در حالت اول طول آلت جنسی کمی (نهایتا ۱ سانت) بلندتر می شود و در حالت دوم از چربی یا سیلیکون برای زیاد کردن عرض آلت جنسی استفاده می شود. این جراحی ها خطراتی از جمله، عفونت، زخم و از دست دادن حس یا عملکرد آلت را به همراه دارند. تحقیقات نشان می دهند که بیشتر افرادیکه از جراحی برای بزرگ کردن آلت جنسی استفاده کرده اند، از نتیجه آن ناراضی بوده اند.

منبع : راستینه

  • ۶ دیدگاه
  • 2013-11-07
https://www.rahafun.com/?p=25264
 
تبلیغات ویژهرزرو جایگاه
 
دیدگاه ها
  1. H.soltan گفت:

    سلام من ۳۵سالمه و آلت تناسلی ام کوچکه ازدواج هم کرده اما دوست دارم بزرگ بشه تا طرف مقابلم رو بیشتر راضی کنم آیا وکیوم گزینه خوبیه ممنونم راهنمایی کنید

    • سعید گفت:

      با سلام
      طول سایز آلتتون چقدر ؟
      ضمنا رضایت طرف مقابل به اندازه آلت نیست بلکه به مهارت شما در رابطه جنسی
      سایز بفرمایید تا بیشتر راهنماییتون کنم .

  2. Ahmad گفت:

    نه مث اینکه تو هم از دراز خوشت میاد هاااا

  3. سحرناز گفت:

    ههههههههههههههههه پری نظر دادیا دختر :rotfl: :evilgrin:

  4. parisa گفت:

    این قسمتو باید پسرای چاق و قد کوتاه بخونن چون معمولا این جور افراد آلتشان کوتاه و گنده است اما به نظر من لاغر و دراز بهتر از چاق و کوتاه است

تمامی حقوق این سایت برای رها فان محفوظ است و هرگونه کپی برداری از مطالب و قالب پیگرد قانونی دارد . طراحی سایت و سئو : شیکنا