آیا استفاده از سنگ پا در افزایش قد موثر است؟

آیا استفاده از سنگ پا در افزایش قد موثر است؟
تبلیغات ویژهرزرو جایگاه

 

 

آیا استفاده از سنگ پا در افزایش قد موثر است؟

سنگ پا

 

تاثیرات مفید سنگ پا در افزایش قد افراد
سنگ پا در کنار فواید بی شماری که دارد در افزایش قد انسان نیز می تواند کارساز واقع گردد و تحقیقاتِ علمی نیز این فرمایش را اثبات کرده اند. بهره گیری از سنگ‌ پا پدیده جدیدی نیست و در زمان قرون وسطی, ابتدا در رم و سپس در خاورمیانه‌, مردم به بهره گیری از این سنگ رو آوردند: امروز از سنگ‌پا در درجه اول برای زدودن بافت‌ها و سلول‌های مرده و به‌عنوان یک لایه‌بردار در پاشنه پا بهره گیری میشود.

سنگ‌ پا به‌ رنگ‌های سفید, قهوه‌ای, قرمز و مشکی موجود هست و معمولا در داروخانه‌ها و مراکز فروش لوازمِ حمام به فروش میرسد, اگر هم شاید سری به سواحل یونان زدید, می توانید در ساحل, از این نوع سنگ‌ها بیابید.چون کشیدن سنگ‌پا به ناحیه کف پا‌, فضولات و مواد زاید را از بالاترین نقطه بدن هزینه می کند لذا اینکار میتواند در تسکینِ سردردهای شدید‌, دردهای سیاتیکی, درد معده و …کمک شایانی کند.

برطرف کردن کوفتگی بدن و سردرد با سنگ‌پا زدن:
از دیگر فواید بهره گیری از سنگ پا میتوان به این مورد اشاره داشت که چرک پا را تمیز میکند و در نتیجه خستگی و کوفتگی پا برطرف میشود همین طور برای برخی از انواع سردرد و بیشتر مریضی‌های مغزی بسیار سودمند هست به‌دلیل این که ماده را از قسمت‌های بالا‌تر به‌ سمت قسمت‌های پایین بدن می‌کشاند و اگر سنگ‌پا‌, خشن‌تر باشد جذب ماده چندان‌تر هست: سنگ پا باید خشن و متخلخل باشد و کف پا و پاشنه پا را با آن بمالند.

اگر می خواهید پاهای زیبایی داشته باشید پیشنهاد میشود دست کم دو مرتبه در هفته و بهتر هست شب‌هنگام از سنگ‌پا بهره گیری کنید تا بعد از سنگ‌پا کشیدن, پوست پا بتواند استراحت کند.حتما از سنگ پای مخصوص و تمیز بهره گیری کنید و آن را در معرض آلودگی قرار ندهید زیرا ممکن هست خراش‌هایی در کف پا ایجاد شده

و باعث انتقال میکروب شود: حتما بعد از بهره گیری از سنگ‌پا آن را با برسی شست‌وشو دهید تا خلل و فرج آن تمیز شود و آن را در محیط خشک نگه دارید زیرا محیط نمناک باعث گردهمایی انواع مخمر و قارچ‌ها و بهره گیری از آن باعث آلودگی و انتقال مریضی به کف پای انسان میشود: پس تمیز و خشک کردن سنگ‌پا بعد از هر زمان بهره گیری الزامی هست.

در برخی از موارد مثل مریضی پسوریازیس‌, بهره گیری از سنگ‌پا می تواند موجبِ تشدید مریضی شود بنابراین پیشنهاد میشود افراد گذشته از بهره گیری به یک دکتر متخصص مراجعه کنند, این دستهِ از افراد میتوانند از ترکیبات کراتولیتیک که باعث نرم شدن لایه‌های کلفت شاخی کف پا میشود, بهره گیری کنند.

کمک به تنظیم قند خون با سنگ‌پا زدن:
این که به تازگی در شبکه های مجازی اعلام میکنند که بیشترین مقدار انسولین در پاشنه پاست, هیچ سندیت علمی ندارد‌ اما کسانی که دچار دیابت نوع ۲ میباشند, اگر هرروز به‌مدت ۱۰ دقیقه سنگ پا بزنند, باعث تنظیم انسولین خونشان خواهد شد هم‌چنین این عمل باعث چربی‌سوزی بیشتر و تناسب اندام خواهد شد.

در بیماران دیابتی در نیمه تحتانی بدن پا‌ها خون‌رسانی به‌طرز صحیح انجام نمی شود و ممکن هست که فرد دچار مشکلاتی نظیر ترک کف پا و امثالهم بشود: در واقع بهره گیری از سنگ‌پا موجب بهبود سیستم خون‌رسانی شده و به این طریق به دیابتی‌ها کمک می کند.

پیشنهاد و تأکید می شود که از سنگ پای شخصی بهره گیری کنید و از سنگ پای دیگران به هیچ عنوان بهره گیری نکنید: حتما از سنگ‌پای پوکه معدنی برای مصارف درمانی و کشیدن سنگ‌پا بهره گیری کنید و تحت هیچ شرایطی از سنگها یا مواردی از قبیل سفال و ساروج بهره گیری نکنید.

هر از گاهی برای ضدعفونی‌, سنگ‌پای شخصی خود را به‌مدت چند ساعت در سرکه انگور یا بتادین نگه داری کنید تا قارچها و میکروبهای موجود از بین بروند و تحت هیچ شرایطی سنگ پا را پس از بهره گیری‌, در حمام نگه داری نکنید چون در چنین وضعیتی, فضای لازم برای رشد میکروبها فراهم می شود.

کاربرد دیگر سنگ‌پا این هست که بهره گیری از آن در کسانی که در سن رشد قرار دارند‌, با تحریکِ هیپوفیز مغز و ساخت هورمون رشد, به افزایش قدشان کمک شایانی می کند: برای اینکار بهتر هست برای سنگ پا کشیدن‌, پاها را به‌ مدت « ۱۵ دقیقه » در آب نمک گرم نگه داری کرده و سپس به انجام اینکار بپردازید.

  • بدون دیدگاه
  • 2017-10-05
https://www.rahafun.com/?p=69805
 
تبلیغات ویژهرزرو جایگاه
 
دیدگاه ها

تمامی حقوق این سایت برای رها فان محفوظ است و هرگونه کپی برداری از مطالب و قالب پیگرد قانونی دارد . طراحی سایت و سئو : شیکنا