آموزش رابطه جنسی طبق آیات و روایات اسلامی | آموزش سکس به صورت تصویری

آموزش رابطه جنسی طبق آیات و روایات اسلامی | آموزش سکس به صورت تصویری
تبلیغات ویژهرزرو جایگاه

 

 

 چون عروس را به خانه آوردید، با محبت و تواضع کفش هایش را در آورده، پاهایش را بشویید آنگاه او را به حجله دعوت کنید. این چنین است که مهر، برکت و رحمت، بر خانه و عروستان سایه می‌‌افکند.

(پیامبر اکرم(ص)، من لا یحضره الفقیه، ج۳٫ص۳۵۸)  وقتی عروس به حجله آمد به کعبه رو کنید، گیسوان او را نوازش کرده، زلف تاب دارش را به چنگ گیرید و آرام بگویید «خدایا! این امانت توست که به من سپردی. با گفته‌‌ی تو او را به خود حلال کرده‌‌ام، فرزندم را مبارک، پارسا و از پیروان پیامبرت قرار ده و شیطان را از او دور فرما». (امام صادق(ع)، فروع کافی ج۵ ص۵۰۰)  آن گاه وضو سازید، تن و روان خویش را طراوت بخشید، رو به خدای مهربان کنید و دو رکعت نماز عشق به جای آورید. به عروس خود نیز بگویید همین کار را بکند. (امام صادق(ع)، مکارم الاخلاق ص ۲۳۹)  پیش از این که با عروس خویش به بستر زفاف بروید، هدیه‌‌ای به وی بدهید، با این کار عشق و آرامش را به او هدیه کرده‌‌اید. (امام صادق(ع)، وسائل الشیعه ج۲۱۵ ص۱۲)

 

شب هنگام که شوهرتان در بستر آرمیده و منتظر آغوش گرم شماست، خود را به کاری سرگرم نکنید، زمان را طول ندهید، مبادا همسرتان به خواب برود، چرا که اگر زنی این چنین کند، تا بیداری شوهر، همواره مورد نفرین فرشتگان است.

(پیامبر اکرم(ص)، همان ص ۱۷)

 

خانمها! شرم و آرزم؛ صفت پسندیده و نیکوی شماست، اما حیا از شوهر، ناپسند و بیجاست. بهترین شما کسی است که چون با شوهر خلوت کند، لباس حیا از خود بیفکند و چون لباس بپوشد، جامه‌‌ی شرم و حیا را نیز بپوشد و زیبایی‌‌‌ها و دل ربایی‌‌‌‌های خود را به دیگران عرضه ندارد.

(امام صادق(ع)، همان، ص۱۴)

 

شب هنگام که پرده‌‌‌ها فرو می‌‌افتد، خواب بر پلک‌‌‌ها چیره می‌‌شود، بر هیچ بانویی روا نیست که بخوابد، مگر آن که خویشتن را به آغوش شوهر بسپارد. باید لباس از تن به در آورید، کنار شوهر بیارامید و پوست بدن خویش به بدن شوهر بچسبانید. این چنین؛ خود را به شوهر عرضه داشته‌‌اید.

(پیامبر اکرم(ص)، همان، ج۱۴، ص۱۲۶)

 

هر جا که شوهرتان شما را به خلوت بخواند، همان جا بهشت شماست، روا نیست شوهر خود را از بهره‌‌وری جنسی و لذت حلال منع کنید.

(پیامبر اکرم(ص)، همان، ص۱۱۲)
دنیا و خوشی‌‌های آن برای شما آفریده شده است. لذیذترین چیزها در این دنیا؛ آمیزش با همسر است. چنان که لذت بخش‌‌ترین کار در باغ بهشت نیز همین است.

(امام صادق(ع)، کافی، ج۵، ص۳۲۱)

 

چه لذتی بالاتر و چشم نوازتر از دیدن بدن عریان همسر است. قبل از هم خوابگی خود را از شوهرتان دریغ مدارید، بگذارید شوهرتان شما را ببوید و ببوسد.

(امام صادق(ع)، حلیه المتقین، ص۷۱)

 

وقتی به سوی همسرتان می‌‌روید، در آغوش فرشتگانید. چون به آمیزش می‌‌‌‌پردازید، گناهانتان چون برگ درختان فرو می‌‌ریزد و چون غسل می‌‌کنید و خود را می‌‌‌‌شویید، از گناهان بیرون می‌‌‌‌روید.

(پیامبر اکرم(ص)، کافی، ج۵، ص۴۹۶)

 

هنگام آمیزش به طور کامل برهنه و عریان نشوید و زیرپوشی هر چند نازک به تن داشته باشید.

(پیامبر اکرم(ص)، وسائل الشیعه، ج۱۴، ص۸۵)

 

مرد را به حال خود بگذارید، با وی در نیاویزید، او را به اجبار به سوی خود نخوانید، مرد نیازمند عشوه‌‌گری و طنازی است، نه زور و اجبار.

(پیامبر اکرم(ص)، حلیه المتقین، ص۶۷)

 

سخن گفتن با پروردگار، لذت بخش و روح افزاست، اما وقتی شوهرتان شما را به خلوت خویش می‌‌خواند، نماز را طول ندهید و خرامان به سویش بشتابید.

(پیامبر اکرم(ص)، کافی ج ۵ ص ۵۰۸)

 

هنگام در آمیختن با همسر خویش، یکدیگر را ببویید، ببوسید، عشق بازی کنید و با سخنان محبت آمیز، عشق را به او پیش کش کنید.

(پیامبر اکرم(ص)، محجه البیضاء، ج۳، ص۱۱۰)

 

هنگام آمیزش، چون پرندگان شتاب نکنید، صبر پیشه‌‌ی خود سازید، زنها نیازمند وقت بیشتری هستند، مدتی نه چندان طولانی به عشق بازی بپردازید، همسرتان را کاملاً آماده سازید. آمادگی دو سویه؛ آمیزش را فرح بخش و کامل می‌‌کند.

(امام علی(ع) وسائل الشیعه ج۱۴، ص۸۳، امام صادق(ع) کافی ج۵، ص۴۹۷)

 

آمیزش مکن مگر اینکه با همسرت بسیار بازی کنی و سینه‌‌هایش را آرام بفشاری، وقتی چنین کنی آمادگی لازم را برای در آمیختن پیدا می‌‌کند. در این حالت، شهوت از صورت و چشمان او نمایان می‌‌شود و از تو همان می‌‌طلبد که تو از وی می‌‌خواهی.

(امام رضا(ع)، سفینه البحار، ج۱، باب الجمع)

 

هیچگاه با شکم سیر با همسر خود هم بستر نشوید، این کار موجب بیماری و چه بسا موجب مرگ خواهد شد.

(امام صادق(ع)، وسائل الشیعه ج۱۴، ص۱۹۱)

 

چون شب از سفر بر می‌‌گردی، خستگی راه، آرامش از تو می‌‌ستاند، بهتر است آمیزش با همسرت را تا صبح به تأخیر اندازی.

(امام صادق(ع)، همان ص۹۳)

 

گاهی وقتی قصد مسافرت داری، دل شوره عجیب به سراغت می‌‌آید، همسرت نیز مضطرب و نگران است، آیا بهتر نیست در آستانه‌‌‌ی سفر، از هم آغوشی و نزدیکی با او بگذری؟!

(امام صادق(ع)، همان)

 

سفر با شریک زندگی، آرام ساز و غم زداست. سفر؛ خستگی و اضطراب نیز دارد. در سفر؛ گاهی همه چیز برایت مهیا نیست. گاهی شرایط سفر، شرایطی غیر عادیست، بهتر است در این شرایط غیر عادی از هم خوابگی با یار زندگیت بپرهیزی.

(امام صادق(ع)، همان)

 

چون به آمیزش پرداختی سخن کوتاه کن، مبادا فرزندی لال نصیب تو گردد.

(امام علی(ع)، همان ص۸۷)

 

وقتی به قصد فرزند، خرامان به سوی همسر خویش می‌‌شتابی، به عورت او نگاه مکن! مبادا فرزندی نابینا تو را پدید آید.

(امام علی(ع)، همان ص۸۷)

 

چون به قصد بارور کردن رحم همسرت، نزد او آرمیدی، با نیتی پاک و زبانی گویا با خدای مهربان چنین بگو «خدایا مرا فرزندی عنایت فرما و او را پاکیزه و سالم قرار ده که در خلقت او زیاد و کم نباشد و او را عاقبت به خیر گردان»

(امام محمد باقر(ع)، همان ج۱۵، ص۱۰۶)

 

در حال جنابت، به قصد بچه دار شدن، با همسرت هم آغوش مشو، بهتر است غسل کنی، اندکی آرام گیری، پاک و طاهر شوی و سپس …! اگر چنین نکردی و فرزندی مجنون و کم عقل نصیبت شد، کس دیگری جز خود را نکوهش مکن.

(پیامبر اکرم(ص)، همان ج۱، ص۹۹)

 

اندیشه آدمی به هر جا روان است. در اندیشه‌‌ی دیگری بودن، نامیمون است. در این هنگام با شهوت زن دیگر، نباید با زن خود همبستر شوی.

(پیامبر اکرم(ص)، همان ص۱۲۰)

 

شیطان خودش خواسته که در فرزندان آدم شریک شود و این مایه‌‌ی بسی نگرانی است. نگران مباشید! هنگام آمیزش با ذکر «بسم الله الرّحمن الرّحیم» خدا را یاد کند و از شر شیطان به خالق نیکی‌‌ها پناه ببرید، اگر چنین نکنید ممکن است فرزندتان محبت اهل بیت(ع) را در دل نداشته باشد.

(امام علی(ع)، همان ص۹۶)

 

وقتی به قصد آمیزش کنار یکدیگر آرمیدید، دو دستمال تمیز و پاک در کنار خود قرار دهید، هر کدامتان از دستمال جداگانه استفاده کنید.

(پیامبر اکرم(ص)، همان ص۱۸۸)
هنگامی که به اوج لذت جنسی نزدیک شده‌‌اید، حتی الامکان از ریختن نطفه‌‌ی خود به بیرون خودداری نکنید، بگذارید غدد جنسی آزادانه به تخلیه بپردازند، خودداری از تخلیه‌‌‌ی نطفه، موجب سنگ مثانه خواهد شد.

(امام رضا(ع)، سفینه البحار، ج۱، باب الجمع)
اگر به هر دلیل، عمل آمیزش به طول انجامید و عمل إنزال صورت نگیرد، چه بسا موجبات سنگ مثانه فراهم گردد. از طولانی کردن مدت هم بستری بدون انزال پرهیز کنید.

(امام رضا(ع)، سفینه البحار، ج۱، باب الجمع)

 

پس از آمیزش یکباره بلند مشوید و ننشینید، بلکه ابتدا به طرف راست بچرخید و اندکی بعد برای ادرار(ولو اندک) برخیزید، پس از آن برای رسیدن به تعادل وآرامش، غسل کنید، با رعایت این آداب از سنگ مثانه در امان خواهید ماند.

(امام رضا(ع)، همان)

 

مکانی خلوت در زمانی بی سرو صدا، با دلی آرام؛ شرایط مناسبی برای هم بستری است. اگر آمیزش و انعقاد نطفه با دلی آرام و خالی از اضطراب صورت پذیرد، خون به صورت طبیعی در رگها جریان می‌‌یابد، انتقال ژنها طبیعی‌‌تر انجام می‌‌گیرد و در نتیجه فرزند، به پدر و مادرش بیش‌‌تر شبیه خواهد شد.

(امام حسن(ع)، بحار الانوار، ج۶، ص۳۵۹)

 

پرندگان هر کدام صفاتی دارند؛ شایست و ناشایست. در آمیزش نیز آدابی دارند، «کلاغ» علی رغم پر و بال سیاه و صدای ناهنجارش، در آمیزش مخفی کاراست، آمیزش مخفی کارانه را از کلاغ بیاموزید.

(امام صادق(ع)، وسائل الشیعه، ج۱۴، ص۱۰۰)

 

وقتی کودکی در اتاق است و شما را می‌‌پاید و حتی بی اختیار نفس و صدای شما را می‌‌شنود، از خیر این لحظات دل نشین و بهشتی درگذرید، مبادا آن کودک در بزرگی به رابطه نامشروع تن در دهد که رستگار نمی‌‌گردد.

(پیامبر اکرم(ص)، همان ص۹۵و فروع کافی ج۵، ص۵۰۰)

 

خانمها از آرایش دریغ مکنید، بهترین، ملایم‌‌ترین و دلنوازترین عطر را به کار برید، زیباترین و دلرباترین لباس را به اندام خویش بپوشانید، خود را حداقل با یک گردنبند زینت بخشید و صبح و شام خود را به شوهر عرضه دارید. در یک کلام؛ چشم و دل شریک زندگیتان را هنرمندانه بربایید.

(پیامبر اکرم(ص)، وسائل، همان، ص۱۱۲)

 

آقایان! مطابق میل خانمتان لباس بپوشید، در خانه نیز آراسته و دلربا باشید، هوش و حواس همسرتان را ماهرانه به خود جلب کنید، با این کار، غدد جنسی او را نسبت به خود فعال کنید و عفت او را نسبت به دیگران فزونی می‌‌بخشید.

(امام رضا(ع)، مکارم الاخلاق، ص۸۰)

 

هیچ حلالی لذت بخش‌‌تر از همبستر شدن با همسر نیست، ولی زیاده روی در این امر روا نیست، میانه روی در آمیزش، به سلامت آدمی می‌‌افزاید و عمر را زیاد می‌‌کند.

(امام صادق(ع)، وسائل الشیعه، ج۱۴، ص۹۶)

 

مرد باید مقداری از شهوت خود را نگه دارد که همواره توانایی جنسی داشته باشد، زیرا اینکه زن شوهر خود را در امور جنسی توانا بیابد، بهتر از این است که او را ناتوان ببیند. مرد ناتوان، نمی‌‌تواند همسر خود را راضی نگه دارد.

(امام علی(ع) همان، ص۱۸۰)

 

همان گونه که در امور جنسی زیاده روی نارواست، کم گذاردن و سستی کردن نیز ناشایست است، روا نیست مرد بیش از ۴ ماه، آمیزش جنسی با همسر جوان خود را ترک کند، حتی اگر مصیبت دیده باشد.

(امام رضا(ع)، همان، ۱۸۸)

 

مراقب باشید، «رو به قبله» و «پشت به قبله» با همسر خویش هم بستر شدن، زشت و ناپسند است. حرمت کعبه را نگه دارید و خدا و فرشتگان را از خویش ناخرسند نسازید.

(امام صادق(ع)، همان ص۱۴)

 

در این اوقات آمیزش نکنید: ۱- بین اذان صبح و طلوع خورشید ۲- بین غروب تا تاریک شدن هوا ۳- هنگام خورشید گرفتگی و ماه گرفتگی ۴- هنگام زلزله

(امام صادق(ع)، همان، ص۹۶)

 

در اول شب(چه زمستان و چه تابستان)، آمیزش نکنید، زیرا معده و رگها پر است و موجب بیماری نقرس، سنگ مثانه، ضعف چشم و چکیدن ادرار می‌‌گردد.

(پیامبر اکرم(ص)، همان ص۹۱)
اگر فرزند کم عقل ودیوانه و جذامی نمی‌‌خواهید؛ در اول، وسط و آخر ماه(قمری) با همسر خود آمیزش نکنید، چه بسا ممکن است آن چه نمی‌‌خواهید صورت پذیرد.

(پیامبر اکرم(ص)، همان ص۹۱)

 سک۳۰

در شب عید فطر، عید قربان و نیمه شعبان نیز از آمیزش به قصد فرزنددار شدن دوری گزینید، چرا که ممکن است فرزند شما شرور، معلول، بد یمن و زشت رو گردد.

(پیامبر اکرم(ص)، وسایل الشیعه ج۱۴، ص۱۸۷)

 

 

اگر گاهی چشمانت بی اختیار یا با اختیار به زنی افتاد و مسحور او شد و دلت لرزید، پیش از این که پایت بلغزد، چشم فرو بند و در اولین فرصت با همسرت همبستر شو، چرا که زنان همگی مانند همند.

(امام علی(ع)، همان ص۷۳)

 

چون همسرت باردار شد، از آمیزش بپرهیز، تنها در ماه های اول(البته با مشورت پزشک) می‌‌توانی با وضو به نزدیکی اقدام کنی، جنینی که در رحم همسرت است، بسیار مقدس و قابل احترام است.

(پیامبر اکرم(ص)، همان ج۱۴ ص۱۸۸)

 

زنان به قدر کافی از عادت ماهیانه رنج می‌‌برند، روا نیست با آمیزش در این دوران به رنج آنها بیفزاییم. این عمل علاوه بر حرمت شرعی؛ غیر اخلاقی و غیر بهداشتی نیز می‌‌باشد، در این اوقات می‌‌توان از دیگر اعضا بهره برد.

(امام صادق(ع)، همان ج۱، ص۵۷۱)
عشق به همسر، گرما بخش و انرژی زاست، با اعلام این عشق به او، قلب وی را تسخیر کنید. «دوستت دارم عزیزم» جمله‌‌ای است که هیچ گاه از قلب زن بیرون رفتنی نیست، همسر خود را از این کلام آتشین محروم نسازید.

(پیامبر اکرم(ص)، همان ص۱۰)

 

هر کار از راه خود به انجام رسد نیکوست. آمیزش با همسر نیز باید از طریق معمول صورت پذیرد تا آرامش جنسی و روانی حصل آید. نزدیکی با او از پشت، به شدت مکروه، نامیمون و غیر بهداشتی است.

(پیامبر اکرم(ص)، همان)

 

گاهی سر بر بالین همسرتان بگذارید، با او گفتگو کنید، کلمات سوزان و عاشقانه رد و بدل کنید، یکدیگر را در آغوش بفشارید، عشق بازی با همسر؛ سرگرمی مومن است.

(پیامبر اکرم(ص)، همان ص۸۲)

 

هم آغوشی را برای آخر شب بگذارید، زیرا برای بدن مناسب، برای فرزنددار شدن امیدوارتر و فرزند عاقل‌‌تر خواهد شد.

(امام رضا(ع)، سفینه البحار، همان)

 

و بالاخره وقتی در بدن احساس ناراحتی می‌‌کنید و علتی برای آن نمی‌‌یابید، وقتی احساس می‌‌کنید حرارت بدنتان بالا رفته و عضلات بدن شما رو به تحلیل می‌‌رود و هنگامی که به دنبال مأمن و مأوایی می‌‌گردید که شما را آرامش بخشد، به نزد همسرتان رفته و با آمیزش، خود را شفا بخشید.

(امام علی(ع)، حلیه المتقین، ص۷۵)

 

و آخر اینکه آنچه در خانه می‌‌گذرد امانت است، روا نیست زنها آنچه میان آنها و شوهرانشان در خلوت می‌‌گذرد به زنان دیگر بازگو کنند.

(پیامبراکرم(ص)، وسائل الشیعه، ج۱۴، ص۱۵۴)

 

س ک c

سکس
حدیث «آداب زناشویی»

متن و ترجمه این حدیث ارزشمند را بخوانید:

متن حدیث

حَدَّثَنَا الشَّیْخُ الْجَلِیلُ أَبُو جَعْفَرٍ مُحَمَّدُ بْنُ عَلِیِّ بْنِ الْحُسَیْنِ بْنِ مُوسَى بْنِ بَابَوَیْهِ الْقُمِّیُّ رَحِمَهُ اللَّهُ قَالَ حَدَّثَنَا مُحَمَّدُ بْنُ إِبْرَاهِیمَ بْنِ إِسْحَاقَ رِضْوَانُ اللَّهِ عَلَیْهِ قَالَ حَدَّثَنَا أَبُو سَعِیدٍ الْحَسَنُ بْنُ عَلِیٍّ الْعَدَوِیُ قَالَ حَدَّثَنَا یُوسُفُ بْنُ یَحْیَى الْأَصْبَهَانِیُّ أَبُو یَعْقُوبَ قَالَ حَدَّثَنِی أَبُو عَلِیٍّ إِسْمَاعِیلُ بْنُ حَاتِمٍ قَالَ حَدَّثَنَا أَبُو جَعْفَرٍ أَحْمَدُ بْنُ صَالِحِ بْنِ سَعِیدٍ الْمَکِّیُّ قَالَ حَدَّثَنَا عَمْرُو بْنُ حَفْصٍ عَنْ إِسْحَاقَ بْنِ نَجِیحٍ عَنْ حُصَیْبٍ عَنْ مُجَاهِدٍ عَنْ أَبِی سَعِیدٍ الْخُدْرِیِّ قَالَ:

أَوْصَى رَسُولُ‌اللَّهِ(ص) عَلِیَّ بْنَ أَبِی طَالِبٍ(ع) فَقَالَ:

یَا عَلِیُّ إِذَا دَخَلَتِ الْعَرُوسُ بَیْتَکَ فَاخْلَعْ خُفَّهَا حِینَ تَجْلِسُ وَ اغْسِلْ رِجْلَیْهَا وَ صُبَّ الْمَاءَ مِنْ بَابِ دَارِکَ إِلَى أَقْصَى دَارِکَ فَإِنَّکَ إِذَا فَعَلْتَ ذَلِکَ أَخْرَجَ اللَّهُ مِنْ دَارِکَ سَبْعِینَ أَلْفَ لَوْنٍ مِنَ الْفَقْرِ وَ أَدْخَلَ فِیهَا سَبْعِینَ أَلْفَ لَوْنٍ [سَبْعِینَ لَوْناً] مِنَ الْبَرَکَهِ وَ أَنْزَلَ عَلَیْکَ سَبْعِینَ رَحْمَهً تُرَفْرِفُ عَلَى رَأْسِ الْعَرُوسِ حَتَّى تَنَالَ بَرَکَتُهَا کُلَّ زَاوِیَهٍ مِنْ بَیْتِکَ وَ تَأْمَنَ الْعَرُوسُ مِنَ الْجُنُونِ وَ الْجُذَامِ وَ الْبَرَصِ أَنْ یُصِیبَهَا مَا دَامَتْ فِی تِلْکَ الدَّارِ وَ امْنَعِ الْعَرُوسَ فِی أُسْبُوعِهَا مِنَ الْأَلْبَانِ وَ الْخَلِّ وَ الْکُزْبُرَهِ وَ التُّفَّاحِ الْحَامِضِ مِنْ هَذِهِ الْأَرْبَعَهِ الْأَشْیَاءِ.

فَقَالَ عَلِیٌّ(ع): یَا رَسُولَ اللَّهِ وَ لِأَیِّ شَیْ‏ءٍ أَمْنَعُهَا مِنْ هَذِهِ الْأَشْیَاءِ الْأَرْبَعَهِ؟

قَالَ: لِأَنَّ الرَّحِمَ تَعْقَمُ وَ تَبْرُدُ مِنْ هَذِهِ الْأَرْبَعَهِ الْأَشْیَاءِ عَنِ الْوَلَدِ وَ لَحَصِیرٌ فِی نَاحِیَهِ الْبَیْتِ خَیْرٌ مِنِ امْرَأَهٍ لَا تَلِدُ.

فَقَالَ عَلِیٌّ(ع): یَا رَسُولَ اللَّهِ فَمَا بَالُ الْخَلِّ تَمْنَعُ مِنْهُ؟

قَالَ: إِذَا حَاضَتْ عَلَى الْخَلِّ لَمْ تَطْهُرْ أَبَداً طُهْراً بِتَمَامٍ وَ الْکُزْبُرَهُ تُثِیرُ الْحَیْضَ فِی بَطْنِهَا وَ تُشَدِّدُ عَلَیْهَا الْوِلَادَهَ وَ التُّفَّاحُ الْحَامِضُ یَقْطَعُ حَیْضَهَا فَیَصِیرُ دَاءً عَلَیْهَا.

ثُمَّ قَالَ:یَا عَلِیُّ لَا تُجَامِعِ امْرَأَتَکَ فِی أَوَّلِ الشَّهْرِ وَ وَسَطِهِ وَ آخِرِهِ فَإِنَّ الْجُنُونَ وَ الْجُذَامَ وَ الْخَبَلَ یُسْرِعُ إِلَیْهَا وَ إِلَى وَلَدِهَا،

یَا عَلِیُّ لَا تُجَامِعِ امْرَأَتَکَ بَعْدَ الظُّهْرِ فَإِنَّهُ إِنْ قُضِیَ بَیْنَکُمَا وَلَدٌ فِی ذَلِکَ الْوَقْتِ یَکُونُ أَحْوَلَ الْعَیْنِ وَ الشَّیْطَانُ یَفْرَحُ بِالْحَوَلِ فِی الْإِنْسَانِ،

یَا عَلِیُّ لَا تَتَکَلَّمْ عِنْدَ الْجِمَاعِ فَإِنَّهُ إِنْ قُضِیَ‏ بَیْنَکُمَا وَلَدٌ لَا یُؤْمَنُ أَنْ یَکُونَ أَخْرَسَ وَ لَا یَنْظُرَنَّ أَحَدُکُمْ إِلَى فَرْجِ امْرَأَتِهِ وَ لْیَغُضَّ بَصَرَهُ عِنْدَ الْجِمَاعِ فَإِنَّ النَّظَرَ إِلَى الْفَرْجِ یُورِثُ الْعَمَى فِی الْوَلَدِ،

یَا عَلِیُّ لَا تُجَامِعِ امْرَأَتَکَ بِشَهْوَهِ امْرَأَهِ غَیْرِکَ فَإِنِّی أَخْشَى إِنْ قُضِیَ بَیْنَکُمَا وَلَدٌ أَنْ یَکُونَ مُخَنَّثاً مُؤَنَّثاً مُخَبَّلًا،

یَا عَلِیُّ مَنْ کَانَ جُنُباً فِی الْفِرَاشِ مَعَ امْرَأَتِهِ فَلَا یَقْرَأِ الْقُرْآنَ فَإِنِّی أَخْشَى أَنْ یَنْزِلُ عَلَیْهِمَا نَارٌ مِنَ السَّمَاءِ فَتُحْرِقَهُمَا،

یَا عَلِیُّ لَا تُجَامِعِ امْرَأَتَکَ إِلَّا وَ مَعَکَ خِرْقَهٌ وَ مَعَ أَهْلِکَ خِرْقَهٌ وَ لَا تَمْسَحَا بِخِرْقَهٍ وَاحِدَهٍ فَتَقَعَ الشَّهْوَهُ عَلَى الشَّهْوَهِ فَإِنَّ ذَلِکَ یُعْقِبُ الْعَدَاوَهَ بَیْنَکُمَا ثُمَّ یَرُدُّکُمَا إِلَى الْفُرْقَهِ وَ الطَّلَاقِ،

یَا عَلِیُّ لَا تُجَامِعِ امْرَأَتَکَ مِنْ قِیَامٍ فَإِنَّ ذَلِکَ مِنْ فِعْلِ الْحَمِیرِ وَ إِنْ قُضِیَ بَیْنَکُمَا وَلَدٌ کَانَ بَوَّالًا فِی الْفِرَاشِ کَالْحَمِیرِ الْبَوَّالَهِ فِی کُلِّ مَکَانٍ،

یَا عَلِیُّ لَا تُجَامِعِ امْرَأَتَکَ فِی لَیْلَهِ الْفِطْرِ فَإِنَّهُ إِنْ قُضِیَ بَیْنَکُمَا وَلَدٌ لَمْ یَکُنْ ذَلِکَ الْوَلَدُ إِلَّا کَثِیرَ الشَّرِّ،

یَا عَلِیُّ لَا تُجَامِعِ امْرَأَتَکَ فِی لَیْلَهِ الْأَضْحَى فَإِنَّهُ إِنْ قُضِیَ بَیْنَکُمَا وَلَدٌ یَکُونُ لَهُ سِتُّ أَصَابِعَ أَوْ أَرْبَعُ أَصَابِعَ،

یَا عَلِیُّ لَا تُجَامِعِ امْرَأَتَکَ تَحْتَ شَجَرَهٍ مُثْمِرَهٍ فَإِنَّهُ إِنْ قُضِیَ بَیْنَکُمَا وَلَدٌ یَکُونُ جَلَّاداً قَتَّالًا عَرِیفاً [أَوْ عَرِیفاً]،

یَا عَلِیُّ لَا تُجَامِعْ أَهْلَکَ فِی وَجْهِ الشَّمْسِ وَ تَلَأْلُئِهَا إِلَّا أَنْ یُرْخَى سَتْرٌ فَیَسْتُرَکُمَا فَإِنَّهُ إِنْ قُضِیَ بَیْنَکُمَا وَلَدٌ لَا یَزَالُ فِی بُؤْسٍ وَ فَقْرٍ حَتَّى یَمُوتَ،

یَا عَلِیُّ لَا تُجَامِعْ أَهْلَکَ بَیْنَ الْأَذَانِ وَ الْإِقَامَهِ فَإِنَّهُ إِنْ قُضِیَ بَیْنَکُمَا وَلَدٌ یَکُونُ حَرِیصاً عَلَى إِهْرَاقِ الدِّمَاءِ،

یَا عَلِیُّ إِذَا حَمَلَتِ امْرَأَتُکَ فَلَا تُجَامِعْهَا إِلَّا وَ أَنْتَ عَلَى وُضُوءٍ فَإِنَّهُ إِنْ قُضِیَ بَیْنَکُمَا وَلَدٌ یَکُونُ أَعْمَى الْقَلْبِ بَخِیلَ الْیَدِ،

یَا عَلِیُّ لَا تُجَامِعْ أَهْلَکَ فِی النِّصْفِ مِنْ شَعْبَانَ فَإِنَّهُ إِنْ قُضِیَ بَیْنَکُمَا وَلَدٌ یَکُونُ مَشُوماً ذَا شَامَهٍ فِی وَجْهِهِ،

یَا عَلِیُّ لَا تُجَامِعْ أَهْلَکَ فِی آخِرِ دَرَجَهٍ مِنْهُ [مِنَ الشَّهْرِ] إِذَا بَقِیَ مِنْهُ یَوْمَانِ فَإِنَّهُ إِنْ قُضِیَ‏ بَیْنَکُمَا وَلَدٌ یَکُونُ عَشَّاراً أَوْ عَوْناً لِلظَّالِمِ وَ یَکُونُ هَلَاکُ فِئَامٍ مِنَ النَّاسِ عَلَى یَدَیْهِ،

یَا عَلِیُّ لَا تُجَامِعْ أَهْلَکَ عَلَى سُقُوفِ الْبُنْیَانِ فَإِنَّهُ إِنْ قُضِیَ بَیْنَکُمَا وَلَدٌ یَکُونُ مُنَافِقاً مُرَائِیاً مُبْتَدِعاً،

یَا عَلِیُّ وَ إِذَا خَرَجْتَ فِی سَفَرٍ فَلَا تُجَامِعْ أَهْلَکَ تِلْکَ اللَّیْلَهَ فَإِنَّهُ إِنْ قُضِیَ بَیْنَکُمَا وَلَدٌ یُنْفِقُ مَالَهُ فِی غَیْرِ حَقٍّ وَ قَرَأَ رَسُولُ‌اللَّهِ(ص)إِنَّ الْمُبَذِّرِینَ کانُوا إِخْوانَ الشَّیاطِینِ”،

یَا عَلِیُّ لَا تُجَامِعِ امْرَأَتَکَ إِذَا خَرَجْتَ إِلَى سَفَرٍ مَسِیرَهَ ثَلَاثَهِ أَیَّامٍ وَ لَیَالِیهِنَّ فَإِنَّهُ إِنْ قُضِیَ بَیْنَکُمَا وَلَدٌ یَکُونُ عَوْناً لِکُلِّ ظَالِمٍ عَلَیْکَ،

یَا عَلِیُّ عَلَیْکَ بِالْجِمَاعِ لَیْلَهَ الْإِثْنَیْنِ فَإِنَّهُ إِنْ قُضِیَ بَیْنَکُمَا وَلَدٌ یَکُونُ حَافِظاً لِکِتَابِ اللَّهِ رَاضِیاً بِمَا قَسَمَ اللَّهُ عَزَّوَجَلَّ،

یَا عَلِیُّ إِنْ جَامَعْتَ أَهْلَکَ فِی لَیْلَهِ الثَّلَاثَاءِ فَقُضِیَ بَیْنَکُمَا وَلَدٌ فَإِنَّهُ یُرْزَقُ الشَّهَادَهَ بَعْدَ شَهَادَهِ أَنْ لَا إِلَهَ إِلَّا اللَّهُ وَ أَنَّ مُحَمَّداً رَسُولُ‌اللَّهِ وَ لَا یُعَذِّبُهُ اللَّهُ مَعَ الْمُشْرِکِینَ وَ یَکُونُ طَیِّبَ النَّکْهَهِ مِنَ الْفَمِ رَحِیمَ الْقَلْبِ سَخِیَّ الْیَدِ طَاهِرَ اللِّسَانِ مِنَ الْغِیبَهِ وَ الْکَذِبِ وَ الْبُهْتَانِ،

یَا عَلِیُّ وَ إِنْ جَامَعْتَ أَهْلَکَ لَیْلَهَ الْخَمِیسِ فَقُضِیَ بَیْنَکُمَا وَلَدٌ فَإِنَّهُ یَکُونُ حَاکِماً مِنَ الْحُکَّامِ أَوْ عَالِماً مِنَ الْعُلَمَاءِ

وَ إِنْ جَامَعْتَهَا یَوْمَ الْخَمِیسِ عِنْدَ زَوَالِ الشَّمْسِ عَنْ کَبِدِ السَّمَاءِ فَقُضِیَ بَیْنَکُمَا وَلَدٌ فَإِنَّ الشَّیْطَانَ لَا یَقْرَبُهُ حَتَّى یَشِیبَ وَ یَکُونُ فَهِماً وَ یَرْزُقُهُ اللَّهُ السَّلَامَهَ فِی الدِّینِ وَ الدُّنْیَا،

یَا عَلِیُّ فَإِنْ جَامَعْتَهَا لَیْلَهَ الْجُمُعَهِ وَ کَانَ بَیْنَکُمَا وَلَدٌ فَإِنَّهُ یَکُونُ خَطِیباً قَوَّالًا مُفَوَّهاً وَ إِنْ جَامَعْتَهَا یَوْمَ الْجُمُعَهِ بَعْدَ الْعَصْرِ فَقُضِیَ بَیْنَکُمَا وَلَدٌ فَإِنَّهُ یَکُونُ مَعْرُوفاً مَشْهُوراً عَالِماً

وَ إِنْ جَامَعْتَهَا فِی لَیْلَهِ الْجُمُعَهِ بَعْدَ صَلَاهِ الْعِشَاءِ الْآخِرَهِ فَإِنَّهُ یُرْجَى أَنْ یَکُونَ لَکُمَا وَلَدٌ مِنَ الْأَبْدَالِ إِنْ شَاءَ اللَّهُ،

یَا عَلِیُّ لَا تُجَامِعْ أَهْلَکَ فِی أَوَّلِ سَاعَهٍ مِنَ اللَّیْلِ فَإِنَّهُ إِنْ قُضِیَ بَیْنَکُمَا وَلَدٌ لَا یُؤْمَنُ أَنْ یَکُونَ سَاحِراً مُؤْثِراً لِلدُّنْیَا عَلَى الْآخِرَهِ.

یَا عَلِیُّ احْفَظْ وَصِیَّتِی‏ هَذِهِ کَمَا حَفِظْتُهَا عَنْ جَبْرَئِیل.‏

ترجمه حدیث

رسول خدا(ص) به امیرالمؤمنین على بن ابى طالب(ع) چنین سفارش کرد؛

اى على! وقتی عروس را به خانه تو آورند، وقتى نشست کفش او را درآور و پایش را بشوی و آبش را به در خانه‌‌ات بریز، که اگر چنین کنى خدا از خانه‌‌ات هفتاد هزار رنگ فقر را ببرد و هفتاد هزار رنگ برکت در آن آورد و هفتاد هزار رحمت بر تو فرو فرستد که بر سر عروس بچرخد تا برکت آن بهر گوشه خانه‌‌ات برسد و خداوند متعال عروس را از دیوانگی و خوره و پیسى امان دهد که تا در آن خانه است به او نرسند.

و عروس را تا یک هفته از دوغ و سرکه و گشنیز و سیب ترش منع کن.

على(ع) گفت: یا رسول اللَّه(ص)! چرا او را از این چهار چیز منع کنم؟

پیامبر(ص) فرمود: چون رحم به سبب این چهار چیز عقیم می‌شود و اولاد نمی‌آورد، و حصیر کف خانه، از زن نازا بهتر است.

على(ع) گفت: چرا سرکه را از او منع کند؟

فرمود: چون به سبب سرکه حائض گردد و هرگز بطور کامل پاک نشود و گشنیز حیض را در درون او برانگیزد و زایمان را سخت کند و سیب ترش حیض را ببندد و مایه درد شود.

سپس فرمود: اى على! با همسرت در اول و وسط و آخر ماه مجامعت نکن، چرا که دیوانگى و خوره و گیجى(کم عقلی) به او و فرزندش رو می‌آورد.

بعد از ظهر جماع نکن؛ که اگر فرزندى آورید قیچ باشد و شیطان به قیچى انسان شاد است.

هنگام جماع سخن نگو، که اگر فرزندى منعقد شود، از لال بودن در امان نیست(ممکن است لال شود).

مبادا کسى به فَرْج(آلت زنانه) همسرش نگاه کند، زیرا ممکن است سبب کورى فرزند شود.

اى على! با همسرت به عشق زن دیگرى مجامعت مکن، چرا که بیم این می‌رود که اگر فرزندى منعقد شود؛ خنثی، زن منش(پسر دارای روحیات زنانه) و گیج(کم عقل) باشد.

هیچ کس با همسر خود در بستر در حال جنابت، قرآن نخواند، که بیم این می‌رود آتشى از آسمان فرود آید و هر دو را بسوزاند.

اى على! حتما هنگام جماع با همسرت هر یک از شما برای خودش دستمالی داشته باشد، و هرگز هر دوی شما با یک دستمال خود را پاک نکنید، که شهوت بر شهوت افتد و مایه دشمنى میان شما می‌شود و شما را به جدائى و طلاق می‌کشد.

ایستاده جماع مکن که کار چهارپایان است و اگر در آن حال فرزندى منعقد شود در بستر ادرار کند.

در شب عید فطر جماع مکن که اگر فرزندى منعقد شود بسیار بد باشد.

در شب عید قربان جماع مکن که فرزند؛ شش انگشت یا چهار انگشت متولد می‌شود.

زیر درخت میوه‌دار جماع مکن که فرزند؛ جلاد، آدمکش یا کاهن(یا کدخدا) می‌شود.

در مقابل نور آفتاب جماع مکن، مگر اینکه بر هر دوی شما روپوش باشد، چون اگر فرزندی منعقد شود در سختى و فقر باشد تا بمیرد.

میان اذان و اقامه جماع مکن، که فرزند، خونخوار می‌شود.

اى على! وقتی همسرت آبستن باشد، بی وضو با او جماع مکن، چرا که فرزند، کوردل و بخیل می شود.

در نیمه شعبان جماع مکن که فرزند، شوم و با خال چهره می‌شود.

دو روز مانده به آخر ماه، جماع مکن که فرزند، مالیات‌گیر‏ و خدمتکار ظالم می‌شود و جمعى از مردم بدستش هلاک شوند.

بر پشت بام جماع مکن که فرزند، منافق و ریاکار و بدعت‏گذار می‌شود.

وقتی قصد سفر دارى، در شب جماع مکن، که فرزند ولخرج می‌شود. رسول خدا(ص) این آیه را خواند؛ «به راستى اسراف کاران برادران شیاطین باشند».

وقتی به سفر رفتى، تا سه شب و سه روز جماع مکن، که فرزند، به هر کس که بر تو ظلم کند کمک خواهد کرد.

اى على! شب دوشنبه جماع کن، چون اگر فرزندى منعقد شود، حافظ قرآن و راضى به قسمت خدا باشد.

اى على! اگر شب سه‌شنبه جماع کنى، که اگر فرزندى منعقد شود، پس از اینکه به شهادتین(یگانگی خدا و رسالت پیامبر) شهادت داد، شهادت روزیش می‌شود و خدا او را با مشرکان کیفر نکند و بوى دهانش خوش باشد و دل رحم و با سخاوت و پاک زبان از غیبت و دروغ و بهتان است.

اگر شب پنجشنبه جماع کنى و فرزندى آید، حاکمى از حُکّام گردد یا عالمى از علماء.

اگر در ظهر پنجشنبه، که آفتاب در وسط آسمانست، جماع کنی، فرزند تا پیر شود شیطان به او نزدیک نگردد و با فهم باشد و در دین و دنیا سلامت روزیش گردد.

اگر در شب جمعه جماع کنی، و فرزند آید، سخنور و گویا و زبان آور شود.

و در روز جمعه پس از عصر، فرزند؛ معروف و مشهور و دانشمند گردد.

اگر در شب جمعه بعد از نماز عشاء جماع کنی، امید فرزندى می‌رود که از أبدال(عُرفا) باشد إن‌شاءاللَّه.

اى على! در ساعت اول شب با همسرت جماع مکن که اگر فرزندى منعقد شود، چه بسا جادوگر و دنیا طلب باشد.

اى على! این سفارش مرا بیاد نگهدار، همانگونه که من از جبرئیل نگهداشتم.

منبع حدیث: أمالی الصدوق: ۵۶۶ و همچنین: من لایحضره الفقیه‏۳: ۵۵۱٫

 

ج. آنچه لازم است پس از مقاربت، مورد توجه قرار گیرد:
۱٫ بعد از سکس ، کمی عسل بخورید.
۲٫ همسران، بویژه شما آقایان، دقت نمایید پس از رسیدن به اوج لذت جنسی، همسران خود را رها نکنید. هرچند احساس خواب آلودگی شوهران بعد از رابطه (که اغلب باعث ناراحتی بانوان است) امری فیزیولوژیکی است، اما آقایان تحمل کنید و دقایقی را به نوازش و صحبت بگذرانید.
۳٫ مستحب است مرد، پیش از سکس و پس از آن ادرار کند.
۴٫ مناسب است جهت حفظ سلامت آلت تناسلی و دوری از کراهت شرعی، پس از نزدیکی غسل کنید و با حالت جنابت نخوابید.
۵٫ اگر قبل از غسل تصمیم دارید دوباره رابطه سکسی کنید، بهتر است آلت تناسلی خود را بشویید و وضو بگیرید.
۶٫ بعد از نزدیکی، دفع شهوت و حصول آرامش، معمولا حالت معنوی و حضور قلبی تان بیشتر می شود. مراقب باشید این حالت را با گناه یا ترک وظایف دینی (مانند نماز) از دست ندهید.
۷٫ پس از پایان رابطه، خدا را بخاطر داشتن چنین همسری شکر گویید و از همسر، بدلیل ایجاد لحظاتی خاطره انگیز، تشکر کنید.
۸٫ در صورت بروز هرگونه اختلال حاد در رابطه زناشویی، در اولین فرصت به روان شناس بالینی ماهر یا سکسولوژیست مراجعه نمایید.

برای دریافت آموزه های علمی و دینی بیشتر، مطالعه این منابع را مفید می دانیم:
۱٫ حلیه المتقین؛ پدیدآورنده: علامه مجلسى؛ ناشر: هجرت، قم.
۲٫ ازدواج مکتب انسان سازى، ج ۳؛ پدیدآورنده: شهید دکتر پاک نژاد؛ ناشر: اخلاق، قم.
۳٫ بهشت خانواده؛ پدیدآورنده: سید جواد مصطفوى؛ ناشر: دار الفکر، قم.
۴٫ بهداشت ازدواج از نظر اسلام؛ پدیدآورنده: صفدر صانعى؛ ناشر: کنکاش، ۱۳۸۱، اصفهان.
۵٫ ازدواج و مسائل جنسى؛ پدیدآورنده: گروهى از نویسندگان.
۶٫ مشاوره جنسی و زناشویی؛ پدیدآورنده: علی اسلامی نسب؛ ناشر: نواندیش، تهران.
۷٫ آیین همسردارى؛ پدیدآورنده: ابراهیم امینى؛ ناشر: انتشارات اسلامی، قم.
۸٫ دانستنی های جنسی؛ پدیدآورنده: شهناز چوپانکاره؛ ناشر: راهیان سبز، مشهد
۹٫ پاسخ به پرسش های جنسی؛ پدیدآورنده: آبراهام استون، گلوریا استون ایتکن، آکوئیلس سوب ررو، بهزاد رحمتی (مترجم)، ابوالفضل نظری (مترجم)؛ ناشر: ساحل، تهران.
۱۰٫ آگاهی های جنسی؛ پدیدآورنده: سیدمحمدرضا حسینی ؛ ناشر: شلاک، تهران.
۱۱٫ مشکلات جنسی جوانان؛ پدیدآورنده: ناصر مکارم شیرازی؛ ناشر: نسل جوان، ۱۳۸۷، قم.
۱۲٫ اخلاق و رفتارهای جنسی؛ پدیدآورنده: یوسف غلامی؛ ناشر: دفتر نشر معارف (وابسته به نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاهها)، قم.
۱۳٫ زندگی جنسی مردان: آشنایی با رفتارهای جنسی و روشهای شناخت و درمان اختلالهای جنسی مردان؛ پدیدآورنده: محمدرضا نیکخو؛ ناشر: سخن، تهران.
۱۴٫ زندگی جنسی زنان: با رفتارهای جنسی و روشهای شناخت و درمان اختلال های جنسی زنان؛ پدیدآورنده: محمدرضا نیکخو؛ ناشر: سخن، تهران.
۱۵٫ دانستنی های جنسی مردان (آشنایی با رفتارها، تمایلات، پاسخ ها و اختلال های جنسی مردان)؛ پدیدآورنده: محمدرضا دژکام
ناشر: موسسه منشأ دانش، تهران.
۱۶٫ پاسخ به مسائل جنسی و زناشویی؛ پدیدآورنده: هانا استون، آبراهام استون، طراز الله اخوان (مترجم)؛ ناشر: ارغوان، ۱۳۷۹، تهران.
۱۷٫ اخلاق جنسی؛ پدید آورنده: مرتضی مطهری؛ ناشر: صدرا، قم.
۱۸٫ روان شناسی زناشویی؛ پدیدآورنده: حسین نجاتی؛ ناشر: بیکران، ۱۳۸۸، تهران.
همقدم شدن با عقلی سرشار از وحی و ایمانی آکنده از معرفت، انسان را به شیرین ترین لحظات دنیا و آخرت رهنمون خواهد کرد، لحظاتی که باغ زندگی را آکنده از بهاری ابدی خواهد نمود.

پی نوشت ها:
[۱] روم،۲۱٫
[۲] مستدرک الوسائل، ج ۱۴، ص ۱۵۴٫
[۳] وسائل الشیعه، ج۲، ص ۱۷۹٫
[۴] نور، ۵۸٫
[۵] وسائل الشیعه، ج۲۰، ص۱۴۳٫
[۶] وسائل الشیعه، ج۱۴، ص۸۲، ح۲، باب۵۶٫

 

سکس

س ک س

sex

  • ۱۵۴ دیدگاه
  • 2013-03-29
https://www.rahafun.com/?p=8477
 
تبلیغات ویژهرزرو جایگاه
 
دیدگاه ها
  1. رضا گفت:

    خوب بود

  2. مجتبي گفت:

    سلام خیلی مطالب ارزنده و مفید بودند در عین حال به زور هم بودند لا تشکر فراوان إز شما و همه دوستانتون در أین سایت

  3. سعید گفت:

    واقعا دین اسلام دین کاملی هست وخدا لعنت کنه اون کسایی رو که دین اسلامو با سیاست قاطی کردن واقعا به درد بخور هست مطالب خوبتون باعث آرامش قلب انسان میشه.

  4. محمد گفت:

    از خدا نمیترسین این چرت و پرتاروبه پیامبروامیرالمومنین نسبت میدین؟

    • سعید گفت:

      با سلام
      دوست عزیز غریزه جنسی مهم ترین غریزه انسان است به حدی مهم است که پیامبر فرموده اند هرکس ازدواج کند دو سوم دینش کامل میشود
      زیرا کسی که ازدواج کند از این مورد از شر وسوسه های شیطان تا حدود زیادی رهایی پیدا میکند …
      در مورد احادیث تماما همراه منبع معتبر است که در زیرش قرار داده شده است

  5. علی گفت:

    سلام مرسی خیلی اموزنده بود

  6. پوریا گفت:

    خیلی ممنون……………مرسی

  7. زهرا گفت:

    ممنون اگه میشه مطالبتون رو واسم ایمیل کنید

  8. erfan گفت:

    سلام خیلی ممنون از سایت و نکات آموزندتون واقعا متشکرم لطفا نکات بیشتری درون سایت قرار بدین

  9. فاطمه گفت:

    سلام عالی بود میشه این مطلب و به منم ایمیل کنید؟ممنون میشم

  10. سجاد گفت:

    عالیییییییییییییییییییی بود

  11. javad گفت:

    سلام عالی بود خیلی استفاده کردیم موضوعات بیشتری بزارین مخصوصا حرکاتی که خانوم ها خوششون میاد..

  12. زهرا گفت:

    عاااالی بود میشه واسم ایمیل کنید ممنون

  13. میلاد گفت:

    سلام فوق العاده خوب بود مطالبی که در جایی بیان نمیشود ممنون

  14. nasim گفت:

    عالی بود .واسه منم ایمیل کنید.ممنونم

  15. احسان گفت:

    عالی بود

  16. ملینا گفت:

    عالی بود و جدید

  17. majid گفت:

    لایک

  18. چت روم گفت:

    عالی بود ممنون

  19. پریسا گفت:

    عالی بود لطفا برای من هم ایمیل منید

  20. حسین گفت:

    احسنت عالی بود خداخیرتون بده واقعادین اسلام کامل ترین دین هستش ومن به خاطراین دین به خداروشکرمیکنم

  21. حسین گفت:

    احسنت عالی بود خداخیرتون بده

  22. ح ح گفت:

    باسلام خدمت شما عزیزان. مطالب آموزنده ومفیدی بود. خدا خیرتون بده که به فکر جوونا هستید و آنها را از یک رابطه جنسی سالم در زیر چتر دین آگاه می کنید.
    اگه براتون مقدور بود مطالب کامل تر با ذکرمنبع و عکس وفیلم برام ارسال کنید.
    ارادتمند

  23. حسین گفت:

    سلام.در تمام ادیان کامل ترین آنها اسلام و سالم ترین آن تشیع است.و ریزکاری هایش نشان دهنده این مهم است.ممنون سید حسین از مشهد.

  24. فرهاد گفت:

    واقعا عالی بود

  25. هادی گفت:

    ضمن عرض سلام و ادب
    سوالی نداشتم فقط خواستم صمیمانه ازتون تشکر کنم و بهتون خسته نباشید بگم واقعا عالی بود. در رابطه با بعضی کامنت های انتقادی عجیب! هم ازتون خواهش می کنم که صبور باشید و ناراحت نشید.
    برای شما و خانواده ی محترمتون آرزوی سلامتی و موفقیت روز افزون دارم.
    سپاس

  26. amirhosein گفت:

    اقاخواهش میکنم راجب قمه زدنم توضیح بدید

    • admin گفت:

      با سلام
      در یک کلام کار اشتباهی زیرا باعث سوء استفاده کافران و دشمنان اسلام میشود
      سعی کنید با خدمت به خلق و کمک به یتیمان و از این دست کار ها دل امام حسین شاد کنید

  27. amirhosein گفت:

    عالی بود اقا

  28. حکیم گفت:

    مرسی عالیه. از دوستانی که تجربه دارن تجربه خودشون رو به خوشون رو به دوستانی که بلد نیستن هم یاد بدن.هم آقا و خانم

  29. یزدان گفت:

    سلام،من وهمسرم مطالبتان رو خوندیم،خیلی جالب وآموزنده بود ممنون

  30. محمد گفت:

    سلام من سوالی ندارم.فقط خواستم ازتون تشکر کنم چون نظراتو دیدم و بعدش دیدم با چه حوصله ای بهشون جواب درست و خوب دادین.بازم ممنون

  31. شهرزاد گفت:

    سلام،‌شاید مطالب شما جالب،‌زیبا و یا حتی متنوع باشه اما به نظر من به دلیل طولانی بودنش خیلی نمیتونه به اون اندازه که مدنظر شما است متفاوت و قابل توجه خوانندگان باشه.

  32. ع.ص گفت:

    سلام.خداخيرتون بده.

  33. فاطمه خانوم گفت:

    سلام،واقعا عالی بود خدا خیرتون بده ایشالا، من الان شش ماهه که ازدواج کردم این مطالب هم خیییییییلی بدردم خورد و به همسرم هم گفتم.هروقت براتون امکان داشت مطالبو برام ایمیل کنید ممنونم ازتون.

  34. مهدی گفت:

    واقعا عالی بود

  35. مهدی گفت:

    احسنت عالی بود، واقعا اگه به دستورات دین و معصومین عمل کنیم سعادت زندگی دنیوی و اخرویمون رو تضمین کردیم

  36. ماردین گفت:

    باسلام
    ممنونم از توضیحات خوبتون
    واقعا عالی بود
    باتشکر

  37. Mobina گفت:

    سلام خوب بود. ولی من فعلا مجردم درمورد پریود هم بگید ممنونم…

  38. رضا گفت:

    عالی بود.

  39. علی گفت:

    با سلام،ممنون عالی بود.لطفا مطالبو و تصاویر و ویدیوهاشو برام ایمیل کنین.تشکر

  40. saeed گفت:

    خیلی باحال بود.دمتون گرم.درمورد زودانزالی مردان هم بگید

  41. معصومه گفت:

    واقعا خوب و مفید بود تشکر ….

  42. سمیرا گفت:

    سلام. مرسی از مطالبتون. من خیلی خواستگار دارم .اما به شدت از سکس و نزدیکی میترسم. اینقدر زیاد که خیلی از خواستگاران خوبم را با بهانه های الکی رد کردم. تا حالا به خانواده ام هم نگفتم. تو را خدا کمکم کنید. من چیکار کنم از این ترس نجات پیدا کنم. با اینکه به رابطه جنسی نیاز دارم و دختر سردی هم نیستم و خیلی وقتا از تنهایی خودم رنج میبرم اما خیلی وحشت و ترس دارم از سکس.حتی از گفتنش هم به طور حضوری برای مشاور خجالت زیادی میکشم.

    • admin گفت:

      با سلام
      لذت بخش ترین نعمت جسمانی ! خداوند در دنیا و اخرت رابطه جنسی است ، ترس شما بی مورد است
      توکل بر خدا کنید و همسری خوب برگزینید

  43. hossein گفت:

    سلام ممنون واقعا عالی بود لطفا باید ها و نباید های بیشتری در مورد نزدیکی و پیامد هاش بذار

  44. محسن گفت:

    با سلام خوب بود مفید مرسی ای کاش تو دبیرستان این موضوعات تدریس میشود.میشه برام میل کنین.

  45. آیدا گفت:

    شااااااخ در اوردمممممممممممممممممممممممممممم

  46. علیرضا گفت:

    سلام ببخشین اونجا که میگه به الت زنانه در هنگام نزدیکی باقصد بچه دار شدن نگاه نکنید خب واژن همسرمون رو چطور پیدا کنیم
    ممنون لطفا جوابم رو بدین

    • admin گفت:

      سلام
      همونطوری که هنگام غذا خوردن قاشق را داخل دهانتان میگذارید بدون نگاه کردن !!!

  47. نیاز گفت:

    خیلی خوب بود خواهش می کنم این مطالب را برام ایمل کنید با تشکر

  48. Ali گفت:

    سلام خیلی مطالب جالبی بود واقعا آموزنده بود..فقط اگه در دوران بارداری،زن باز هم تمایل به نزدیکی داسته باشه باز هم میشه باهم نزدیکی کنیم!!!؟

  49. فاطمه گفت:

    سلام من مجردم،خیلی استفاده کردم از سایتتون،اگر ممکنه راه تشخیص طبع گرم آقایون رو با استفاده از روایت برام بفرستید.لطفا،ممنون.

  50. فاطمه گفت:

    سلام من مجردم ومطالبتون خیلی برام مفید بود ،اطلاعاتم افزایش پیدا کرد،تشکر،فقط یه لطفی میتونید بکنید راه تشخیص سرد مجازی آقایون قبل ازدواج براساس روایات رو برام میل کنید.

  51. 123 گفت:

    خیلی خیلی عالی بود

  52. Majid گفت:

    ممنون اما زیاد مفید نبود چون هر چیزی رو باید تجربه کردتا بتونیم به بهترین شکل انجامش بدیم.

  53. kamran گفت:

    عالی بود مرسی

  54. نسترن گفت:

    خوب

  55. amir گفت:

    اقا بعضی از این نکات مثل حرف نزدن و نگاه نکردن به عورت زن که گفتید به نظر غیر منطقی میاد ینی تمام ادمایی که فرزند سالم دارند چه مسلمان یا غیر مسلمان هنگام سکس نه حرف زدن نه به عورت زنشون نگاه کردن؟!!لطفا درست توضیح بدید

    • admin گفت:

      با سلام
      صحبت کردن منظور صحبت های بیهوده است ، و الی حرف های عاشقانه و محبت آمیز توصیه شده است …

      برای مثال روایتی از حضرت نبی محمد ص :
      هنگام در آمیختن با همسر خویش، یکدیگر را ببویید، ببوسید، عشق بازی کنید و با سخنان محبت آمیز، عشق را به او پیش کش کنید.
      (پیامبر اکرم(ص)، محجه البیضاء، ج۳، ص۱۱۰)

      سعی کنید زود قضاوت نکنید در مورد چیزی که اطلاعات دقیق در مورد آن ندارید

  56. بنده خدا گفت:

    اگه واقعا راست باشه خوبه ولی اگه رست نباشه به هیچ دردی نمیخوره

  57. الهام گفت:

    سلام،ممنوون.مطالبتون عالی بود..من 20سالمه ودوماهه توعقدهستم..
    میشه لطف کنین فیلم هاوعکس ومطالب مربوطه روبرام ایمیل کنین.مرسی

  58. Reza گفت:

    خوب ومفیدبود به شرط این که راست باشه.

  59. شادی گفت:

    خیلی عادی بود.لطفااین مطالب روبرام ایمیل کنین.ممنون

  60. محمد گفت:

    فوق العاده بود عزیزم

  61. رضا گفت:

    خوب بود.

  62. علی گفت:

    سلام و خدا قوت
    از مطالب واقعا استفاده کردم خیلی از مسائل رو نمیدونستم و اینکه تا حد زیادی آشنا شدم برای روابط بهتر
    لطفا مطالب و فیلم هاتون رو هم برا من بفرستید

  63. ali گفت:

    لطفا فیلم یا عکس برایه من ایمیل کنید

  64. ali گفت:

    اگه میشه فیلمارو برام بفرستی ممنون میشم

  65. حسین گفت:

    باسلام باتشکر بابت نکات مهم اگه امکان داره نکات مهم و فیلم هارو برام یفرستید باتشکر

  66. شايان گفت:

    ممنون خيلي عالي بود ..
    ممنون ميشم اگه مطالبتون رو برام بفرستين .

  67. محمد جواد گفت:

    تمامی حرفای شما شیطانیه اصلا لحن نوشتنت مشکل داره کاری جز خراب کردن وبه شهوت انداختن جوانان نداری کدام روایت از حضرت محمد(ص)که به حضرت علی رابطه زناشویی با حضرت فاطمه رایاد داده بعد به دست شماها رسیده که اینطوری نقل میکنی.من منتظر جواب هستم .

    • admin گفت:

      با سلام
      تمامی منابع اسلامی ذکر شده است
      برای مثال منبع حدیث: أمالی الصدوق: ۵۶۶ و همچنین: من لایحضره الفقیه‏۳: ۵۵۱٫
      متاسفانه شما به خاطر اطلاعات غلطتون از دین و خدا و پیغمبر فقط در گیر نماز و روزه هستید و نمیتونید مهمترین بخش زندگی زناشویی رابطه جنسی
      و در ایران به خاطر بی فرهنگی در این موضوع از هر 5 ازدواج دو تا به طلاق می انجامد که دلیل 80 درصد طلاق ها مشکلات جنسی
      دوست عزیز سعی کنید ذهنتون رو از افکارتون رو جلا بدید و بدانید خدایی که غریزه ای به این مهمی در انسان قرار داده حتما در مورد ان بسیار توضیحات داده است
      که در قرار نیز به ان اشارات زیادی شده است …

  68. محمد گفت:

    س.بهترازاین نمیشه اگه مطالب وفیلم هاتون روبرام ارسال کنین ممنون میشم.

  69. پریا گفت:

    ممنون از مطلب مفیدتون
    لطفا مطالب و فیلم هاتون را برام ایمیل کنید

  70. علی گفت:

    من مجردم ولی خیلی خوب بود

  71. احسان گفت:

    سلام ممنون از مطالبتون.فقط اجکانش هست فایل کل همین مطالبو برام ایمیل کنید.هر کاری کردم نشد ذخیره کنم
    تشکر

  72. نصرت گفت:

    سلام.ممنون از مطالبی که نوشتید فقط خدا کنه بتونم رعایت کنیم

  73. مصطفی گفت:

    سلام.
    بسیار عالی.
    لطفاً ایمیل بفرمایید.

  74. نصیر گفت:

    لطفا برای من هم ایمیل کنید. با تشکر

  75. sarina گفت:

    ممنونم خیلی عالیه……لطفا حالاتشو برام ایمیل کنین من 2 ماهه عروسی کردم ممنون میشم اگه برام ایمیل کنین.

  76. شایان گفت:

    خیلی عالی بود

  77. رضا گفت:

    عالی بود تشکر

  78. مریم گفت:

    من تابستمو عروسیم
    شما کهتجربه دارید
    مگالب و عکس و فیلم بدید به من که من حالات یاد بگیرم
    لطف 2 بار این برای شما دادم
    من جز این چیز دیگه بلد نیستم
    باید حالا یاد بگیرم ابروم پیش همسرم نره

  79. امیر گفت:

    سلام…واقعا عالی بود و با بیان رساوگیرایی توضیح داده شده بود.مرسی ازتلاش و زحمت خالصانه تون
    یه مطلبی هم هست که من شخصن تجربه کردم و اون اینه که سلامت جسمانی مهمترین شرط برای داشتن یه سکس
    سالمه…همین که زن ومرد از هم لذت ببرن و لحظه ارضاء شدنشون باهم یکی باشه کافیه و همین امرموجب میشه تا یه حس عشقبازی یعدازسکس پیش بیاد واقعا روابط عاشقانه رو درطرفین ایجاد و مستحکم میکنه.درضمن اسلام اگربه زمان جماع درشب پنجشنبه تاکید کرده،بُعدعلمی داره که تاثیرات ونوسی جالبی داره و اون خوی انسانی رو تداوم میبخشه.
    اگر بی ادبی شد و بیش حد لازم مطلبی رو عنوان کردم عذر خواهی میکنم
    بازهم متشکرم

  80. مریم گفت:

    من 20 سالم دارم شوهر میکنم لظف فیلم برام بفرستید ببنم تا حرکات یاد بگیرم کامل
    متشکرم

  81. ممرض گفت:

    جای خوشحالی داره که این مطالب در دسترس قرار گرفته و به زندگی مشترک کمک بسیار بسزایی می کند
    اگر می شه حالت های مختلف رو هم بگید

  82. مهرداد گفت:

    سلام حالتهاي مختلفة سكس

  83. فرهاد گفت:

    باسلام خیلی خوب بود

  84. سحر گفت:

    خیلی عالی بود ممنونم ازمطالب خوبتون.

  85. اسی گفت:

    عالی بود

  86. ايرج گفت:

    خيلي عالي بود بادورود بي كران ب شما

  87. سلن گفت:

    عالیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی………

  88. حسن گفت:

    عالی

  89. محمد گفت:

    دمت گرم واقعا عالی بود . چطوری باید عضو گروه شد ؟؟

  90. حسین گفت:

    سلام خوب بود

  91. رضا گفت:

    بابا مگه کاری داره از سکس اسون تر هم مگه چیزی هست؟

    • admin گفت:

      عزیز جان 95 درصد مردم روش صحیح رو بلد نیستن
      علت بیشتر طلاق ها هم برای همین است

  92. رسول گفت:

    مرسی-درسته مجردیم ولی عالی بود

  93. محسن گفت:

    خوب بود دمتون گرم

  94. sadeg گفت:

    Mamnon AZ ink rahnmayim kardin

  95. meysam گفت:

    سلام خیلی خوب بود حالت سکس را برام ارسال کنید ممنون میشم

  96. لیلا گفت:

    سلام. ممنونم از مطالب آموزنده تون. من دانشجوی ترم آخرکارشناسی ارشد روانشناسی بالینی هستم. موضوع پایان نامه ام سکس تراپی. ممنون میشم اگه اطلاعاتتونو واسم ایمیل کنید.

  97. اعظم گفت:

    خوبه .مخصوصن قسمت رعایت بهداشت عالی بود .اگه همه جا همینجوری بفکر خانوماباشید دیگه بحثی نمیمونه

  98. جواد گفت:

    سلام عالی بود

  99. sara گفت:

    سلام خیلی آموزنده بود.مطالبی ساده مفیدو واضح.اگه میشه روش های مختلفشو برام ایمیل کنید با تشکر

  100. رحمان گفت:

    از مطالب خوبتون ممنونم مفید بود،روشهای مختلف برام بفرستین

  101. محمد گفت:

    سلام
    من الآن اومدم تو سایتون. این سایت راجع به چیه؟ اگه راجع به سکس باشه خیلی خوبه ولی باید با همسرتون باشه. با یه دختر دیگه اصل خوب نیست. فقط مواظب خودتون باشید. اول از خدا بترسید و دوم از خودتون بپرسید که “من کیم که دارم این کارهای زشت رو انجام میدم”.

    • admin گفت:

      با سلام و عرض ادب
      دوست عزیز سایت رها فان یک بخش مخصوص مسائل زناشویی دارد که فقط و فقط مخصوص اموزش زن و شوهر هاست
      و احیانا نامزد هایی که تازه ازدواج کرده اند ،

  102. hoosien گفت:

    عالی بود

  103. شهاب گفت:

    سلام خوب بود
    فقط قسمتی که گفتید فیلم هم ببینید علمی نبود. چونکه باید زن و شوهر هم دیگر را با عشق به اوج برسونن و آمدن دیگران فکرشون را به هم میریزد. همین نوشتن مطالب با کمی تصور مشکل را حل می کنه

  104. samira گفت:

    سلام مطالب برای زندگیم مفیدبودلطفاحالات وتوضیحات سکس رابرایم ارسال کنید

  105. amin گفت:

    سلام
    باتشکرازوبلاگ خوبتون
    سوالی دارم،دوست من معتادبه سکس است
    لطفامراراهنمایی کنید،این مشکل دوستم نه تنهاداره به خودش اسیب میرسونه بلکه داره روی خودمن هم تاثیرمیزاره
    لطفاکمکم کنید

    • admin گفت:

      با سلام
      با ایشون قطع ارتباط کنید !
      مطئن باشید شما رو هم به لجن میکشونند ایشون !
      موارد زیادی دیده شده دوست این چنینی دوستان پاک خودش رو الوده کرده
      جالب این است در ظاهر احساس شادی میکنند در حالی که فقط هدفشون به لجن کشوندن
      و هم شکل کردن شما با خودشون .

  106. امین گفت:

    عالی بود.لطفا حالات سکس ب همراه عکس برام میل کنید.مرسی

  107. hamid گفت:

    عالیه اگه میشه فیلم هم بگذارید بهترین حالت سکس رو که لذت زیادی داشته باشد

    • admin گفت:

      با سلام
      امکانش نیست به دودلیل
      1: چون ممکن کودکان و نوجوانان به این صفحه بیاییند و..
      2: طبق قانون حق این کارو نداریم

  108. nd گفت:

    مرسی.روشها و مطالب آموزنده سکس رو برام ارسال کنید.مرسی

  109. علی گفت:

    با سلام
    ضمن تشکر از مطالب زیبایتان
    لطفا حالت سکس را به ایمیل من ارسال کنید

    با سپاس فراوان

  110. ارش گفت:

    سلام خوب بود
    دمت گرم
    روش هاشو برام بفرست

  111. maso-a گفت:

    باسلام لطفا روش های دخول همراه با عکسشون رو برام بفرسید ممنون

  112. ahmad گفت:

    دمتون گرم مرسی خیلی مفید بود

  113. وحید گفت:

    چه ادمای روشن فکری به به

  114. ایلیا گفت:

    سلام لطفا در مورد حالات سکس بیشتر برام توضیح بدید میخام لذت زیادی از همسرم ببرم
    ممنون

  115. yeah گفت:

    very good and perfect article. please improve your idea and think big about s…x

  116. سعید گفت:

    سلام در مورد حالات سکس بیشتر میخوام بدونم لطفا واسم به ابمیلم ارسال کنید و اینکه چطور رابطه جنسی لذت بخشی داشته باشم واسم ارسال کنید

  117. مریم ببری گفت:

    خیلی خوب بوداگه ممکنه روشهای سکس وحالات مختلف سکس روبگین

  118. chobin گفت:

    مفید بود، ممنون

  119. مهین گفت:

    جالب نبود

  120. علی گفت:

    بابا این دیگه چیه اینا قدیمیه بفرس جدیدشو

  121. پویا گفت:

    ممنونم از توضیح عالیتون

  122. مسعود گفت:

    سلام بنظرم همهی مطالبتون خوب بود فقط اون قسمتی که نوشتید با فیلمی سکس کنید چیزه بسیار مزحکی هست چرا که اگر اون شخص تو فیلم از بدن همسرتان جذاب تر و سکسی تر باشد میل رقبت فرد بیشتر میشود و شاید بتواند زمینهی خیانت را در زندگی ایجاد کند و اینکه فکرکنم روایت از امام صادق(ع)بود که فرمودند:اگر زن و مردی در حال جماع به یاد شخص خاصی باشند ان جماع حرام است

  123. نوشین گفت:

    سلام خوب بود سعی کنید مطالب به روز و کاملتری بذارید. ممنون.اگه میشه حالات مختلف رو میفرستی؟؟؟ممنون

  124. Ali گفت:

    ممنون از وبلاگت مطالب اموزنده اي داشت اگه ميشه روشاشو ارسال كن با تشكر

  125. پوریا گفت:

    :inlove: سلام جالب بودولی کامل نبود؛

  126. مهدی علیزاده گفت:

    با سلام
    سایتتون واقعا جذاب بود و مطالب زیادی رو یادگرفتم فقط اگه می شد حرکات جدیدی به همراه توضیحات مربوطه رو به ایمیلم ارسال کنید ممنونتون می شم
    با تشکر

    • admin گفت:

      سلام مهدی جان
      خوشحالم مطالب مفید بوده برات.
      فعلا امکان ارسال مطلب به ایمیل فراهم نیست متاسفانه.

  127. نسترن گفت:

    اقا ناصر هنوز زود ک شمادرمورد این چیزا بدونی اگ یکم دیگ صبرکنی خانمت برات توضیح میده

  128. نسترن گفت:

    خیلی ببخشیدا ولی موضوع دیگه ای نبود ک براش سایت درست کنین؟؟

    • admin گفت:

      سلام نسرین خانم
      موضوع اصلی سایت تفریحی هست.شما اون مطالب رو بخون.
      البته این مطالب هم مشکلی ندارند.
      ————
      لطفا ایملتون رو بدون www وارد کنید.

  129. فرشاد گفت:

    خییییییییییییییلی عالی بود.دسته شما درد نکنه بابت راهنمایی های بی عیب و نقصتون.فقط یک سوال دارم از خدمدتون:اگه کسی طرف مقابل نسبت به سکس سرد مزاج بود اونوقت باید چیکار کرد؟؟؟؟؟راه حلی داره؟اگه راهنماییم کنیین یه دنیا ازتون ممنون میشم.مرسییییی. :shy:

    • admin گفت:

      با سلام خدمت شما آقا فرشاد
      خواهش می میکنم.
      بله برای سرد مزاجی طرفین هم راه حل هایی هست که بهتر است اول علت سردمزاجی معلوم شود.
      یه سری پیشنهادهای عمومی هم مطرح شده است ، که در همین سایت یا در اینترنت میتونید به راحتی پیداشون کنید.

  130. ناصر گفت:

    سلام عالی بود خیلی خوشحال شدم که مطلب های شما را خواندمدر مورد بریود شدن رن هم برام بگین ممنون.

تمامی حقوق این سایت برای رها فان محفوظ است و هرگونه کپی برداری از مطالب و قالب پیگرد قانونی دارد . طراحی سایت و سئو : شیکنا