چاق ترین کودک 6 ساله جهان

چاق ترین کودک 6 ساله جهان
تبلیغات ویژهرزرو جایگاه

 

 

چاق ترین کودک 6 ساله جهان

چاق ترین کودک 6 ساله جهان

رسانه های رسمی هندوستان اعلام كردند كه یك دختر بچه شش ساله اهل این كشور با قد یك متری و وزن 88 كیلوگرمی لقب چاق ترین كودك جهان را از آن خود كرده است.
به گزارش سرویس «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، مادر 32 ساله این كودك در مصاحبه ای با رسانه های رسمی هندوستان خاطرنشان كرد: وزن دخترم دقیقا همانند یكی از بازیكنان تیم راگبی انگلستان است. در صورتی كه این بازیكن یك مرد بزرگسال است.
این زن 32 ساله در ادامه به روزنامه دیلی میل افزود: «سومان» شش ساله كه اهل بنگال غربی است روزانه دو بشقاب بزرگ برنج و دو كاسه بزرگ ماهی سرخ كرده می خورد. همچنین علاقه شدیدی به تخم مرغ و املت دارد.
به گزارش ایسنا، پدر 38 ساله این كودك نیز در ادامه یادآور شد: من به عنوان یك كشاورز در هفته تنها 10 پوند دستمزد دارم و باید تمام آن را برای سیركردن شكم دخترم بپردازم. در حالی كه مابقی اعضای خانواده ام گرسنه می مانند. علاوه بر این، برخی اوقات هم باید برای سیركردن شكمش از همسایه ها كمك بخواهیم.
براساس اعلام رسانه های رسمی هند، «سومان» شش ساله می تواند در یك هفته 14كیلوگرم برنج، هشت كیلوگرم سیب زمینی، هشت كیلوگرم ماهی و 180 موز بخورد. علاوه بر این، او علاقه فراوانی به شیرینی های بنگالی و كیك های خامه ای دارد.
به گزارش ایسنا، پزشك خانوادگی این كودك نیز اعلام كرد كه وی علاقه.ای به ورزش كردن ندارد و از پیاده.روی نیز متنفر است، به طوری كه تنها در طول روز یك دقیقه پیاده.روی می كند.

  • بدون دیدگاه
  • 2014-09-29
https://www.rahafun.com/?p=39906
 
تبلیغات ویژهرزرو جایگاه
 
دیدگاه ها

تمامی حقوق این سایت برای رها فان محفوظ است و هرگونه کپی برداری از مطالب و قالب پیگرد قانونی دارد . طراحی سایت و سئو : شیکنا