پیشنهاد پرسپولیس به وحید طالب لو

پیشنهاد پرسپولیس به وحید طالب لو
تبلیغات ویژهرزرو جایگاه

 

 

پیشنهاد پرسپولیس به وحید طالب لو|Www.Takpatogh.Com|

وی با اشاره به پیشنهادات خود از تیم‌های لیگ برتری گفت: «از چند تیم پیشنهاد دارم که در حال بررسی آنها هستم؛ اما…

فارس: وحید طالب‌لو درباره دریافت طلبش از باشگاه استقلال گفت: «مسئولان استقلال قول داده‌اند طلبم را به زودی پرداخت کنند. این مبلغ برای دو سال پیش است و هنوز متأسفانه نتوانستم آن را دریافت کنم.»

وی با اشاره به پیشنهادات خود از تیم‌های لیگ برتری گفت: «از چند تیم پیشنهاد دارم که در حال بررسی آنها هستم؛ اما ترجیح می‌دهم تا نیم‌فصل صبر کنم و پیشنهادهایم را با وسواس بررسی کنم، چون اگر اسم تیمی را بیاورم در روحیه دروازه‌بانان آن تیم تأثیر می‌گذارد.»

دروازه‌بان سابق تیم استقلال در رابطه با پیشنهاد تیم فوتبال پرسپولیس به وی گفت: «این تیم بازیکنان خوبی را جذب کرده است و فکر می‌کنم در آینده نتایج خوبی کسب کند. به راحتی نمی‌توان از کنار اسم پرسپولیس گذشت و معتقدم هواداران این تیم باید از آن حمایت کنند. نمی‌توانم درباره پیشنهاد تیم‌ها صحبتی کنم.»

وی درباره حضور در استقلال هم عنوان کرد: «برای حضور در استقلال هیچ صحبتی با من نشده است، اولویتم تیم‌های تهرانی است و اگر شرایط مناسب باشد شاید به شهرستان هم بروم.»

طالب‌لو با اشاره به شرایط تیم ملی فوتبال گفت: «تیم ملی نیاز به همدلی دارد و اکنون زمان انتقاد از این تیم نیست. متأسفانه موج منفی در فوتبال بیشتر از نکات مثبت آن است.»

دروازه‌بان سابق استقلال با اشاره به باخت تیم ملی برابر لبنان گفت: «فکر می‌کنم وقتی تیم ملی باخت خیلی‌ها خوشحال شدند و این به آن دلیل بود که بین مردم، بازیکنان و رسانه‌ها اتحادی وجود نداشت؛ اما در بازی با کره درحالی‌که آنها سرتر از ما بودند و ما موقعیت‌های معدودی داشتیم، همدلی و حمایت از تیم باعث شد تا بتوانیم از همان تک‌موقعیت‌مان استفاده کنیم و به پیروزی برسیم، بازی با ازبکستان هم بسیار مهم است و باید برای آن اهمیت زیادی قائل شویم.»

طالب‌لو ادامه داد: «‌از باخت به لبنان و یا نرفتن به جام جهانی کی‌روش متضرر نمی‌شود، بلکه این ما و فوتبال ما است که متضرر می‌شود، پس بهتر است با همدلی تیم ملی را در راه صعود به جام جهانی کمک کنیم.»

وی با اشاره به حضور دروازه‌بان‌های خارجی در لیگ برتر فوتبال گفت: «حضور دروازه‌بانان خارجی هیچ دردی از فوتبال ما دوا نکرده است. اگر به بازی‌های لیگ دقت کنید متوجه می‌شوید تیم‌هایی که درواز‌ه‌بان‌های خارجی داشته‌‌اند گل‌های زیادی دریافت کرده‌اند. در استقلال یک دروازه‌بان خارجی وجود دارد اما با وجود مصدومیت رحمتی هم بازی نمی‌کند یا در پرسپولیس گردان نیمکت نشین دروازه‌بانی شده که فاصله زیادی با او ندارد و فقط به خاطر یک اشتباه و شاید به‌دلیل بسته نشدن تیم توسط سرمربی نیمکت‌نشین شده است.»

دروازه‌بان سابق تیم استقلال در پایان خواستار توجه بیشتر به دروازه‌بانان داخلی شد و گفت: «باید از همه پتانسیل‌هایی که داریم استفاده کنیم، نه اینکه با سوءمدیریت باعث شویم سرمایه‌هایمان به هدر برود.»

  • بدون دیدگاه
  • 2012-11-04
https://www.rahafun.com/?p=2310
 
تبلیغات ویژهرزرو جایگاه
 
دیدگاه ها

تمامی حقوق این سایت برای رها فان محفوظ است و هرگونه کپی برداری از مطالب و قالب پیگرد قانونی دارد . طراحی سایت و سئو : شیکنا