پل خودکشی عشاق در کره جنوبی

پل خودکشی عشاق در کره جنوبی
تبلیغات ویژهرزرو جایگاه

 

 

پل خودکشی عشاق  در کره جنوبی|www.rahafun.com|

پل خودکشی عشاق  در کره جنوبی|www.rahafun.com|

آمار پلیس کره جنوبی نشان می دهد که در پنج سال گذشته نزدیک به 1000 نفر در کره جنوبی تلاش می کردند تا خود را از روی پل رودخانه هان در سئول به پائین بیاندازند و دست به خودکشی بزنند.

کره جنوبی یکی از کشورهایی است که بیشترین آمار خودکشی را در جهان برای خود به ثبت رسانده است و مقامات این کشور سعی دارند به هر نحوی جلوی افزایش این روند را بگیرند. آمار نشان می دهد که در سال 2010 میلادی از هر 100 هزار نفر کره ای، 34 نفر خودکشی کرده اند. مشکلات روحی و روانی ، سرخوردگی ، شکست های اقتصادی و عشقی از مهمترین عواملی هستند که باعث خودکشی افراد در کره جنوبی می شود.

نکته جالب در این خودکشی ها ان است که مردم کره جنوبی علاقه خاصی به کشتن خود در برخی نقاط خاص دارند و به عنوان مثال، افزایش آمار خودکشی در رودخانه هان در کره جنوبی باعث نگرانی دولت این کشور شده است.

آمار پلیس کره جنوبی نشان می دهد که در پنج سال گذشته نزدیک به 1000 نفر در کره جنوبی تلاش می کردند تا خود را از روی پل رودخانه هان در سئول به پائین بیاندازند و دست به خودکشی بزنند که تعداد زیادی از آنها شکست خورده در مسائل عشقی و عاظفی بوده اند.

در گزارشی که به تازگی در کره جنوبی منتشر شده است آمده است که 408 نفر در کره جنوبی طی پنج سال گذشته در رودخانه هان در سئول پایتخت کره جنوبی خودکشی کرده اند.

هم اکنون پلیس کره جنوبی با نصب دوربین های مخفی و کنترلی در حاشیه رودخانه هان و پل های احداثی روی آن و همچنین افزایش گشت زنی نیروهای گشتی سعی دارد تا آمار خودکشی را کاهش دهد.

  • بدون دیدگاه
  • 2012-09-26
https://www.rahafun.com/?p=1559
 
تبلیغات ویژهرزرو جایگاه
 
دیدگاه ها

تمامی حقوق این سایت برای رها فان محفوظ است و هرگونه کپی برداری از مطالب و قالب پیگرد قانونی دارد . طراحی سایت و سئو : شیکنا