پرسش و پاسخ های جنسی

پرسش و پاسخ های جنسی
تبلیغات ویژهرزرو جایگاه

 

 

پرسش و پاسخ های جنسی

پرسش و پاسخ های جنسی

 

 

آیت الله خامنه ای – مقام معظم رهبری

نام مرجع تقلید :

با سلام، من حدود سه ماه است که عقد کرده ام همسر من مردی بسیار مهربان و مذهبی هستن ایشان در طول این چند ماه از من رابطه جنسی عمیق درخواست کردن ولی من به خاطر اینکه در دوران عقد هستیم امتناع نمودم سوال من این است که: آیا این عمل من مخالف موازین شرعی است و به نوعی من ناشزه محسوب می شوم
سوال دیگری نیز داشتم در صورت اصرار مرد بر فرزند داشتن و حاملگی زن و عدم رضایت زن به دلیل مشاغلی مانند تحصیل دوره دکتری آیا این امتناع وجه شرعی خواهد داشت یا خیر.
با تشکر

به نام خدا
طبق فتوای آیت الله خامنه ای – مقام معظم رهبری:
۱- با توجه به عدم پرداخت نفقه و مهریه از سوی همسرتان و در صورت باکره بودن شما، عدم تمکین مشکلی ندارد و شما ناشزه محسوب نمی شوید.
۲- در صورت تمایل و اصرار شوهر بر بچه دار شدن، زن نمی تواند قبول نکند.

 

آیت الله خامنه ای – مقام معظم رهبری

نام مرجع تقلید :

سلام می خواستم بپرسم بعضا” خانم ها دوست دارند موقع نزدیکی حرفهای خشن و یا حتی فحش بدهند جهت لذت بیشتر البته نه در هنگام بچه دار شدن . آیا این رفتارمشکلی دارد

به نام خدا
طبق فتوای آیت الله خامنه ای – مقام معظم رهبری:
از نظر شرعی مشکلی ندارد.

 

آیت الله مکارم شیرازی

نام مرجع تقلید :

با سلام. میخواستم ببینم که آیا وقتی که با همسرم نزدیکی می کنم همسرم هم باید غسل جنابت انجام دهد یا نه؟ و سوال دیگه اینکه آیا کسی که غسل می کند می تواند با آن نماز بخواند

به نام خدا
طبق فتوای آیت الله مکارم شیرازی:
۱- به محض وقوع دخول، به هر دو نفر غسل جنابت واجب می شود. چه با انزال منی باشد و چه نباشد. ۲- با غسل جنابت می توان بدون وضو نماز بخوانیم.

 

آیت الله خامنه ای – مقام معظم رهبری

نام مرجع تقلید :

با سلام
چند روز است که عقد کرده ام و تا عروسی خیلی مونده ایا نزدیکی در دوران عقد توصیه می شود یا نه ؟و اینکه از نظر شرعی مشکلی دارد؟

به نام خدا
طبق فتوای آیت الله خامنه ای – مقام معظم رهبری:
در دوران عقد و در صورت رضایت طرفین نزدیکی از نظر شرعی اشکال ندارد؛ ولی به هیچ عنوان توصیه نمی شود.

 

آیت الله سیستانی

نام مرجع تقلید :

آیا جنب شدن خانم ها در ایام عادت ماهانه در اثر ملاعبه با همسر اشکالی دارد؟ در صورت اتفاق افتادن این مساله وظیفه چیست؟

به نام خدا
طبق فتوای آیت الله سیستانی:
۱- جنب شدن با ملاعبه و بدون دخول اشکال ندارد.
۲- در غسل می توان چند نیت را با هم جمع نمود و یک غسل انجام داد.

 

آیت الله مکارم شیرازی

نام مرجع تقلید :

آبا سلام
چنانچه لباس با منی نجس شده باشد و فرصت تعویض نباشد می توان تیمم کردو با همان لباس نماز خواند؟اگر تری نجاست از بین رفته باشد و خشک شده باشد چطور؟
تا قبل از غسل چند نوبت می توان با تیمم بدل از غسل نماز خواند؟آیا می توان در این حال وضو گرفت و نماز با ان صحیح است؟
متشکر.

به نام خدا
طبق فتوای آیت الله مکارم شیرازی:
۱- با شرایط گفته شده، نماز خواند با لباس نجس اشکال ندارد و فرقی هم بین تر بودن و خشک بودن لباس نیست.
۲- تا هنگامی که شرایط برای  غسل جنابت فراهم نشده می توان با همان تیمم بدل از غسل نماز را خواند و نیازی به وضو گرفتن هم نیست؛ مگر آن که تیمم بدل از غسل (مانند وضو) باطل شده باشد که در این صورت باید برای نماز وضو گرفت. شایان ذکر است به محض بر طرف شدن شرایطی که مجبور به تیمم بدل از غسل شدید، باید غسل کنید.

 

آیت الله مکارم شیرازی

نام مرجع تقلید :

آسلام
برای خواندن صیغه حتما باید کسی بخواند یا دو طرف می توانند بخوانند.اگر دختر رشیده عاقله باشد می توان به حکم مرجعی دیگر رجوع کرد و از پدر اجازه نگرفت

به نام خدا
طبق فتوای آیت الله مکارم شیرازی:
۱- صیغه را باید دو طرف بخوانند و در صورت عدم توانایی، می توانند به دیگران بسپارند.
۲- رجوع به مجتهد دیگر با شرایط گفته شده امکان ندارد..

 

آیت الله مکارم شیرازی

نام مرجع تقلید :

آبا سلام اگه دختر و پسری برای آشنایی بیشتر برای ازدواج باهم ارتباط داشته باشن خودشون میتونین صیغه ی محرمیت رو بخونین؟

به نام خدا
طبق فتوای آیت الله مکارم شیرازی:
در صورت وجود اذن پدر اشکال ندارد.

 

آیت الله مکارم شیرازی

نام مرجع تقلید :

با سلام.
تشکر از سایت خوبتون. بنده یه سوال داشتم و اونم اینه که من حدود دو ماه است که عقد کرده ام و با همسرم رابطه جنسی بدون دخول دارم. میخواستم ببینم که آیا حتی اگر با همسرم به صورتی که فقط لمس صورت بگیره ارتباط داشته باشم هر دو باید غسل بکنیم یانه؟ چون مثل اینکه از واژن همسرم مایعی بیرون می آید. 
با تشکر

به نام خدا
طبق فتوای آیت الله مکارم شیرازی:
با ملاعبه و لمس و … اگر جنابت حاصل نشود، غسل واجب نمی شود.
جنب شدن مردان با دخول و یا انزال منی حاصل می شود. زنان هم با  دخول جنب می شوند و باید خروج مایع از آلت تناسلی آن ها همراه با اوج لذت جنسی باشد تا جنب شوند. یعنی اگر مایعی بدون اوج لذت جنسی خارج شود و یا اوج لذت جنسی بدون خروج مایع صورت پذیرد زن جنب نمی شود.

 

آآیت الله خامنه ای – مقام معظم رهبری

نام مرجع تقلید :

پسری ۳۲ ساله هستم شاغل در آموزش وپرورش و در شرف ازدواج. در سن ۱۹ سالگی متوجه وجود تفاوت شدیدی بین خود و همسن و سالانم شده ام .
مشکل من این است که از لحاظ جنسی با همجنسان خود تفاوت بسیار شدیدی دارم. به این معنی که از لحاظ جنسی به جای اینکه متمایل به غیر همجنس باشم، تمایل شدیدی به همجنسان خود دارم و از داشتن ارتباط با غیر همجنس به شدت بیزارم.
در واقع به جای داشتن احساسات مردانه،تمام خصلتها و خصوصیات و احساسات زنانه را در وجود خودم حس میکنم در نتیجه احساس م ی کنم نمیتوانم به عنوان یک مرد نقش جنسی و اجتماعی خود را ایفا کنم.
از لحاظ ظاهر ی و جسم ی کاملا مردانه هستم ول ی روح یاتم کاملا زنانه هست اما احساسات خود را بروز نم ی دهم.
در دوران کودکی که همه همسالانم به بازیهای پسرانه علاقه داشتند و دوست داشتند که با همجنسان خود بازی کنند من به بازیهای دخترانه مثل عروسک بازی علاقه داشتم و تمایل داشتم به جای باز با پسرها با دخترها بازی کنم.حتی در انجام کارهای منزل هم تمایلم شدیدا به سمت انجام کارهای زنانه از قبیل ظرف شستن و شست و شو و کارهای هنری مثل خیاطی و .. می باشد و از انجام امور مردانه مثل کلیه امور فنی خانه واقعا نفرت دارم و بیزار هستم.

لازم به ذکر است که این مسئله به عنوان یک بیماری شناخته شده در علم روانشناسی میباشد که به آن اختلال در هویت جنسی می گویند.
(Gender Identity)
تا بحال چندین بار به روانپزشکان و روانشناسان مختلف مراجعه کرده ام، ولی نتیجه ای عایدم نشده است.
نظر عده ای ازا یشان ا ین است که من یک همجنسگرا هستم و نبا ید ازدواج کنم و در صورت ازدواج با مشکل مواجه خواهم شد.و با ید به صورت یک همجنسگرا با گرا یش جنس ی خاص خودم زندگ ی کنم.
عده ای دیگر هم مرا مورد درمان به روش رفتار درمانی قرار دادند که میتوانم به جرات بگویم حتی ۱٪ هم در مدتی که تحت درمان بودم تغییری در من ایجاد نشد.
هیچگاه با دیدن یک غیر همجنس فکر جنسی به ذهن من خطور نمیکند و میتوانم به جرات بگویم اگر در جایی دور از تمدن زندگی میکردم و در اطرافم پر از جنس مخالف بود به هیچ وجه به فکر برقراری رابطه جنسی با آنها نمیافتادم.
برعکس شدیدا نسبت به همجنس تحریک میشوم . نمیدونم چگونه این مساله رو حل کنم.اسلام برای افراد غیر همجنس چیزی را به عنوان حجاب قرار داده است تا ذهن افراد کمتر درگیر این مسایل شود با اینحال باز میبینیم که با وجود این همه موانع(حجاب ُ شدا شدن مکان خانمها از آقایون در اکثر موقعیتها و مکانها) و وجود راه حلهای شرعی و قانونی برای ارضای نیازهای عاطفی و جنسی(ازدواج دایم و موقت)انحرافات جنسی و تجاوز صورت میگیرد. حال ما که هیچگونه مانعی در پیش روی ما نیست و از طرفی هیچ راهی برای ارضای صحیح و کامل نیازهای عاطفی و جنسی خودمون نداریم واقعا چطور از ما همان انتظار رو دارند و همان تکلیفی رو میخواهند که از افراد با گرایش طبیعی با شرایط ذکر شده میخواهند؟ آیا این به دور از انصاف نیست؟
اگر ما ازدواج کنیم حتما دختری را بدبخت کرده ایم چون واقعا نمیتوانیم به نیازهای عاطفی و جنسی او به صورت کامل پاسخ دهیم. فقط میتوانیم از لحاظ جنسی و فیزیکی او و خودمان را ارضا کنیم وهیچ ارتباط عاطفی بین ما حاکم نخواهد بود. آیا اسلام هیچ راهی برای این دسته از افراد پیش بینی نکرده است؟
به نظر من اسلام در این مورد یا سکوت کرده و یا خیلی بی رحمانه گفته است همه باید ازدواج کنند چه کسی که میلی وافر به شکل طبیعی به ازدواج و جنس مخالف دارد و چه کسی که نه تنها میلی به جنس مخالف ندارد بلکه منزجر هم هست.
در حدیثی از پیامبر میخوانیم که به حضرت علی میگوید با همسر خود به شهوت زن دگیر جماع نکن زیرا اگر فرزندی بوجود آید اگر پسر باشد میل به مردان خواهد داشت.
اما پیغمبردر مورد این فردی که به دنیا آمده و این گرایش را دارد سکوت کرده و هیچ تکلیفی برای او مشخص نکرده است.
از طرفی ادعا میشود اسلام کاملترین دین هست و حتی ناخن پا را هم فراموش نکرده است.‍‍پ س چطور در این مساله به این مهمی سکوت کرده است؟
داستان قوم لوط کاملا با شرایط افرادی مثل ما متفاوت هست.من هیچ وقت خودم را در جایگاه قوم لوط نگذاشته ام آنها واقعا اسراف کار بودند و با وجود میل به زن به سمت مردان میامدند. اما من هیچ میلی به زنها ندارم این رو بارها و بارها تجربه کرده ام و به صورت عینی در خودم مشاهده کرده ام
بر فرض اینکه ما ازدواج هم کردیم آیا باید همانند بک فردی که گرایش عادی دارد زندگی کنیم؟
من بارها بارها پیش خودم فرک کردم که اگر از هردو چشم نابینا بودم اما این احساس رو نداشتم و احساس جنسی من همانند دیگران به سمت جنس مخالف بود زندگیم به مراتب آسانتر از الان هست.
الان من از دو درد رنج زیادی میکشم.
یکی اینکه نیازم را نمیتوانم پاسخ دهدم و در عطش مانده ام و همین باعث اختلال در کارکرد اجتماعی و سیستم روانی من شده است از طرفی اطرافیان من که سیستم کارکرد من را میبینند و متوجه اشکال میشوند به من فشار می آورند که چرا عملکرد تو اینگونه است و چرا مثل سایرین درست رفتار نمیکنی و وقتی برایشان توضیح میدهی نه تنها غمی از روی دلت بر نمیدارند بلکه درد بیشتری که به مراتب از درد اولی بالاتر و جانگدازتر است را به تو وارد میکنند و موجبات آزار و اذیت روحی و روانی را فراهم می آورند.
فقط میخواهم کسی که جواب این سوال را میدهد لحظاتی و فقط لحظاتی خود را جای اینگونه اشخاص بگذارد.گرچه هیچوقت نمیتواند درک کاملی از این اشخاص داشته باشد اما اگر ۲۰٪ هم بتواند درک کند فکر کنم در پاسخگویی راه انصاف را پیش بگیرد.
واقعا باید چه کرد؟
از یک سایتی سوال کردم جواب دادن شما ازدواج نکنید فقط صیغه کنید.آیا این جواب منطقی هست؟
خدا لعنت کند کسی را که برای خودش چیزی را میپسندد که برای دیگران نمیپسندد.
این شخص شبها بقل همسرش بهترین و حلالترین لذتها را میبرد و صبح میآید و بتو میگوید تو هم باید همین گونه زندگی کنی
حالا میخواهی لذت ببری میخواهی نبری
این را هم بگویم که من تمام راههای درمان را رفته ام و واقعا به هیچ نتیجه ای نرسیده ام.
اگر جوابی هم ندادید مشکلی نیست حداقل به عنوان دردل این سوال را در سایتتان قرار بدهید.
ما که نمیتوانیم حرف خودمان را به اطرافیان نزدیکمان بزنیم. بعد از خدا فقط همین گونه جاهاست که بتوانیم حرف خود را بزنیم

 

به نام خدا

با سلام و درود خدمت برادر گرامی ام

متن پر از درد و رنج و شکایت شما را خواندم . همان گونه که به حق متذکر شده اید با مشکلی بزرگ دست به گریبان هستید که شاید برای کسانی که دچارش نیستند به درستی قابل فهم و درک نباشد؛ ولی در ذیل ضمن دعاگویی و امیدواری برای برطرف شدن مشکل شما چند نکته را مختصراً به عرض می رسانم:

۱-     در تفاسیر قرآن مجید ذیل داستان حضرت عیسی می خوانیم: حضرت عیسی (علیه السلام) مأمور بوده تا با مسافرت به شهرهای مختلف به تبلیغ دین و آیین خویش بپردازد. بنابراین امکان ازدواج برایش میسر نبوده است. در یکی از این مسافرت ها بر اثر شدت باران به غار کوچکی پناه می برد که در آن شیری زندگی می کرده است. به دلیل این که غار کوچک بوده و هر دو در آن جای نمی گرفته اند شیر به احترام حضرت عیسی (علیه السلام) بیرون می آید که ایشان قبول نمی کند و می گوید من بی خانمان هستم چرا تو آوراره شوی و دلش می شکند و به خدا  عرض می نماید که بار خدایا به خاطر مسئولیت و مأموریتی که دارم نمی توانم ازدواج کنم و به همین دلیل نه سرپناه و مأوایی دارم که در آن آسایش داشته باشم و نه همسری که در کنارش آرامش بگیرم. در این لحظه ندا می رسد به خاطر صبری که در برابر این مشکل داشته ای خداوند در بهشت چنان عروسی ای برایت می گیرد که ۴۰۰۰ سال طول می کشد و حضرت عیسی (علیه السلام) راضی و خشنود از این وعده الهی به دنبال ادامه مأموریت خویش می رود.

۲-     در آیات دیگر قرآن کریم آمده است که خداوند در عوض صبر و استقامت مومنان در برابر مشکلات شان در دنیا، در روز قیامت چنان پاداشی به آنان می دهد که خودشان متحیر می مانند که در مقابل این کار کوچک به چنین موهبت های بزرگی دست یافته اند.

۳-    دوست عزیز بسیاری از انسان های عادی هم که مشکل شما را ندارند به دلایل مختلف نمی توانند ازدواج کنند و تا آخر عمر به صورت تحمیلی و ناخواسته مجرد باقی می مانند.

۴-    از دیر باز تا کنون انسان هایی هم بوده اند که به دلیل این که بتوانند فارغ از قید و بندها و تعلقات همسر و فرزند به  هم نوعان خود خدمت کنند، به صورت ارادی و خود خواسته تن به ازدواج نداده اند. مثال بازر این گونه افراد مادر ترزا قدیسه معروف مسیحی و بوعلی سینا هستند.

۵- در جایی از متن ارسالی، اسلام را متهم به این کرده اید که برای این مشکل راه کاری ندارد. در این خصوص موارد زیر قابل عرض است:

الف) یکی از دستورات اسلام خویشتن داری و پیشه کردن تقوای الهی است. خداوند در قرآن مجید و در آیه ۳۳ سوره نور می فرماید:” ولیسعفف الذین لایجدون نکاحاً حتی یغنییهم الله من فضله … ” ( کسانی که توانایی زناشویی و ازدواج ندارند باید عفت و پاکدامنی پیشه کنند تا خداوند آنان را از فضل خویش بی نیاز گرداند…).

ب) برای رسیدن به تقوای الهی ادعیه و اذکار مختلف، خواندن نماز شب، قرائت فراوان قرآن مجید، گرفتن روزه و دعا توصیه شده است.

ج) در احادیث فراوان آمده است که دعا سلاح مومن است. بسیاری از مشکلات با دعا رفع می شوند. هر کس از خدا کمک بخواهد هیچ گاه دست خالی باز نمی گردد.

د) در مباحث قضا و قدر الهی که معمولاً ذیل مباحث عدل الهی و حتی توحید آورده می شود می توانید پاسخ بسیاری از پرسش های خود را بیابید. شاید کتاب “عدل الهی” شهید مطهری راه گشا باشد.

ه) در پایان این بند باید عنوان کنم که در هیچ یک از ادیان الهی و حتی ایدئولوژی های مادی مبتنی بر اصول اخلاقی، برای این مشکل هیچ راه کار شرعی و قانونی ارائه نشده است. در هیچ کدام از آن ها ارتباط جنسی دو هم جنس (هم جنس بازی) اخلاقی و قانونی نیست و مشروعیت ندارد. اگر می بینید در جوامعی که از نظر اخلاقی کمترین قید و بند را دارند و مرزهای زیادی را شکسته اند؛ هم جنس بازی و  هم جنس گرایی را آزاد، علنی و قانونی کرده اند (که بیشتر جنبه و مقاصد سیاسی دارد تا دیگر مسائل) متولیان این امر همواره با مخالفت های شدید افکار عمومی و رهبران مذهبی رو به رو بوده اند و در بسیاری از موارد مجبور به عقب نشینی شده اند.

۶-     فرموده اید همه راه ها را رفته اید. شاید راه های دیگری مانند دست کاری در هورمون ها، رژیم های خوراکی و دارویی و یا در صورت امکان تغییر جنسیت وجود داشته باشد. پیشنهاد می کنم به کشورهای پیشرفته تر از کشورمان مراجعه و معالجات را پیگیری نمایید.

۷-     باید خاطر نشان کنم که هدف از ازدواج تنها رفع نیازهای جنسی نیست. البته یکی از مهم ترین اهداف است؛ ولی در کنار آن برآروده شدن نیازهای روحی و روانی، رشد عواطف و احساسات از دیگر اهداف و نتایج ازدواج است. ما شاهدیم که دو هم جنس (وحتی غیر هم جنس) فارغ از اندیشیدن به مسائل جنسی با هم بسیار صمیمی و نزدیک می شوند و گاه مانند یک روح در دو قالب و کالبد تجلی می یابند. آنان نه می خواهند و نه می توانند (از نظر شرعی و اخلاقی) نیازهای جنسی یکدیگر را برآورده کنند (و حتی به این مسئله هم فکر نمی کنند) ولی بی حد و مرز به هم عشق می ورزند و عاشقانه یکدیگر را دوست دارند. مانند دو برادر یا دو خواهر و یا دو برادر و خواهر و یا دو دوست.

۸-     در پایان یک مطلب را صریحاً خدمت تان عرض کنم و آن این که اگر شما در پی کسب اجازه و صدور مجوز برای برآورده شدن نیاز جنسی تان از طریق هم جنس هستید این کار غیر ممکن بوده و این مجوز (نه شرعی و نه قانونی) هیچگاه صادر نخواهد شد. بنابراین یا به توصیه های بالا عمل نمایید و یا با جدیت و پشتکار بیشتر درصدد درمان خود باشید (البته اگر درمانی وجود داشته باشد که به نظر می رسد وجود دارد).

 

  • ۴۷ دیدگاه
  • 2013-03-14
https://www.rahafun.com/?p=6946
 
تبلیغات ویژهرزرو جایگاه
 
دیدگاه ها
  1. يلدا گفت:

    سلام روز بخیردر ابتدا سوالم اینه اگر ٢ نفر قبل از ازدواج رابطه ی نامشروع داشته باشند اما نیت ازدواج باشه و بعد از مدتی با هم عقد کنن از نظر شرعی چقدر مرتکب گناه شدن؟ و بخش دوم سوالم که خیلی برام مهمه من تقریبا ٢ماهه که باکره نیستم قبلا که باکره بودم با همسرم رابطه ی معقدی داشتم اوایل پس از دخول به انزال میرسید و درونم ارضا میشد و من هم به دلیل اینکه برام عجیب بود از اینکارش خوشم نمیومد چون تجربه ی رابطه ی جنسی نداشتم و همیشه شکایت میکردم که دوست ندارم درونم ارضا شی اونم از اینکار جلوگیری کرد اما الان که متوجه شدم که رابطه ی جنسی واقعا چیه و چقدر میتونه لذتبخش باشه دوست دارم خودم باعث بشم که ارضا بشه منتها مشکل اینجاست همسرم بطور طبیعی خیلی دیر انزال هست و عمدتا رابطه مون ١ساعت و نیم طول میکشه و پس از کلی تلاش و تعرق و تحرک همسرم از اینکه با من به نقطه ی انزال برسه دست میکشه و یه گوشه میخوابه و میگه نوازشم کن تا خود ارضایی کنم و در واقع برای خروج مایع منی خیلی تلاش میکنه طوریکه نفس براش نمیمونه منم نمیدونم باید چیکار کنم از طرفی دلم میخواد مثل یک شریک جنسی واقعی باشم و تا اخرین لحظه درآغوش هم لذت ببریم و هم اینکه نمیتونم ببینم این همه سختی رو تحمل میکنه و بهش میگم هرکاری که صلاح میدونی انجام بده تا فقط ازم راضی باشه دلم میخواد به این شرایطمون کمک کنم اما نمیدونم چطوری میشه راهنماییم کنید؟؟

    • saeid گفت:

      با سلام
      برای سوال اول : هر نوع رابطه ای با جنس مخالف بدون عقد حرام و حکم زنا را دارد, حال اگر دو نفر با نیت ازدواج نیز اقدام به رابطه نامشروع کنند تفاوتی در اصل موضوع گناه ندارد ولی این که این دو نفر ازدواج کنند و از رابطه بدون محرمیت خود پشیمان باشند و توبه کنند قطعا خداوند آنهارا میبخشد و توبه آن هارا میپذیرد .
      و برای سوال دوم شما : با توجه به مشکل دیر انزالی ایشون ساده ترین راه حل کاهش تعداد رابطه است به طوری که اگر الآن در هفته ۴ بار رابطه دارید آن را به هفته ای یکبار برسانید و در طول هفته معاشقه داشته باشید و همسرتون غذاهای گرم مصرف کنند,در ضمن حین رابطه باید علاوه بر فعالیت فیزیکی به طور ذهنی نیز فعال باشند و سعی کنند خودشون رو به اوج لذت جنسی برسانند, در صورتی که با این تکنیک مشکل حل نشد حتما برای مشاوره به یک ارولوژیست مراجعه کنند .

  2. ....... گفت:

    ببخشید خوردن مایع منی هم به تنهایی ضرر دارد اگر ادرار خورده نشود

  3. ....... گفت:

    سلام ببخشید. شریک جنسی من مجبورم میکنه ادرار و مایع منی شو بخورم ﭺند بارم خوردم و دیگه عادت کردم هر ﭺی از التش خارج میشرو میخورم میخواستک بدونم خوردنشون ضرر داره یا ن?

    • سعید گفت:

      با سلام
      این درخواست ایشون ناهنجاری جنسی و یا الگو برداری از فیلم های پورنو هست , درصورتی که شما نیز این کار را انجام دهید به مرور دچار این ناهنجاری خواهید شد
      در ضمن منی و ادار نجس است و خوردن انها حرام و باعث بیماری های مختلف میشود

  4. امین گفت:

    باسلام دوستان
    چن تا سوال داشتم
    اینکه آیا لیسیدن زبون زدن و اصولا خوردن واژن باعث اسیب به پرده خواهد شد؟
    اگر یه مقدار زبون داخلش بکنم چی ؟
    مورد بعدی اینکه اگر حین خوردن به اورگاسم برسه زن و ترشحاتی که میاد بیرون رو مرد بخوره
    باعث ایجاد بیماری ای چیزی خواهد شد یا خیر؟
    اصولا رابطه اورال با واژن چه احتیاط هایی لازم داره ؟ باتوجه به اینکه دوست دخترم قبلش هیچ رابطه ای نداشته
    و ما نمیخوایم به پرده آسیبی برسه فقط اورال باشه
    و آیا لاپایی میتونه آسیبی بزنه ؟
    ببخشید اگه سوال هام زیاد بود شرمنده

    • سعید گفت:

      با سلام
      با توجه به این که ماهیت سوال شما برای عملی غیر شرعی است من نمیتوانم توضیحات کاملی به شما بدهم
      فقط باید عرض کنم رابطه اورال به شدت میتواند باعث انواع بیماری گردد و اسیب به پرده نیز یکی از این اثار است
      رابطه مقعد نیز به شدت نهی شده است و باعث ایجاد بیماری غیر قابل درمان میشود .
      در ضمن اگر بحث دنیا و اخرتتون براتون مهم از رابطه جنسی با یک دختر نامحرم به شدت دوری کنید چون هر عملی در این دنیا عکس العملی دارد , اگر به ایشان علاقه ای دارید شرعی اقدام کنید و با ایشان ازدواج کنید

  5. ..‌.n گفت:

    سلام من ۴ ماهه که ازدواج کردم و میل جنسی بالایی دارم من هرموقع رابطه دارم لذت میبرم اما به ارگاسم نمیرسم نمیدونم چکار کنم؟یه مشکل دیگه ام ک هست اینه ک گاهی اوقات ک من نیاز جنسی زیادی دارم شوهرم به خاطر سنگینی کار و خستگی نمیتونه میل منو برطرف کنه اینم بگم ک همیشه برای تحریک شوهرم هرکاری میکنم وخیلی وقتا پیش قدم میشم

    • سعید گفت:

      با سلام
      ۱: معاقشه قبل از رابطه و دخول طولانی شود
      ۲: در مواقعی که همسرتون خسته نیست رابطه داشته باشد

  6. صبا گفت:

    سلام ببخشید من الان دوهفتست که پریودیم تموم شده اما هرموقع نزدیکی میکنم آلت همسرم خونی میشه،ولی در طی روز اصلا لباس زیرم لکه نمیشه.واصلا لکه بینی ندارم.فقط موقع رابطه اینطوری میشه.دلیلش چی میتونه باشه؟

  7. نفس گفت:

    سلام.ببخشید من همه شب پیش همسرم لخت میخوابم یعنی همه شب فقط ست لباس زیر تنمه.میخواستم بدونم این کارم درست هست؟منظورم اینه که باعث یکنواختی و سرد شدن همسرم میشم؟اینم بگم هیچ شبی با ست تکراری نخوابیدم پیشش.لطفا زودتر جواب بدین

    • سعید گفت:

      با سلام
      نه این کار پسندیده است که همسربرای شوهر متنوع باشد تا چشم و دل او سیر باشد

  8. هستی گفت:

    سلام. خسته نباشید
    لطفا نام ژل روان کننده هنگام نزدیکی بگین که هیچ ضرر و بی حس کننده ای و سوزش آور نداشته باشه .ممنون

    • سعید گفت:

      با سلام
      ژل لوبریکانت بسیار عالیست و از داروخانه های متوانید تهیه نمایید

  9. lilix گفت:

    سلام من دختری ۱۳ ساله هستم که علاقه به ازدواج دارم ولی روم نمیشود که به مادرم بگم و حتی اگر هم ازدواج کردم در فامیل خجالت میکشم چند روز پیش مادر یک پسری به مادرم پیشنهاد ازدواج داد و مادرم گفت که دخترم را زود عروس نمیکنم روز بعد برایم تعریف کرد برای همین میدانم که اصرار من بی فایدست اگر بگویم. نیاز به کسی دارم که نیاز های جنسی و عاطفی من را برطرف کند و من حاضر نیستم کسی غیر از شوهرم با من تماس داشته باشد و از این بابت احساس گناه میکنم خود ارضایی هم ارضایم نمیکند.به نظر شما چکار باید بکنم؟

    • سعید گفت:

      با سلام و عرض ادب
      بهترین راه صحبت کردن با مادران به صورت جدی و مودبانه است به صورتی که بزرگ شدن و عاقل شدن شمارا باور کند
      شاید بار اول دوم سوم مخالف کند ولی شک نکنید حرف های شما بسیار تاثیر گذار خواهد بود
      در ضمن به خداوند توکل کنید و به هیچ وجه به جنس مخالف رابطه حتی در حد تلفنی هم نگیرید

  10. ناشناس گفت:

    شـــارژ رایگـــان ھمراہ.اول

    ارسال ڪـــد ۱۷۶۶۵۳۷۱۹۷

    بــہ ۳۰۳۷۰

  11. عاطفه گفت:

    سلام عذر میخوام من ی مدته عقد کردم و توی
    این مدت با همسرم ارتباط داشتم بدون دخول البته
    ایا امکانش هست که اینطور باردار بشم لطفا راهنمایی کنین

    • سعید گفت:

      با سلام
      فقط با برخورد مایع منی و یا مایع مذی با واژن احتمال وجود دارد

  12. nanaz گفت:

    باعرض سلام ۲۵سالمه وسه ساله ک ازدواج کردم از همون ابتدای نامزدی رابطه جنسی داشتیم من ی آدم واقعا حشری هستم برای همین مخالفت نکردم برخلاف من همسرم واقعا سرد هستن هم تورابطه هم روابط عاطفی ومحبت کردن جوری ک اصلا محبتی نمیبینم همیشه من میرم کنارشون میشینم وماچشون میکنم و…ایشون حتی یکبارم نشده غیر رابطه بیان طرفم ودر آغوش بگیرن و…من هم ب شدت ناراحتم رابطه جنسی مونم هرده روز یکباره روزی روزم بیشتر میشه بارها گفتم ک من عاشق سکسم نمیتونم اینجوری اما تغییری نکردن تورابطه مون هم لذت چندانی نمیبرم وهمچنین خیلی دیرانزال هستن از طرفی هم خانوادم علاقه ای ب ایشون ندارن وایشون هم چند باری قهر کردم رفتم و بین اونا وهمسرم بگو مگوشده ودرواقع احترام ازبین رفته من درابتدا عروس خوبی بودم برای خوانوادش خیلی ازم راضی بودن اما دردوران عروسی ی مشکلی اساسی پیش اومد تاحد جدایی اما جدانشدیم هم ب خاطر اون هم ب خاطر رفتارای همسرم ازخانوادش فاصله گرفتم از طرفی ایشون علاقه شدید ب خواب دارن اصلاخسته نمیشن باهام وقت نمیگذرونن همش میخوابن ایشون دبیر هستن وقتایی ک بیکارن فقط میخوابن اصلا برای آینده تلاش نمیکنن اصلا امید ب زندگی ندارن درواقع بی مسولیتن چن باری حرف بچه رو زدم اما حرفو عوض کردن علاقه ب رفت وامد هم ندارن آنچنان توی جمع بلد نیستن باهام چجوری حرف بزنن یکی دوبار خوانوادم هشداردادن ک باعث ناراحتی شده ک ب خانوادت ربطی نداره من چطوری حرف میزنم باهات خانوادم ب شدت اصرار دارن جدا بشم میگن آینده نداری بااون خودم هم میبینم ندارم اماوابستم ب ایشون چن بار اصرارکردم بریم مشاور اما نه پولشو داره نه علاقش حس میکنم دارم افسرده میشم خواهش میکنم راهنماییم کنین چیکار کنم من خونوادمم توفشارن نگرانم هم برای مامانم ک اتفاقی واسش میفته ازبس فکر منو میکنه خودمم ک داغونم اصلا ارزش نمیده بهم

    • admin گفت:

      با سلام و عرض ادب
      نکته اول : مهم ترین راهکار اینه که به مشاوره مراجعه کنید ، البته تاکید میکنم به هیچ وجه ، باز تاکید میکنم به هیچ وجه پیش مشاوره مرد نرید ، به هیچ وجه …
      راهکار :با توجه به توضیحاتی که دادید ایشون چند اشکال درونشون هست که قابل حل ، یعنی معتاد نیستند و یا فساد اخلاقی ندارند و یا دست بزن که بشود گفت راهی جز طلاق نیست !!!
      برخی موارد همچون علاقه به خواب به هیچ وجه عیب محسوب نمیشود بسیاری از زن و شوهر ها این چنین هستند و خیلی هم راضی هستند ، چرا دروغ بنده و همسرم نیز تو این موضوع تفاهم داریم
      و ماه رمضان تا صبح بیداریم و از اون طرف ۱۰-۱۲ ساعت خوابیم !!!!! شاید خنده دار باشه براتون ولی از این شیوه لذت میبریم ، یا به دیدن فیلم خیلی علاقه داریم ،در خیلی موضوعات نیز تفاهم نداشتیم
      اوایل زندگی ولی باهم کنار اومدیم ، خیلی موارد همسرم شبیه من شد و خیلی موارد من خودم رو با همسرم تطبیق دادم ، پس در نتیجه شما و همسرتون باید مکمل همدیگر باشید ، یکچورایی باید هم رو تکمیل کنید
      مثلا اگر همسرتون به خواب علاقه داره خوب شما هم به خواب علاقه مند بشید !!! و اگر واقعا این کار براتون مسخره است ، سعی کنید با موارد دیگه حس انرژی مثبت تو خودتون تقویت کنید ، مثلا برید کلاس زبان
      یا برید ورزش ، شنا و… ، سعی کنید پویا باشید و صرفا یک زن وابسته در تمام حالات به شوهر نباشید ، سعی کنید وقت فراقتتون پر کنید ، خیلی از زن ها مخصوصا مادران ما با قران خواندن با دعا و توسط انرژی مثبت جذب میکردند
      و به ارامش میرسیدند ، خیلی ها با تحصیل ، خیلی ها با فیلم دیدن و حتی خوابیدن !!!!!

      این که میفرمایید خانواده شما به ایشون تذکر دادند ، بدترین کار ممکن که یک پدر مادر میتونه بکنه رو کردن ، در اصل با این کارشون حرمتی که بینشون بوده رو پاره پاره کردند و این اصلا چیز خوبی نیست ،
      همسرتون کار خوبی نمیکن با شما درست رفتار نمیکنه ، ولی این موضوع به پدر مادر شما هیچ وقت ارتباط مستقیم ندارد ، یعنی به هیچ وجه حق دخالت مستقیم رو ندارند ، حتی اگر همسرتون دست به زن هم داشته باش
      پدر و مادر شما دخالت مستقیم نباید بکنه ، نمیگم حمایتتون نکنه ولی نباید حرمت ها ریخته بشه ، شما از راه های دیگه میتونید پیگیری کنید …

      در مورد تلاش کردن ، تلاش رو چی توجیه میکنید شما ؟ ایشون دبیر هستند و هر روز باید با یکسری موجود فضایی ( که واقعا غیر قابل کشفند ) سرو کله بزنند واقعا نه اعصابی براشون میمون نه انرژی ، معلمی شغل بسیار سختی و واقعا هر کسی نمیتونه فشار روانی اونو تحمل کنه پس اگر درکش کنید متوجه سختی کارش میشید و بهش انرژی میدید ..

      در مورد طلاق : واقعا متاسفم برای این طرز فکر خانواده شما ، واقعا طلاق اینقدر شوخی و بازیچه شده است که به خاطر دو سه مسئله قابل حل طلاق بگیرید ؟ برای مشکلات خیلی خیلی بزرگتر نیز راه حل طلاق اخرین گزینه است
      چه برسد برای مشکل شما که نیاز به صبر و تلاش دارد و توکل بر خدا ..

      نتیجه گیری: به شوهرتون بسیار محبت کنید ، وقتی از سر کار میاد بهش خسته نباشید بگید ، شربت خنک دستش بدید ، بهش بگید که اتاق اماده کردید که استراحت کنه براش محیط خواب کافی فراهم کنید
      وقتی استراحت کرد ، سر صحبت باز کنید و در مورد کارش ازش سوال کنید و بهش بگید واقعا کارش سخت و ازش تشکر کنید که صبح تا شب برای شما تلاش میکنه ، بهش بگید بهش افتخار میکنید ، بهش انگیزه بدید
      نیرو بدید ، انرژی مثبت بدید ، شک نکنید اگر ایشون امیدی به اینده نداره علت اصلیش رو توی خودتون و خانواده تون جست و جو کنید ، البته درست ایشونم مشکلاتی دارند ولی با توجه به حرف هاتون ، همین دخالت خانواده شما
      برای دلسرد شدن یک مرد کافی ، میدونید چرا ؟ چون غرورش مردونگیش ، اعتبارش و هرچیزی که برای مرد مهم زیر سوال رفته

      برای مشکل سرد مزاجی در خونه لاک بزنید ارایش کنید و لباس های جذاب بپوشید ، و با حرف های عاشقانه تحریک کنید همسر رو ، به شوهرتون نیز غذا های گرم زیاد بدید ، غذای گرم میتونه غذاهایی که ادویه جات زیاد داره
      خرما ، ارده شیره و امثال این ها غذا های گرم محسوب میشه ،

      در روابط جنسی سعی کنید لباس های فوق العاده جذاب بپوشید و وانمود کنید از رابطه بسیار لذت میبرید و به او بگید بهش افتخار میکنید

      تمام راه حل هایی که گفتم برای ایجاد انگیزه در ایشون و صد البته تغییر طرز تفکر و رفتار شما نیز بود
      من نه ایشون رو دیدم و نه اشراف به زندگی شما رو دارم ، نه شمارو محکوم کردم نه شوهرتون رو
      صررفا مواردی که گفتم راه حل های خوبی برای تقویت بنیان زندگی زناشویی

  13. عطیه گفت:

    سلام من یه ساعت بعدداز خوردن قرص اورژانسی ال دی بالا اوردم ایا لازمه بار هم بخورم..در سری دورم بالااوردم..

  14. حسین گفت:

    سلام می خواستم بدونم که ا الت تناسلی که سایزش ۹ و قطش هم ۳ می توان سکس کرد

    • admin گفت:

      با سلام و عرض ادب
      با یادگیری مهارت در رابطه جنسی و نحوه به ارگاسم رساندن همسر بدون مشکل بله

  15. جواد گفت:

    من همیشه در خواب نعوظ میشوم راه حل را بگویید

    • admin گفت:

      با سلام
      راه خاصی ندارد غیر از این که قبل خواب مایعات کم بخورید و دستشویی بروید و غذای گرم نخورید و دمر نخوابید !

  16. محمد حسين ت گفت:

    مى خواستم بدونم دست زدن به پاى عمه و گاهى بوسيدن پا مشكل داره ؟

    • admin گفت:

      با سلام
      اگر کوچکترین حس لذت در رابطه با کسی حتی محارم و یا دوستان وجود داشته باشد ان کار حرام است

  17. ** گفت:

    واقعا ناراحت شدم از احوالتون.ولی هیچ وخ ناامید نشین خدا هس هردردی درمانی داره ایشالا درس میشین.ب خدا توکل کنین

  18. م گفت:

    سلام. می خواستم بدونم آیا راحت صحبت کردن باهمسر (زن) در رابطی جنسی بهتر است یا خیر .منظورم بیش از حد راحت بودن به اصطلاح گفتن آلت به اسم و بیان حرفای دیگر.آیا این امر به خانم ها لذت میده یا اینکه گفتن این حرفا نادرست؟ من همیشه فکر میکنم گفتن این حرفها میتونه پرده و حجب و حیا رو از بین میبره.لطفا راهمنماییم کنید.

    • admin گفت:

      با سلام
      هیچ اشکالی ندارد در هنگام رابطه به کار بردن کلمات سکسی و عاشقانه

  19. علی گفت:

    با سلام من چند مدتی است که تحریک نمیشوم حتی فیلم ببینم در حمام تازه نامزد کردم ولی التم بلند میشود زود به حالت اول میرسد دارم کلافه میشم لطفا بگید مشکلم چیه

  20. غریبه گفت:

    سلام پسری 25 ساله هستم دانشگاه و سربازی ام رو تازه تموم کردم ؛ دررابطه با غریزه جنسی ام دچار مشکلی هستم ؛ من گاهی اوقات هر شب به مدت یک هفته پشت سر هم جنب میشم طوری که گاهی اوقات حتی تو بیداری وقتی تو مغازه وایستادم اگه دختری رو ببینم که لباس تنگ و بدن نما پوشیده نمی تونم خوودمو کنترل کنم و سریعا منی ازم خارج میشه ؛ دچار کمر درد و ضعف عضلانی ام شدم زود خسته میشم تورو خدا راهنمای کنین چی کار کنم طبعم خیلی گرمه ؛ دیگه تحملشو ندارم ، میخوام زودتر ازدواج کنم البته خانواده ام نمیذارن و میگن باید کار دولتی داشته باشی ؛ دارم عذاب میکشم

    • admin گفت:

      با سلام
      اگر با دیدن صحنه تحریک کننده انزال در شما صورت میگیرد بدون این که خود ارضایی صورت بگیرد غیر طبیعی است
      بهتر برای مشاوره دقیق به پزشک متخصص مراجعه بفرمایید …

      در مورد ازدواج هم توکل بر خدا کنید و در بهترین فرصت ازدواج کنید ،

  21. ر گفت:

    سلام من پسری 16 ساله هستم. حدود 2 ساله که عاشق پسر فامیلمون شدم به حدی که دوست دارم باهاش سکس کنم ولی چون نمیشه بیشتر وقتا به یادش خودارضایی نیکنم و باهاش اسختر نمیرو چون اگه لخت ببینمش شق میکنم من کلا به زن ها علاقهی کمی دارم و دوست ندارم ازدواج کنم ولی از نگاه کردن به اندام مردان زیبا و لمس التشان لذت میبرم ایا من مشکلی دارم لطفا کمکم کنید….

    • admin گفت:

      با سلام
      اگر جدی این نیازتون حتما به یک پزشک متخصص مراجعه کنید تا حاد نشود مشکل

  22. فرشاد گفت:

    سلام. من خانمم خیلی زود ارضا میشه ایا قرص یا راه کاری وجود داره.ممنون

  23. انی گفت:

    من 16-17 سال دارم و بیماری قلبی پریود نمیشوم و دوبار با داروی پزشک ایناتفاق افتاد بعد هم قطع شد حالا حدود یکسال از ان موقع میگذرد و از ان موقع یک ایع سفید رنگ رشن چسبناک از بم خارج میشود و وقتی که استرس دارم در مدرسه خیلی زیاد میشود ایا خطر ناک است؟

    • admin گفت:

      با سلام
      این موارد خاص باید پزشک متخصص نظر دهد
      بهترین راه مراجعه به پزشک است تا از نگرانی در بیایید

  24. الهام گفت:

    با سلام و خسته نباشید
    ببخشید می خواستم در مورد مشکلم باهاتون مشورت کنم و از شما کمک بگیرم. من ختری 29 ساله هستم الان حدود پنج ماه هست که نامزد کردم. . . . .

    • admin گفت:

      جواب : در مورد این مسائل بهتر است با مشاوره خانواده صحبت نمایید + پزشک زنان
      در حالت کلی مشکلی ندارید ولی باز با یک پزشک بانوان صحبت کنید

تمامی حقوق این سایت برای رها فان محفوظ است و هرگونه کپی برداری از مطالب و قالب پیگرد قانونی دارد . طراحی سایت و سئو : شیکنا