معرفی خوردرو جدید پورشه ماکان

معرفی خوردرو جدید پورشه ماکان
تبلیغات ویژهرزرو جایگاه

 

 

معرفی خوردرو جدید پورشه ماکان

معرفی خوردرو جدید پورشه ماکان

شرکت پورشه آلمان در طول برگزاری نمایشگاه خودروی لوس آنجلس خودروی جدید خود با نام ماکان را به بازار معرفی کرد.بنا به مشخصات این خودرو، شاسی بلند با قابلیت چهارچرخ رو از نظر اندازه از شاسی بلند کاین ابعاد کمتری دارد.این خودرو بنا به اعلام مقامات پورشه از سال ۲۰۱۵ وارد بازارها خواهد شد و از تمام تکنولوژی‌های جدید پورشه بهره خواهد گرفت.طراحی ماکان با حفظ وفاداری به شکل و طرح  اصلی پورشه که در دیگر محصولات این شرکت نیز رعایت شده، صورت گرفته است.
از نظر ظاهری این خودرو شبیه به پورشه کاین بوده، ولی از نظر ابعاد کمی کوچکتر از کاین است. این خودرو  با رنگ آبی در نمایشگاه لوس آنجلس به نمایش در آمده بود، نظر بسیاری از بازدیدکنندگان و به خصوص علاقمندان به خودروهای لوکس و اسپرت را به خود جلب کرده است.پورشه ماکان، که پدیده امسال نمایشگاه خودروی لوس آنجلس به شمار می رود، در دو مدل ماکان اس و توربو به بازارهای بین المللی پای خواهد گذاشت.
مدل اس این خودرو از یک موتور ۶ سیلندر ۳ لیتری با توربو شارژر دوقلو بهره می‌گیرد که ۳۴۰ اسب بخار قدرت داشته و شتاب ۰ تا  ۱۰۰ کیلومتر ( ۰ تا ۶۰ مایل) این خودرو معادل ۵٫۲ ثانیه است. بیشینه سرعت این خودرو ۱۵۶ مایل در ساعت معادل ۲۵۱ کیلومتر اعلام شده است.مدل ماکان توربو، به یک موتور ۶ سیلندر با حجم ۳٫۶ لیتر با توربو شارژر دو قلو مجهز است و می تواند این خورو را از حالت سکون در ۴٫۶ ثانیه به سرعتی معادل ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برساند. در این مدل بیشینه سرعت این خودرو ۱۶۴ مایل در ساعت معادل ۲۶۳ کیلومتر خواهد بود.در هر دو مدل از این خودرو از جعبه دنده ۷ سرعته  دو کلاچ PDK پورشه به عنوان استاندارد استفاده شده است. یکی دیگر از مشخصات فنی قابل توجه در ماکان استفاده از سیستم ترمزی است که با قدرت عملکرد بالا در پورشه طراحی شده و بر این مدل نسب شده است.پیش بینی می شود این سیستم ترمز بتواند قدرت توقف قابل توجهی را در ماکان به نمایش بگذارد.

  • بدون دیدگاه
  • 2014-10-01
https://www.rahafun.com/?p=40027
 
تبلیغات ویژهرزرو جایگاه
 
دیدگاه ها

تمامی حقوق این سایت برای رها فان محفوظ است و هرگونه کپی برداری از مطالب و قالب پیگرد قانونی دارد . طراحی سایت و سئو : شیکنا