مضرات استفاده از قرص کاهش کلسترول

مضرات استفاده از قرص کاهش کلسترول
تبلیغات ویژهرزرو جایگاه

 

 

مضرات استفاده از قرص کاهش کلسترول

استاتین

 

هشدار های دروغین درباره عوارض جانبی داروی کاهنده کلسترول
به دلیل هشدارهای بیش از حد در مورد عوارض جانبی داروی استاتین ، هزاران نفر در حال مرگ هستند. به گزارش تلگراف و به گفته محققان، به دلیل ادعاهای دروغین در مورد داروی کاهش دهنده کلسترول خون استاتین، جان ده ها هزار نفر از مردم انگلستان در خطر است. مطالعات نشان داده است که این دارو سبب ایجاد عوارض جانبی که بسیاری را از مصرف آن منصرف می کند نمی شود.

تحقیق بر ده هزار نفر نشان داده که اگر نمی دانستند چه دارویی مصرف کرده اند، مشکل اختلال در خواب و دردهای عضلانی در آنها کمتر گزارش می شد. هنگامی که به شرکت کنندگان نام دارو اعلام شد، دردهای عضلانی گزارش شده تا ۴۱ درصد بالاتر رفت. مطالعه ای دیگر بر افراد در معرض بیماری های قلبی، نشان داد کسانی که می دانستند داروی روزانه آنها استاتین است، انتظار عوارض جانبی بیشتری داشتند و دردهای خود را به استاتین نسبت می دادند. «ان اچ اس» داروهای کاهنده کلسترول را برای حدود ۴۰ درصد از بزرگسالان توصیه می کند. افرادی هستند که به دلیل عدم مصرف این دارو نزدیک به مرگ هستند.

  • بدون دیدگاه
  • 2017-08-20
https://www.rahafun.com/?p=69287
 
تبلیغات ویژهرزرو جایگاه
 
دیدگاه ها

تمامی حقوق این سایت برای رها فان محفوظ است و هرگونه کپی برداری از مطالب و قالب پیگرد قانونی دارد . طراحی سایت و سئو : شیکنا