مرتضی پاشایی در کنسرتش با یک خبر همه را شگفت زده کرد

مرتضی پاشایی در کنسرتش با یک خبر همه را شگفت زده کرد
تبلیغات ویژهرزرو جایگاه

 

 

 مرتضی پاشایی در کنسرتش  با یک خبر همه را شگفت زده کرد

 

مرتضی پاشایی و یک خبر داغ

 

 

سورپرایز بزرگ مرتضی پاشایی در کنسرتش ،  مرتضی پاشایی شامگاه یازده و دوازدهم شهریور ماه در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی روی صحنه رفت و در اواسط برنامه اش و به صورت ناگهانی، پس از اینکه ملودی موسیقی قطعه «روز برفی» نواخته شد

 

«محمدرضا گلزار» روی صحنه آمد و در بهت حاضران در سالن به همخوانی با پاشایی در این قطعه پرداخت. حاضرین در سالن که از این غافلگیری شگفت زده شده بودند عمدتا به صورت ایستاده به تشویق و همراهی این دو هنرمند پرداختند و پس از اتمام این همخوانی موج تشویق ها و صدای جیغ و سوت حاضرین به حدی رسید که صدای خواننده و ارکستر کاملا قطع شد و خواننده و گروه فقط با حرکات دست از حاضرین تشکر می کردند.

 

این روند پنج دقیقه ای طول کشید و همه سالن یکپارچه این دو هنرند را تشویق کردند و ادامه این روند باعث شد ادامه برنامه تا حدودی مختل شود. در این بین مرتضی پاشایی تشکر ویژه ای از گلزار انجام داد و به شوخی رو به این هنرمند گفت: «رضا دوست خوب من است و حالا به او حسودی ام می شود که انقدر طرفدار دارد و از وقتی روی سن آمده، دیگر کسی من را تحویل نمی گیرد!».

 

وی ادامه داد: «دوستی با رضا از قطعه «جاده یکطرفه» آغاز شد و ادامه داشته و حالا افتخار می کنم که این سوپراستار سینمای ایران روی صحنه اجرای من آمده و از این بابت خوشحالم و از شدت تشویق های شما انرژی و انگیزه فراوانی گرفتم و از شما ممنونم.»

 

گلزار نیز با تشکر از حاضرین در سالن ازمرتضی پاشایی به عنوان بهترین خواننده پاپ حال حاضر کشور نام برد و ادامه داد:‌ «خوشحالم که امشب در خدمت مردم سرزمین ام بودم. خبرهای داغ جدیدی دارم که به زودی منتشر می شوند و امیدوارم مثل همیشه بتوانم لحظات بکری را در کنار هموطنان ام سپری کنم.»

 

پس از خروج گلزار از روی سن، صدای تشویق حاضرین در سالن باز هم بالا گرفت و این بار موج تشویق ها «مرتضی پاشایی» و گروهش را مورد خطاب قرار داد تا باعث شوند پاشایی میکروفن را روی سن بگذارد و در برابر حاضرین تعظیم کند و از این تشویق‌های تمام نشدنی، غافلگیر شود.

 

پاشایی در ادامه قطعات محبوبی چون «جاده یکطرفه»، «ستایش»، «نگران منی» و … را برای حاضرین در سالن اجرا کرد و برای لحظاتی صحنه را ترک کرد تا گروه و نوازندگانش به اجرای تک نوازی، فضای سالن را عوض کنند. پاشایی در بخش های انتهای برنامه اش نیز مهمانان حاضردر سالن را معرفی کرد و از حاضران خواست به بهترین شکل ممکن آنها را تشویق نمایند.

 

علی لهراسبی، مهدی احمدوند، شهاب رمضان، زایا سلیمان و … از جمله چهره هایی بودند که در سالن اجرای برنامه حاضر بودند.

 

نکته جالب این بخش زمانی بود که پاشایی از مردم خواست برای «علی لهراسبی» دست بزنند و در ادامه رو به همه گفت: «من زندگی کنونی ام را به علی لهراسبی مدیونم. علی کسی بود که من را به زور پیش دکتر برد تا از بیماری ام مطلع شوم و اگر اصرار علی نبود معلوم نبود چه اتفاقی می افتاد.

  • یک دیدگاه
  • 2014-09-07
https://www.rahafun.com/?p=36903
 
تبلیغات ویژهرزرو جایگاه
 
دیدگاه ها
  1. arefeh گفت:

    نه آقای پاشایی من وبسیاری از اطرا فیانم عاشق صداتونیم صدای شما واقعا دلنشینه و تکه امید وارم همیشه بخونید*دوستون داریم*

تمامی حقوق این سایت برای رها فان محفوظ است و هرگونه کپی برداری از مطالب و قالب پیگرد قانونی دارد . طراحی سایت و سئو : شیکنا